Rss Feed Tweeter button Facebook button Youtube button

14-06-2018 Σχετικά με την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών που έχουν αποσπαστεί για άσκηση διοικητικού έργου

Αθήνα, 14/6/2018

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

Για την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών που έχουν αποσπαστεί για άσκηση διοικητικού έργου

 

Το Δ.Σ της ΟΛΜΕ δηλώνει την κατηγορηματική του αντίθεση στην επιδιωκόμενη προσπάθεια του Υπουργείου Παιδείας και Διοικητικής Μεταρρύθμισης να επιβάλει στους αποσπασμένους στη Διοίκηση εκπαιδευτικούς το πλαίσιο αξιολόγησης που διέπει τον Δημόσιο Τομέα. Για το σκοπό αυτό ενεργοποιήθηκε επιλεκτικά η παράγραφος 2 του άρθρου 1  του καταργημένου, πλέον, Π.Δ 152/13 (η κατάργησή του ψηφίστηκε την προηγούμενη Πέμπτη στο νόμο για τις υποστηρικτικές δομές της εκπαίδευσης).

            Η επιλεκτική εφαρμογή του ως άνω Π.Δ. για τους εκπαιδευτικούς που πρόσκαιρα ασκούν διοικητικά καθήκοντα και οι οποίοι ουδόλως έχουν απεμπολήσει την ιδιότητα του εκπαιδευτικού, είναι παράλογη και υποδηλώνει την προσπάθεια της αξιολόγησής τους με κάθε δυνατό τρόπο. Γι’ αυτό άλλωστε στο άρθρο 37 παράγρ. 4 του νέου Νόμου για τις δομές (Ν. 4547/2018) προβλέπεται η αξιολόγηση των αποσπασμένων εκπαιδευτικών για διοικητικό έργο.

            Σε κάθε περίπτωση το Δ.Σ της ΟΛΜΕ αρνείται κατηγορηματικά την εφαρμογή οποιασδήποτε μορφής ατομικής αξιολόγησης εκπαιδευτικών, σύμφωνα με τις θέσεις του κλάδου.

            Καλούμε τους συναδέλφους να αρνηθούν την αξιολόγηση σε όλη τη διοικητική ιεραρχία και να απέχουν από τη διαδικασία.

            Καλούμε τον Υπουργό Παιδείας να μην συνεχίσει την επιχειρούμενη αξιολόγηση των εκπαιδευτικών που υπηρετούν σε διοικητικές θέσεις και των Στελεχών της Διοίκησης.

 Για να δείτε το αρχείο σε pdf … εδώ

21-02-2018 Ανακοίνωση σχετικά με το εργασιακό καθεστώς στην ενισχυτική διδασκαλία

Αθήνα, 21/2/2018

 

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

ΓΙΑ ΤΟ ΕΡΓΑΣΙΑΚΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΣΤΗΝ ΕΝΙΣΧΥΤΙΚΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ

 

 

Είναι κοινά αποδεκτό για όλους τους εμπλεκόμενους με την εκπαίδευση, ότι η ενισχυτική διδασκαλία αποτελεί προαπαιτούμενο θεσμό για να υποστηριχτεί η υποχρεωτικότητα της εκπαίδευσης και για να αποτελεί το δημόσιο σχολείο φορέα άμβλυνσης των κοινωνικών ανισοτήτων.

Είναι επίσης γνωστή η πάγια θέση της ΟΛΜΕ ότι οι υποστηρικτικοί θεσμοί ενίσχυσης των μαθητών πρέπει να ενταχθούν οργανικά μέσα στο δημόσιο σχολείο.

Στο θεσμό της ενισχυτικής διδασκαλίας επιβάλλεται να υπηρετούν οι εκπαιδευτικοί του δημόσιου σχολείου (μόνιμοι, αναπληρωτές) και γι’ αυτό το λόγο πρέπει να προβλεφθούν επιπλέον μόνιμοι διορισμοί.

Δυστυχώς μέχρι σήμερα η ενισχυτική διδασκαλία στα Γυμνάσια και η πρόσθετη διδασκαλία στα Λύκεια  ουδέποτε λειτούργησαν σε μόνιμη βάση. Όταν και για όσο διάστημα  λειτουργούν, επιχορηγούνται κυρίως από κονδύλια της ΕΕ και όχι απ’ τον κρατικό προϋπολογισμό. Ήταν επίσης απ’ τις πρώτες δομές της δημόσιας εκπαίδευσης που καταργήθηκαν από τις κυβερνήσεις των μνημονίων.

Όταν, με λειψό τρόπο, άρχισε να λειτουργεί πάλι  το τελευταίο διάστημα η ενισχυτική διδασκαλία, στηρίχθηκε και στηρίζεται σχεδόν κατά αποκλειστικότητα σε αναπληρωτές εκπαιδευτικούς μειωμένου ωραρίου (παλαιοτέρα ωρομισθίους).

Το ΔΣ της ΟΛΜΕ κρίνει ως απαράδεκτο το εργασιακό καθεστώς των αναπληρωτών εκπαιδευτικών μειωμένου ωραρίου που υπηρετούν έναντι ελάχιστης «αμοιβής» και χωρίς να συμπληρώνουν ούτε το ωράριο που προβλέπεται στην κατηγορία τους, στηρίζοντας  το θεσμό της ενισχυτικής διδασκαλίας  όπως  λειτουργεί σήμερα.

Απαιτούμε άμεσα απ’ την κυβέρνηση να καθιερώσει τη λειτουργία του θεσμού απ’ την αρχή της σχολικής χρονιάς με εκπαιδευτικούς που να υπηρετούν με πλήρες ωράριο, στην κατεύθυνση ένταξης της ενισχυτικής διδασκαλίας στη λειτουργία του δημόσιου σχολείου.

Για να δείτε το αρχείο σε pdf … εδώ

21-02-2018 Παρέμβαση προς το Υπ. Παιδείας για τις εργασιακές συνθήκες εκπαιδευτικών που υπηρετούν σε περισσότερα από δύο σχολεία

Αθήνα, 21/2/2018

 

ΠΡΟΣ:

                                                                                                Τον Υπουργό Παιδείας

                                                                                                κ. Κων. Γαβρόγλου

 

 

ΘΕΜΑ: Εργασιακές συνθήκες εκπαιδευτικών που υπηρετούν σε περισσότερα από δύο σχολεία

Κύριε Υπουργέ,

 Όπως είναι γνωστό, πάγια θέση της ΟΛΜΕ είναι να μην υπηρετεί κανένας εκπαιδευτικός σε περισσότερες από δύο σχολικές μονάδες.

Η θέση μας αυτή στηρίζεται στην εκπαιδευτική πραγματικότητα. Είναι δεδομένο ότι ο εκπαιδευτικός πρέπει να είναι στενά συνδεδεμένος με το σχολείο του,   να εντάσσεται λειτουργικά, ώστε να γνωρίζει τους μαθητές του και τις ιδιαίτερες συνθήκες που επικρατούν στο σχολικό χώρο.

Αντ’ αυτού παρατηρείται το θλιβερό φαινόμενο μεγάλο ποσοστό των υπηρετούντων εκπαιδευτικών της ΔΕ να μετακινούνται από τρία σχολεία έως πέντε εντός της εβδομάδος ενώ έχει γίνει καθεστώς η μετακίνησή τους από σχολείο σε σχολείο εντός της ίδιας ημέρας. Επιπροσθέτως με τους νόμους περί συγχωνεύσεων των Δήμων και των Κοινοτήτων («Καποδίστριας», «Καλλικράτης») οι μετακινούμενοι εκπαιδευτικοί δεν λαμβάνουν οδοιπορικά έξοδα, παρά το γεγονός ότι μετακινούνται καθημερινά πολλά χιλιόμετρα από το ένα σχολείο στο άλλο. Το απαράδεκτο αυτό  εργασιακό καθεστώς που  επιβάλλει το Υπουργείο Παιδείας έχει ως αποτέλεσμα οι προαναφερόμενοι εκπαιδευτικοί να βρίσκονται σε συνεχές καθεστώς πίεσης από την υπηρεσία, αφού τους παρέχεται ελάχιστο χρονικό διάστημα για να μεταβούν από το ένα σχολείο στο άλλο. Επιπρόσθετα η  συγκεκριμένη τακτική που ακολουθεί η διοίκηση έχει ως συνέπεια τη  φθορά των αυτοκινήτων των συναδέλφων και στη χειρότερη περίπτωση, όπως παρατηρείται την πρόκληση αυτοκινητιστικών ατυχημάτων. Θα πρέπει ιδιαίτερα να επισημανθεί το γεγονός ότι ο χρόνος μετακίνησης του εκπαιδευτικού από σχολείο σε σχολείο αυθαιρέτως δεν θεωρείται από την υπηρεσία ως χρόνος υπηρεσίας !!!  με αποτέλεσμα να μην θεωρούνται οι συνάδελφοι της ανωτέρω κατηγορίας ως «παθόντες εν υπηρεσία». Φυσικά η υπηρεσία δεν λαμβάνει υπόψη ότι ο εκπαιδευτικός είναι δυνατόν να μην έχει ιδιόκτητο αυτοκίνητο, για να μετακινηθεί από το ένα σχολείο στο άλλο όπως εντέλλεται, και με δεδομένο ότι η μετακίνηση ιδιαίτερα στην επαρχία είναι προβληματική.

      Το ΔΣ της ΟΛΜΕ καταγγέλλει τη λογική του εκπαιδευτικού – «λάστιχο» που περιφέρεται από χωρίο σε χωρίο με εντολή της Υπηρεσίας.

