Rss Feed Tweeter button Facebook button Youtube button

15-01-2018 Διευκρίνιση σχετικά με την απεργιακή κινητοποίηση της Δευτέρας 15/1 για απογευματινά και εσπερινά σχολεία

Ο.Λ.Μ.Ε.                       

Ερμού & Κορνάρου 2

ΤΗΛ: 210 32 30 073 – 32 21 255

FAX: 210 33 11 338

www.olme.gr

e-mail:olme@otenet.gr                                                            Αθήνα, 15/1/2018

 

Διευκρίνιση σχετικά με την απεργιακή κινητοποίηση της Δευτέρας 15/1 για απογευματινά και εσπερινά σχολεία

 

Ύστερα από ερωτήματά ΕΛΜΕ και συναδέλφων που εργάζονται σε απογευματινά και εσπερινά σχολεία της Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης σας διευκρινίζουμε ότι η 3ωρη στάση  εργασίας της ΟΛΜΕ αφορά της 3 πρώτες ώρες   και η 3ωρη στάση της ΑΔΕΔΥ τις 3 τελευταίες ώρες του απογευματινού ή εσπερινού εργασιακού ωραρίου των εκπαιδευτικών. Κατόπιν τούτου γίνεται κατανοητό ότι ο κλάδος βρίσκεται σε 24ωρη απεργιακή κινητοποίηση τη Δευτέρα 15/1/2018.

Για να δείτε το αρχείο σε pdf ….ΕΔΩ

12-01-2018 Διευκρίνιση σχετικά με την απεργιακή κινητοποίηση της Δευτέρας 15/1

Αθήνα, 12/1/2018

 Διευκρίνιση σχετικά με την απεργιακή κινητοποίηση της Δευτέρας 15/1

 

Ύστερα από ερωτήματά σας και κατόπιν επικοινωνίας με την ΕΕ της ΑΔΕΔΥ εξυπακούεται ότι η 3ωρη στάση της ΑΔΕΔΥ που αφορά όλο το Δημόσιο και αναφέρεται στις 3 τελευταίες ώρες του εργασιακού ωραρίου του Δημοσίου εξειδικεύεται ανάλογα και στο χώρο της εκπαίδευσης και αφορά τις 3 τελευταίες ώρες του εργασιακού ωραρίου των εκπαιδευτικών. Άρα η 3ωρη στάση εργασίας της ΑΔΕΔΥ για το χώρο της εκπαίδευσης αφορά το χρονικό διάστημα μεταξύ 11.00 π.μ. έως 2 μ.μ.

Κατόπιν τούτου γίνεται κατανοητό ότι ο κλάδος βρίσκεται σε 24ωρη απεργιακή κινητοποίηση τη Δευτέρα 15/1/2018.

Για να δείτε το αρχείο σε pdf … εδώ

10-01-2018 Εισήγηση του ΔΣ της ΟΛΜΕ προς τις ΓΣ των ΕΛΜΕ

Αθήνα, 10/1/2018

  ΕΙΣΗΓΗΣΗ ΤΟΥ ΔΣ ΤΗΣ ΟΛΜΕ  ΠΡΟΣ ΤΙΣ ΓΣ ΤΩΝ ΕΛΜΕ

  Η πολιτική κατάσταση

Οι εκπαιδευτικοί, η πλειοψηφία των εργαζόμενων, αλλά και το μεγαλύτερο μέρος της ελληνικής κοινωνίας, υφίστανται επί 7 συνεχή χρόνια τις σοβαρές συνέπειες των εφαρμοζόμενων πολιτικών της σκληρής λιτότητας και των μνημονίων που έχουν υπογράψει διαδοχικά οι ελληνικές κυβερνήσεις.

Οι εξαγγελίες της κυβέρνησης για έξοδο από τα μνημόνια το καλοκαίρι του 2018, το αφήγημα της ανάπτυξης και της ελάφρυνσης του χρέους, δεν βελτιώνουν τη δύσκολη καθημερινότητα των Ελλήνων εργαζομένων. Τα σκληρά μέτρα δημοσιονομικής προσαρμογής που έχουν υπογραφεί για το χρονικό διάστημα μέχρι το 2022, καθώς και τα δεκάδες προαπαιτούμενα για το κλείσιμο της τρίτης αξιολόγησης διαμορφώνουν ένα δυσμενές περιβάλλον για το σύνολο των εργαζομένων.  Τα μέτρα αυτά αγγίζουν μεταξύ άλλων και τον χώρο της εκπαίδευσης και το οργανωμένο συνδικαλιστικό κίνημα.

            Η κατάσταση είναι κρίσιμη. Η ελληνική κοινωνία βρίσκεται σε ιδιόμορφο σημείο καμπής και ή θα διεκδικήσει να τερματιστούν οι πολιτικές λιτότητας, τα μνημόνια, η μόνιμη επιτροπεία και οι αποτυχημένες νεοφιλελεύθερες συνταγές, ή θα συμβιβαστεί με την ισχύουσα κατάσταση,  δίνοντας χώρο στο μεγάλο κεφάλαιο και τους εκφραστές του να επιβάλουν την κυριαρχία τους.

Οι αγώνες των εργαζομένων επιβάλλεται να ενταθούν, για να αποτελέσουν μοχλό εξελίξεων ώστε να μπει φραγμός στη νεοφιλελεύθερη επέλαση , προκαλώντας ρωγμές στις σκληρές δημοσιονομικές πολιτικές (μειώσεις μισθών και συντάξεων, αύξηση της φορολογίας), ανοίγοντας έτσι άλλους δρόμους. Δρόμους, που θα υλοποιούν δημοκρατικές –  φιλολαϊκές αλλαγές  και θα  πετύχουν  τη ρήξη με την εφαρμοζόμενη πολιτική της Ευρωπαϊκής Ένωσης και του ΔΝΤ,  τερματίζοντας το καθεστώς επιτροπείας και των μνημονίων.

 Η κατάσταση στην εκπαίδευση

Οι εφαρμοζόμενες μνημονιακές πολιτικές στην εκπαίδευση την τελευταία επταετία, την υποβάθμισαν και όξυναν περαιτέρω τα προβλήματα του δημόσιου σχολείου με πιο χαρακτηριστικά:

  • μείωση των δαπανών
  • μηδενικοί διορισμοί εκπαιδευτικών,
  • ραγδαία αύξηση της ελαστικής εργασίας
  • επιδείνωση των συνθηκών εργασίας των εκπαιδευτικών (αύξηση ωραρίου, μηδενικές μεταθέσεις, ελάχιστες αποσπάσεις, συμπλήρωση ωραρίου σε 3-5 σχολεία)
  • μισθολογική καθήλωση μετά από τις μειώσεις κατά 35%
  • δραματική αύξηση των ορίων ηλικίας στα 67 χρόνια και 40 χρόνια εργασίας για πλήρη συνταξιοδότηση
  • αύξηση του αριθμού των μαθητών στα τμήματα
  • κατάργηση των υποστηρικτικών δομών κ.α.

Ταυτόχρονα επιχειρούνται μια σειρά από θεσμικές αλλαγές σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης που στοχεύουν αφενός στην εξοικονόμηση προσωπικού και αφετέρου στην υλοποίηση κατευθύνσεων που επιβάλλουν διεθνείς οργανισμοί (ΟΟΣΑ, ΔΝΤ) και οι πολιτικές της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Τέτοιες πολιτικές είναι η αυτονομία της σχολικής μονάδας, η διοικητική αξιολόγηση των εκπαιδευτικών , οι επιχειρούμενες αλλαγές στο Λύκειο στην κατεύθυνση της μεγαλύτερης πρόσδεσης του Λυκείου με τις πανελλαδικές εξετάσεις και την εισαγωγή στην Γ/θμια εκπαίδευση, η απομείωση του μορφωτικού του χαρακτήρα του Λυκείου, με άμεση επίπτωση τη δημιουργία ημιμαθών και εύκολα χειραγωγούμενων πολιτών.  Είναι επίσης γνωστή η εμμονή του ΟΟΣΑ  για αξιολόγηση των εκπαιδευτικών και των σχολικών μονάδων με βάση την επίδοση των μαθητών.

Πάγια θέση της ΟΛΜΕ είναι ότι το Λύκειο πρέπει να  διατηρεί την αυτονομία του και τον μορφωτικό του χαρακτήρα και να μην συνδέεται με τις πανελλαδικές εξετάσεις και το σύστημα πρόσβασης στην Γ/θμια εκπαίδευση (βλέπε αναλυτική ανακοίνωση της ΟΛΜΕ για το Νέο Λύκειο 7/9/17).

Παράλληλα τις επόμενες μέρες προβλέπεται η κατάθεση πολυνομοσχεδίου, στο πλαίσιο της 3ης αξιολόγησης, που μεταξύ  άλλων θα περιέχει διατάξεις,  όπως  την υποχρεωτική παραμονή των εκπαιδευτικών επί 30 ώρες τη βδομάδα στα σχολεία, τα νέα κριτήρια καταργήσεων-συγχωνεύσεων σχολικών μονάδων, τον περιορισμό κήρυξης απεργίας καθώς και τους  πλειστηριασμούς πρώτης κατοικίας.

