Rss Feed Tweeter button Facebook button Youtube button

24-04-2018 Σχετικά με το 12ο Εκπαιδευτικό Συνέδριο – Έγγραφο προς τους ΔΔΕ για την άδεια των αντ/πων

Αθήνα, 24/04/18

ΠΡΟΣ τις ΕΛΜΕ:

Α, Β, Ε, Αθήνας, Α-Γ Ανατ. Αττ., Α, Β Δυτ. Αττ., Α Αιτ/νίας, Ελευσίνας, Β Πειραιά -Κορυδαλλού, Γρεβενών, Α, Β Δωδ/σου, Ζακύνθου, Ηρακλείου, Β, Γ Θεσ/νίκης, Θεσπρωτίας, Θήρας, Ικαρίας, Ιωαννίνων, Κέρκυρας, Κεφαλονιάς-Ιθάκης, Β Κορινθίας, Α Κυκλάδων, Λακωνίας, Λάρισας, Λέσβου, Β Μεσσηνίας, Ξάνθης, Πάρου, Σάμου, Τρικάλων, Φωκίδας, Χανίων, Χίου

Σχετικά με το 12ο εκπαιδευτικό συνέδριο

Συνάδελφοι,

Επιβάλλεται για λόγους οργανωτικούς να καταθέσετε το συντομότερο δυνατό (μέχρι την Παρασκευή 4/5), τα ονόματα των αντιπροσώπων σας για το 12ο Εκπαιδευτικό Συνέδριο συμπληρώνοντας με όλα τα στοιχεία που ζητούνται τη φόρμα που επισυνάπτεται. Συνημμένα, επίσης, θα βρείτε και την ανακοίνωση με τον αριθμό των αντιπ/πων της κάθε ΕΛΜΕ.

Σε περίπτωση που αδυνατείτε να συμμετάσχετε παρακαλούμε να μας ενημερώσετε μέχρι την Παρασκευή 4/5, δεδομένου ότι ο αριθμός των διαθεσίμων δίκλινων δωματίων είναι αυστηρά περιορισμένος και υπάρχει ενδιαφέρον από συγκεκριμένες ΕΛΜΕ για πλήρωση των κενών που θα προκύψουν. Είναι προφανές ότι σε περίπτωση που δεν υπάρξει εμπρόθεσμα ενημέρωση από τις παραπάνω ΕΛΜΕ τα δωμάτια θα αποδεσμευθούν.

Επίσης, επιβάλλεται οι τοπικές ΕΛΜΕ να κάνουν τις απαραίτητες ενέργειες προς τον οικείο Δ/ντή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης προκειμένου να εξασφαλιστεί η απαραίτητη άδεια για την Παρασκευή 18/5/2018 για τους συνέδρους (ακολουθεί το σχετικό κείμενο στο τέλος του εγγράφου).

Για να δείτε το έγγραφο σε pdf … εδώ

Για να δείτε το έγγραφο με την κατανομή σε pdf … εδώ

19-03-2018 Ημερομηνίες εθελοντικής αιμοδοσίας ΟΛΜΕ και ΕΛΜΕ

Για να δείτε τις νέες ημερομηνίες εθελοντικής αιμοδοσίας ΟΛΜΕ/ΕΛΜΕ πατήστε … εδώ

09-03-2018 Πρόγραμμα δράσης του ΔΣ της ΟΛΜΕ – Νέες συγκεντρώσεις στις 16/3 – ΓΣ ΕΛΜΕ

Αθήνα, 09/03/2018

  ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΡΑΣΗΣ ΤΗΣ ΟΛΜΕ

 Το Δ.Σ της ΟΛΜΕ χαιρετίζει τις χιλιάδες των συναδέλφων που συμμετείχαν στην αγωνιστική κινητοποίηση του κλάδου την Παρασκευή, 02 Μαρτίου 2018, διεκδικώντας μόνιμους διορισμούς στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση και να βάλει τέλος στο απαράδεκτο καθεστώς των «μονίμων» αναπληρωτών.

Στη συνάντηση που πραγματοποιήθηκε στο Υπουργείο Παιδείας την Τετάρτη, 07 Μαρτίου μεταξύ του Δ.Σ της ΟΛΜΕ και της πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου Παιδείας, δεν προέκυψε καμία θετική εξέλιξη, αναφορικά με το αίτημα για άμεσους μαζικούς μόνιμους διορισμούς την επόμενη σχολική χρονιά.

Το Δ.Σ της ΟΛΜΕ προχωρά στο σχεδιασμό των επόμενων αγωνιστικών κινητοποιήσεων, προκειμένου να συνεχίσει να αναδεικνύει το φλέγον ζήτημα των μόνιμων διορισμών και να ασκήσει στην πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας τη μέγιστη δυνατή πίεση για την ικανοποίηση των δίκαιων αιτημάτων μας.

 Συγκεκριμένα:

  •  Κηρύσσει τρίωρη στάση εργασίας την Παρασκευή, 16 Μαρτίου 2018 για τις τρεις τελευταίες ώρες του ωραρίου (11.00-14.00) και καλεί την ΑΔΕΔΥ να κηρύξει τρίωρη διευκολυντική στάση εργασίας για τις τρεις πρώτες ώρες του προγράμματος (08.00-11.00). Ανάλογες στάσεις κηρύσσονται για την απογευματινή και εσπερινή βάρδια από τις 14.00 έως τις 17.00 για τα απογευματινά και από τις 18.00 έως τις 21.00 για τα εσπερινά
  • Πραγματοποιεί συγκέντρωση διαμαρτυρίας στο Υπουργείο Παιδείας την Παρασκευή, 16 Μαρτίου 2018 και ώρα 13:00 και στη Θεσσαλονίκη την ίδια ημέρα και ώρα στο Άγαλμα Βενιζέλου
  • Στις υπόλοιπες περιοχές της χώρας πραγματοποιούνται ανάλογες συγκεντρώσεις στις έδρες των ΠΔΕ ή ΔΔΕ
  • Για τη στήριξη του απεργιακού προγράμματος και την ενημέρωση των συναδέλφων συγκαλούνται ΓΣ των ΕΛΜΕ στο διάστημα από 12-15 Μαρτίου 2018
  • Θα ζητήσει άμεσα συνάντηση με τα κόμματα του Ελληνικού Κοινοβουλίου, προκειμένου να τα ενημερώσει για τις θέσεις της Ομοσπονδίας και να προγραμματίσει ειδική συζήτηση στη Βουλή για το θέμα των διορισμών στην εκπαίδευση
  • Πραγματοποιεί ημερίδα την Πέμπτη, 22 Μαρτίου 2018 στο Ηράκλειο με θέμα τους μόνιμους διορισμούς και το εργασιακό καθεστώς των αναπληρωτών
  • Σε συνεργασία με την Ευρωπαϊκή Ομοσπονδία Εκπαιδευτικών (ETUCE) και τη ΔΟΕ σχεδιάζει και πραγματοποιεί παραστάσεις διαμαρτυρίας στα Όργανα της Ευρωπαϊκής Ένωσης καταγγέλλοντας την πολιτική των «Θεσμών» που θέτουν εμπόδια στην πραγματοποίηση μόνιμων διορισμών στην Εκπαίδευση

 Καλούμε όλους τους συναδέλφους, μονίμους και αναπληρωτές να στηρίξουν το απεργιακό πρόγραμμα και τις δράσεις της ΟΛΜΕ. Μόνο με τη δυναμική δράση των συναδέλφων θα αποτραπεί η πολιτική των περικοπών στη Δημόσια Εκπαίδευση.