      Απαιτούμε:

  • Να μην υπηρετεί κανένας εκπαιδευτικός σε περισσότερες από δύο σχολικές μονάδες
  • Να μην υποχρεώνεται ο εκπαιδευτικός να μετακινηθεί από το ένα σχολείο στο άλλο εντός της ίδιας ημέρας. Σε περίπτωση που αυτό δεν είναι δυνατό να πραγματοποιηθεί να προβλέπεται ικανός χρόνος για τη μετάβασή του από τη μία σχολική μονάδα στην άλλη και η Υπηρεσία να αναγνωρίσει ότι ο εν λόγω εκπαιδευτικός βρίσκεται στο προαναφερθέν χρονικό διάστημα σε υπηρεσία.
  • Είναι υποχρέωση του Υπουργείου Παιδείας να καλύπτει τα έξοδα μετακίνησης του εκπαιδευτικού από το ένα σχολείο στο άλλο, δεδομένου ότι ο εν λόγω εκπαιδευτικός βρίσκεται σε διατεταγμένη υπηρεσία. Να προκύψει απαραίτητη πρωτοβουλία από την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας ώστε να μην πληρώνουν οι εκπαιδευτικοί από την τσέπη τους τα έξοδα μετάβασης από σχολείο σε σχολείο όπως γίνεται σήμερα.

 Οφείλει η πολιτική ηγεσία επιτέλους να αναγνωρίσει το ρόλο των εκπαιδευτικών και να μην τους συμπεριφέρεται με τον απαξιωτικό τρόπο που αντιμετωπίζεται σήμερα.

Για να δείτε το αρχείο σε pdf … εδώ

04-12-2017 Συμμετοχή αναπληρωτών και ωρομισθίων στις εκλογές των ΕΛΜΕ

Αθήνα, 04/12/2017

 

                                                                                                ΠΡΟΣ:

                                                                                                Τα ΔΣ των ΕΛΜΕ

 ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ


            Συνάδελφοι, το ΔΣ της ΟΛΜΕ, μετά από πληροφορίες ότι ορισμένες ΕΛΜΕ δεν δέχονται τους συναδέλφους αναπληρωτές με πλήρη δικαιώματα του εκλέγειν – εκλέγεσθαι κρίνει απόλυτα απαραίτητο να επισημάνει τα εξής:

 Α) Τα συνέδρια του κλάδου έχουν αποφασίσει να γίνονται αποδεκτές όλες οι κατηγορίες των αναπληρωτών (πλήρους και μειωμένου ωραρίου) με το δικαίωμα του εκλέγειν και εκλέγεσθαι

 Β) Τα ίδια ακριβώς δικαιώματα έχουν και οι συνάδελφοι ωρομίσθιοι.

 Παρακαλούμε όλες τις ΕΛΜΕ της χώρας να εφαρμόσουν χωρίς εξαιρέσεις τις αποφάσεις των συνεδρίων του κλάδου.

Για να δείτε το αρχείο σε pdf … εδώ

 

27-09-2017 Η πρόταση του Υπ. Παιδείας για το Γενικό Λύκειο και οι θέσεις της ΟΛΜΕ

Αθήνα, 27/09/2017

 ΑΝΟΙΧΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΥΠΟΥΡΓΟ ΠΑΙΔΙΕΙΑΣ

΄΄Η ΠΡΟΤΑΣΗ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΚΑΙ ΟΙ ΘΕΣΕΙΣ ΤΗΣ ΟΛΜΕ΄΄

Κύριε Υπουργέ,

Το Διοικητικό Συμβούλιο της ΟΛΜΕ στη συνεδρίασή του της 20ης Σεπτεμβρίου 2017, αφού συζήτησε διεξοδικά τις προτάσεις που έχουν κατατεθεί για το Γενικό Λύκειο και την πρότασή σας για τη συμμετοχή της ΟΛΜΕ σε ομάδα εργασίας, σας καταθέτει τις βασικές προτάσεις της Ομοσπονδίας μας για το Λύκειο (ψηφισμένες από Συνέδρια του κλάδου) και επιθυμεί να μας απαντήσετε εγγράφως εάν οι προτάσεις αυτές αποτελούν βάση συζήτησης και διαλόγου.

Βασικές προτάσεις της ΟΛΜΕ:

- Το Λύκειο αυτόνομη μορφωτική βαθμίδα. Να μη γίνει η Γ΄ Λυκείου προπαρασκευαστικό έτος για την εισαγωγή στα ΑΕΙ

- Αλλαγές αναλυτικών προγραμμάτων με μείωση και εξορθολογισμό της ύλης.

- Ενίσχυση της γενικής παιδείας με στόχο τη διαμόρφωση ολοκληρωμένων προσωπικοτήτων.  Όχι στη δραστική περικοπή γνωστικών αντικειμένων και την πρόωρη εξειδίκευση.

- Αξιόπιστο απολυτήριο με ενδοσχολικές εξετάσεις

- Πρόσβαση στην Γ/θμια μετά το απολυτήριο με πανελλαδικές εξετάσεις με ευθύνη της Β/θμιας.

- Αποφασιστική ενίσχυση της ΤΕΕ, ισότιμο απολυτήριο του Γενικού Λυκείου και του ΕΠΑΛ.

Είναι προφανές ότι η υλοποίηση των προτάσεων αυτών πρέπει να συνοδεύεται από άμεσες παρεμβάσεις όπως: γενναία αύξηση των δαπανών για την Παιδεία, μαζικοί διορισμοί μονίμων εκπαιδευτικών με παράλληλη μείωση της ελαστικής εργασίας, ουσιαστική και συστηματική επιμόρφωση των εκπαιδευτικών.

Για να δείτε το αρχείο σε pdf … εδώ

07-09-2017 Πρώτες εκτιμήσεις της ΟΛΜΕ για τις εξαγγελίες για το Λύκειο και το σύστημα πρόσβασης

Αθήνα, 07/9/2017

  ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

 ΠΡΩΤΕΣ ΕΚΤΙΜΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΔΣ ΤΗΣ ΟΛΜΕ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΙΣ ΕΞΑΓΓΕΛΙΕΣ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΛΥΚΕΙΟ ΚΑΙ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΡΟΣΒΑΣΗΣ ΣΤΗΝ Γ/ΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ.

 

Το ΔΣ της ΟΛΜΕ, στη συνεδρίασή του, στις 4-9-17, ασχολήθηκε με τις εξαγγελίες του Υπουργού Παιδείας για το Λύκειο και στο σύστημα πρόσβασης στην Γ/θμια Εκπ/ση και κατέληξε καταρχάς στα εξής:

  •  Διαχρονική θέση της ΟΛΜΕ είναι η εξασφάλιση της αυτονομίας και του μορφωτικού χαρακτήρα του Λυκείου και η μη σύνδεσή του με τις πανελλαδικές εξετάσεις και το σύστημα πρόσβασης στην Γ/θμια εκπαίδευση.
  • Το κύριο βάρος των όποιων αλλαγών πρέπει να δοθεί στο περιεχόμενο του Λυκείου, δηλαδή στα αναλυτικά προγράμματα σπουδών, στη μείωση και τον εξορθολογισμό της διδακτέας ύλης, τον εκσυγχρονισμό των μεθόδων διδασκαλίας-εξέτασης και την αναβάθμιση της γενικής παιδείας.
  • Είμαστε αντίθετοι στη συρρίκνωση της γενικής εκπαίδευσης στο Λύκειο, στη δραματική μείωση των γνωστικών αντικειμένων, στην πλήρη μετατροπή του σε προθάλαμο για την Ανώτατη εκπαίδευση και στην αποδόμηση του μορφωτικού του χαρακτήρα.
  • Διαφωνούμε πλήρως με το διπλασιασμό των Πανελλαδικών εξετάσεων με την εισαγωγή νέων εξετάσεων στη μέση της σχολικής χρονιάς (εξετάσεις Ιανουαρίου)! Μια τέτοια εξέλιξη υπονομεύει το εκπαιδευτικό έργο, την ομαλή διαδικασία της διδασκαλίας και αναστατώνει ψυχολογικά τους μαθητές.
  • Είμαστε κατηγορηματικά αντίθετοι στην όποια «φροντιστηριοποίηση» της Γ΄ Λυκείου με την εισαγωγή 6ωρης διδασκαλίας σε ορισμένα γνωστικά αντικείμενα και με το συνακόλουθο εξοστρακισμό πολλών άλλων βασικών γνωστικών αντικειμένων.
  • Διαφωνούμε με την προσμέτρηση της βαθμολογίας των δημιουργικών εργασιών, η οποία μάλιστα θα γίνεται από εξωτερικούς αξιολογητές, γεγονός το οποίο θεωρούμε απαράδεκτο.
  • Εκτίμησή μας είναι ότι η παραπέρα εξειδίκευση-εμβάθυνση του γνωστικού επιπέδου κάποιων βασικών επιστημών με ταυτόχρονη περικοπή άλλων βασικών μαθημάτων γενικής παιδείας θα έχει ως συνέπεια:
  • την αύξηση του βαθμού δυσκολίας του Γενικού Λυκείου με αποτέλεσμα τη μείωση του αριθμού των μαθητών
  • τον εξοβελισμό ορισμένων ειδικοτήτων εκπαιδευτικών από το Λύκειο και τη δημιουργία πιθανών ελλείψεων σε άλλες
  • τη μη δυνατότητα διαμόρφωσης προγράμματος λόγω των πολλών διαφορετικών επιλογών μεταξύ των γνωστικών αντικειμένων, ιδιαίτερα σε νησιωτικές και απομακρυσμένες περιοχές με μικρές σχολικές μονάδες, γεγονός που μπορεί να οδηγήσει σε νέες καταργήσεις ? συγχωνεύσεις σχολείων.
  • Η θετική καταρχάς εξαγγελία για επέκταση της υποχρεωτικότητας της βασικής εκπαίδευσης σε 14 χρόνια προϋποθέτει την αύξηση των δαπανών και τους μαζικούς διορισμούς μονίμων εκπαιδευτικών.