Επίσης αναμένονται νομοθετικές πρωτοβουλίες για τη γενική αναμοριοδότηση των σχολικών μονάδων, με την οποία είμαστε κατηγορηματικά αντίθετοι, (αναδρομικότητα, εξίσωση όλων των πρωτευουσών των νομών με 1 μόριο, άνιση μεταχείριση σε σχέση με την Α/θμια, υποβιβασμός σχολικών μονάδων σε κατώτερη κατηγορία με επακόλουθο την κατάργηση τμημάτων σε ΓΕΛ και ΕΠΑΛ),  καθώς και τις ενοποιήσεις ειδικοτήτων και την αξιολόγηση των στελεχών εκπαίδευσης.

 Ειδικότερα:

 Για την υποχρεωτική παραμονή των εκπαιδευτικών στα σχολεία

Ο Υπουργός σε πρόσφατες δηλώσεις είπε ότι δεσμεύτηκε να επιβάλει την υποχρεωτική 30ωρη παραμονή των εκπαιδευτικών στις σχολικές μονάδες. Τόνισε μάλιστα ότι η σχετική δέσμευση είναι σύμφωνη με τα προβλεπόμενα στο νόμο 1566/85. Είναι όμως γεγονός ότι ο νόμος 1566/85 προβλέπει την παραμονή των εκπαιδευτικών στη σχολική μονάδα πέραν του διδακτικού ωραρίου, προκειμένου ο εκπαιδευτικός να επιτελέσει συγκεκριμένα εξωδιδακτικά καθήκοντα που του έχουν ανατεθεί από τα όργανα διοίκησης του σχολείου (Διευθυντής,  Σύλλογος Διδασκόντων). Σε καμία διάταξη του ανωτέρω Νόμου δεν προβλέπεται η παραμονή του εκπαιδευτικού στο σχολείο του, εφόσον δεν έχει κάποια εργασιακή υποχρέωση να επιτελέσει.

Επιπροσθέτως προκαλεί εντύπωση η άρνησή του να ασχοληθεί σοβαρά με εργασιακά ζητήματα των εκπαιδευτικών, τα οποία έχουν θιγεί στο παρελθόν, συνεπεία της εφαρμογής των μνημονιακών πολιτικών. Υπενθυμίζουμε ότι με το 1ο μνημονιακό μισθολόγιο (2011) καταργήθηκε το επίδομα Εξωδιδακτικής Απασχόλησης, που αφορούσε την απογευματινή εργασία των εκπαιδευτικών για την προετοιμασία του μαθήματος της επόμενης ημέρας. Επίσης, υπενθυμίζουμε τις άθλιες συνθήκες κάτω από τις οποίες καλούμαστε να εργαστούμε στα δημόσια σχολεία. Η ανυπαρξία ειδικών χώρων για να μπορέσει ο εκπαιδευτικός να εργαστεί ,προκειμένου να προετοιμάσει το μάθημά του και να διορθώσει τις εργασίες των μαθητών,  είναι γνωστή σε όσους έχουν επισκεφτεί ένα δημόσιο σχολείο.

Είναι λοιπόν προφανές ότι η συγκεκριμένη προσπάθεια δεν αποβλέπει στη βελτίωση της ποιότητας της παρεχόμενης δημόσιας εκπαίδευσης, αλλά αποτελεί τιμωρητικό μέτρο σε βάρος των εκπαιδευτικών με τελική στόχευση την αύξηση του διδακτικού μας ωραρίου.

 Καταργήσεις-συγχωνεύσεις σχολικών μονάδων

Η δημόσια δευτεροβάθμια εκπαίδευση έχει υποφέρει στο παρελθόν από την πολιτική των συγχωνεύσεων, η οποία υπηρέτησε δημοσιονομικούς και μόνο στόχους, υποβαθμίζοντας την ποιότητα της παρεχόμενης εκπαίδευσης, τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς.

Στο πρόσφατο παρελθόν 2000 περίπου σχολικές μονάδες της Α/θμιας και Β/θμιας εκπαίδευσης συγχωνεύτηκαν ή καταργήθηκαν, προς δόξαν των μνημονιακών πολιτικών που εφάρμοσαν και εφαρμόζουν οι κυβερνήσεις. Με τις πρόσφατες δηλώσεις του Υπουργού ανοίγει ο δρόμος για την κατάργηση ή τη συγχώνευση άλλων 300 σχολικών μονάδων.

Δηλώνουμε ότι θα αντισταθούμε αποφασιστικά σε κάθε προσπάθεια συρρίκνωσης και υποβάθμισης της δημόσιας εκπαίδευσης. Η πολιτική των συγχωνεύσεων και καταργήσεων σχολικών μονάδων δεν θα περάσει. Δηλώνουμε ότι μαζί με τις τοπικές κοινωνίες, τους μαθητές και τους γονείς θα καταργήσουμε αυτή την πολιτική στην πράξη

 Αναμοριοδότηση  δυσμενών συνθηκών σχολικών μονάδων

Είμαστε κατηγορηματικά αντίθετοι στην πρόταση του Υπουργείου Παιδείας για την αναμοριοδότηση των σχολικών μονάδων. Όπως είναι γνωστό ο αριθμός των μαθητών για να συγκροτηθεί τμήμα στα ΕΠΑ.Λ (τομείς και ειδικότητες) καθώς και στα Γενικά Λύκεια (Ομάδες Προσανατολισμού – Κατευθύνσεις) συναρτάται με τον χαρακτηρισμό του σχολείου καθώς και με τα μόρια που αυτό δίνει στους εκπαιδευτικούς.

Στην πραγματικότητα με την αναμοριοδότηση έχουμε μαζική βαθμολογική υποβάθμιση των σχολικών μονάδων, με συνακόλουθο αποτέλεσμα την αύξηση του απαιτούμενου αριθμού των μαθητών για τη συγκρότηση των ανωτέρω τμημάτων.

Με την πρόταση του ΥΠΠΕΘ για αναμοριοδότηση των σχολικών μονάδων υποβιβάζονται σε κατηγορία περίπου 430 σχολεία, πράγμα που θα έχει ως άμεση συνέπεια να αυξηθεί ο ελάχιστος απαιτούμενος αριθμός μαθητών για τη λειτουργία των τμημάτων των Ομάδων προσανατολισμού, μαθημάτων επιλογής και Κατευθύνσεων στα Γενικά Λύκεια και των  τμημάτων  Γενικής Παιδείας, Τομέων και Ειδικοτήτων στα ΕΠΑ.Λ.

Συνακόλουθα η νέα μοριοδότηση των σχολικών μονάδων θα επιφέρει νέες καταργήσεις και συγχωνεύσεις τμημάτων..

Πρόκειται δηλαδή για έμμεση προσπάθεια κατάργησης σχολικών τμημάτων, ιδιαίτερα στα μικρά περιφερειακά σχολεία, με αποκλειστική στόχευση την περιστολή του εργασιακού κόστους.

 Στην προσχηματική επιχειρηματολογία του Υπουργείου ότι επιβάλλεται τα σχολεία της Πρωτοβάθμιας και της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης που εδρεύουν στην ίδια πόλη ή χωριό να έχουν τον ίδιο αριθμό μορίων διαβίωσης, απαντάμε ότι αυτό μπορεί να συμβεί με την άνοδο των μορίων της Πρωτοβάθμιας στο επίπεδο των ισχυόντων για την Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση.

Άλλωστε το Δ.Σ. της Ο.Λ.Μ.Ε. ουδέποτε ζήτησε γενική αναμοριοδότηση των σχολικών μονάδων.

Πέραν της συνολικής απόρριψης του σχεδίου αναμοριοδότησης των σχολικών μονάδων στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση επισημαίνουμε τα εξής:

  •  Είναι απαράδεκτο το ισοπεδωτικό πνεύμα με το οποίο αντιμετωπίζονται τα σχολεία που εδρεύουν στις πρωτεύουσες των Περιφερειακών Ενοτήτων (τέως Νομών), χωρίς να λαμβάνονται υπόψη τα ιδιαίτερα κριτήρια της περιοχής. Για παράδειγμα τα σχολεία των πρωτευουσών της Θράκης (Αλεξανδρούπολη, Κομοτηνή και Ξάνθη) καθώς και οι πρωτεύουσες μειονεκτικών περιοχών (π.χ. το Καρπενήσι ή η Φλώρινα) θα έπρεπε να αντιμετωπιστούν με διαφορετικό τρόπο.
  • Θεωρούμε απαράδεκτο να υπάρξει αναδρομικότητα στην αναμοριοδότηση, διότι με αυτή την πρακτική δεν λαμβάνονται υπόψη οι συνθήκες διαβίωσης που επικρατούσαν στην περιοχή που υπηρέτησαν οι συνάδελφοι προ πολλών ετών.
  • Θεωρούμε διακριτική μεταχείριση σε βάρος της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης την πρόθεση του Υπουργείου Παιδείας για ύπαρξη μοριοδότησης σχολείων με 14 μόρια στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση, χωρίς να υπάρχει αντίστοιχη πρόνοια για τα σχολεία της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, που εδρεύουν στο ίδιο χωριό ή στο ίδιο νησί. Ζητάμε να υπάρξει η ίδια μεταχείριση και για την  Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση.
  • Θεωρούμε σοβαρότατη παράλειψη το γεγονός ότι δεν ελήφθη υπόψη η απόσταση των σχολικών μονάδων από τα σύνορα του Κράτους. Πιστεύουμε ότι σε κάθε περίπτωση πρέπει να πριμοδοτούνται τα ακριτικά σχολεία.
  • Θεωρούμε απαράδεκτο το γεγονός ότι δεν ελήφθησαν καθόλου υπόψη ούτε οι προτάσεις των τοπικών ΕΛΜΕ, αλλά ούτε και οι προτάσεις των οικείων ΠΥΣΔΕ.