Για να δείτε το αρχείο σε pdf … εδώ

09-03-2018 Ανακοίνωση του ΔΣ της ΟΛΜΕ για τη συνάντηση με τον Υπ. Παιδείας

Αθήνα, 09/03/2018

 ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΟΥ Δ.Σ ΤΗΣ ΟΛΜΕ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΜΕ ΤΟΝ ΥΠΟΥΡΓΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ

 

            Το Δ.Σ της ΟΛΜΕ συναντήθηκε την Τετάρτη, 07 Μαρτίου με τον Υπουργό Παιδείας, κ. Γαβρόγλου και τον Υφυπουργό Παιδείας, κ. Μπαξεβανάκη. Στη συνάντηση αυτή καταθέσαμε την άποψη μας για κάλυψη όλων των κενών στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση με διορισμό μονίμων εκπαιδευτικών. Δηλώσαμε ότι είναι απαράδεκτο, επί σειρά ετών, να ακολουθείται η πολιτική των μηδενικών διορισμών στη Δημόσια Εκπαίδευση. Επισημάναμε ότι οι συνάδελφοι αναπληρωτές για πάρα πολλά έτη μετακινούνται από περιοχή σε περιοχή, με δυσμενείς επιπτώσεις, τόσο στην προσωπική τους ζωή, όσο και στην Δημόσια εκπαίδευση.

            Τονίσαμε ιδιαίτερα ότι επιβάλλεται να θεσμοθετηθεί ένα νομοθετικό πλαίσιο για τους μόνιμους διορισμούς και τους αναπληρωτές άμεσα και καταθέσαμε την ψηφισμένη από τα Συνέδρια θέση της Ομοσπονδίας για το ζήτημα.

Επαναλάβαμε την αντίθεση μας για τη διακριτή μεταχείριση του Υπουργείου Παιδείας σε βάρος των αναπληρωτών εκπαιδευτικών σε σειρά εργασιακών ζητημάτων και ζητήσαμε την απάλειψη αυτών των διακρίσεων. Δηλώσαμε ότι επιθυμούμε την εξίσωση αναπληρωτών και μονίμων σε εργασιακά ζητήματα (άδειες, πλήρη συνδικαλιστικά δικαιώματα, κ.ά.).  Τονίσαμε ότι επιβάλλεται να ληφθεί μέριμνα έτσι ώστε οι αναπληρωτές και μόνιμοι συνάδελφοι να μην υπηρετούν σε περισσότερα των δύο σχολείων. Είναι γνωστό ότι πολλοί συνάδελφοι αυτή τη στιγμή υπηρετούν σε τρία έως πέντε σχολεία. Καταθέσαμε τη θέση μας για χιλιομετρική αποζημίωση(οδοιπορικά) των συναδέλφων που μετακινούνται για τη συμπλήρωση του διδακτικού τους ωραρίου.

            Ζητήσαμε να ληφθούν μέτρα στήριξης της καθημερινότητας των συναδέλφων αναπληρωτών, αλλά και των μονίμων που υπηρετούν σε παραμεθόριες και δυσπρόσιτες περιοχές και διαμαρτυρηθήκαμε, γιατί δεν έχει διευθετηθεί ακόμα το ζήτημα της σίτισης των συναδέλφων στις στρατιωτικές Λέσχες.

            Τελειώνοντας αναφέραμε ότι έχουμε σοβαρές επιφυλάξεις στο ζήτημα της αναμοριοδότησης των σχολικών μονάδων, γιατί με τη μείωση της μοριοδότησης υπάρχει κίνδυνος να χαθούν τμήματα στα ΕΠΑΛ και στα Γενικά Λύκεια, αφού η συγκρότηση των τμημάτων είναι συνδεδεμένη με τις μονάδες δυσμενών συνθηκών των σχολείων. Υπάρχει δηλαδή κίνδυνος απώλειας θέσεων εργασίας στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση. Επίσης, ζητήσαμε νομοθετική ρύθμιση έτσι ώστε να υπάρχει δυνατότητα μοριοδότησης των σχολείων της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης με δεκατέσσερα μόρια, όταν αυτά εδρεύουν στο ίδιο χωριό με σχολεία της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, τα οποία με το νέο θεσμικό πλαίσιο λαμβάνουν δεκατέσσερα μόρια. Επισημάναμε την απόλυτη αντίθεση μας στην αναδρομική αναμοριοδότηση των σχολικών μονάδων.

Τέλος, τονίσαμε την απαίτηση μας για  πραγματοποίηση μεταθέσεων των μονίμων εκπαιδευτικών, οι οποίες στην πραγματικότητα έχουν μηδενιστεί, διαδικασία που θα μπορούσε να ξεκινήσει άμεσα, αν είχαμε μόνιμους διορισμούς στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση.

            Ο Υπουργός μας δήλωσε ότι δεν προβλέπονται μόνιμοι διορισμοί τον προσεχή Σεπτέμβρη, γιατί ,όπως ισχυρίστηκε, η τέταρτη αξιολόγηση θα κλείσει στο τέλος Οκτωβρίου. Αμέσως μετά υποστήριξε ότι θα καταθέσει αριθμό διορισμών ανά ειδικότητα ύστερα από μελέτη της υπηρεσίας που θα διαπιστώνει τις ανάγκες και με νέο σύστημα διορισμού, το οποίο στο μεταξύ θα έχει νομοθετηθεί και μετά από διάλογο με την ΟΛΜΕ. Δεν ξεκαθάρισε, αν οι μόνιμοι διορισμοί θα γίνουν κατά τη διάρκεια του σχολικού έτους ή εάν θα πραγματοποιηθούν το επόμενο σχολικό έτος. Απαντώντας σε σχετικό ερώτημα για τις δικαστικές προσφυγές συναδέλφων που έχουν δικαιωθεί από τα Διοικητικά Δικαστήρια της χώρας απάντησε ότι το ζήτημα μελετάται από την Νομική Υπηρεσία του Υπουργείου Παιδείας και τους συμβούλους του και για την ώρα δεν έχει κάτι να ανακοινώσει.

            Δεσμεύτηκε ότι δε θα γίνει αύξηση του διδακτικού ωραρίου, παρά τις πιέσεις που υπάρχουν.

            Δεσμεύτηκε επίσης για την κατάργηση του Π.Δ 152/13 που προβλέπει τις διαδικασίες ατομικής αξιολόγησης των εκπαιδευτικών,

            Παραδέχτηκε ότι πολλοί εκπαιδευτικοί υπηρετούν σε τρία έως πέντε σχολεία, κατάσταση που είναι προβληματική και δεσμεύτηκε ότι το ζήτημα αυτό θα το μελετήσουν οι Υπηρεσίες του Υπουργείου Παιδείας, έτσι ώστε οι εκπαιδευτικοί να μην υπηρετούν σε περισσότερο των δύο σχολείων. Ο ίδιος ο Υπουργός επισήμανε ότι είναι ιδιαιτέρως προβληματικό να πηγαίνει ο εκπαιδευτικός σε δύο σχολεία την ίδια μέρα, που το ένα εκ των δύο απέχει αρκετά χιλιόμετρα. Επίσης, δεσμεύτηκε να εξετάσει το σοβαρό πρόβλημα της μη καταβολής των οδοιπορικών των συναδέλφων που μετακινούνται από σχολείο σε σχολείο.

            Στο ζήτημα της εξίσωσης των αναρρωτικών αδειών των μονίμων και αναπληρωτών δεν αποδέχτηκε την άποψη της ΟΛΜΕ, δήλωσε όμως ότι θα εξετάσει την αύξηση των αναρρωτικών αδειών που θα δίνονται στους αναπληρωτές σε συνεννόηση με το Υπουργείο Εργασίας.