             Ζητάμε την απόσυρση του συγκεκριμένου προσχεδίου και την άμεση έναρξη ουσιαστικού διαλόγου με το Υπουργείο Παιδείας.

Για να δείτε το αρχείο σε pdf … εδώ

24-08-2017 Οι θέσεις της ΟΛΜΕ για το χρονοδιάγραμμα του Υπ. Παιδείας

Αθήνα, 24/08/2017

 ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

Οι θέσεις της ΟΛΜΕ για το χρονοδιάγραμμα του Υπουργείου Παιδείας

 

 Τo νέο σχολικό έτος ξεκινά και η εκπαιδευτική πραγματικότητα στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση παραμένει ζοφερή, παρά το επικοινωνιακό «φτιασίδωμα» που επιχειρεί η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας.

Η πολιτική των μηδενικών διορισμών συνεχίζεται για άλλη μία χρονιά. Για πέμπτο συνεχές έτος κανένας νέος μόνιμος συνάδελφος δε θα διαβεί το κατώφλι του Δημόσιου Σχολείου την 1η Σεπτέμβρη. Το εκπαιδευτικό προσωπικό γηράσκει επικίνδυνα, με ό, τι αυτό συνεπάγεται για την ποιότητα της παρεχόμενης εκπαίδευσης.

Οι μνημονιακές πολιτικές των κυβερνήσεων που οδήγησαν ακόμα και στη μη διατήρηση του ειδικού συνταξιοδοτικού καθεστώτος των εκπαιδευτικών (30 χρόνια υπηρεσίας/60ο έτος ηλικίας για συνταξιοδότηση  χωρίς καμία ποινή) οδηγούν με ακρίβεια στην πτώση της ποιότητας της Δημόσιας Εκπαίδευσης. Τα επόμενα χρόνια όλο και περισσότεροι 67ετείς εκπαιδευτικοί θα καλούνται να διδάξουν τα εγγόνια τους.

Η πολιτική των μηδενικών διορισμών συμπαρασύρει το σύνολο των υπηρεσιακών μεταβολών. Για πρώτη φορά την τελευταία δεκαετία έχουμε τόσο χαμηλό αριθμό αποσπάσεων. Είναι συνειδητή πολιτική του Υπουργείου Παιδείας η δραστική περικοπή των αποσπάσεων. Σε διαφορετική περίπτωση, μεγάλες περιοχές της χώρας με ελλειμματικό αριθμό εκπαιδευτικών με οργανική θέση στις περιοχές αυτές (π.χ. Κυκλάδες, Δωδεκάνησα, Ηράκλειο, Ευρυτανία κ.α.) θα απογυμνώνονταν από το εκπαιδευτικό προσωπικό.

Οι δαπάνες για τη σχολική μονάδα έχουν περικοπεί δραστικά (40% μείον) σε σχέση με τα προ μνημονίων επίπεδα. Τα σχολεία λειτουργούν οριακά και χάρη στην αυταπάρνηση του εκπαιδευτικού προσωπικού. Οι ελλείψεις σε εξοπλισμό και αναλώσιμα είναι μεγάλες. Παρά τις υποσχέσεις της παρούσας κυβέρνησης για αναστροφή της περιοριστικής πολιτικής στο χώρο της εκπαίδευσης, η χρηματοδότηση για την Παιδεία παραμένει στο χαμηλό ποσοστό 2,8% του ΑΕΠ.

Αυτήν τη πραγματικότητα επιδιώκει η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας να σκεπάσει με επικοινωνιακά τρικ και αυθαίρετες ενέργειες .

Με το έγγραφο του με θέμα: «Προγραμματισμός ενεργειών για την ομαλή έναρξη της νέας σχολικής  χρονιάς», το Υπουργείο Παιδείας, για μία ακόμη φορά όχι μόνον θέτει ένα ασφυκτικό και μη υλοποιήσιμο  πλαίσιο για τον προσδιορισμό των κενών και  πλεονασμάτων, αλλά καλεί τα υπηρεσιακά συμβούλια να ακολουθήσουν μία παράτυπη και στα όρια της νομιμότητας διαδικασία στην τοποθέτηση των εκπαιδευτικών στις σχολικές μονάδες.

 Με τις  συγκεκριμένες οδηγίες απαιτεί:

  • Από τα ΠΥΣΔΕ «Να συνεδριάσουν από 28/8/2017 έως 31/8/2017, προκειμένου να ανακοινωθούν τα κενά με βάση τον καθορισμό τμημάτων του Ιουνίου και η τοποθέτηση σε αυτά των εκπαιδευτικών που βρίσκονται στη διάθεση, έχουν αποσπαστεί, κλπ.».
  • Από του Συλλόγους Διδασκόντων, να συνεδριάσουν την 1/9/2017 «για την κατανομή των τμημάτων και την ανάθεση μαθημάτων  καθώς και τη διαπίστωση των κενών και των λειτουργικών υπεραριθμιών-πλεονασμάτων, τα οποία αποστέλλουν αυθημερόν στα υπηρεσιακά συμβούλια».

 Χωρίς δηλαδή να είναι  γνωστός ακόμη ό ακριβής αριθμός των μαθητών και των τμημάτων που θα συγκροτηθούν σε κάθε σχολική μονάδα?

  •  Προτρέπει όμως και σε παράνομες διαδικασίες αφού καλεί τα υπηρεσιακά συμβούλια ? κατά παράβαση του Π.Δ.50/96 – , να τοποθετήσουν πρώτα άλλες κατηγορίες εκπαιδευτικών και όχι τους λειτουργικά υπεράριθμους όπως σαφώς ορίζεται από το νόμο.

Είναι σαφές ότι το Υπουργείο Παιδείας επιδιώκοντας  να προβάλλει μία εικονική πραγματικότητα  για την λειτουργία  και τη στελέχωση των σχολείων, στέλνει οδηγίες για  διαδικασίες  παράτυπες και μη υλοποιήσιμες.

Καλούμε το Υπουργείο να αποσύρει τη συγκεκριμένη εγκύκλιο και τους αιρετούς του κλάδου  στα Υπηρεσιακά συμβούλια να ακολουθήσουν τις διαδικασίες εκείνες που θα εξασφαλίσουν την δίκαιη αντιμετώπιση όλων των συναδέλφων αλλά και την πραγματικά ομαλή λειτουργία των σχολείων.

Για να δείτε το αρχείο σε pdf … εδώ

02-08-2017 Οι προτάσεις που κατατέθηκαν στο 18ο και εγκρίθηκαν από το ΔΣ της ΟΛΜΕ

Προτάσεις που κατατέθηκαν στο 18ο και εγκρίθηκαν απο το ΔΣ της ΟΛΜΕ (για εργασιακά, για την επιμόρφωση)

02-08-2017 Οι προτάσεις που κατατέθηκαν και ψηφίστηκαν από το 18ο Συνέδριο

Προτάσεις που κατατέθηκαν και ψηφίστηκαν από το 18ο Συνέδριο (για την Πληροφορική, για τις ξένες γλώσσες, για τους διορισμούς, για τα μισθολογικά-συνταξιοδοτικά)

29-03-2017 Υλικό για την Ημερίδα στην Κοζάνη την Παρασκευή 31/3

Η Ημερίδα στην Κοζάνη με θέμα “Αξιολόγηση – Αυτοαξιολόγηση σχολικής μονάδας” θα γίνει την Παρασκευή 31/3/2017 από τις 10 π.μ. έως τις 5 μ.μ. στην αίθουσα της αιρετής Περιφέρειας Δυτικής Μακεδονίας στην περιοχή της ΖΕΠ (Ζώνη Ενεργού Πολεοδομίας) Κοζάνης.

Για να δείτε τις σχετικές θέσεις της ΟΛΜΕ σε pdf … εδώ

29-03-2017 Να αναγνωριστεί μισθολογικά η προϋπηρεσία αναπληρωτών εκπαιδευτικών απολυμένων από ιδιωτικά σχολεία

Αθήνα, 29/3/2017

 

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

Μισθολογική αναγνώριση της προϋπηρεσίας αναπληρωτών εκπαιδευτικών

απολυμένων από ιδιωτικά σχολεία

 

Το Δ.Σ της ΟΛΜΕ διαμαρτύρεται για τη μη αναγνώριση και μισθολογική εξέλιξη της προϋπηρεσίας των εκπαιδευτικών που απολύθηκαν από ιδιωτικά σχολεία και εντάχθηκαν στους πίνακες αναπληρωτών της δημόσιας δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.

Σύμφωνα με το νόμο 4354/2015 (ΦΕΚ 176/τ. Α΄/16-12-2015) ? νέο μισθολόγιο – όπου καθορίζεται ο χρόνος και ο τρόπος μισθολογικής εξέλιξης των αναπληρωτών εκπαιδευτικών Α/θμιας και Β/θμιας Εκπ/σης, η προϋπηρεσία των εκπαιδευτικών που απολύθηκαν από ιδιωτικά σχολεία και προσλήφθηκαν ως αναπληρωτές στη δημόσια εκπαίδευση δεν αναγνωρίζεται πλέον για τη μισθολογική τους εξέλιξη, ενώ σύμφωνα με τις διατάξεις του 4024/2011 η προϋπηρεσία τους αναγνωριζόταν και για μισθολογική εξέλιξη.

Η εφαρμογή του νέου μισθολογίου δυσχεραίνει την ήδη επιβαρυμένη οικονομική κατάσταση των εκπαιδευτικών οι οποίοι μετά την απόλυσή τους υπηρετούν σε διάφορα σημεία της χώρας προκειμένου να καλύψουν κενά της δημόσιας εκπαίδευσης.

Το ΔΣ της ΟΛΜΕ έχει ζητήσει την πλήρη προσμέτρηση της προϋπηρεσίας στη μισθολογική και βαθμολογική εξέλιξη όλων των αναπληρωτών, αλλά είναι προφανές ότι ως πρώτο βήμα θα πρέπει να αρθεί η αδικία ανάμεσα σε αυτούς που έχουν προϋπηρεσία στα δημόσια και στα ιδιωτικά σχολεία, ώστε να αντιμετωπίζονται με τους ίδιους όρους.