 Πλαίσιο αιτημάτων

  • Αύξηση των δαπανών για την παιδεία
  • Μαζικοί διορισμοί εκπαιδευτικών
  • Όχι στην ελαστική εργασία.
  • Επιμόρφωση σύμφωνα με τις θέσεις του κλάδου.
  • Το Λύκειο αυτόνομη μορφωτική βαθμίδα.
  • Αλλαγές αναλυτικών προγραμμάτων με μείωση και εξορθολογισμό της ύλης. Ενίσχυση της γενικής παιδείας με διεύρυνση μαθημάτων.
  • Απολυτήριο με ενδοσχολικές εξετάσεις και πρόσβαση στην Γ/θμια μετά το απολυτήριο με πανελλαδικές εξετάσεις και με ευθύνη της Β/θμιας Εκπ/σης.
  • Αποφασιστική ενίσχυση της ΤΕΕ, ισότιμο απολυτήριο στην κατεύθυνση του ενιαίου Λυκείου.
  • Ενίσχυση της Ειδικής Αγωγής ως πρώτη προτεραιότητα σε όλα τα πεδία αναφοράς της.
  • Μισθολογικό ξεπάγωμα των αποδοχών.
  • Όχι στις καταργήσεις-συγχωνεύσεις σχολικών μονάδων.
  • Επαναφορά του διδακτικού ωραρίου στα ισχύοντα επίπεδα το 2013.
  • Όχι στην υποχρεωτική παραμονή των εκπαιδευτικών 30 ώρες στο σχολείο.
  • Απόσυρση του σχεδίου για τη μοριοδότηση των σχολικών μονάδων της Β/θμιας εκπαίδευσης. Όχι στη γενική αναμοριοδότηση.
  • Ανώτατο όριο μαθητών 20 στα τμήματα, 15 στις ομάδες προσανατολισμού και 10 στα εργαστήρια.
  • Πλήρης σύνταξη στα 60 με 30 χρόνια εργασίας.
  • Κατάργηση του αντιδραστικού πλαισίου της αξιολόγησης-χειραγώγησης.
  • Υπεράσπιση των εργασιακών δικαιωμάτων των εργαζομένων και των συνδικαλιστικών ελευθεριών.
  • Όχι στον περιορισμό του δικαιώματος της απεργίας
  • Ανατροπή των μνημονιακών πολιτικών λιτότητας και ύφεσης που επιβάλλουν οι υπερεθνικοί οργανισμοί (ΕΕ- ΕΚΤ-ΔΝΤ).

 Πρόγραμμα δράσης

Το ΔΣ της ΟΛΜΕ εκτιμάει ότι είναι αναγκαία η καλή προετοιμασία και η ενημέρωση των εκπαιδευτικών όλων των σχολείων για την πραγματοποίηση μαζικών Γενικών Συνελεύσεων του κλάδου.

  • Συμμετέχουμε μαζικά στην 24ωρη απεργιακή κινητοποίηση τη Δευτέρα, 15/1/18 ημέρα ψήφισης των προαπαιτούμενων της 3ης αξιολόγησης και στη συγκέντρωση στην πλατεία Κλαυθμώνος στις 12:30 μ.μ. καθώς και στην πορεία προς τη Βουλή.
  • Πραγματοποιούμε άνοιγμα στην κοινωνία και τους συλλόγους Γονέων και Κηδεμόνων για κοινές δράσεις στα πλαίσια υπεράσπισης του δημόσιου σχολείου και των μορφωτικών δικαιωμάτων των μαθητών.
  • Εξουσιοδοτείται το Δ.Σ της ΟΛΜΕ για κήρυξη 24ωρης απεργιακής κινητοποίησης σε περίπτωση αιφνιδιαστικής κατάθεσης αντιεκπαιδευτικών νομοσχεδίων, σε συνεργασία και με τη ΔΟΕ.
  • Επανεκτιμάται η κατάσταση με νέες Γενικές Συνελεύσεις για διαμόρφωση των επόμενων αγωνιστικών βημάτων το Φεβρουάριο.

Για να δείτε το αρχείο σε pdf … εδώ

09-01-2018 Ενημερωτικό για το απεργιακό πρόγραμμα του κλάδου

Αθήνα, 9/1/2018

ΠΡΟΣ:

τις ΕΛΜΕ

Απεργιακό πρόγραμμα του κλάδου

 

Συνάδελφοι,

Το ΔΣ της ΟΛΜΕ συνεδρίασε έκτακτα χθες Δευτέρα, 8/1 για να εξετάσει τη διαμορφούμενη κατάσταση ενόψει της ψήφισης στην Βουλή των προαπαιτούμενων για να κλείσει η 3η αξιολόγηση.

Μέχρι το τέλος της συνεδρίασης δεν είχε δοθεί στη δημοσιότητα το πλήρες πακέτο των προτεινόμενων μέτρων. Μετά από αυτό και με δεδομένη την ψήφιση μέτρων που πλήττουν τη δημόσια εκπαίδευση (υποχρεωτική 30ωρη παραμονή στα σχολεία, κριτήρια συγχωνεύσεων, αναμοριοδότηση σχολ. Μονάδων) το ΔΣ της ΟΛΜΕ αποφάσισε το κάτωθι απεργιακό πρόγραμμα:

 Συγκέντρωση διαμαρτυρίας στις Περιφερειακές Δ/νσεις Εκπαίδευσης της χώρας την Τετάρτη 10/1 και ώρα 13.30 διαμαρτυρόμενοι για τα δυσμενή μέτρα που επιχειρείται να επιβληθούν στο χώρο της εκπαίδευσης. Για την πραγματοποίηση της κινητοποίησης προκηρύσσεται 2ωρη διευκολυντική στάση εργασίας (από 12 μεσημέρι έως 14.00 και από 14.00 έως 16.00).

  • Συγκέντρωση διαμαρτυρίας στα Πρωτοδικεία/Ειρηνοδικεία της χώρας την Τετάρτη 10/1 και ώρα 15.30 συμμετέχοντας στη διαμαρτυρία ενάντια στους πλειστηριασμούς της 1ης κατοικίας.
  • 3ωρη στάση εργασίας τις 3 πρωϊνές ώρες (από 8.00 π.μ. έως 11.00 π.μ.) ημέρα ψήφισης των μέτρων. Η 3ωρη στάση εργασίας συμπληρώνει την 3ωρη στάση εργασίας της ΑΔΕΔΥ για την ίδια μέρα και με αυτόν τον τρόπο ο κλάδος πραγματοποιεί 24ωρη απεργία διαμαρτυρόμενος για την ψήφιση των προαπαιτούμενων για την 3η αξιολόγηση.
  • Συμμετοχή στη συγκέντρωση διαμαρτυρίας της ΑΔΕΔΥ ενάντια στα ψηφιζόμενα μέτρα στην Πλατεία Κλαυθμώνος στις 12.30 το μεσημέρι και πορεία προς τη Βουλή.
  • ΓΣ των ΕΛΜΕ από την Πέμπτη 11/1 έως την Παρασκευή 19/1 για εκτίμηση της κατάστασης και ΓΣ Προέδρων το Σάββατο 20/1 στην Αθήνα στη λογική του επόμενου βήματος.

 Το ΔΣ της ΟΛΜΕ αποφάσισε να μεταφέρει τη ΓΣ των Προέδρων το Σάββατο 20/1.

Καλούμε τα ΔΣ των ΕΛΜΕ να εντατικοποιήσουν τις προσπάθειές τους έτσι ώστε να γνωστοποιηθεί το αγωνιστικό πρόγραμμα της Ομοσπονδίας και να επιτευχθεί η μεγαλύτερη δυνατή συμμετοχή στην επικείμενη απεργιακή κινητοποίηση.

Για να δείτε το αρχείο σε pdf … εδώ

08-12-2017 Όλες και Όλοι στην Απεργία την Πέμπτη 14 Δεκέμβρη

ΟΛΜΕ 

ΟΛΕΣ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΑΠΕΡΓΟΥΜΕ

Την ΠΕΜΠΤΗ 14 ΔΕΚΕΜΒΡΗ 2017

 

Στις 14 Δεκέμβρη οι εκπαιδευτικοί μαζί με τους εργαζόμενους στον Δημόσιο και τον Ιδιωτικό τομέα απεργούμε για να διεκδικήσουμε τα αυτονόητα δικαιώματά μας και να σταματήσουμε τη λαίλαπα των μνημονιακών μέτρων.

Διεκδικούμε:

  • Αύξηση των δαπανών για την Παιδεία
  • Μαζικούς διορισμούς εκπαιδευτικών ΤΩΡΑ
  • Όχι στην ελαστική εργασία. Πλήρη εργασιακά δικαιώματα στους αναπληρωτές
  • Αντιστεκόμαστε στις εξαγγελίες του Υπουργού για το Νέο Λύκειο και την τιμωρητική υποχρεωτική παραμονή στο σχολείο
  • Κατάργηση του νόμου Κατρούγκαλου για το συνταξιοδοτικό (Νόμος 4387/16) ΄
  • Κατάργηση της τροπολογίας Γεροβασίλη για την Αξιολόγηση
  • Μισθούς και συντάξεις αξιοπρέπειας. Γενναία αύξηση των μισθών των νέων συναδέλφων. Υπολογισμό της διετίας 2016-2018 για τη μισθολογική μας εξέλιξη. Ξεπάγωμα του Μισθολόγιου
  • Κανένας πλειστηριασμός για την πρώτη κατοικία, για τους εργαζόμενους που αδυνατούν να πληρώσουν.
  • Να σταματήσει η φορολογική επιδρομή και η καταλήστευση του εισοδήματός μας. Αφορολόγητο στα 12.000 ευρώ.
  • Καμιά αλλαγή στο συνδικαλιστικό νόμο. Θα υπερασπίσουμε με όλες μας τις δυνάμεις το δικαίωμα στην Απεργία που κατακτήθηκε με αγώνες και θυσίες.