            Για τη σίτιση των αναπληρωτών στις Στρατιωτικές Λέσχες εξέφρασε την έκπληξη του για τη μη διευθέτηση του ζητήματος, δεδομένου ότι είχαν ήδη γίνει κινήσεις προς το Υπουργείο Εθνικής Άμυνας και δεσμεύτηκε ότι θα επικοινωνήσει με τον νέο Αναπληρωτή Υπουργό Εθνικής Άμυνας, ώστε να κλείσει το εκκρεμές θέμα.

            Για την αύξηση των μεταθέσεων, οι οποίες τα τελευταία χρόνια έχουν ουσιαστικά ελαχιστοποιηθεί, λόγω ελλείψεως μονίμων διορισμών, δεν πήραμε κάποια συγκεκριμένη απάντηση.

            Όσον αφορά την αναμοριοδότηση των σχολικών μονάδων φαίνεται ότι η πολιτική ηγεσία έχει αποφασίσει να προχωρήσει και είναι πιθανή η μείωση των μονάδων δυσμενών συνθηκών των σχολείων της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. Κατά δήλωση του Υπουργού δε θα υπάρχει αναδρομικότητα στα μόρια δυσμενών συνθηκών και θα αποδεσμευτεί ο αριθμός των μαθητών για τη συγκρότηση τμημάτων στα ΕΠΑΛ και στο Γενικό Λύκειο από αυτά. Ο Υπουργός αποδέχτηκε την αναμοριοδότηση των σχολικών μονάδων της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και την ένταξή τους στην κατηγορία ΙΓ (δεκατέσσερα μόρια). Ταυτόχρονα αποδέχτηκε ότι πρέπει να επανεξεταστεί η αναμοριοδότηση των σχολείων των πρωτευουσών Νομών στην Ηπειρωτική χώρα, ώστε να υπάρχει αναλογικότητα.

            Ανακεφαλαιώνοντας, στο βασικό αίτημα μας για διορισμούς μονίμων εκπαιδευτικών τον προσεχή Σεπτέμβριο, εισπράξαμε αρνητική απάντηση, με το επιχείρημα ότι δεν έχει ολοκληρωθεί η τέταρτη αξιολόγηση και υπάρχει απαγόρευση από τους Τροϊκανούς δανειστές μας, οι οποίοι συναρτούν την έγκριση των διορισμών με προαπαιτούμενα που δε γίνονται αποδεκτά από το Υπουργείο Παιδείας. Η απάντηση αυτή προφανώς δε μας ικανοποιεί, γιατί η ΟΛΜΕ θεωρεί ότι ακόμα και σε συνθήκες κρίσης επιβάλλεται η πλήρης στελέχωση όλων των σχολείων με εκπαιδευτικούς και η επαρκής χρηματοδότηση της Δημόσιας Εκπαίδευσης, αφού αυτή αποτελεί επένδυση για τη νέα γενιά. Το Δ.Σ της ΟΛΜΕ θα συνεχίσει τον αγώνα του για μόνιμους διορισμούς στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση. Στην κατεύθυνση αυτή:

  • Προχωρά στη διοργάνωση νέας κινητοποίησης την Παρασκευή, 16 Μαρτίου με κήρυξη τρίωρης στάσης εργασίας τις τρεις τελευταίες ώρες του ωραρίου (11.00-14.00) από την ΟΛΜΕ και ταυτόχρονη κήρυξη τρίωρης στάσης εργασίας τις τρεις πρώτες ώρες (08.00-11.00) από την ΑΔΕΔΥ, κατόπιν σχετικού αιτήματος της ΟΛΜΕ και συγκέντρωση διαμαρτυρίας έξω από το Υπουργείο Παιδείας
  • Ενεργοποιεί την Ευρωπαϊκή Ομοσπονδία Εκπαιδευτικών (ETUCE) και διοργανώνει παραστάσεις διαμαρτυρίας στον Ευρωπαίο Επίτροπο για την Εκπαίδευση, στο περιβόητο GREEK DESK που αποφασίζει για τα προαπαιτούμενα και γενικότερα στους Ευρωπαϊκούς Θεσμούς.

Για τα ζητήματα της καθημερινότητας των αναπληρωτών και των μονίμων συναδέλφων ο Υπουργός εξέφρασε τη βούληση να τα αντιμετωπίσει και αναμένουμε τις πρωτοβουλίες του Υπουργού στα συγκεκριμένα ζητήματα. Όσον αφορά την πρόταση του Υπουργού για δημιουργία Επιτροπής που θα εξετάζει ζητήματα τεχνικής φύσης, το Δ.Σ της ΟΛΜΕ θα αποφασίσει σε επόμενη συνεδρίασή του.

            Το Δ.Σ της ΟΛΜΕ καλεί τους συναδέλφους να βρίσκονται σε εγρήγορση και να συμμετάσχουν δυναμικά στις επόμενες κινητοποιήσεις του κλάδου. Μόνο έτσι θα ακυρώσουμε την πολιτική των περικοπών στην εκπαίδευση που επιβάλλουν η κυβέρνηση και η Ευρωπαϊκή Ένωση.

Για να δείτε το αρχείο σε pdf … εδώ

22-02-2018 Συλλαλητήρια στις 2 Μαρτίου – Κήρυξη στάσεων εργασίας

Αθήνα, 22/02/2018

 

ΚΗΡΥΞΗ ΣΤΑΣΕΩΝ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 2/3/2018

 

Συνάδελφοι.

Όπως γνωρίζετε στις 2 Μαρτίου 2018 το ΔΣ της ΟΛΜΕ αποφάσισε τη διοργάνωση συλλαλητηρίων σε Αθήνα (στις 13.00 στο Υπουργείο Παιδείας) και Θεσσαλονίκη (στις 12 το μεσημέρι στο Άγαλμα Βενιζέλου) για να απαιτήσουμε μαζικούς, μόνιμους διορισμούς.

Για το λόγο αυτό το ΔΣ της ΟΛΜΕ προκήρυξε στάση εργασίας από τις 11.00 π.μ. έως τις 14.00 και κάλεσε τις ΕΛΜΕ να καλύψουν το υπόλοιπο το ωραρίου.

Διευκρινίζουμε ότι η στάση εργασίας αφορά και τα σχολεία που λειτουργούν σε απογευματινή ή εσπερινή βάρδια. Συγκεκριμένα το ΔΣ της ΟΛΜΕ κηρύσσει στάση εργασίας από τις 14.00 έως τις 17.00 για τα απογευματινά και από τις 18.00 έως τις 21.00 για τα εσπερινά. Ταυτόχρονα καλεί τις ΕΛΜΕ να καλύψουν με αντίστοιχη στάση εργασίας το υπόλοιπο του ωραρίου των απογευματινών και των εσπερινών σχολείων.

Για να δείτε το αρχείο σε pdf … εδώ

Για να δείτε την αφίσσα σε jpg … εδώ

09-02-2018 Πρόγραμμα δράσης για την πολιτική των μη διορισμών

Αθήνα, 09/02/2018

ΘΕΜΑ: «ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΡΑΣΗΣ»

 Συνάδελφοι, Συναδέλφισσες,

             Το Δ.Σ της ΟΛΜΕ αποφάσισε το επόμενο χρονικό διάστημα να αναδείξει το σοβαρότατο πρόβλημα της πολιτικής των μη διορισμών στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση. Πάγια θέση του κλάδου είναι η κάλυψη όλων των κενών από μόνιμους καθηγητές. Επιβάλλεται να γνωστοποιήσουμε σε όλη την ελληνική κοινωνία τις καταστροφικές συνέπειες της πολιτικής της απαγόρευσης διορισμών μονίμων εκπαιδευτικών, καθώς και τη χρόνια εκμετάλλευση των αναπληρωτών. Για το σκοπό αυτό το Δ.Σ της ΟΛΜΕ αποφάσισε τα εξής:

  • Εβδομάδα δράσης για τους μόνιμους διορισμούς και το εργασιακό καθεστώς των αναπληρωτών στο διάστημα 23 Φεβρουαρίου και 2 Μαρτίου. Την εβδομάδα αυτή θα πραγματοποιηθούν συγκεντρώσεις διαμαρτυρίας στις Περιφερειακές Διευθύνσεις από τις τοπικές ΕΛΜΕ, και όπου δεν είναι αυτό δυνατό στις Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.  Το χρονικό διάστημα αυτό επίσης,  οι τοπικές ΕΛΜΕ θα πραγματοποιήσουν  κι άλλες δραστηριότητες, σύμφωνα με τις δυνατότητές τους, για το ίδιο ζήτημα.
  • Διοργάνωση ημερίδας για τους μόνιμους διορισμούς και τους αναπληρωτές την Τρίτη, 27 Φεβρουαρίου στην Α΄ ΕΛΜΕ Δωδεκανήσου (Ρόδος), περιοχή με υψηλό ποσοστό αναπληρωτών.
  • Συγκέντρωση διαμαρτυρίας την Παρασκευή, 2 Μαρτίου στο Υπουργείο Παιδείας και ώρα 13:00 καθώς και στη Θεσσαλονίκη, με αίτημα τους διορισμούς μονίμων εκπαιδευτικών, προκειμένου να καλυφθούν όλα τα κενά στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση. Για την επιτυχία της κινητοποίησης το Δ.Σ της ΟΛΜΕ κηρύσσει τρίωρη στάση εργασίας (11:00 έως 14:00) και καλεί τα Δ.Σ των ΕΛΜΕ να κηρύξουν τρίωρη στάση εργασίας τις τρεις πρώτες ώρες (08:00 έως 11:00 π.μ.) προκειμένου να διευκολυνθούν οι συνάδελφοι (αναπληρωτές και μόνιμοι) για να συμμετάσχουν.  Το Δ.Σ της ΟΛΜΕ θα κάνει παράσταση διαμαρτυρίας στην πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας απαιτώντας εδώ και τώρα μόνιμους διορισμούς για τη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση.
  • Σύνταξη ενημερωτικού κειμένου που θα σταλεί στην Ευρωπαϊκή Ομοσπονδία εκπαιδευτικών (ETUCE), καθώς και σε όλα τα ευρωπαϊκά συνδικάτα μέλη, στο οποίο θα αναφέρονται οι καταστροφικές συνέπειες των μνημονίων στην εκπαίδευση και θα καταγγέλλεται η απαγόρευση μονίμων διορισμών από την Τρόικα. Θα ζητείται επίσης να αποσταλούν ψηφίσματα διαμαρτυρίας προς τον Ευρωπαίο Επίτροπο για την Παιδεία, αφού η πολιτική της Ευρωπαϊκής Ένωσης επιβάλλει αυτήν την πολιτική προς τον Υπουργό Παιδείας της χώρας μας που την υλοποιεί.
  • Παράσταση διαμαρτυρίας στα γραφεία της Ευρωπαϊκής Ένωσης στην Αθήνα.
  • Θα επιδιωχτεί να γίνει παράσταση διαμαρτυρίας στον Ευρωπαίο Επίτροπο για την Παιδεία στις Βρυξέλλες με τη βοήθεια της EΤUCE

 Συνάδελφοι, Συναδέλφισσες,

             Επιβάλλεται όλες οι δράσεις της Ομοσπονδίας και ιδιαίτερα η απεργιακή συγκέντρωση στο Υπουργείο Παιδείας να έχουν τη μέγιστη δυνατή επιτυχία. Για το σκοπό αυτό καλούνται οι τοπικές ΕΛΜΕ να συντονίσουν τις δράσεις και  να παράσχουν κάθε δυνατή διευκόλυνση στους συναδέλφους που επιθυμούν να συμμετέχουν.

Για να δείτε το αρχείο σε pdf … εδώ

05-02-2018 Παρεμπόδιση της ασφαλούς διέλευσης των μαθητών των ΕΠΑΛ Αμαρουσίου

   Ο.Λ.Μ.Ε.                    

Ερμού & Κορνάρου 2

ΤΗΛ: 210 32 30 073 – 32 21 255

FAX: 210 33 11 338

www.olme.gr

e-mail:olme@otenet.gr                                                            Αθήνα, 05/02/2018

ΠΡΟΣ:

Τον Υπουργό Παιδείας

κ. Κ. Γαβρόγλου

ΘΕΜΑ: Παρεμπόδιση της ασφαλούς διέλευσης των μαθητών των ΕΠΑΛ Αμαρουσίου

Κύριε Υπουργέ,

Το ΔΣ της ΟΛΜΕ διαμαρτύρεται για την απόφασή σας να κλείσετε την μοναδική δίοδο, που συνδέει τα σχολεία: 1ο ,2ο , 3ο ΕΠΑΛ και Ε.Κ. Αμαρουσίου, με τον προαστιακό σιδηρόδρομο, τον σταθμό του ΗΣΑΠ Νερατζιώτισσα, τα αστικά λεωφορεία και το ΙΕΚ Αμαρουσίου.

Όλα αυτά τα χρόνια υπάρχει δίοδος ανοικτή μεταξύ του Υπουργείου Παιδείας και Παιδικής Χαράς του Δήμου Αμαρουσίου. Την δίοδο αυτή χρησιμοποιούν καθημερινά πάνω από 700 άτομα (διδάσκοντες, μαθητές, και γονείς) για να μετακινηθούν από και προς τα μέσα μεταφοράς που σταθμεύουν στην άλλη πλευρά της εξόδου.

Εντελώς ξαφνικά με εντολή παραγόντων του Υπουργείου Παιδείας, όπως ενημερωθήκαμε κατόπιν τηλεφωνικής μας επικοινωνίας, έγινε φραγή της διόδου αυτής με ψηλά παραπετάσματα και κάγκελα.

Η ενέργεια αυτή των υφισταμένων σας εκτός των προβλημάτων άμεσης επικοινωνίας με τα Μ.Μ.Μ. που δημιουργεί μπορεί να γίνει και αιτία σοβαρών ατυχημάτων για τους ανήλικους μαθητές που για να συντομεύσουν το χρόνο προσέλευσης και αποχώρησης από τα συγκεκριμένα σχολεία σκαρφαλώνουν καθημερινά στα κάγκελα της φραγμένης διόδου, αγνοώντας τις συνεχείς επισημάνσεις των διδασκόντων τους για την επικινδυνότητα αυτής τους της πράξης.

Μαζί με τις ανωτέρω επισημάνσεις κυρίως για τη σωματική ακεραιότητα και ασφάλεια των μαθητών μας, απαιτούμε το άμεσο άνοιγμα της διόδου για την διευκόλυνση της καθημερινότητας διδασκόντων και μαθητών.

Αναμένουμε άμεση παρέμβασή σας για την επίλυση του προβλήματος.

 Για να δείτε το αρχείο σε pdf…ΕΔΩ

16-01-2018 ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ ΓΕΝ. ΣΥΝΕΛΕΥΣΗΣ ΤΩΝ ΠΡΟΕΔΡΩΝ ΤΩΝ ΕΛΜΕ (Σάββατο, 20/01/2018)

     Ο.Λ.Μ.Ε.                  

Ερμού & Κορνάρου 2

ΤΗΛ: 210 32 30 073 – 32 21 255

FAX: 210 33 11 338

www.olme.gr

e-mail:olme@otenet.gr                                                            Αθήνα, 16/01/2018

 

 

 

ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ ΓΕΝ. ΣΥΝΕΛΕΥΣΗΣ ΤΩΝ ΠΡΟΕΔΡΩΝ ΤΩΝ ΕΛΜΕ (Σάββατο, 20/01/2018)

 

 

 

H Γεν. Συνέλευση των Προέδρων των ΕΛΜΕ θα πραγματοποιηθεί το Σάββατο 20/01/2018 στις 10.30 π.μ. στο Ξενοδοχείο Novotel Athens(Μιχαήλ Βόδα 4-6, 10439 , Αθήνα, τηλ.:2108200721).