Για το λόγο αυτό το ΔΣ της ΟΛΜΕ ζητά να προωθηθεί άμεσα νομοθετική ρύθμιση και να αναγνωρίζονται μισθολογικά τα ίδια χρόνια και στους αναπληρωτές απολυμένους από ιδιωτικά σχολεία, όπως και στους υπόλοιπους, ώστε να αποκατασταθεί η αδικία και μέχρι την πλήρη αναγνώριση όλου του χρόνου προϋπηρεσίας για όλους τους αναπληρωτές.

Για να δείτε το αρχείο σε pdf … εδώ

21-02-2017 Υλικά για την Ημερίδα στο Ηράκλειο Κρήτης την Πέμπτη 23/2

Η Ημερίδα στο Ηράκλειο Κρήτης με θέμα: “«Υπηρεσιακές μεταβολές ? Διορισμοί – Εργασιακά εκπαιδευτικών» θα πραγματοποιηθεί την Πέμπτη 23/2 από 10 έως 5 μ.μ. στο 2ο ΓΕΛ Ηρακλείου, Δ/νση: Ιω. Κονδυλάκη 32.

ΥΛΙΚΑ ΜΕ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ-ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΟΛΜΕ

1. Προτάσεις της ΟΛΜΕ στην Επιτροπή για τους Διορισμούς – Υπηρεσιακές Μεταβολές … εδώ

2. Σχετικά με τις Μεταθέσεις-Αποσπάσεις … εδώ

3. Σχετικά με τα προβλήματα των αναπληρωτών … εδώ

4. Σχετικά με προβλήματα υγείας – αναρρωτικές άδειες – μείωση ωραρίου αναπληρωτών και μονίμων εκπαιδευτικών … εδώ

 

20-01-2017 Ανακοίνωση για την εφαρμογή του Μεταλυκειακού Έτους-Τάξης Μαθητείας στα ΕΠΑΛ

Αθήνα, 20/01/2017

 ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

Για την ΕΦΑΡΜΟΓΗ του Μεταλυκειακού έτους-Τάξης Μαθητείας στα ΕΠΑΛ

 

Το Υπουργείο  Παιδείας,  λίγο πριν τα Χριστούγεννα,  απέστειλε στα ΕΠΑΛ το Σχέδιο Οδηγού Εφαρμογής του 4ου Μεταλυκειακού έτους-Τάξης Μαθητείας για την υλοποίηση του κατά το σχολικό έτος 2016-17. Το Δ.Σ. της ΟΛΜΕ υπογραμμίζει και πάλι την αναγκαιότητα αναβάθμισης και ενίσχυσης της ΤΕΕ (τεχνικοεπαγγελματικής εκπαίδευσης) με βάση και τις θέσεις της ΟΛΜΕ, για μια ΤΕΕ που πρέπει:

 

  1. να συγκεντρώνεται σε ένα σχολείο επαγγελματικής εκπαίδευσης με πιο ενιαία δομή,
  2. να μεταφέρει την επιλογή επαγγέλματος και την εξειδίκευση του μαθητή σε πιο ώριμη ηλικία,
  3. να δίνει διέξοδο στην Τριτοβάθμια εκπαίδευση,
  4. να προσφέρει πρακτική άσκηση με ασφάλιση και αμοιβή και μια εποπτευόμενη και οργανωμένη επαφή με την εργασία σε ενήλικες μαθητές που είναι ήδη κάτοχοι του απολυτηρίου Λυκείου.

(Θέσεις και Προτάσεις της ΟΛΜΕ για το «Νέο Σχολείο» – «Νέο Λύκειο», Γενικό ? Τεχνολογικό, 20/05/2011 και Απόφαση Γ.Σ. Προέδρων, 8/6/06).

Με τη θεσμοθέτηση του 4ου Μεταλυκειακού έτους- Τάξης Μαθητείας στα ΕΠΑΛ από φέτος (ν.4386) το ΔΣ τονίζει τους όρους και τις προϋποθέσεις για την ουσιαστική λειτουργία του, ώστε να αποτελέσει, μαζί με την θεσμοθέτηση  και άλλων αλλαγών που έγιναν, (αύξηση εισακτέων στα ΑΤΕΙ, ποσοστό 1% εισακτέων στα ΑΕΙ, μη πρόωρη ειδίκευση, κατάργηση ΕΠΑΣ-ΟΑΕΔ), ή πρέπει να γίνουν, (αύξηση χρηματοδότησης, ανανέωση εξοπλισμού εργαστηρίων, επιμόρφωση εκπαιδευτικών, αλλαγές στο περιεχόμενο αναλυτικών προγραμμάτων, βιβλίων κ.α.), ισχυρό κίνητρο για την ενίσχυση της ΤΕΕ. Ζητάμε παράλληλα την κατάργηση του ν. 4186 ? μεταβατικές τροπολογίες αυτού του νόμου είναι οι ρυθμίσεις του ν.4386- και την αντικατάστασή του με νέο νομοθετικό πλαίσιο για μια νέα ΤΕΕ αντάξια του ρόλου στης σε μία σύγχρονη και αναπτυγμένη χώρα και πόλο έλξης για τους νέους και τις νέες μας.

Είναι θετικό το γεγονός ? με βάση πάντοτε τις θέσεις που είχε η ΟΛΜΕ – ότι υλοποιείται στο έτος αυτό η σύνδεση των αποφοίτων ΕΠΑΛ με την εργασία, η περαιτέρω ειδίκευσή τους,  η άσκηση εποπτείας από τους εκπαιδευτικούς των ΕΠΑΛ στη μαθητεία, ο καθορισμός από το ΥΠΠΕΘ του περιεχομένου σπουδών και κατευθύνσεων κατάρτισης στο χώρο εργασίας, η συμμετοχή των εκπαιδευτικών ΕΠΑΛ στην πραγματοποίηση του προγράμματος και η αξιοποίηση του εξοπλισμού και των εργαστηρίων ΕΠΑΛ και ΕΚ, η εξασφάλιση αμοιβής, ασφαλιστικών δικαιωμάτων και δικαιωμάτων υγείας στον μαθητευόμενο, η συμμετοχή του εκπαιδευτικού στα ΚΠΑ (κέντρα προώθησης απασχόλησης), η υπογραφή συμβάσεων με άμεση ευθύνη του ΕΠΑΛ, το γεγονός ότι η μαθητεία αναφέρεται μόνο σε ενήλικες, και επίσης το ότι ο χρόνος παραμονής στην εργασία θεωρείται συντάξιμος και υπολογίζεται ως χρόνος για απόκτηση άδειας εξάσκησης επαγγέλματος,  κ.α.

Όμως παράλληλα παραμένουν ορισμένα ιδιαίτερα κρίσιμα και ανησυχητικά στοιχεία αφ ενός για την επιτυχή έκβαση του όλου εγχειρήματος και αφ ετέρου να εξασφαλισθεί η μη διολίσθηση της μαθητείας  σε στενή κατάρτιση, σε σχολείο της αγοράς και σε χρησιμοποίηση των μαθητευομένων ως φτηνής και ευέλικτης εργασιακής δύναμης για την αντικατάσταση εργαζομένων και θέσεων εργασίας. Τονίζουμε την ανάγκη οι συνάδελφοι και οι σύλλογοι των ΕΠΑΛ να εντείνουν τις προσπάθειες και την επαγρύπνησή τους ώστε να αποκλειστούν αρνητικές πλευρές και πιθανές παρεκκλίσεις.

Εκτιμάμε  ότι  απαραίτητοι όροι είναι :

  • Η εφαρμογή με απόλυτο τρόπο της εποπτείας, του ελέγχου, των αναλυτικών προγραμμάτων, των φύλλων έργου και κατευθύνσεων στο περιεχόμενο της μαθητείας, που πρέπει να δοθούν από το ΙΕΠ και το ΥΠΠΕΘ.
  • Η επιμόρφωση των εκπαιδευτών και των εκπαιδευτικών, καθώς και ή άμεση χρηματοδότηση για καλύτερα εργαστήρια και εξοπλισμό στα ΕΠΑΛ και ΕΚ.
  • Η αναλογία ημερών στην εργασία και στο σχολείο να αλλάξει από 4 προς 1, σε 3 προς 2, ώστε να παρέχονται και συμπληρωματικά στο ΕΠΑΛ στέρεες ευρείες τεχνολογικές γνώσεις και δεξιότητες, που στο συγκεκριμένο χώρο εργασίας μπορεί για διάφορους λόγους να μην μπορούν να προσφερθούν.
  • Η καθολική συμμετοχή των αποφοιτησάντων ΕΠΑΛ στο 4 έτος. Η κατάργηση των ΕΠΑΣ-ΟΑΕΔ και η ενσωμάτωσή τους στην ΤΕΕ υπό την αιγίδα του ΥΠΠΕΘ. Η πραγματοποίηση του 4ου έτους δεν πρέπει να οδηγήσει επίσης σε κατηγοριοποιήσεις και διακρίσεις μεταξύ των ΕΠΑΛ και σε απόπειρες συγχωνεύσεων.
  • Οι σαφείς ρυθμίσεις των επαγγελματικών δικαιωμάτων που θα προκύψουν από την εφαρμογή του 4ου έτους .
  • Η μη καταστρατήγηση των εργασιακών δικαιωμάτων των εκπαιδευτικών που θα εμπλακούν στις διαδικασίες του 4ου έτους, επειδή το όλο πρόγραμμα εντάχθηκε στην μη τυπική εκπαίδευση, με την αιτιολογία του Υπουργείου ότι έτσι ?θα αποφευχθεί η ενσωμάτωση της κατάρτισης στο τυπικό εκπ/κο σύστημα?. Τα εργασιακά τους δικαιώματα πρέπει να εναρμονίζονται με αυτά που ισχύουν στην τυπική εκπαίδευση κατ?  αναλογία.
  • Η αύξηση των μέχρι στιγμής 7 ειδικοτήτων που εντάσσονται στη μαθητεία, μέχρι να συμπεριληφθούν όλες οι ειδικότητες των ΕΠΑΛ, για να αποφευχθούν αντιπαραθέσεις και ενίσχυση κάποιων ειδικοτήτων έναντι άλλων.
  • Η νέα ΤΕΕ σαφώς δεν πρέπει να βασίζεται στις ανάγκες της αγοράς και των επιχειρήσεων. Θα πρέπει να μπορούν να ενταχθούν νέες ειδικότητες που καθιστούν απαραίτητες οι τεχνολογικές και επιστημονικές εξελίξεις, όπως και η ανάγκη ανάπτυξης όλων των δυνατοτήτων της χώρας. Γι αυτό είναι αναγκαίο ένα νέο πλαίσιο με ευθύνη και έλεγχο του ΥΠΠΕΘ και με συμμετοχή εκπροσώπων του κλάδου.
  • Η Στελέχωση ΚΠΑ πρέπει να προχωρήσει άμεσα για την οργανωμένη ανεύρεση θέσεων μαθητείας σε συνεργασία και με ΕΠΑΛ και φορείς.
  • Το να διευκρινιστούν οι απαιτήσεις και ο τρόπος πιστοποίησης για απόφοιτους του 4ου έτους, καθώς και η σωστή προετοιμασία προπαρασκευαστικών μαθημάτων πριν την πιστοποίηση από εκπαιδευτικούς των ΕΠΑΛ με αμοιβή.