 

ΠΡΟΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΟΛΜΕ ΠΕΜΠΤΗ 14/12

 11.00 το πρωί ΠΛΑΤΕΙΑ ΚΟΡΑΗ

Για να δείτε το αρχείο σε pdf … εδώ

28-11-2017 Κήρυξη στάσης εργασίας την Πέμπτη 30/11 για τα διαπολισμικά σχολεία

Αθήνα, 28/11/17

 ΚΗΡΥΞΗ ΣΤΑΣΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΓΙΑ ΤΑ ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ

 

             Το Δ.Σ της ΟΛΜΕ κηρύσσει 3ωρη στάση εργασίας την Πέμπτη, 30/11/2017 από τις 11:00 – 14.00 για τους εκπαιδευτικούς των διαπολιτισμικών σχολείων, προκειμένου οι συνάδελφοι να συμμετέχουν στην παράσταση διαμαρτυρίας που οργανώνει το ΔΣ της ΟΛΜΕ στο Υπουργείο Παιδείας στις 12 το μεσημέρι για τα μεγάλα προβλήματα των διαπολιτισμικών σχολείων.

 Για να δείτε το αρχείο σε pdf … εδώ

16-11-2017 Διακήρυξη για την επέτειο του Πολυτεχνείου – Όλοι στις εκδηλώσεις και την πορεία

Κάλεσμα της ΟΛΜΕ για την επέτειο της Εξέγερσης του Πολυτεχνείου

 ΟΛΟΙ ΣΤΙΣ ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΟΡΕΙΑ ΤΟΥ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟΥ,

 ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 17/11/17

ΑΘΗΝΑ, 3.30 μ.μ. συγκέντρωση ΟΛΜΕ Σταδίου και Χρ. Λαδά (Άγαλμα Κολοκοτρώνη)

 

Σαράντα τέσσερα χρόνια μας χωρίζουν από την εξέγερση του Πολυτεχνείου, στις 17 Νοέμβρη του 1973 ενάντια στη δικτατορία της 21ης Απριλίου και τη χούντα των συνταγματαρχών.

 Ήταν τότε μια από τις πιο μελανές περιόδους της σύγχρονης ιστορίας μας. Ο ελληνικός λαός στερούνταν τα πιο βασικά δημοκρατικά δικαιώματα, οι εργαζόμενοι υπέφεραν από την ανέχεια και τη φτώχεια ενώ οι ολιγάρχες του πλούτου ασύδοτα κερδοσκοπούσαν. Τα ξερονήσια και οι φυλακές ήταν γεμάτες με πολιτικούς κρατούμενους και αγωνιστές. Σε όλα αυτά ήρθε να προστεθεί και η προδοσία της Κύπρου από το καθεστώς της Χούντας και τους Αμερικανούς.

Σήμερα, 44 χρόνια μετά την κορυφαία αντιδικτατορική εξέγερση του Νοέμβρη του 1973, καθώς ο κόσμος της εργασίας βυθίζεται όλο και περισσότερο στην εξαθλίωση και στην απόγνωση, αποτέλεσμα των συνεχιζόμενων νεοφιλελεύθερων μνημονιακών πολιτικών της λιτότητας, το βασικό σύνθημα της νεολαίας και του λαού για: “Ψωμί -Παιδεία -Ελευθερία” αποκτά επίκαιρη σημασία και περιεχόμενο.

  • Χιλιάδες οικογένειες στερούνται το ψωμί, την κατοικία και άλλα στοιχειώδη αγαθά.
  • Η ανεργία χτυπάει την πόρτα κάθε σπιτιού και χιλιάδες οικογένειες ζουν κάτω από το όριο της φτώχειας.
  • Η δημόσια παιδεία, η δημόσια υγεία, η κοινωνική ασφάλιση ισοπεδώνονται από την εφαρμογή των μνημονίων και τα συμφέροντα Κεφαλαίου-ΕΕ-ΔΝΤ.
  • Το δικαίωμα στην εργασία κουρελιάζεται, ιδίως για τους νέους εργαζόμενους. Η ανεργία, η υποαπασχόληση, η εθελοντική και απλήρωτη «εργασία», η «μαθητεία» και η  μετανάστευση δεν μπορεί να είναι το μέλλον της νεολαίας, το μέλλον αυτού του τόπου.
  • Η δημόσια περιουσία ξεπουλιέται, η χώρα εκποιείται σε τιμή ευκαιρίας.
  • Το «Ψωμί, η Παιδεία και η Ελευθερία» βιάζεται στο όνομα της κυριαρχίας των αγορών και των νεοφιλελεύθερων μνημονιακών πολιτικών κυβέρνησης, ΕΕ, ΔΝΤ και θέτει ως στόχο την ανατροπή αυτής της πολιτικής.

Καθημερινά χιλιάδες άνθρωποι, κυνηγημένοι από τους βομβαρδισμούς της Δύσης, τα ολοκληρωτικά καθεστώτα, και ξεριζωμένοι από την ακραία φτώχεια, παλεύουν να περάσουν τα σύνορα και να εισέλθουν στην Ευρώπη. Ο αγώνας μας ενάντια στις ιμπεριαλιστικές πολιτικές για την ειρήνη πρέπει να είναι αντικειμενικά η πρώτη μας προτεραιότητα. Οι εκπαιδευτικοί μαζί με τους υπόλοιπους εργαζομένους απαιτούμε την ασφαλή μεταφορά των προσφύγων και την εγκατάστασή τους σε άλλες χώρες εφόσον το επιθυμούν και τη δημιουργία των βασικών υποδομών για τη ζωή τους στη χώρα μας. Τα παιδιά των προσφύγων πρέπει να ενταχθούν ισότιμα στο εκπαιδευτικό μας σύστημα. Κυρίαρχο είναι το αίτημά μας για άμεση απεμπλοκή της Ελλάδας από όλες τις πολεμικές ενέργειες από όπου και αν προέρχονται στην ευρύτερη περιοχή. Παράλληλα, η συνεχής πάλη μας σε όλα τα προαναφερόμενα ζητήματα είναι η απάντηση ενάντια στον φασισμό και στην προσπάθεια αναβίωσής του σε μια περίοδο κρίσης.  Το Πολυτεχνείο φωτίζει το δρόμο του αγώνα για Ψωμί-Παιδεία-Ελευθερία όλη αυτή την περίοδο που ο λαός μας συνθλίβεται από τις μνημονιακές πολιτικές.

Καλούμε τους μαθητές και μαθήτριές μας, το φοιτητικό κόσμο, τους άνεργους και τους νέους εργαζόμενους και εργαζόμενες, αντλώντας δύναμη και έμπνευση από την εξέγερση του Πολυτεχνείου, να πρωτοστατήσουν σήμερα στον αγώνα για την ανατροπή αυτής της απάνθρωπης πολιτικής των μνημονίων, της λιτότητας και του ξεριζωμού των λαών.

Να θέσουμε τα θεμέλια για μία άλλη κοινωνία, της ισότητας, της δημοκρατίας, της δικαιοσύνης, της αλληλεγγύης, των ανθρώπινων δικαιωμάτων.


Για να δείτε το αρχείο σε pdf … εδώ

ΨΩΜΙ – ΠΑΙΔΕΙΑ – ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ

Γιατί εμείς δεν τραγουδάμε για να ξεχωρίσουμε αδελφέ μου από τον κόσμο.

Εμείς τραγουδάμε για να σμίξουμε τον κόσμο.

10-11-2017 Απολύσεις αναπληρωτών εκπαιδευτικών – Παράσταση διαμαρτυρίας στο Υπ. Παιδείας στις 15/11

Αθήνα, 10/11/2017

 Απολύσεις αναπληρωτών εκπαιδευτικών

Το ΔΣ της ΟΛΜΕ καταγγέλλει ως απαράδεκτη την αιφνιδιαστική απόλυση δύο αναπληρωτριών εκπαιδευτικών που ανήκουν σε ειδική κατηγορία (αυτοάνοσο νόσημα – μη ιάσιμο). Οι συνάδελφοι αυτοί, οι οποίοι υπηρετούσαν σε σχολεία της Διεύθυνσης Β/βάθμιας Εκπ/σης Βοιωτίας και Πειραιά αντίστοιχα, απολύθηκαν με την αιτιολογία ότι δεν είχαν προσκομίσει ανανεωμένο πιστοποιητικό από το Κέντρο Πιστοποίησης Αναπηρίας (ΚΕΠΑ) κατά την πρόσληψή τους.

Παραγνωρίζει η Διοίκηση ότι τα Κέντρα Πιστοποίησης Αναπηρίας υπολειτουργούν και τα σχετικά πιστοποιητικά δίνονται στους ενδιαφερόμενους με χαρακτηριστική καθυστέρηση, για την οποία βέβαια αυτοί δεν είναι υπεύθυνοι. Είναι προφανές ότι οι δύο συνάδελφοι είχαν ήδη καταθέσει σχετικό πιστοποιητικό το προηγούμενο σχολικό έτος, αλλά με ευθύνη του ΚΕΠΑ δεν μπόρεσαν να καταθέσουν το νέο πιστοποιητικό λόγω καθυστερημένης επίδοσής του σε αυτές.