Για να δείτε τον αρχείο σε pdf…..ΕΔΩ

15-01-2018 Διευκρίνιση σχετικά με την απεργιακή κινητοποίηση της Δευτέρας 15/1 για απογευματινά και εσπερινά σχολεία

Ο.Λ.Μ.Ε.                       

Ερμού & Κορνάρου 2

ΤΗΛ: 210 32 30 073 – 32 21 255

FAX: 210 33 11 338

www.olme.gr

e-mail:olme@otenet.gr                                                            Αθήνα, 15/1/2018

 

Διευκρίνιση σχετικά με την απεργιακή κινητοποίηση της Δευτέρας 15/1 για απογευματινά και εσπερινά σχολεία

 

Ύστερα από ερωτήματά ΕΛΜΕ και συναδέλφων που εργάζονται σε απογευματινά και εσπερινά σχολεία της Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης σας διευκρινίζουμε ότι η 3ωρη στάση  εργασίας της ΟΛΜΕ αφορά της 3 πρώτες ώρες   και η 3ωρη στάση της ΑΔΕΔΥ τις 3 τελευταίες ώρες του απογευματινού ή εσπερινού εργασιακού ωραρίου των εκπαιδευτικών. Κατόπιν τούτου γίνεται κατανοητό ότι ο κλάδος βρίσκεται σε 24ωρη απεργιακή κινητοποίηση τη Δευτέρα 15/1/2018.

Για να δείτε το αρχείο σε pdf ….ΕΔΩ

19-12-2017 Συμμετοχή της ΟΛΜΕ στο ποδοσφαιρικό πρωτάθλημα της ΑΔΕΔΥ

Αθήνα, 19/12/2017

 

 ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΚΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΑΔΕΔΥ

 

Σας ενημερώνουμε ότι η ΟΛΜΕ συμμετέχει στο ποδοσφαιρικό πρωτάθλημα που οργανώνει η ΑΔΕΔΥ. Όσοι συνάδελφοι επιθυμούν να συμμετάσχουν στην Ομάδα Ποδοσφαίρου της ΟΛΜΕ παρακαλούμε να επικοινωνήσουν με τους:

Θανάση Νικόπουλο στο 6977 660 007

Και

Χρήστο Μανιώτη στο 6979 214 544

18-12-2017 Ημέρες εθελοντικής αιμοδοσίας σε ΟΛΜΕ-ΕΛΜΕ (αφίσσα)

Για να δείτε την αφίσσα με τις ημερομηνίες σε pdf … εδώ

22-11-2017 Επιστολή σχετικά με τη χορήγηση ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ καρτών ΟΑΣΑ από τις ΕΛΜΕ

Για να δείτε τη διαδικασία αντικατάστασης πατήστε … εδώ

20-11-2017 Κατάλογος θεάτρων, κινημ/φων, εκδ. οίκων και βιβλ/λείων που δέχονται την Κάρτα Μέλους

Για να δείτε το αρχείο σε pdf … εδώ

30-10-2017 Περιφερειακή σύσκεψη στα Γιάννενα για τις ΕΛΜΕ Ηπείρου, Α, Β Αιτ/νίας, Κέρκυρας και Κοζάνης στις 27/11

Αθήνα, 30/10/2017

 

ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΩΝ ΣΥΣΚΕΨΕΩΝ – ΗΜΕΡΙΔΩΝ

Συνάδελφοι,

Το Δ.Σ. της ΟΛΜΕ αποφάσισε τη διοργάνωση σύσκεψης – ημερίδας στα Ιωάννινα για την Περιφέρεια Ηπείρου, Α, Β, Αιτ/νίας, Κέρκυρας και Κοζάνης τη Δευτέρα, 27/11 (10.00 – 17.00) με θέμα: «Νέο Λύκειο – Σύστημα πρόσβασης στην τριτοβάθμια εκπαίδευση» στην οποία καλούνται να συμμετέχουν:

  • Τα μέλη των Δ.Σ. των ΕΛΜΕ Ηπείρου, Α, Β, Αιτ/νίας, Κέρκυρας και Κοζάνης καθώς και οι αιρετοί ΠΥΣΔΕ-ΑΠΥΣΔΕ των συγκεκριμένων περιοχών,
  • Ένας συνάδελφος από κάθε σχολείο Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης ο οποίος θα οριστεί από το Σύλλογο Διδασκόντων.

Οι ΕΛΜΕ θα συγκεντρώσουν τα ονόματα των μελών των ΔΣ, των αιρετών και των εκπροσώπων των Συλλ. Διδ/ντων και θα τα αποστείλουν μαζί με το διαβιβαστικό της ΟΛΜΕ (ακολουθεί στο τέλος του εγγράφου) στις αντίστοιχες ΔΔΕ για να ζητηθεί η άδεια από τους Διευθυντές.

Για να δείτε το έγγραφο σε pdf … εδώ

10-10-2017 5 Οκτωβρίου, Παγκόσμια Ημέρα Εκπαιδευτικού Μήνυμα από Ισπανικές εκπαιδευτικές ομοσπονδίες

Για να δείτε το κείμενο μεταφρασμένο σε pdf … εδώ

06-10-2017 Ανακοίνωση για την αξιολόγηση εκπαιδευτικών

Αθήνα, 06/10/2017

 ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

Αξιολόγηση εκπαιδευτικών

 

            Το Δ.Σ της ΟΛΜΕ δηλώνει την κατηγορηματική του αντίθεση στην επιδιωκόμενη προσπάθεια του Υπουργείου Παιδείας και Διοικητικής Μεταρρύθμισης να επιβάλει και στους εκπαιδευτικούς το πλαίσιο αξιολόγησης που διέπει τον Δημόσιο Τομέα. Για το σκοπό αυτό ενεργοποιείται επιλεκτικά διάταξη του Π.Δ 152/13, το οποίο με τους αγώνες του κλάδου έμεινε ανενεργό το προηγούμενο διάστημα.

            Παρά τη δημόσια ρητή διαβεβαίωση του Υπουργού Παιδείας ότι δεν είναι στις προθέσεις του να προχωρήσει σε ατομική αξιολόγηση των εκπαιδευτικών, δεδομένου ότι, όπως δήλωνε, δεν ήταν στη φιλοσοφία του η εφαρμογή του ανωτέρω Π.Δ, εν τούτοις αιφνιδιαστικά προχωρά στην επιλεκτική εφαρμογή του για τους εκπαιδευτικούς που πρόσκαιρα ασκούν διοικητικά καθήκοντα.

            Όπως είναι γνωστό οι εκπαιδευτικοί εξαιρούνται απ? το υπάρχον σύστημα αξιολόγησης του υπόλοιπου δημόσιου τομέα.

            Επισημαίνεται ότι αυτοί που θα κληθούν να αξιολογήσουν τους εκπαιδευτικούς με τις γενικές διατάξεις για το δημόσιο, θα υποστούν και οι ίδιοι την ίδια αντιμετώπιση αξιολογούμενοι με τις γενικές διατάξεις, ενώ σύμφωνα με το Π.Δ 152 θα αξιολογούνται διαφορετικά. Η παραπάνω επισήμανση γίνεται για έναν και μόνο λόγο, προκειμένου να καταδειχθεί ότι τα όσα αναφέρονται στις σελίδες 5 και 6 της εγκυκλίου162092/Γ1/28.09.2017 του ΥΠΠΕΘ δεν έχουν καμία νομική υπόσταση και είναι προδήλως παράνομα. Είναι άλλωστε γνωστή η κατηγορηματική διαφωνία του κλάδου με το ΠΔ152/2013 όπως είναι επίσης γνωστή η δέσμευση του Υπουργείου για την κατάργησή του.