 Διαπιστώνουμε επίσης ότι η καθυστέρηση της οργάνωσης και της εφαρμογής της μαθητείας από την αρχή της σχολικής χρονιάς 2016-17, αναγκάζει το ΥΠΠΕΘ να προχωρήσει σε βιαστική εφαρμογή της από τον Φεβρουάριο του 2017 με πολλά προβλήματα που θα προκύψουν από αυτό ? πως θα καλυφθούν και πότε οι 9 μήνες, αν θα επεκταθεί και τους θερινούς μήνες, αν θα αναζητηθούν  και από ποιους (ακόμα και από μαθητές προβλέπεται) θέσεις μαθητείας σε επιχειρήσεις κλπ.

Είναι σαφές ότι επειδή οι πολιτικοοικονομικές συνθήκες είναι δύσκολες, οι παρεμβάσεις μας, οι  διεκδικήσεις μας και η ετοιμότητά μας είναι κάτι περισσότερο από αναγκαίες.  Οι οικονομικές, κοινωνικές και εκπαιδευτικές ανάγκες για την παραπέρα ισχυροποίηση και στήριξη της ΤΕΕ δεν μπορούν άλλο να παραμένουν κενό γράμμα. Δεν μπορούμε άλλο να αφήσουμε να υπονομεύεται το μέλλον και η ανάπτυξη της ΤΕΕ.

Για να δείτε το αρχείο σε pdf … εδώ

19-10-2016 Σχετικά με το πόρισμα της επιτροπής Λιάκου

      Αθήνα, 19/10/2016

 

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

Σχετικά με το πόρισμα της επιτροπής Λιάκου

 

 Το Δ.Σ. της ΟΛΜΕ απορρίπτει το πόρισμα της επιτροπής Λιάκου στο σύνολό του. Καλούμε το Υπουργείο Παιδείας να μην υιοθετήσει της απαράδεκτες προτάσεις της επιτροπής. Δηλώνουμε ότι η τυχόν υιοθέτηση του εν λόγω πορίσματος θα προκαλέσει την οξύτατη αντίδραση της Ομοσπονδίας.

Καλούμε τους συναδέλφους να βρίσκονται σε επαγρύπνηση, προκειμένου να υπερασπίσουμε τις πάγιες θέσεις του κλάδου για αναβαθμισμένη δημόσια δωρεάν εκπαίδευση για όλους τους μαθητές.

 

Για να δείτε το αρχείο σε pdf … εδώ

24-04-2016 Υπόμνημα του ΔΣ της ΟΛΜΕ για τις συνταξιοδοτήσεις των εκπαιδευτικών

Ο.Λ.Μ.Ε.                                                                   

Ερμού & Κορνάρου 2

ΤΗΛ: 210 32 30 073 – 32 21 255

FAX: 210 33 11 338

www.olme.gr

e-mail: olme@otenet.gr                                                  Αθήνα, 24 Απριλίου 2016

Α.Π.:43

ΠΡΟΣ:

Υπουργό Παιδείας

κ. Ν. Φίλη

Υπουργό Εργασίας και Κοινωνικών Ασφαλίσεων

κ. Γ Κατρούγκαλο

 

ΥΠΟΜΝΗΜΑ ΤΟΥ ΔΣ ΤΗΣ ΟΛΜΕ ΓΙΑ ΤΙΣ ΣΥΝΤΑΞΙΟΔΟΤΗΣΕΙΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ

Το ΔΣ της ΟΛΜΕ επανέρχεται στο σοβαρό ζήτημα του δικαιώματος των εκπαιδευτικών να επιλέγουν το χρόνο που θα υποβάλλουν αίτηση για συνταξιοδότηση. Υπογραμμίζουμε ότι οι εκπαιδευτικοί είναι ο μοναδικός κλάδος μονίμων δημοσίων υπαλλήλων οι οποίοι δεν έχουν δικαίωμα να υποβάλλουν αίτηση συνταξιοδότησης οποιαδήποτε στιγμή το επιθυμούν. Το καθεστώς αυτό της ανισοτιμίας μέσα στο Δημόσιο, έρχεται σε πλήρη αντίθεση ακόμα και με τα θεμελιώδη, συνταγματικά κατοχυρωμένα, δικαιώματα της ισονομίας και της ισοτιμίας όλων των δημοσίων υπαλλήλων.

Επίσης, σύμφωνα με την παρ. 20, του αρθ. 36 του Ν.4186/13, το διάστημα υποβολής αίτησης παραίτησης περιορίστηκε ακόμα περισσότερο στο τελευταίο δεκαήμερο του Απριλίου κάθε έτους, ενώ η λύση της υπαλληλικής σχέσης ορίζεται στις 30/6, γεγονός που στερεί από πολλούς συναδέλφους ώριμα συνταξιοδοτικά δικαιώματα.

Θεωρούμε αναγκαίο να παρθούν άμεσα όλες εκείνες οι νομοθετικές πρωτοβουλίες από τη μεριά της πολιτικής ηγεσίας των Υπουργείων Παιδείας και Εργασίας ώστε να αρθούν αυτές οι αδικίες και οι ανισότητες σε βάρος των εκπαιδευτικών.

Το Δ.Σ. της Ο.Λ.Μ.Ε. ζητά να δίνεται, τουλάχιστον, η δυνατότητα περισσότερες φορές μέσα στο χρόνο στους εκπαιδευτικούς το δικαίωμα για συνταξιοδότηση.

Προτείνουμε συγκεκριμένα:

  1. Όσοι παραιτούνται το τελευταίο δεκαήμερο του Απριλίου (για να υπολογίζονται τα κενά) να γίνεται λύση της υπαλληλικής τους σχέσης την 31η Αυγούστου και όχι την 1η Ιουλίου.
  2. Να δίνεται, επιπλέον, η δυνατότητα στο τέλος των τριμήνων (Α΄ και Β΄ ) ή του τετραμήνου στα Λύκεια, να υποβάλλονται παραιτήσεις των εκπαιδευτικών για συνταξιοδότηση, με την υποχρέωση να έχουν προειδοποιήσει δεσμευτικά τρεις μήνες πριν την υπηρεσία, ώστε να προγραμματίζεται η ανάλογη αναπλήρωση.

Για να δείτε το αρχείο σε  pdf……ΕΔΩ

07-04-2016 Συμπληρωματικές προτάσεις της ΟΛΜΕ προς την Επιτρ. Υπηρ. Μεταβολών για τις μεταθέσεις-αποσπάσεις

ΠΡΟΣ:

 τον  Πρόεδρο της  Επιτροπής  για τις

υπηρεσιακές μεταβολές- διορισμούς

κ. Παναγιώτη Κατσαρό

ΘΕΜΑ: Μεταθέσεις ? αποσπάσεις

Κύριε Πρόεδρε,

            Σας καταθέτουμε, όπως μας ζητήσατε, συμπληρωματικές προτάσεις για τις μεταθέσεις και τις τελικές μας προτάσεις για τις αποσπάσεις.