Απαιτούμε  να λαμβάνονται υπόψη οι βεβαιώσεις, ακόμη και αν έχουν λήξει,  στα δικαιολογητικά  για την πρόσληψη των αναπληρωτών εκπαιδευτικών με μη ιάσιμα ή δυσίατα νοσήματα που τους κατατάσσουν σε ειδικές κατηγορίες, με την υποχρέωση να καταθέσουν την νέα βεβαίωση μετά την πρόσληψή τους. Επίσης το ίδιο να ισχύει για την ένταξη στις ειδικές κατηγορίες των εκπαιδευτικών για όλες τις υπηρεσιακές μεταβολές.

Σε κάθε περίπτωση θα πρέπει να επανεξετασθεί η διάρκεια  ισχύος αυτών των βεβαιώσεων που αφορούν ανίατα ή δυσίατα νοσήματα.

Επιβάλλεται επίσης, όπως έχει ήδη διατυπώσει σε σχετικό αίτημά της η ΟΛΜΕ, να επικαιροποιηθεί το άρθρο 13 του ΠΔ 50 που καθορίζει τις ασθένειες για την ένταξη των εκπαιδευτικών σε ειδικές κατηγορίες, απόφαση που εκκρεμεί για μεγάλο χρονικό διάστημα.

Το ΔΣ της ΟΛΜΕ θεωρεί επιβεβλημένο η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας να επέμβει άμεσα και να μεριμνήσει για την επαναπρόσληψη των δύο συναδέλφων. Είναι στοιχειώδης υποχρέωσή του.

Το ΔΣ της ΟΛΜΕ καλεί σε παράσταση στο Υπουργείο Παιδείας την Τετάρτη 15/11/2017 και ώρα 13:30 για να απαιτήσουμε την άμεση επαναπρόσληψη των συναδέλφων μας.

Για να δείτε το αρχείο σε pdf … εδώ

20-10-2017 Κάλεσμα της ΑΔΕΔΥ σε Συγκέντρωση ενάντια στην Αξιολόγηση τη Δευτέρα 23/10

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Συγκέντρωση ενάντια στην «αξιολόγηση»

Δευτέρα 23 Οκτωβρίου 2017, ώρα 14:00

στο Υπουργείο Διοικητικής Ανασυγκρότησης

Η Εκτελεστική Επιτροπή της Α.Δ.Ε.Δ.Υ. καλεί τα μέλη του Γενικού Συμβουλίου της, τα μέλη των Δ.Σ. των Ομοσπονδιών και των Σωματείων-Συλλόγων της Αττικής να δώσουν το «παρών» στη συγκέντρωση τη Δευτέρα, 23 Οκτωβρίου 2017, στις 14:00, στο Υπουργείο Διοικητικής Ανασυγκρότησης (Λεωφ. Βασ. Σοφίας 15).

Για να δείτε το έγγραφο της ΑΔΕΔΥ πατήστε … εδώ

 

 

12-10-2017 Όλοι και όλες στις κινητοποιήσεις την Παρασκευή 13/10

ΟΛΜΕ

ΥΠΕΡΑΣΠΙΖΌΜΑΣΤΕ ΤΟ ΔΗΜΌΣΙΟ ΣΧΟΛΕΊΟ

Όλοι στις Παραστάσεις-Συγκεντρώσεις

Διαμαρτυρίας της ΟΛΜΕ και των ΕΛΜΕ

Παρασκευή 13/10, 13:30 μ.μ.

Στις Περιφερειακές   Διευθύνσεις

 

  • Να εγκριθούν τώρα όλα τα εναπομείναντα ολιγομελή τμήματα!
  • Να εγκριθούν νέα τμήματα όπου υπάρχει αυξημένος αριθμός μαθητών και να μην μετακινηθούν μαθητές σε άλλες σχολικές μονάδες
  • Να εγκριθούν οι προτάσεις των σχολείων για μείωση των μαθητών στα τμήματα που φοιτούν μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες.
  • Να εγκριθούν όλες οι προτάσεις των σχολείων για τα τμήματα επιλογής της β΄ ξένης γλώσσας.
  • Καμία υποχρεωτική μετακίνηση εκπαιδευτικών-μαθητών.
  • 20 μαθητές στα τμήματα ? 15 στις Ο. Π. ? 10 στα εργαστήρια.
  • Να καλυφθούν όλα τα κενά τώρα. Μαζικοί μόνιμοι διορισμοί.
  • Όχι στο «νέο Λύκειο». Κανένας μαθητής έξω από το Δημόσιο Σχολείο.

Το ΔΣ της ΟΛΜΕ αποφάσισε 2ωρη διευκολυντική στάση εργασίας για την Παρασκευή  13/10/2017 από τις 12:μμ για τον πρωινό κύκλο και από τις 14:00μμ για τον απογευματινό.

Για να κατεβάσετε το αφισάκι σε pdf … εδώ

04-10-2017 Αφίσα συλλαλητηρίου ΟΛΜΕ-ΔΟΕ την Πέμπτη 5/10 στις 6 μ.μ. στα Προπύλαια

Για να “κατεβάσετε” την Αφίσα πατήστε … εδώ

29-07-2017 Πανεκπαιδευτικό συλλαλητήριο ΟΛΜΕ-ΔΟΕ στις 5/10 στις 6 μ.μ. στα Προπύλαια

 Αθήνα, 29/09/17

 ΠΑΝΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΣΥΛΛΑΛΗΤΗΡΙΟ ΟΛΜΕ-ΔΟΕ

ΣΤΙΣ 5/10 ΣΤΙΣ 6 μ.μ. ΣΤΑ ΠΡΟΠΥΛΑΙΑ

 

Τα Διοικητικά Συμβούλια της ΟΛΜΕ και της ΔΟΕ στο πλαίσιο της Παγκόσμιας Ημέρας του Εκπαιδευτικού (5 Οκτώβρη) και για την ανάδειξη των προβλημάτων της εκπαίδευσης και των εκπαιδευτικών και της υπεράσπισης του δημόσιου σχολείου διοργανώνουν την Πέμπτη, 5/10/2017 στις 6 μ.μ. Πανεκπαιδευτικό Συλλαλητήριο στα Προπύλαια.

            Για τη διευκόλυνση συμμετοχής των συναδέλφων στο συλλαλητήριο, το ΔΣ της ΟΛΜΕ κηρύσσει 3ωρη στάση εργασίας για τα απογευματινά και εσπερινά σχολεία (από 5 μ.μ. έως 8 μ.μ.).


Για να δείτε το αρχείο σε pdf … εδώ

28-09-2017 Συμμετοχή των εκπαιδευτικών που υπηρετούν σε διοικητικές θέσεις στην Απεργία-Αποχή της ΑΔΕΔΥ από τις διαδικασίας που σχετίζονται με την Αξιολόγηση

Αθήνα, 28/09/17

ΑΝΑΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ

 ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

Συμμετοχή των εκπαιδευτικών που υπηρετούν σε διοικητικές θέσεις στην

Απεργία-Αποχή της ΑΔΕΔΥ από τις διαδικασίας που σχετίζονται με την Αξιολόγηση

Το ΔΣ της ΟΛΜΕ αποφάσισε τη συμμετοχή των εκπαιδευτικών, που υπηρετούν σε διοικητικές θέσεις, στην Απεργία-Αποχή που έχει προκηρύξει η ΑΔΕΔΥ από τις διαδικασίες που σχετίζονται με την Αξιολόγηση.

Με τη νομοθετική πρωτοβουλία της κυβέρνησης Ν. 4489/21-9-2017, ενέργεια απεργοσπαστική, καθιερώνεται η διαδικασία της αυτοτελούς αξιολόγησης σε επίπεδο Προϊσταμένων και Διευθυντή και εκβιάζονται όσοι δεν πάρουν μέρος στη διαδικασία να αποκλείονται από θέσεις ευθύνης.

Καλούμε τους εκπαιδευτικούς που θα κληθούν να λάβουν μέρος στη διαδικασία αξιολόγησης να συμμετέχουν στην απεργία-αποχή και να απέχουν από αυτήν.

Κανένας εκπαιδευτικός σε ρόλο αξιολογητή.

Επίσης, καλούμε τις ΕΛΜΕ να ενημερώσουν για την παραπάνω απόφαση τους συναδέλφους που ασκούν διοικητικό έργο.

 

Για να δείτε το αρχείο σε pdf … εδώ

26/09/2017 ΕΙΣΗΓΗΣΗ ΤΟΥ ΔΣ ΤΗΣ ΟΛΜΕ ΠΡΟΣ ΤΙΣ ΓΕΝΙΚΕΣ ΣΥΝΕΛΕΥΣΕΙΣ ΤΩΝ ΕΛΜΕ

Ο.Λ.Μ.Ε.

Ερμού & Κορνάρου 2

ΤΗΛ: 210 32 30 073 ? 32 21 255

FAX: 210 33 11 338

www.olme.gr

e-mail:olme@otenet.gr                                                                Αθήνα, 26/9/2017

 

ΕΙΣΗΓΗΣΗ ΤΟΥ ΔΣ ΤΗΣ ΟΛΜΕ

ΠΡΟΣ ΤΙΣ ΓΕΝΙΚΕΣ ΣΥΝΕΛΕΥΣΕΙΣ ΤΩΝ ΕΛΜΕ

Η πολιτική κατάσταση

Οι εκπαιδευτικοί, η  πλειοψηφία των εργαζόμενων, αλλά και το μεγαλύτερο μέρος της ελληνικής κοινωνίας,  υφίστανται επί  7 συνεχή χρόνια τις σοβαρές συνέπειες των εφαρμοζόμενων πολιτικών  της σκληρής λιτότητας και των μνημονίων που έχουν υπογράψει διαδοχικά οι ελληνικές κυβερνήσεις.