            Σε κάθε περίπτωση το Δ.Σ της ΟΛΜΕ αρνείται κατηγορηματικά την εφαρμογή οποιασδήποτε μορφής ατομικής αξιολόγησης εκπαιδευτικών, σύμφωνα με τις θέσεις του κλάδου.

            Απαιτούμε  την άμεση κατάργηση του Π.Δ 152/13 του Ν3848/10 και την κατάργηση του καθηκοντολογίου.

            Καλούμε τους συναδέλφους να αρνηθούν την αξιολόγηση σε όλη τη διοικητική ιεραρχία και να απέχουν από τη διαδικασία.

            Απαιτούμε από τον Υπουργό Παιδείας να μην συνεχίσει την επιχειρούμενη αξιολόγηση των εκπαιδευτικών που υπηρετούν σε διοικητικές θέσεις και των Στελεχών της Διοίκησης και να προχωρήσει σε άμεση κατάργηση του υφιστάμενου νομικού πλαισίου.

Για να δείτε το αρχείο σε pdf … εδώ

04-10-2017 5η Οκτώβρη: Παγκόσμια Ημέρα των Εκπαιδευτικών

ΟΛΜΕ

ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ

«Ο δάσκαλος όχι μόνο πρέπει να έχει γνώμη και πίστη για το έργο του, αλλά και υποχρέωση ιερή να τρέφει τη μέριμνα του μέλλοντος και να βοηθάει με όλη του τη δύναμη την καλυτέρευση του παρόντος»  (Δ. Γληνός)

Η παγκόσμια ημέρα των εκπαιδευτικών που καθιερώθηκε από την UNESCO το 1994 έχει ως στόχο την υποστήριξή τους και την αναγνώριση του έργου τους. Τις τελευταίες δεκαετίες η δημόσια εκπαίδευση βρίσκεται στο μάτι του κυκλώνα της παγκόσμιας καπιταλιστικής κρίσης, όχι μόνο γιατί αποτελεί μία χρυσοφόρο αγορά για εκμετάλλευση, αλλά και επειδή η γνώση υπήρξε διαχρονικά ισχυρός προωθητικός παράγοντας προοδευτικών κοινωνικών ανατροπών. Δεν είναι επομένως τυχαίες οι πιέσεις που ασκούνται διεθνώς  για την ιδιωτικοποίηση της δημόσιας εκπαίδευσης, τον έλεγχο και την περιορισμένη διοχέτευσή της σε αυτούς που κυρίως την έχουν ανάγκη για να ανατρέψουν εκμεταλλευτικές συνθήκες και κοινωνικά κατεστημένα. Ο εκπαιδευτικός (τουλάχιστον όπως τον ξέραμε μέχρι σήμερα) αποτελεί ανασχετικό εμπόδιο, πράγμα που εξηγεί την προσπάθεια αποδόμησης του ρόλου και της συμβολής του σε προοδευτικές κοινωνικές αλλαγές.

Ο εκπαιδευτικός δεν είναι ένας απλός διαμεσολαβητής της γνώσης. Είναι ο παιδαγωγός που οραματίζεται, εμπνέει, αγωνίζεται. Είναι αυτός που καθοδηγεί το ταξίδι της  ανακάλυψης της ομορφιάς της γνώσης και της ζωής. Αυτός που   εμπνέει την αγάπη στις πανανθρώπινες αξίες, αυτός  που οραματίζεται και χρωματίζει το αύριο, αυτός που αμφισβητεί και αντιπαλεύει το άδικο, διαπλάθοντας ελεύθερους και υπεύθυνους πολίτες.

Χιλιάδες εκπαιδευτικοί καταθέτουν καθημερινά την ψυχή τους μέσα στην τάξη, πολλές φορές σε αντίξοες συνθήκες, στηρίζοντας με αυταπάρνηση το δημόσιο σχολείο και τους μαθητές του. Χωρίς ουσιαστική στήριξη και υποστηρικτικές δομές, ανταποκρίνονται σε πολλαπλάσιους ρόλους από αυτούς που απαιτεί το έργο τους. Εκτός από τα διδακτικά, έχουν διοικητικά και γραμματειακά καθήκοντα, παίζουν το ρόλο ψυχολόγου, κοινωνικού λειτουργού, και φύλακα, ενώ ταυτόχρονα αναγκάζονται να μετακινούνται μέχρι και σε 5 σχολεία για να συμπληρώνουν ωράριο. Οι έλληνες εκπαιδευτικοί αμείβονται λιγότερο, ενώ εργάζονται περισσότερο και σε πιο δύσκολες και ελαστικές συνθήκες εργασίας από ό,τι οι περισσότεροι συνάδελφοί τους στις χώρες της Ευρώπης.

Η στοχοποίησή τους για την «αναποτελεσματικότητα» της εκπαίδευσης και τις χαμηλές επιδόσεις των μαθητών,  όπως και η λανθασμένη αντίληψη ότι η ποιότητα της εκπαίδευσης θα αναβαθμιστεί μέσα από την αξιολόγησή τους,  διευκολύνει τον έλεγχο και τη χειραγώγηση των εκπαιδευτικών, ενώ ταυτόχρονα αποκρύπτει τους κοινωνικούς και πολιτικούς παράγοντες που στην πραγματικότητα ευθύνονται για την υποβάθμιση της εκπαίδευσης.

Η ποιότητα της εκπαίδευσης όπως δείχνουν οι έρευνες διεθνώς, αναβαθμίζεται με την αύξηση της χρηματοδότησης,  με  ολιγομελείς τάξεις, με πλήρη στελέχωση των σχολείων με μόνιμο εκπαιδευτικό, διοικητικό και επιστημονικό προσωπικό, με εκσυγχρονισμό αναλυτικών προγραμμάτων, βιβλίων, διδακτικών μεθόδων και εποπτικών μέσων στηριγμένων στη σύγχρονη τεχνολογία, όπως και με δομές αντισταθμιστικής στήριξης των μαθητών. Η μονιμότητα της εργασιακής σχέσης των εκπαιδευτικών, ο πλήρης σεβασμός των εργασιακών τους δικαιωμάτων, η συστηματική επιμόρφωση, η οικονομική αναβάθμιση, και η συμμετοχή στη λήψη αποφάσεων σε ένα δημοκρατικό σχολείο, είναι αναγκαίες επίσης προϋποθέσεις για τη διασφάλιση της ποιότητας στην εκπαίδευση.

Οι ασκούμενες εκπαιδευτικές πολιτικές κατά τις τελευταίες δεκαετίες -και όχι μόνο κατά την 8ετία των μνημονίων-  δεν υλοποίησαν καμία από τις παραπάνω προϋποθέσεις. Για άλλη μία χρονιά η επέτειος της 5ης Οκτωβρίου,  βρίσκει τους εκπαιδευτικούς και την εκπαίδευση στη χώρα μας, να δοκιμάζονται από τη λαίλαπα των  μνημονιακών πολιτικών της μονομερούς λιτότητας και της ιδιωτικοποίησης των κοινωνικών αγαθών, που οδηγούν στην παρά πέρα αποδιάρθρωση του δημόσιου σχολείου, ενώ ταυτόχρονα  υποβαθμίζουν διαρκώς το επίπεδο ζωής και τις συνθήκες εργασίας των εκπαιδευτικών. Στην χρόνια υποχρηματοδότηση προστέθηκαν  τα μνημονιακά προαπαιτούμενα με αιματηρές περικοπές, αδιοριστία και ελαστικοποίηση  των εργασιακών σχέσεων,  ενώ δρομολογήθηκαν νεοφιλελεύθερες κατευθύνσεις και αντίστοιχες αναδιαρθρώσεις,  που καθόρισαν πολλές από τις πρόσφατες εκπαιδευτικές αλλαγές, αλλά και από αυτές που πρόκειται να ακολουθήσουν (Λύκειο, αυτονομία, αξιολόγηση, κλπ).