Συμπληρωματικές προτάσεις για τις μεταθέσεις

 

  1. Το ΔΣ της ΟΛΜΕ με νεότερη απόφασή του, αναθεωρεί την πρόταση που είχε αρχικά καταθέσει στην Επιτροπή Υπηρεσιακών Μεταβολών στις 25/1/2016, η οποία προέβλεπε να υπάρχει η δυνατότητα να δίνεται οργανική τοποθέτηση με σύζευξη δύο σχολείων και προτείνει να παραμείνει το σημερινό καθεστώς, δηλαδή η οργανική τοποθέτηση μόνο σε μια σχολική μονάδα και ο υπολογισμός να γίνεται με 10 ώρες μαθημάτων 1ης ανάθεσης.
  2. Επαναδιατυπώνει την πρόταση που είχε καταθέσει στις 25/1/2016 για τα ειδικά σχολεία ως εξής: Οι ειδικές επιτροπές θα μπορούν να γνωμοδοτούν κατά την εξέταση των φακέλων των υποψηφίων των ειδικοτήτων Μουσικής ? Καλλιτεχνικών με ένα μικρό ποσοστό στο σύνολο των προβλεπόμενων μορίων.
  3. Σχετικά με τους αποσπασμένους στο εξωτερικό, μετάθεση ? τοποθέτηση: κάνει εν μέρει αποδεκτή την πρόταση που κατατέθηκε από υπηρεσιακούς παράγοντες (κ. κ. Μεϊμάρης, Νίκος) «προτείνουμε να αλλάξει το νομικό πλαίσιο για λόγους ίσης μεταχείρισης, ώστε να δύνανται οι εκπαιδευτικοί που είναι αποσπασμένοι στο εξωτερικό αν βρίσκονται μέχρι και το 5ο έτος απόσπασης να έχουν δικαίωμα υποβολής αίτησης μετάθεσης από περιοχή σε περιοχή αλλά και από σχολική μονάδα σε άλλη σχολική μονάδα (βελτίωση θέσης) ή αίτηση οριστικής τοποθέτησης και να αναλαμβάνουν υπηρεσία μετά τη λήξη της απόσπασής τους στο εξωτερικό, ενώ εάν υπερβούν 5ετή απόσπαση να χάνουν την οργανική». Δεχόμαστε επομένως τη συγκεκριμένη πρόταση με την απαραίτητη όμως προϋπόθεση ότι οι συγκεκριμένοι εκπαιδευτικοί έχουν υπηρετήσει την οργανική τους θέση ενώ στην αντίθετη περίπτωση να μην τους παρέχεται το προτεινόμενο δικαίωμα.
  4. Όσοι ανήκουν σε ειδική κατηγορία μετάθεσης: προτείνουμε να τροποποιηθεί η ειδική κατηγορία μετάθεσης που υπάγονται και οι πολύτεκνοι καθώς και οι εκπαιδευτικοί που τυγχάνουν γονείς δύο αναπήρων τέκνων με ποσοστό αναπηρίας 67% καθώς εξομοιώνονται με τους πολύτεκνους (άρθρ. 52 του ν. 4115/2013 (Α΄ 24) και να προβλέπεται να αρκεί η ύπαρξη ενός αναπήρου τέκνου αντί των δύο που προβλέπεται σήμερα, ώστε να ευεργετούνται και στις μεταθέσεις και στις αποσπάσεις.
  5. Κάνει αποδεκτή την πρόταση που κατατέθηκε από τους υπηρεσιακούς παράγοντες (κ.κ. Μεϊμάρης, Νίκος) σχετικά με τον υπολογισμό του χρόνου υπηρεσίας των εκπαιδευτικών ως έχει: «ο υπολογισμός του χρόνου υπηρεσίας των εκπαιδευτικών για μόρια συνολικής υπηρεσίας και μονάδες συνθηκών διαβίωσης να γίνεται με βάση τις ημέρες και όχι τα έτη και τους μήνες, ενώ, όπου κατά τον υπολογισμό των μονάδων μετάθεσης προκύπτει αριθμός με δεκαδικό μέρος, να διατηρούνται τα τρία δεκαδικά ψηφία, αφού αυτές τώρα υποβάλλονται ηλεκτρονικά. Ο τρόπος υπολογισμού θα εξαλείψει αδικίες και θα ανταποκρίνεται στην απόλυτη πραγματικότητα, ενώ ο δεκαδικός υπολογισμός με τρία ψηφία θα βοηθά στην αποφυγή ισοψηφιών».

Αποσπάσεις

 

  1. Το ΔΣ της ΟΛΜΕ διαφωνεί κατηγορηματικά με τις προτάσεις που κατατέθηκαν

από την επιτροπή καλλιτεχνικών σχολείων στις 25/1/2016 και που προτάθηκε ότι για τη θεμελίωση δικαιώματος αίτησης μετάθεσης ή/και απόσπασης σε καλλιτεχνικό ή μουσικό σχολείο να προβλέπονται ως προαπαιτούμενα: α. η τουλάχιστον διετής διδακτική εμπειρία στην πρωτοβάθμια ή δευτεροβάθμια εκπαίδευση και β. το πτυχίο διορισμού. Επίσης, διαφωνεί με την πρόταση που κατατέθηκε για τις αποσπάσεις ή μεταθέσεις των εκπαιδευτικών γενικής παιδείας στα μουσικά και καλλιτεχνικά σχολεία ότι τα αρμόδια υπηρεσιακά συμβούλια θα λαμβάνουν υπόψη και θα μοριοδοτούν μια σειρά προτεινόμενων κριτηρίων. Αντ? αυτών το ΔΣ της ΟΛΜΕ προτείνει: και για τη θεμελίωση δικαιώματος αίτησης μετάθεσης ή απόσπασης αλλά και ιδιαίτερα για τις μεταθέσεις – αποσπάσεις εκπαιδευτικών γενικής παιδείας στα μουσικά και καλλιτεχνικά σχολεία να ισχύουν οι γενικές διατάξεις μεταθέσεων ? αποσπάσεων όπως αυτές προβλέπονται για όλες τις ειδικότητες των εκπαιδευτικών.

  1. Κάνει αποδεκτές τις προτάσεις που κατατέθηκαν από το υπουργείο παιδείας

(κ. Π. Κατσαρός) στην επιτροπή υπηρεσιακών μεταβολών της 11/2/2016: α. λόγω των αυξημένων ποσοστών ανεργίας οι εκπαιδευτικοί θα λαμβάνουν 5 μονάδες συνυπηρέτησης ακόμη και όταν κατά τη διάρκεια ολόκληρου του τελευταίου έτους οι σύζυγοί τους βρίσκονται σε ανεργία (επιδοτούμενη ή μη) και β. οι εκπαιδευτικοί θα μοριοδοτούνται εφόσον τα τέκνα τους σπουδάζουν χωρίς να γίνεται μνεία σε έτη ή εξάμηνα σπουδών, με την προϋπόθεση ότι κατά την υποβολή των αιτήσεων τα τέκνα σπουδάζουν, δεν έχουν υπερβεί το 24ο έτος και δεν φοιτούν για απόκτηση δεύτερου πτυχίου.

  1. Συμφωνεί και κάνει αποδεκτές τις προτάσεις του υπουργείου παιδείας (κ. Π. Κατσαρός): α. για τα ζευγάρια των εκπαιδευτικών η συνυπηρέτηση θα αποτιμάται σε 20 μονάδες και β. οι διατάξεις του άρθρ. 7 παρ. 2 του ν. 4071/2012 θα επιτρέπουν μόνο απόσπαση και όχι μετάθεση των εκπαιδευτικών που εντάσσονται στην κατηγορία αυτή. Επίσης, το ΔΣ της ΟΛΜΕ προτείνει: α. να υπάρξει η ανάλογη νομοθετική ρύθμιση ώστε να ενταχθούν στις κατά προτεραιότητα αποσπάσεις οι εκλεγμένοι εκπαιδευτικοί ? μέλη ΔΣ πρωτοβαθμίων συνδικαλιστικών οργανώσεων (ΕΛΜΕ), οι οποίοι εκλέγονται σε διαφορετικό νομό από αυτόν που ανήκουν υπηρεσιακά είτε με οργανική τοποθέτηση είτε στη διάθεση ΠΥΣΔΕ.
  2. Οι αποσπάσεις μελών ΔΕΠ να διέπονται από το ίδιο καθεστώς με τις υπόλοιπες κατά προτεραιότητα κατηγορίες αποσπάσεων.
  3. Θεωρούμε ιδιαίτερα σημαντικό να ταυτίζονται οι περιοχές απόσπασης με τις περιοχές μετάθεσης.

 Για να δείτε τη συνέχεια του κειμένου πατήστε … εδώ

29-01-2016 Οι θέσεις της ΟΛΜΕ για τις Μεταθέσεις όπως κατατέθηκαν στην Επιτροπή την Τρίτη 26/1

    Ο.Λ.Μ.Ε.

Ερμού & Κορνάρου 2

ΤΗΛ: 210 32 30 073 – 32 21 255

FAX: 210 33 11 338

www.olme.gr

e-mail: olme@otenet.gr                                                                  Αθήνα, 26/1/16

  

Η ΘΕΣΗ ΤΗΣ ΟΛΜΕ ΓΙΑ ΤΙΣ ΜΕΤΑΘΕΣΕΙΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ

 

Σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα των συνεδριάσεων της Επιτροπής για τους Διορισμούς ? Υπηρεσιακές μεταβολές, οι συνεδριάσεις ακολουθούν ξεχωριστές θεματικές ενότητες.

Για κάθε μία θεματική ενότητα γίνεται συζήτηση και, στο τέλος, κατατίθενται προτάσεις. Η πρώτη θεματική ενότητα που μόλις ολοκληρώθηκε αφορούσε τις «Μεταθέσεις» και έπεται η συζήτηση για τη θεματική ενότητα «Αποσπάσεις».

Σας ενημερώνουμε για τις προτάσεις που κατέθεσε η ΟΛΜΕ στην εν λόγω Επιτροπή για τις «Μεταθέσεις».

 (ακολουθούν οι προτάσεις)

  

Ο.Λ.Μ.Ε.

Ερμού & Κορνάρου 2

ΤΗΛ: 210 32 30 073 – 32 21 255

FAX: 210 33 11 338

www.olme.gr

  e-mail: olme@otenet.gr                                                                                                          Αθήνα, 26/1/16                                                                                                           

 

                             Προς:

 τον  Πρόεδρο της  Επιτροπής  για τις

υπηρεσιακές μεταβολές- διορισμούς

κο Παναγιώτη Κατσαρό

 

ΘΕΜΑ: Προτάσεις της ΟΛΜΕ στην Επιτροπή για τους Διορισμούς ? Υπηρεσιακές μεταβολές

Κύριε Πρόεδρε,

Σας καταθέτουμε τις προτάσεις μας για τη διαδικασία μεταθέσεων των εκπαιδευτικών.