Οι εξαγγελίες της κυβέρνησης για έξοδο από τα μνημόνια το καλοκαίρι του 2018, το αφήγημα της ανάπτυξης και της ελάφρυνσης του χρέους, δεν βελτιώνουν τη δύσκολη καθημερινότητα, με βάση τα όσα έχουν ήδη υπογραφεί, δηλαδή τα μέτρα σκληρής δημοσιονομικής πολιτικής μέχρι το 2022 (μειώσεις συντάξεων,  μείωση αφορολόγητου, πλεονάσματα στο 3,5%),καθώς και όσα είναι σε εξέλιξη, δηλαδή η τρίτη αξιολόγηση με ανοιχτά δεκάδες «προαπαιτούμενα» που μπορεί να προκαλέσουν νέες δυσάρεστες εξελίξεις, αγγίζοντας μεταξύ των άλλων το χώρο της εκπαίδευσης και του συνδικαλιστικού κινήματος.

Η κατάσταση είναι κρίσιμη. Η ελληνική κοινωνία βρίσκεται σε ιδιόμορφο σημείο καμπής και ή θα διεκδικήσει να τερματιστούν οι πολιτικές λιτότητας, τα μνημόνια, η μόνιμη επιτροπεία και οι αποτυχημένες νεοφιλελεύθερες συνταγές, ή θα συμβιβαστεί με την κατάσταση δίνοντας χώρο στο μεγάλο κεφάλαιο και τους εκφραστές του να επιβάλουν την κυριαρχία τους.

Το συνδικαλιστικό κίνημα και οι αγώνες των εργαζομένων πρέπει να ενταθούν για να μπορέσουν να αποτελέσουν μοχλό εξελίξεων που θα βάλει φραγμό στη συντηρητική αναδίπλωση, προκαλώντας ρωγμές στις σκληρές δημοσιονομικές πολιτικές (μισθοί –  συντάξεις – φορολογία), ανοίγοντας έτσι άλλους δρόμους. Δρόμους, που θα υλοποιούν δημοκρατικές ? προοδευτικές αλλαγές – πάντα  με στήριγμα τους αγώνες των εργαζομένων- και θα θεμελιώνουν την οριστική έξοδο της χώρας από το καθεστώς της επιτροπείας και των μνημονίων σε ρήξη με τις πολιτικές της ΕΕ και του ΔΝΤ.

Η κατάσταση στην εκπαίδευση.

Οι εφαρμοζόμενες μνημονιακές πολιτικές και στην εκπαίδευση όλα τα προηγούμενα χρόνια αλλά και οι σημερινές, την υποβάθμισαν και όξυναν παραπέρα τα προβλήματα του δημόσιου σχολείου με πιο χαρακτηριστικά τη μείωση των δαπανών, τους μηδενικούς διορισμούς εκπαιδευτικών, τη ραγδαία αύξηση της ελαστικής εργασίας, τη χειροτέρευση των συνθηκών εργασίας των εκπαιδευτικών (αύξηση ωραρίου, μηδενικές μεταθέσεις, ελάχιστες αποσπάσεις, συμπλήρωση ωραρίου σε 3-5 σχολεία), τη μισθολογική καθήλωση μετά από τις μειώσεις κατά 35%, τη δραματική αύξηση των ορίων ηλικίας στα 67 και εργασίας στα 40 για συνταξιοδότηση, την αύξηση του αριθμού των μαθητών στα τμήματα, την κατάργηση των υποστηρικτικών δομών κ.α.

Ταυτόχρονα επιχειρούνται μια σειρά από θεσμικές αλλαγές σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης που στοχεύουν αφενός στην εξοικονόμηση προσωπικού και αφετέρου στην υλοποίηση κατευθύνσεων που επιβάλουν διεθνείς οργανισμοί  (ΟΟΣΑ) και  οι πολιτικές της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Τέτοιες πολιτικές είναι η αυτονομία της σχολικής μονάδας, η αξιολόγηση των εκπαιδευτικών και των σχολικών μονάδων με βάση τις επιδόσεις των μαθητών, οι επιχειρούμενες αλλαγές στο Λύκειο στην κατεύθυνση της μεγαλύτερης πρόσδεσης του Λυκείου με τις πανελλαδικές εξετάσεις και την εισαγωγή στην Γ/θμια εκπαίδευση, η απομείωση του μορφωτικού του χαρακτήρα στην εκπαίδευση ενεργών και υπεύθυνα ενημερωμένων πολιτών.

Το Υπουργείο Παιδείας με μια αιφνιδιαστική κίνηση και χωρίς να έχει προηγηθεί κανένας διάλογος με την ομοσπονδία, ανακοίνωσε τέλη Αυγούστου την πρότασή του για το Γενικό Λύκειο. Μια πρόταση που βρίσκεται σε ευθεία αντίθεση με τις πάγιες θέσεις της ΟΛΜΕ για το Λύκειο και την πρόσβαση στην Γ/θμια εκπαίδευση, για αυτό η ΟΛΜΕ ζήτησε (ανακ. 7-9-17) την απόσυρση του σχεδίου και την άμεση έναρξη ουσιαστικού διαλόγου με το Υπουργείο, εκτιμώντας κατ? αρχάς:

«Διαχρονική θέση της ΟΛΜΕ είναι ότι το Λύκειο πρέπει να εξασφαλίζει την αυτονομία και το μορφωτικό του χαρακτήρα και να μην συνδέεται με τις πανελλαδικές εξετάσεις και το σύστημα πρόσβασης στην Γ/θμια εκπαίδευση.

 

Επίσης εκτιμάμε  ότι το κύριο βάρος των όποιων αλλαγών πρέπει να δοθεί στο περιεχόμενο του Λυκείου δηλαδή αναλυτικά προγράμματα σπουδών, μείωση και εξορθολογισμό της διδακτέας ύλης, εκσυγχρονισμό των μεθόδων διδασκαλίας-εξέτασης και αναβάθμιση της γενικής παιδείας.

 

Είμαστε αντίθετοι στη συρρίκνωση της γενικής εκπαίδευσης του Λυκείου, στη δραματική μείωση των γνωστικών αντικειμένων, στην πλήρη μετατροπή του σε προθάλαμο για την Ανώτατη εκπαίδευση και στην αποδόμηση του μορφωτικού χαρακτήρα του Λυκείου – του πιο κρίσιμου θεσμού της εκπαίδευσής μας.

 

Διαφωνούμε πλήρως με το διπλασιασμό των Πανελλαδικών εξετάσεων και με την εισαγωγή τους στη μέση της σχολικής χρονιάς (εξετάσεις Ιανουαρίου)! Μια τέτοια εξέλιξη υπονομεύει το εκπαιδευτικό έργο και την ομαλή διαδικασία της διδασκαλίας, αναστατώνει ψυχολογικά και μαθησιακά τους μαθητές και με «εργαλείο» τους εξωτερικούς αξιολογητές διαμορφώνει κλίμα καχυποψίας σε βάρος των εκπαιδευτικών.

 

Είμαστε κατηγορηματικά αντίθετοι στην όποια «φροντιστηριοποίηση» της Γ΄ Λυκείου με την εισαγωγή 6ωρης διδασκαλίας σε ορισμένα γνωστικά αντικείμενα και με το συνακόλουθο εξοστρακισμό πολλών άλλων βασικών γνωστικών αντικειμένων, κρίσιμων για τη γενική παιδεία των μαθητών.

 

Η παραπέρα εξειδίκευση-εμβάθυνση του γνωστικού επιπέδου κάποιων βασικών επιστημών με ταυτόχρονη περικοπή άλλων βασικών μαθημάτων γενικής παιδείας έχει ως συνέπεια α)να μην ολοκληρώνεται η γενική μόρφωση, β)να αυξάνεται ο βαθμός δυσκολίας του Γενικού Λυκείου με αποτέλεσμα τη μείωση του αριθμού των μαθητών, γ)να δημιουργούνται πλεονάσματα εκπαιδευτικών σε ορισμένες ειδικότητες και πιθανές ελλείψεις σε άλλες, δ) να αμφισβητείται η δυνατότητα εφαρμογής σε νησιωτικές και απομακρυσμένες περιοχές με μικρές σχολικές μονάδες.

 

Η θετική καταρχάς εξαγγελία για επέκταση της υποχρεωτικότητας της βασικής εκπαίδευσης σε 14 χρόνια προϋποθέτει την αύξηση των δαπανών και τους μαζικούς διορισμούς μονίμων εκπαιδευτικών.»