Το εκπαιδευτικό κίνημα έχει την εμπειρία και τη δύναμη να εμποδίσει και να ανατρέψει την εφαρμογή αντιεκπαιδευτικών μέτρων και αντεργατικών πολιτικών, δημιουργώντας ρωγμές στο μνημονιακό μονόδρομο, μέχρι την τελική του ανατροπή. Είναι αναγκαίο ένα ισχυρό, ενωτικό κίνημα,  που θα πάρει με το μέρος του την κοινωνία και θα κερδίσει ξανά τους ίδιους τους συναδέλφους/ισσες και την ενεργό συμμετοχή τους στο Σύλλογό τους, στο σωματείο τους, στους κοινωνικούς αγώνες.

Έχουμε πίσω μας βαριά παρακαταθήκη. Ο Έλληνας εκπαιδευτικός, και σε συνθήκες  πολύ σκληρότερες από τις τωρινές, βρέθηκε πάντα στην πρώτη γραμμή, κάθε φορά που ο λαός μας έβγαινε μπροστά για να διεκδικήσει ψωμί, παιδεία, ελευθερία, εθνική ανεξαρτησία, κοινωνική προκοπή. Στην ιστορία της εκπαίδευσης υπάρχουν πολλά φωτεινά παραδείγματα όπως ο Δημήτρης Γληνός, ο Αλέξανδρος Δελμούζος, η Έλλη Αλεξίου, η Σοφία Μαυροειδή ?Παπαδάκη και πολλών άλλων εκπαιδευτικών,  που «δεν βολεύτηκαν», αλλά σηματοδότησαν τις αξίες και έδειξαν το δρόμο.

Σε αυτό το δρόμο έχουμε την  ευθύνη ως εκπαιδευτικοί να βαδίσουμε:

  • Για να διεκδικήσουμε την προστασία και τη διεύρυνση των κοινωνικών αγαθών και τη δίκαιη ανακατανομή του παραγόμενου πλούτου σε όφελος του λαού μας,
  • Για να υπερασπίσουμε τα εργασιακά ? ασφαλιστικά, συνδικαλιστικά δικαιώματα για εμάς και για όλους τους εργαζόμενους, να υπερασπίσουμε το ίδιο το δικαίωμα στην εργασία,
  • Για να διεκδικήσουμε ένα πραγματικά 12χρονο ποιοτικό δημόσιο και δωρεάν σχολείο που θα αμβλύνει τις μορφωτικές και κοινωνικές ανισότητες, θα παρέχει σε όλα τα παιδιά, χωρίς διακρίσεις, πλατιά, στέρεη, κριτική γνώση, φέρνοντάς τα σε επαφή με την επιστήμη, την τεχνολογία, την Τέχνη, τον Αθλητισμό και τον Πολιτισμό, και θα αμφισβητεί το ρόλο του άβουλου θεατή και του άνεργου που επιφυλάσσει για τους νέους το σύστημα.
  • Για μια εκπαίδευση που θα βασίζεται στις ανθρωπιστικές αξίες, θα προάγει τα ανθρώπινα δικαιώματα, θα προωθεί την αλληλεγγύη προς κάθε άνθρωπο και προς όλους τους λαούς, και θα αντιμάχεται το ρατσισμό, τη μισαλλοδοξία, την ξενοφοβία και κάθε είδους διάκριση.

Τον αγώνα για ένα τέτοιο σχολείο, στο οποίο κανένας μαθητής/τρια, κανένας εκπ/κός δεν περισσεύει, καλούμε μαθητές/τριες και γονείς, ολόκληρη την ελληνική κοινωνία να τον δώσουμε μαζί, για να τον κερδίσουμε. Να προασπίσουμε τον  δημόσιο – κοινωνικό χαρακτήρα της Παιδείας, ανατρέποντας μνημονιακές πολιτικές και νεοφιλελεύθερα σχέδια, για να δώσουμε στα παιδιά  μας, σε όλα ανεξαιρέτως τα παιδιά, την εκπαίδευση που έχουν ανάγκη και τους αξίζει.

Για να δείτε το αρχείο σε pdf … εδώ

12-09-2017 Ημερομηνίες εθελοντικής αιμοδοσίας ΟΛΜΕ και ΕΛΜΕ

  ΗΜΕΡΕΣ  ΕΘΕΛΟΝΤΙΚΗΣ ΑΙΜΟΔΟΣΙΑΣ  ΟΛΜΕ – ΕΛΜΕ

  Το μέτρο του Πολιτισμού είναι η Αλληλεγγύη

Η εθελοντική αιμοδοσία που διοργανώνει η ΟΛΜΕ σε συνεργασία με τις  ΕΛΜΕ είναι ένας πολύ σημαντικός θεσμός αλληλεγγύης και κοινωνικής ευαισθησίας. Η Τράπεζα αίματος που δημιουργήθηκε, έχει καλύψει με επιτυχία όλο το προηγούμενο διάστημα επείγουσες ανάγκες που παρουσιάστηκαν στους συναδέλφους και στις οικογένειές τους.

Από την αρχή λειτουργίας της αιμοδοσίας στην ΟΛΜΕ και μέχρι σήμερα, συγκεντρώθηκαν 1292 μονάδες αίματος, και έχουν καλυφθεί 1284 μονάδες. Επιπλέον, όπως ενημερωθήκαμε από το Εθνικό Κέντρο Αιμοδοσίας (νοσοκ. Αμαλία Φλέμινγκ), η μετακίνηση του κινητού συνεργείου, που απασχολεί 7 άτομα, καθίσταται ασύμφορη, αν η προσφορά μας είναι χαμηλότερη των 30 εθελοντών σε κάθε αιμοδοσία. Για να συνεχιστεί επομένως ο θεσμός και να υπάρξει επάρκεια, χρειάζεται να στηριχτεί και να διευρυνθεί το δίκτυο των εθελοντών αιμοδοτών.

 Συνάδελφοι, συναδέλφισσες,

  •  Σας καλούμε να συμμετέχετε στην εθελοντική αιμοδοσία, δηλώνοντας από πριν διαθεσιμότητα και προσερχόμενοι είτε στην ΟΛΜΕ στις 5 Οκτωβρίου, παγκόσμια ημέρα των εκπαιδευτικών, είτε στην ΕΛΜΕ σας στις προγραμματισμένες ημερομηνίες.
  • Καλούμε τα Δ.Σ. των ΕΛΜΕ όλης της χώρας να συμβάλουν στη δικτύωση και την ανάπτυξη του θεσμού με την οργάνωση εθελοντικής αιμοδοσίας, λαμβάνοντας ταυτόχρονα όποιο μέτρο κρίνουν πρόσφορο για τη μεγαλύτερη ευαισθητοποίηση και συμμετοχή των συναδέλφων. Αν δεν έχουν ήδη δικό τους πρόγραμμα, να έρθουν σε επικοινωνία με την ΟΛΜΕ.
  • Καλούμε τους δ/ντές και τις δ/ντριες των σχολείων να ενημερώσουν τους Συλλόγους και όλους τους συναδέλφους. Υπενθυμίζουμε ότι για τη διευκόλυνση των εθελοντών  δίνονται βεβαιώσεις για υπηρεσιακή χρήση (Ν. 3528/07/ άρ.50/παρ.5).