α)         Στα γενικά Γυμνάσια ? Λύκεια

β)         Στα Ειδικά σχολεία (Μουσικά, Καλλιτεχνικά, Διαπολιτισμικά)

Α)        Σχολεία Γενικής Παιδείας (1η Συνεδρίαση της Επιτροπής για τις μεταθέσεις)

  1. Δεν θεωρούμε αναγκαία τη γενική αναμοριοδότηση στα σχολεία της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης παρά μόνον σε ορισμένες περιπτώσεις και κατόπιν των εισηγήσεων των οικείων ΕΛΜΕ. Εάν πραγματοποιηθεί γενική αναμοριοδότηση των σχολείων της Πρωτοβάθμιας η εξίσωση των ανώτερων μορίων θα είναι με βάση ό,τι ισχύει τώρα για τη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση (12 μόρια)
  2. Θεωρούμε απόλυτα αναγκαία την επικαιροποίηση του πίνακα των ασθενειών (άρθρ. 13 ΠΔ 50) με την πρόσθεση και άλλων ασθενειών που θα εντάσσουν τους πάσχοντες εκπαιδευτικούς σε ειδική κατηγορία.
  3. Οι μεταθέσεις των εκπαιδευτικών Γενικής Παιδείας στα Ειδικά σχολεία (Μουσικά, Καλλιτεχνικά, Διαπολιτισμικά) να γίνονται αποκλειστικά με βάση τις γενικές διατάξεις που ισχύουν σήμερα με αποκλειστικά αρμόδιο το ΚΥΣΔΕ.
  4. Οι σύζυγοι δικαστικών να παίρνουν κατά προτεραιότητα μετάθεση μόνο στις περιπτώσεις υποχρεωτικής μετάθεσης του/της συζύγου.
  5. Η οργανική τοποθέτηση να χαρακτηρίζεται με δέκα (10) ώρες μαθημάτων 1ης ανάθεσης δηλαδή το 50% του μέσου όρου του ισχύοντος υποχρεωτικού ωραρίου αντί των δώδεκα (12) ωρών που ισχύουν σήμερα.
  6. Να εξεταστεί η δυνατότητα να δίνεται οργανική τοποθέτηση με σύζευξη δύο σχολείων αυστηρά καθορισμένη από την αρχή, εφόσον τα σχολεία αυτά συστεγάζονται ? γειτνιάζουν και σε κάθε περίπτωση ανήκουν στην κατηγορία των κοινών ομάδων που ανακοινώνουν τα ΠΥΣΔΕ.
  7. Να δίνεται η δυνατότητα αμοιβαίας μετάθεσης των υπεραρίθμων εκπαιδευτικών.
  8. Να δίνεται η δυνατότητα μετά την ανακοίνωση των μεταθέσεων από το ΚΥΣΔΕ προθεσμίας ενός δεκαημέρου (10) για ανάκληση της μετάθεσης όσων το επιθυμούν για σοβαρούς λόγους (κοινωνικούς, υγείας).

Β)        Ειδικά Σχολεία (Μουσικά, Καλλιτεχνικά, Διαπολιτισμικά) (2η Συνεδρίαση της Επιτροπής για τις μεταθέσεις)

  1. Όλα τα κριτήρια θα μοριοδοτούνται με αυστηρά καθορισμένα μόρια ώστε να αποφεύγονται τυχόν αυθαιρεσίες.
  2. Την αρμοδιότητα για τη διαδικασία των μεταθέσεων και την τελική επιλογή θα την έχει αποκλειστικά το Κεντρικό Υπηρεσιακό Συμβούλιο (ΚΥΣΔΕ).

Οι Ειδικές Επιτροπές θα μπορούν να γνωμοδοτούν κατά την εξέταση των φακέλων των υποψηφίων των ειδικοτήτων Μουσικής ? Καλλιτεχνικών με μόρια που δεν θα υπερβαίνουν τα δύο (2).

  1. Οι μεταθέσεις των εκπαιδευτικών Γενικής Παιδείας στα Ειδικά σχολεία (Μουσικά, Καλλιτεχνικά, Διαπολιτισμικά) να γίνονται αποκλειστικά με βάση τις γενικές διατάξεις που ισχύουν σήμερα με αποκλειστικά αρμόδιο το ΚΥΣΔΕ.
  2. Γίνεται αποδεκτό να μοριοδοτείται μόνο ο ανώτερος μεταπτυχιακός τίτλος σπουδών στις περιπτώσεις που υπάρχουν και άλλοι παράλληλοι τίτλοι.
  3. Η θεμελίωση του δικαιώματος μετάθεσης των ειδικοτήτων ΠΕ08, ΠΕ16 και για τα Ειδικά σχολεία (Μουσικά-Καλλιτεχνικά-Διαπολιτισμικά) θα γίνεται με τις γενικές διατάξεις που ισχύουν για τις μεταθέσεις (1 χρόνος).
  4. Οι συνάδελφοι όλων των ειδικοτήτων να έχουν το δικαίωμα να αιτηθούν μετάθεσης στα Ειδικά Σχολεία (Μουσικά-Καλλιτεχνικά-Διαπολιτισμικά), ανεξαρτήτως συνολικού χρόνου προϋπηρεσίας.

 

Για να δείτε το αρχείο σε pdf … εδώ

29-06-2015 Σχετικά με το νέο πολυνομοσχέδιο του Υπ. Παιδείας

Αθήνα, 29/6/15

                                                                                                Α.Π.: 367

                                                                                                ΠΡΟΣ:

                                                                                                τον Υπ. Παιδείας

                                                                                                κ. Αριστ. Μπαλτά

                                                                                                τον αναπλ. Υπ. Παιδείας

                                                                                                κ. Αναστ. Κουράκη

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΝΕΟ ΠΟΛΥΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ

Το ν/σχ του Υπ. Παιδείας που δόθηκε για διαβούλευση δεν αντιμετωπίζει τα μεγάλα οξυμμένα προβλήματα της εκπαίδευσης και των εκπαιδευτικών.  Προβλήματα που έχουν οξυνθεί ή δημιουργηθεί από την πολιτική κυβερνήσεων ? ΕΕ ? ΔΝΤ και την εφαρμογή της πολιτικής των μνημονίων και στην εκπαίδευση (περικοπές δαπανών, κλείσιμο και συγχώνευση σχολείων, αύξηση αριθμού μαθητών στην τάξη, αύξηση ωραρίου, τεράστια κενά εκπαιδευτικών, περικοπές μισθών, δώρων, συντάξεων και εφάπαξ, επιδείνωση εργασιακών σχέσεων, κ.λπ.).

Όπως έχουμε επανειλημμένα επισημάνει οι περικοπές στις δημόσιες δαπάνες για την παιδεία συνεχίζονται όλα αυτά τα χρόνια. Για το 2015 έχουν προβλεφθεί οι δαπάνες  αυτές να είναι μόλις στο 2,47 % του ΑΕΠ (35,6% μείωση σε σχέση με το 2009). Αυτή η πολιτική πρέπει να σταματήσει. Το αίτημα του εκπαιδευτικού κινήματος για αύξηση των δαπανών για την παιδεία στο 5 % του ΑΕΠ, είναι ώριμο και επείγον.

            Στο ν/σχ περιλαμβάνονται μια σειρά από επιμέρους ρυθμίσεις θεμάτων γενικότερου (όπως η αξιολόγηση) ή ειδικότερου χαρακτήρα που αποτελέσαν αντικείμενο κριτικής αλλά και κινητοποιήσεων από το συνδικαλιστικό κίνημα των εκπαιδευτικών το προηγούμενο διάστημα.

            Συγκεκριμένα:

  1. Καταργείται το νομοθετικό πλαίσιο της ατομικής αξιολόγησης των εκπαιδευτικών (Π.Δ. 152/13 και τα άρθρα 7, 8 και 9 του ν. 4024/11 – σύνδεση αξιολόγησης με μισθό – βαθμό) καθώς και της αυτοαξιολόγησης – αξιολόγησης των σχολείων (σχετικά άρθρα του ν. 3848/10, του ν.3879/10 και ορισμένα άρθρα του ν. 4142/13 για την ΑΔΙΠΠΔΕ).

Εισάγεται η εσωτερική αποτίμηση εκπαιδευτικού έργου. Θεωρώντας αυτονόητο ότι δεν πρέπει να υπάρχει παρέμβαση στο διδακτικό έργο από το σχολικό συμβούλιο, ζητάμε να προστεθεί στην παρ. 2 και 4 του άρθρου 45 η διευκρίνιση ότι: «οι απόψεις του σχολικού συμβουλίου γίνονται στο πλαίσιο των αρμοδιοτήτων του, όπως αυτές περιγράφονται στο άρθρο 51 του ν. 1566/85». Επίσης ζητάμε να αφαιρεθεί η παράγραφος 5 του ίδιου άρθρου που αφορά την παρέμβαση του σχολικού συμβούλου στον προγραμματισμό του συλλόγου διδασκόντων. Ο ρόλος του σχολικού συμβούλου είναι να καθοδηγεί, να συμβουλεύει και να βοηθά στο εκπαιδευτικό τους έργο τους εκπαιδευτικούς της αντίστοιχης ειδικότητας.

Ζητάμε επίσης τη συνολική κατάργηση της ΑΔΙΠΠΔΕ (άρθρ. 1 ν. 4142/13).