 

 

Το Υπουργείο, ενώ κάλεσε την ομοσπονδία σε συνάντηση, κατά τη διάρκεια της οποίας πρότεινε τη σύσταση ομάδας εργασίας με ανοιχτά πολλά θέματα και με δυνατότητα πλήρους ανατροπής  της αρχιτεκτονικής του σχεδίου, με δελτίο τύπου και δηλώσεις την επόμενη μέρα, διευκρίνιζε ότι η φιλοσοφία και οι αρχές του σχεδίου είναι δεδομένες. Το ΔΣ της ΟΛΜΕ αποφάσισε να απευθύνει ανοιχτή επιστολή στον Υπουργό Παιδείας με τις ψηφισμένες από Συνέδρια βασικές θέσεις της ΟΛΜΕ για το Λύκειο και να ζητήσει γραπτή απάντηση, εάν οι θέσεις αυτές αποτελούν βάση συζήτησης και διαλόγου. Ταυτόχρονα αποφάσισε την ενεργοποίηση του κλάδου μέσα από συλλογικές διαδικασίες και την ενημέρωση της κοινωνίας για τις ανάγκες αλλαγών που έχει ανάγκη το δημόσιο σχολείο και ειδικά το Λύκειο, ώστε να διασφαλίζεται η αυτονομία του μορφωτικού του χαρακτήρα στην κατεύθυνση διαμόρφωσης πολιτών ικανών να ανταποκρίνονται στις σύγχρονες προκλήσεις της κοινωνίας.

Πλαίσιο αιτημάτων:

Αύξηση των δαπανών-μαζικοί διορισμοί εκπαιδευτικών, όχι στην ελαστική εργασία.

Επιμόρφωση σύμφωνα με τις θέσεις του κλάδου.

Το Λύκειο αυτόνομη μορφωτική βαθμίδα.

Αλλαγές αναλυτικών προγραμμάτων με μείωση και εξορθολογισμό της ύλης. Ενίσχυση της γενικής παιδείας με διεύρυνση μαθημάτων.

Αξιόπιστο απολυτήριο με ενδοσχολικές εξετάσεις και πρόσβαση στην Γ/θμια μετά το απολυτήριο με πανελλαδικές εξετάσεις με ευθύνη της Β/θμιας.

Αποφασιστική ενίσχυση της ΤΕΕ, ισότιμο απολυτήριο στην κατεύθυνση του ενιαίου Λυκείου.

Η ενίσχυση της Ειδικής Αγωγής ως πρώτη προτεραιότητα σε όλα τα πεδία αναφοράς της.

Μισθολογικό ξεπάγωμα των αποδοχών.

Επαναφορά του διδακτικού ωραρίου στα ισχύοντα επίπεδα το 2013.

Ανώτατο όριο μαθητών 20 στα τμήματα, 15 στις ομάδες προσανατολισμού και 10 στα εργαστήρια.

Πλήρης σύνταξη στα 60 με 30 χρόνια εργασίας.

Κατάργηση του αντιδραστικού πλαισίου της αξιολόγησης-χειραγώγησης.

Υπεράσπιση των εργασιακών δικαιωμάτων των εργαζομένων και των συνδικαλιστικών ελευθεριών.

Ανατροπή των  μνημονιακών πολιτικών λιτότητας και ύφεσης, των πολιτικών ΕΕ-ΕΚΤ-ΔΝΤ.

Πρόγραμμα δράσης:

Το ΔΣ εκτιμώντας ότι ο κλάδος πρέπει να συζητήσει για όλα όσα τον αφορούν, να δράσει συγκροτημένα, μαζικά και αποφασιστικά προτείνει:

  • Περιοδείες των μελών των ΔΣ των ΕΛΜΕ και της ΟΛΜΕ στα σχολεία.
  • 5 Οκτωβρίου, παγκόσμια μέρα εκπαιδευτικού, πανεκπαιδευτικό συλλαλητήριο, μαζί με τη ΔΟΕ, τους γονείς και τους μαθητές για την υπεράσπιση του δημόσιου και δωρεάν σχολείου.
  • Διοργάνωση μεσημεριανών συλλαλητηρίων το 2ο δεκαπενθήμερο του Οκτωβρίου σε Αθήνα, Θεσ/κη και μεγάλες πόλεις με στάση εργασίας για το σύνολο των αιτημάτων μας και για το Λύκειο που διεκδικούμε.
  • Οργάνωση 3-4 περιφερειακών συσκέψεων (πχ Αν. Μακεδονία ? Θράκη, Στερεά Ελλάδα, Πελοπόννησο, νησιά) με θέμα το Λύκειο .Εξουσιοδότηση στο ΔΣ της ΟΛΜΕ κήρυξης 24ωρης απεργιακής κινητοποίησης εάν υπάρξει αιφνιδιασμός από τη μεριά του Υπουργείου με νομοθετικές πρωτοβουλίες (πχ Λύκειο ? αξιολόγηση).

Οι Γενικές Συνελεύσεις των ΕΛΜΕ προτείνεται να πραγματοποιηθούν από 2 έως 6 Οκτωβρίου 2017.

H Γεν. Συνέλευση των Προέδρων των ΕΛΜΕ θα πραγματοποιηθεί το Σάββατο 07/10/2017 στις 10 π.μ. στο Ξενοδοχείο TITANIA (Πανεπιστημίου 52,   210 33.26.000).

Για να δείτε το αρχείο σε pdf……ΕΔΩ

01-09-2017 Πρόσκληση σε σύσκεψη στην ΕΔΟΘ Προέδρων ΔΣ ΕΛΜΕ και Αιρετών

                                     Αθήνα, 31/8/2017

ΠΡΟΣ :

τους Προέδρους των ΔΣ και τους αιρετούς Μακεδονίας, Θράκης, Θεσσαλίας, Ηπείρου και Κέρκυρας            

 ΘΕΜΑ: Συνάντηση Προέδρων Δ.Σ. ΕΛΜΕ ? Αιρετών του κλάδου

Αγαπητοί / -ές Συνάδελφοι,

 

Tο Δ.Σ. της ΟΛΜΕ, υλοποιώντας τον προγραμματισμό του για τo Σεπτέμβρη του 2017 καλεί σε συνάντηση τους Προέδρους των ΔΣ των ΕΛΜΕ και τους αιρετούς εκπροσώπους (ΠΥΣΔΕ, ΑΠΥΣΔΕ),

το Σάββατο, 9/9/2017 στα γραφεία της ΕΔΟΘ (Προξ. Κορομηλά 51)

στις 11.00 π.μ.

Σε περίπτωση αδυναμίας συμμετοχής του Προέδρου της ΕΛΜΕ συμμετέχει άλλο

μέλος που ορίζει το Δ.Σ. της ΕΛΜΕ.

Τα έξοδα μετάβασης των Προέδρων των ΕΛΜΕ και των Αιρετών βαρύνουν τις

οικείες ΕΛΜΕ.

Τα ΔΣ των ΕΛΜΕ πρέπει να έχουν καταγεγραμμένα τα προβλήματα που παρουσιάζονται με την έναρξη της χρονιάς όπως:

  • Εξαγγελίες του Υπουργού Παιδείας για το νέο Λύκειο
  • Κενά – πλεονάσματα.
  • Ελλείψεις σε βιβλία.
  • Πόσα τμήματα λειτουργούν με 25 ? 30 μαθητές.
  • Ανάγκες μετακίνησης μαθητών.
  • Λειτουργικές δαπάνες των σχολείων, πιστώσεις.
  • Πόσα σχολεία λειτουργούν σε διπλή βάρδια. Πόσα λειτουργούν σε νοικιασμένα κτίρια. Γενικά κτιριακά προβλήματα.
  • Ειδική Αγωγή.
  • Τμήματα ΕΠΑΛ
  • Οικονομικές εκκρεμότητες προς τους συναδέλφους
  • Άλλα θέματα

Για να δείτε το αρχείο σε pdf … εδώ

01-09-2017 Όλοι στο συλλαλητήριο της ΔΕΘ το Σάββατο 9/9 στις 6 μ.μ. στο Άγαλμα Βενιζέλου

Αθήνα, 31/8/17

 ΟΛΟΙ ΣΤΟ ΣΥΛΛΑΛΗΤΗΡΙΟ ΣΤΗ ΔΕΘ, 9/9/17

 

Το ΔΣ της ΟΛΜΕ καλεί όλους τους εκπαιδευτικούς να ενώσουν τη φωνές τους και τις δυνάμεις τους με όλους τους εργαζόμενους τα σωματεία και τα συνδικάτα, στη μεγάλη πανεργατική – πανδημοσιοϋπαλληλική διαδήλωση που θα πραγματοποιηθεί στη Θεσσαλονίκη, ενόψει της ΔΕΘ, ενάντια στις συνεχιζόμενες πολιτικές λιτότητας και Μνημονίων,

 το Σάββατο, 9 Σεπτεμβρίου στις 18.00 στο Άγαλμα Βενιζέλου

 Καλούμε για την μαζικότερη συμμετοχή των συναδέλφων στο συλλαλητήριο:

  1.  Τα ΔΣ των ΕΛΜΕ της Bόρειας Ελλάδας να συνεννοηθούν με τα αντίστοιχα Νομαρχιακά Τμήματα της ΑΔΕΔΥ και
  2. Τα ΔΣ των ΕΛΜΕ του Λεκανοπεδίου, να απευθύνουν πρόσκληση στους συναδέλφους για να δηλώσουν ονοματεπώνυμο και αριθμό κινητού τηλεφώνου στο email της ΟΛΜΕ (olme@otenet.gr) μέχρι την Τρίτη, 5/9 το μεσημέρι ώστε να ενταχθούν στα μισθωμένα πούλμαν της ΑΔΕΔΥ.

 Επίσης, σας ενημερώνουμε ότι το Σάββατο, 9/9 στις 11 π.μ. στα γραφεία της ΕΔΟΘ (Προξ. Κορομηλά 51) θα οργανωθεί σύσκεψη Προέδρων ΔΣ ΕΛΜΕ και Αιρετών στα Υ.Σ. Ηπείρου, Μακεδονίας, Θράκης, Θεσσαλίας και Κέρκυρας.