 Στην παγκόσμια ΗΜΕΡΑ των ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ (5 Οκτωβρίου) είναι αφιερωμένη η εθελοντική αιμοδοσία που διοργανώνουμε τις παρακάτω ημερομηνίες:

 

  • ΟΛΜΕ : Πέμπτη, 5 Οκτώβρη 2017, ώρα 9:00πμ – 1:00μμ

(Γραφεία ΟΛΜΕ, Κορνάρου 2 και Ερμού, με τον ΑΜΚΑ)

  • ΕΛΜΕ Καλλιθέας/ Ν. Σμύρνης : Παρασκευή, 13 Οκτώβρη 2017

(Σχολικό Συγκρότημα Αγ. Νικολάου, Καλλιθέα).

  • Α΄ Γ΄ ΕΛΜΕ Β΄ Αθήνας : Τετάρτη, 18 Οκτώβρη 2017

(2ο ΕΠΑΛ, Έλλης 3 και Αγ. Παρασκευής, Χαλάνδρι).

  • ΕΛΜΕ Πειραιά : Τρίτη, 31 Οκτώβρη 2017

(13ο Γυμνάσιο, Παπαστράτου 14).

  • Γ΄ΕΛΜΕ Δυτικής Αττικής, 15 Νοέμβρη 2017

(7ο ΓΕΛ Ιλίου, Βιτυβίλια 50)

  • Γ΄ΕΛΜΕ Αθήνας ? 2ο ΕΠΑΛ Γαλατσίου : Δευτέρα, 11 Δεκεμβρίου 2017

(2ο ΕΠΑΛ Γαλατσίου, Ταϋγέτου 60, Γκράβα)

Οι συνάδελφοι και οι συναδέλφισσες εκτός Αττικής που θέλουν να συμμετέχουν, μπορούν να δώσουν αίμα σε νοσοκομείο της περιοχής τους, δηλώνοντας το Δίκτυο της ΟΛΜΕ. Για το πρόγραμμα αιμοδοσίας της επόμενης περιόδου, θα ενημερωθείτε εγκαίρως.

Τηλέφωνα επικοινωνίας: 210-3311354 (ΟΛΜΕ)  –   6973643277 (υπεύθυνη αιμοδοσίας)

        ΔΙΚΤΥΟ ΟΜΑΔΩΝ ΕΘΕΛΟΝΤΩΝ ΑΙΜΟΔΟΤΩΝ

                                 ΟΛΜΕ ? ΕΛΜΕ

Για να δείτε την Αφίσσα της Αιμοδοσίας πατήστε … εδώ

04-08-2017 Ανακοίνωση σχετικά με τη λειτουργία κατασκηνώσεων του Υπ. Παιδείας στην περιοχή Ζούμπερι του Δήμου Μαραθώνα

Αθήνα, 03/8/17

  ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

Λειτουργία κατασκηνώσεων του Υπουργείου Παιδείας στην περιοχή Ζούμπερι του Δήμου Μαραθώνα

 

 Μετά από προσπάθειες και διαβήματα πολλών ετών προς το Υπουργείο Παιδείας  η ΟΛΜΕ πέτυχε  την υπογραφή  υπουργικής απόφασης  με την οποία  ? για πρώτη φορά φέτος – παρέχεται η δυνατότητα χρήσης των παραθεριστικών καταλυμάτων στην περιοχή Ζούμπερι του Δήμου Μαραθώνα    και στις οικογένειες εκπαιδευτικών.

Δυστυχώς η καθυστέρηση στην υπογραφή της απόφασης για τη  συγκρότηση Διοικητικού Συμβουλίου για την οργάνωση και λειτουργία των καταλυμάτων προκάλεσε προβλήματα που δεν στάθηκε δυνατόν να ξεπεραστούν στην παρούσα φάση.

Η καθυστέρηση στην  έναρξη των εργασιών για την αποψίλωση, την αποκατάσταση και τον καθαρισμό του χώρου της κατασκήνωσης, η απουσία των αναγκαίων  στους κοινοχρήστους χώρους (πλυντήρια ? κουζίνα), καθώς και η ανάγκη καθαρισμού- απολύμανσης των οικίσκων με ευθύνη των ίδιων  των  παραθεριστών, δεν παρέχει τις εγγυήσεις για την άνετη και αξιοπρεπή διαμονή τους.

Δεν στάθηκε δυνατό να υπάρξει στοιχειώδης και έγκαιρος προγραμματισμός  για αναγκαίες παρεμβάσεις της ΟΛΜΕ τόσο στο επίπεδο του κατασκηνωτικού χώρου όσο και για την παρουσία συναδέλφων-επιμελητών στον χώρο για την εξυπηρέτηση των αναγκών των εκπαιδευτικών παραθεριστών.

Δεν δόθηκε επίσης η δυνατότητα στην Ομοσπονδία να απευθύνει ανοικτή πρόσκληση προς όλους τους εκπαιδευτικούς σε χρόνο που θα μπορούσαν να προγραμματίσουν το θερινό παραθερισμό τους αλλά και να ενημερωθούν μέσω των σχολικών μονάδων.

Σε κάθε περίπτωση, η Ομοσπονδία θεωρεί θετική έκβαση τη συμμετοχή της στην οργάνωση και Διοίκηση των κατασκηνώσεων και δεσμεύεται απέναντι σε όλους τους συναδέλφους ότι θα συνεχίσει τις προσπάθειες για την έγκαιρη και σωστή λειτουργία των κατασκηνώσεων, την εξασφάλιση των απαραίτητων κονδυλίων για τη συντήρηση και τον εξωραϊσμό του χώρου αλλά  και την ανάληψη των αναγκαίων δράσεων ώστε από το επόμενο καλοκαίρι να διασφαλιστεί η αξιοπρεπής και ασφαλής διαμονή καθώς  και η ισότιμη συμμετοχή των συναδέλφων.

Κατόπιν τούτου και με δεδομένη την καθυστερημένη απόφαση παραχώρησης του χώρου το ΔΣ της ΟΛΜΕ εκτιμά ότι δεν είναι εφικτό να χρησιμοποιηθεί ο παραχωρηθείς χώρος από τους εκπαιδευτικούς της Β/βάθμιας την τρέχουσα θερινή περίοδο. Το αίτημά μας βεβαίως για παραχώρηση του χώρου παραμένει εν ισχύ γιατί οι συνεχιζόμενες πολιτικές της λιτότητας στερούν από την πλειοψηφία των εκπαιδευτικών τη δυνατότητα διακοπών.

Το επόμενο χρονικό διάστημα το ΔΣ της ΟΛΜΕ θα εντατικοποιήσει την προσπάθειά του ώστε οι παραπάνω διαπιστωθείσες αδυναμίες να διορθωθούν και ο χώρος να αποδοθεί στους συναδέλφους την επόμενη χρονική περίοδο. Για το λόγο αυτό θα επιδιώξουμε συναντήσεις με την πολιτική ηγεσία προκειμένου από κοινού να αντιμετωπιστούν τα πραγματικά προβλήματα που υπάρχουν στον κατασκηνωτικό χώρο.

Για να δείτε το αρχείο σε pdf … εδώ

16-06-2017 Ενημέρωση σχετικά με την εξέλιξη του αριθμού πρωτοκόλλου από το ΓΛΚ για την αναγνώριση των πλασματικών χρόνων

Κατόπιν επικοινωνίας του ΔΣ της ΟΛΜΕ με το αρμόδιο τμήμα του Γενικού Λογιστηρίου του Κράτους ενημερωθήκαμε ότι έχουν πρωτοκολληθεί όλες οι αιτήσεις αναγνώρισης πλασματικών χρόνων υπηρεσίας που κατέθεσε η ΟΛΜΕ. Για να ενημερωθείτε για τον αριθμό πρωτοκόλλου ακολουθήστε τις οδηγίες του ΓΛΚ.

Για να δείτε τις αναλυτικές οδηγίες σε pdf πατήστε … εδώ

Για να ανακατευθυνθείτε στο site του ΓΛΚ πατήστε … εδώ