  1. Εισάγεται ένα θεσμικό πλαίσιο αντισταθμιστικής εκπαίδευσης. Είναι αρνητικό ότι ο τρόπος χρηματοδότησής της, ιδιαίτερα αυτή την περίοδο όπου συνεχίζονται οι δραματικές περικοπές και στην παιδεία, είναι αποκλειστικά από τα κονδύλια του ΕΣΠΑ.
  2. Προωθούνται μια σειρά θετικές ρυθμίσεις για τους αναπληρωτές (αναγνώριση προϋπηρεσίας 2010-2014, άδειες εκπαιδευτικές και εξετάσεων, κατάργηση ποινής για το 2ο χρόνο σε περίπτωση άρνησης κ.λπ.). Ζητάμε να αναγνωρίζονται τα διπλά μόρια των δυσπρόσιτων σχολείων και για την περίοδο 2010-14 όπως ίσχυε μέχρι το 2010 και να υπολογίζεται η προϋπηρεσία των αναπληρωτών της ειδικής εκπαίδευσης και στην γενική, όπως ισχύει και σήμερα. Ζητάμε να αναγνωρίζεται ο χρόνος απεργίας ως χρόνος πραγματικής υπηρεσίας για την ασφάλισή τους όπως και στους μόνιμους εκπαιδευτικούς.
  3. Καταργούνται μια σειρά από αντιεκπαιδευτικές διατάξεις, όπως: το Π.Δ. των υποχρεωτικών μεταθέσεων, η Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου για την ποινικοποίηση των κινητοποιήσεων των μαθητών, καθώς και η διάταξη με την οποία οι περιφερειακοί διευθυντές, πρόεδροι οργανισμών κ.λπ. γίνονταν σχολικοί σύμβουλοι με τη λήξη της θητείας τους.
  4. Στην τεχνική επαγγελματική εκπαίδευση γίνονται μια σειρά από θετικές παρεμβάσεις όπως: η μετατροπή του  4ου έτους των ΕΠΑΛ σε έτος ειδίκευσης από έτος αποκλειστικής μαθητείας και επανέρχεται στην τυπική εκπαίδευση και στον έλεγχο του περιεχομένου σπουδών του από το υπουργείου παιδείας. Καταργούνται οι ΣΕΚ (σχολές κατάρτισης μετά το γυμνάσιο) και μεταφέρονται οι ειδικότητές τους σε μεταγυμνασιακά ΙΕΚ μόνο για ενήλικες. Καταργείται η διάταξη που επέτρεπε να αποσπώνται στα ΕΠΑΛ ωρομίσθιοι εκπαιδευτές ΙΕΚ, καθώς και η διάταξη με την οποία τα ιδιωτικά ΙΕΚ μπορούσαν να δημιουργήσουν ειδικότητες ακόμα και διαφορετικές από όσες προβλέπονταν από το σχετικό νόμο για τα δημόσια.
  5. Υπάρχει η πρόβλεψη για να εξασφαλιστεί ότι θα πληρωθούν οι αποζημιώσεις των πανελλαδικών εξετάσεων του 2014 που εκκρεμούν. Ζητάμε ακόμα να υπάρξει ρύθμιση και για την πληρωμή των αμοιβών των αξιολογητών και καταχωρητών της ΠΔΣ προηγούμενων χρόνων που ακόμα εκκρεμεί. Να ρυθμιστούν επίσης τα γραφειοκρατικά εμπόδια για να λάβουν τα δεδουλευμένα οι επιμορφωτές ΤΠΕ Β΄ επιπέδου (σχολ. έτη 2012-13, 2013-14).
  6. Επανέρχεται ο έλεγχος των ιδιωτικών σχολείων στο Υπουργείο Παιδείας.
  7. Τέλος ζητάμε να συμπεριληφθούν στο νομοσχέδιο αυτό:

- διάταξη για το χρόνο συνταξιοδότησης των εκπαιδευτικών όπως αυτό καταγράφεται στο κοινό υπόμνημα ΟΛΜΕ ? ΔΟΕ (http://olme-attik.att.sch.gr/new/?p=9087),

-   ρύθμιση για μείωση του  διδακτικού ωραρίου, με παράλληλη ανάθεση γραμματειακής υποστήριξης, σε εκπαιδευτικούς με πολύ σοβαρές ασθένειες, κατά αναλογία του νόμου που ισχύει ήδη στο υπόλοιπο δημόσιο.

Για να δείτε το αρχείο σε pdf … εδώ

24-06-2015 Η πρόταση της ΟΛΜΕ για τους διορισμούς εκπαιδευτικών

                                                                                                 ΑΝΑΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ

Αθήνα, 24/6/2015

                                                                                                A.Π: 365

                                                                                                                                ΠΡΟΣ:

                                                                                                τον Υπ. Παιδείας

                                                                                                κ. Αρ. Μπαλτά

τον αναπλ. Υπ. Παιδείας

κ. Αναστ. Κουράκη

Η ΠΡΟΤΑΣΗ ΤΗΣ ΟΛΜΕ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΔΙΟΡΙΣΜΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ

Όλα τα υπάρχοντα κενά των σχολείων θα πρέπει να καλύπτονται με μόνιμους εκπαιδευτικούς. Οι προσλήψεις αναπληρωτών να αφορούν μόνο τις έκτακτες ανάγκες που δημιουργούνται κατά τη διάρκεια της χρονιάς, όπως άλλωστε προβλέπει και ο ν.1566/85

Για το απαιτούμενο μόνιμο εκπαιδευτικό ? διδακτικό προσωπικό, ασφαλές ελάχιστο κριτήριο είναι ο αριθμός των αναπληρωτών (κάθε είδους) που απαιτήθηκε για να λειτουργήσουν φέτος οι σχολικές μονάδες καθώς και ο αριθμός των συνταξιοδοτήσεων της χρονιάς. Με βάση αυτό  πρέπει να προβλεφθούν οι απαραίτητες πιστώσεις για τη νέα σχολική χρονιά.

  1. ΓΙΑ ΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ 2015-16: Άμεσος  διορισμός όσων είναι διοριστέοι από το 2010 (διοριστέοι ΑΣΕΠ 2008 και το αντίστοιχο 40%, πίνακες 30μηνου – 24μηνου και κλειστός πίνακας πολυτέκνων) και οι υπόλοιποι από έναν πίνακα συνολικής προϋπηρεσίας, στον οποίο να αναγνωριστεί ολόκληρη η προϋπηρεσία αναπληρωτών-ωρομισθίων από το 2010 με τους όρους που ίσχυαν πριν το 2010 (διπλασιασμός δυσπροσίτων). Να καταργηθούν οι αντίστοιχες διατάξεις του ν.3848/10.
  2. Για ένα νέο σύστημα διορισμών εκπαιδευτικών προτείνουμε τα παρακάτω:

Σύστημα μοριοδότησης  μέσω του ΑΣΕΠ που να συμπεριλαμβάνει:

  • 1 μόριο για κάθε μήνα προϋπηρεσίας.
  • 1 μόριο για κάθε βαθμό πάνω από τη βάση σε οποιοδήποτε προηγούμενο διαγωνισμό του ΑΣΕΠ (επιλέγεται ο διαγωνισμός εκείνος που ο εκπ/κός έχει πετύχει την καλύτερη βαθμολογία)
  • 1 μόριο για κάθε χρόνο από τη λήψη πτυχίου.

Κλιμακωτή μοριοδότηση του αριθμού παιδιών (πχ. 1 παιδί 3 μόρια, 2 παιδιά 6 μόρια κ.λπ.).

 

Για να δείτε το αρχείο σε pdf … εδώ

09-06-2015 Η πρόταση της ΟΛΜΕ για τους διορισμούς εκπ/κών για τη σχ. χρονιά 2015-16

Αθήνα, 9/6/2015

                                                                                                A.Π: 361

                                                                                                ΠΡΟΣ:

τον Υπ. Παιδείας

κ. Αριστ. Μπαλτά

                                                                                    –     τον αναπλ. Υπ. Παιδείας

                                                                                          κ. Αναστ. Κουράκη

Η ΠΡΟΤΑΣΗ ΤΗΣ ΟΛΜΕ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΔΙΟΡΙΣΜΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ 2015-16

Τα τελευταία πέντε χρόνια ο αριθμός των εκπαιδευτικών στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση μειώθηκε δραματικά (28.500 εκπαιδευτικοί λιγότεροι από το 2010 -2014 δηλ. το 27,3 % του συνολικού αριθμού των εκπαιδευτικών), ενώ οι διορισμοί ουσιαστικά έχουν μηδενιστεί.

Τα κενά στα  σχολεία δεν μπορούν να καλυφθούν, υφίστανται ακόμα και σήμερα παράλληλα το ωράριο των καθηγητών αυξήθηκε κατά 2 ώρες από το 2013, αυξάνοντας τον εργασιακό φόρτο των εκπαιδευτικών και επιδεινώνοντας την ίδια την εκπαιδευτική διαδικασία.

Ζητάμε:

Να καλυφθούν όλα τα υπάρχοντα κενά των σχολείων. Για το απαιτούμενο εκπαιδευτικό ? διδακτικό προσωπικό, ασφαλές ελάχιστο κριτήριο είναι ο αριθμός των αναπληρωτών (κάθε είδους) που απαιτήθηκε για να λειτουργήσουν φέτος οι σχολικές μονάδες καθώς και ο αριθμός των συνταξιοδοτήσεων της χρονιάς. Με βάση αυτό  πρέπει να προβλεφθούν οι απαραίτητες πιστώσεις για τη νέα σχολική χρονιά.

     Να καλυφθούν όλα τα κενά εκπαιδευτικών από την αρχή της νέας σχολικής χρονιάς, με προσλήψεις μόνιμων εκπαιδευτικών. Άμεσος  διορισμός όσων είναι διοριστέοι από το 2010 (διοριστέοι ΑΣΕΠ 2008 και το αντίστοιχο 40%, πίνακες 30μηνου – 24μηνου και κλειστός πίνακας πολυτέκνων) και οι υπόλοιποι από έναν πίνακα συνολικής προϋπηρεσίας, στον οποίο να αναγνωριστεί ολόκληρη η προϋπηρεσία αναπληρωτών-ωρομισθίων από το 2010, και να καταργηθούν οι αντίστοιχες διατάξεις του ν.3848/10.

Για να δείτε το αρχείο σε pdf … εδώ