Για να δείτε το αρχείο σε pdf … εδώ

28-06-2017 Στηρίζουμε τον αγώνα των συμβασιούχων στους ΟΤΑ – Παναττική στάση της ΑΔΕΔΥ την Πέμπτη 29/6

Αθήνα, 28/06/17

 ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

«Στηρίζουμε τον αγώνα των συμβασιούχων στους ΟΤΑ.

Καμιά απόλυση. Αγώνας για μόνιμη και σταθερή δουλειά.»

 

Το ΔΣ της ΟΛΜΕ, λαμβάνοντας υπόψη  την ομόφωνη απόφαση της Ε.Ε. της ΠΟΕ ? ΟΤΑ για  συνέχιση των κινητοποιήσεων του κλάδου, εκφράζει την αλληλεγγύη του στον αγώνα των εργαζομένων στην Τοπική Αυτοδιοίκηση.

Η ΠΟΕ-ΟΤΑ  εκτίμησε ότι η τροπολογία, όπως κατατέθηκε στη Βουλή από το Υπουργείο Εσωτερικών  και παρά  τις όποιες «βελτιωτικές» προτάσεις κατέθεσε ο Πρωθυπουργός, δεν διασφαλίζει τις θέσεις εργασίας των συμβασιούχων που εργάζονται σήμερα στους Ο.Τ.Α. καθώς και το Δημόσιο και Κοινωνικό χαρακτήρα των Υπηρεσιών Καθαριότητας.

Το πρόβλημα μας αφορά όλους. Κάθε χρόνο και στο χώρο της εκπαίδευσης ζούμε τις χιλιάδες απολύσεις  συναδέλφων αναπληρωτών, την πολιτική των περικοπών και της χρόνιας αδιοριστίας.

Το ΔΣ της ΟΛΜΕ στα πλαίσια της ανακοίνωσης της ΑΔΕΔΥ καλεί τους εκπαιδευτικούς να δώσουν το ?παρών? στο Πανελλαδικό Συλλαλητήριο που διοργανώνει η Π.Ο.Ε.-Ο.Τ.Α. την Πέμπτη, 29 Ιουνίου 2017, στις 11:00 π.μ. στην Πλατεία Καραϊσκάκη και στην πορεία που θα ακολουθήσει προς τη Βουλή και το Μέγαρο Μαξίμου.

Τη συγκεκριμένη ημέρα η Π.Ο.Ε.-Ο.Τ.Α. έχει ήδη προκηρύξει νέα Γενική 24ωρη Πανελλαδική Απεργία στους ΟΤΑ.

Η Εκτελεστική Επιτροπή της Α.Δ.Ε.Δ.Υ. έχει κηρύξει Παναττική στάση εργασίας την Πέμπτη, 29 Ιουνίου 2017, από τις 11:00 π.μ. μέχρι τη λήξη του ωραρίου λειτουργίας όλων των υπηρεσιών.

Για να δείτε το αρχείο σε pdf … εδώ

15-06-2017 Δελτίο τύπου από τη συνάντηση του ΔΣ με τον Υφυπ. Παιδείας – Κινητοποιήσεις στις 21/6 στις Περ. Δ/νσεις ή στις ΔΔΕ

                       Αθήνα, 15/06/2017

 ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

 Το Δ.Σ της ΟΛΜΕ  συναντήθηκε σήμερα Τετάρτη  14/6 με τον Υφυπουργό Παιδείας κ. Μπαξεβανάκη  και τον κ. Μουστάκα στο πλαίσιο της κινητοποίησης της Ομοσπονδίας στο Υπουργείο Παιδείας, ενάντια στη νέα εγκύκλιο του Υπουργείου Παιδείας για τις εγγραφές και τη διαμόρφωση των τμημάτων σε Γυμνάσια, ΓΕΛ και ηλεκτρονικές προτιμήσεις και εγγραφές-επανεγγραφές στα ΕΠΑΛ.

Στη συνάντηση το Δ.Σ της ΟΛΜΕ ανέδειξε την αντίθεση  του κλάδου με τη νέα αυτή εγκύκλιο, γιατί αποτελεί ένα ακόμη βήμα που οδηγεί στην  συγχώνευση-κατάργηση τμημάτων σε Γυμνάσια, ΓΕΛ και ΕΠΑΛ. Τονίσαμε πως ιδιαίτερα η  ηλεκτρονική δήλωση προτίμησης σε έως και 3 ΕΠΑΛ  και η  εγγραφή που θα την ακολουθήσει, οδηγεί  σε παραπέρα συρρίκνωση  τους, αποτελεί μεροληπτική  πρόβλεψη σε βάρος της ΤΕΕ, διαχωρίζει σαφώς τους  δύο τύπους  Λυκείου και κατηγοριοποιεί  τους  μαθητές, αίροντας την αρχή της καθολικότητας. Απαιτήσαμε την άμεση απόσυρση της εγκυκλίου.

Η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας αγνόησε τα αιτήματα και τα επιχειρήματα της Ομοσπονδίας και επέμεινε στην εφαρμογή της εγκυκλίου, όχι μόνο για τα ΕΠΑΛ αλλά και για τα Γυμνάσια και τα ΓΕΛ. Σημείωσε δε, πως δεν εφαρμόστηκε η ηλεκτρονική εγγραφή και στη γενική Παιδεία, διότι δεν ήταν έτοιμη η Δ/νση Γενικής Παιδείας του Υπουργείου να την εφαρμόσει φέτος.

Η άρνηση του Υπουργείου Παιδείας να ικανοποιήσει τα αιτήματα του Δ.Σ της ΟΛΜΕ επιβεβαιώνει τις εκτιμήσεις  μας πως στόχος είναι  η συρρίκνωση του δημόσιου σχολείου και η μείωση του δημοσιονομικού κόστους με τη μείωση των τμημάτων, το κλείσιμο ολιγομελών τμημάτων ή και ΕΠΑΛ, και τη μείωση αναγκών σε εκπαιδευτικό προσωπικό, που θα έχει ως άμεση συνέπεια μετακινήσεις μονίμων εκπαιδευτικών και μείωση αναπληρωτών.

Το Δ.Σ της ΟΛΜΕ  δεν αποδέχεται αυτή την πολιτική και  απαιτεί :

την άμεση απόσυρση της επίμαχης εγκυκλίου,

  • την εφαρμογή του προηγούμενου τρόπου εγγραφής για όλους τους μαθητές, σ αυτό το στάδιο. την παροχή δυνατότητας εγγραφής – και επομένως επαναπροσδιορισμού τμημάτων και τομέων ? σε όσους μαθητές αποκτήσουν το δικαίωμα μετά τις 30 Ιουνίου,
  • Να δοθεί όλος ο απαραίτητος χρόνος στους μαθητές να ενημερωθούν για να επιλέξουν το σχολείο τον τομέα και την ειδικότητα της επιλογής τους.
  • Τα τμήματα οι τομείς και οι ειδικότητες των ΕΠΑΛ να ολοκληρωθούν στις 20 Σεπτεμβρίου.
  • Να εγκριθούν όλα τα ολιγομελή τμήματα τομέων και ειδικοτήτων, κατευθύνσεων και Ο.Π
  • 20 μαθητές στα τμήματα – 15 στις κατευθύνσεις – 10 στα εργαστήρια.

 Καλούμε:

όλες τις ΕΛΜΕ να ενημερώσουν τους συναδέλφους, γονείς, μαθητές.

σε   κινητοποίηση τη  Τετάρτη 21/6/2017 στις Περιφερειακές Διευθύνσεις ή στις  Διευθύνσεις  Εκπαίδευσης.

ΜΕ ΑΓΩΝΕΣ ΜΑΖΙΚΟΥΣ ΑΝΑΤΡΕΠΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΟΥ ΣΥΝΘΛΙΒΕΙ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΙ ΤΑ ΕΡΓΑΣΙΑΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΜΑΣ.

Για να δείτε το αρχείο σε pdf … εδώ

24-05-2017 Κήρυξη διευκολυντικής 2ωρης στάσης για συμμετοχή των συναδέλφων στη συγκέντρωση στο Υπ. Παιδείας την Πέμπτη 25/5

Αθήνα, 24/05/17

 

Κήρυξη 2ωρης διευκολυντικής στάσης εργασίας για τη συμμετοχή των συναδέλφων στο συλλαλητήριο των καθηγητών ξένων γλωσσών την Πέμπτη 25/5 στις 13.00 στο Υπ. Παιδείας

Το Δ.Σ. της ΟΛΜΕ κηρύσσει 2ωρη διευκολυντική στάση εργασίας την Πέμπτη, 25 Μαϊου 2017 από τις 12:00 το μεσημέρι έως τις 14:00 και από τις 14:00 έως τις 16:00 για τη συμμετοχή των συναδέλφων στο συλλαλητήριο.

Για να δείτε το αρχείο σε pdf … εδώ

08-05-2017 Συμμετέχουμε όλοι στην Γενική Απεργία και στις συγκεντρώσεις την Τετάρτη 17/5

ΟΛΜΕ

ΟΛΕΣ και ΟΛΟΙ στη Γενική Απεργία

ΤΕΤΑΡΤΗ 17 ΜΑΙΟΥ 2017

κοινή Απεργιακή Συγκέντρωση

ΑΔΕΔΥ ? ΓΣΕΕ ? Κοινωνικών Φορέων

Πλατεία Κλαυθμώνος 11:00πμ

Για να δείτε το κάλεσμα στην Απεργία πατήστε … εδώ