Rss Feed Tweeter button Facebook button Youtube button

02-08-2017 Ψηφίσματα που κατατέθηκαν στο 18ο Συνέδριο και εγκρίθηκαν από το ΔΣ της ΟΛΜΕ

Όλα τα ψηφίσματα που κατατέθηκαν στο 18ο και εγκρίθηκαν από το ΔΣ της ΟΛΜΕ

02-08-2017 Οι προτάσεις που κατατέθηκαν και ψηφίστηκαν από το 18ο Συνέδριο

Προτάσεις που κατατέθηκαν και ψηφίστηκαν από το 18ο Συνέδριο (για την Πληροφορική, για τις ξένες γλώσσες, για τους διορισμούς, για τα μισθολογικά-συνταξιοδοτικά)

26-06-2017 Πρόγραμμα 18ου Συνεδρίου ΟΛΜΕ, Αθήνα 1-4/7/2017

Για να δείτε το πρόγραμμα πατήστε … εδώ

09-05-2017 Eνημερωτικό για τη διαμονή των αντιπροσώπων του 18ου Συνεδρίου – Φόρμα κράτησης

Για να δείτε τα σχετικά υλικά πατήστε για ανακατεύθυνση … εδώ

15-03-2017 Εγκύκλιος για την εκλογή αντιπροσώπων στο 18ο Συνέδριο της ΟΛΜΕ (Αθήνα, 1-4/7/17)

Αθήνα, 13.3.17

                                                                                                ΠΡΟΣ:

  • τα Δ.Σ. των ΕΛΜΕ

 

ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΗ ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ

ΘΕΜΑ: Η ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ  ΕΚΛΟΓΗΣ ΤΩΝ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΩΝ ΤΩΝ ΕΛΜΕ ΣΤΟ 18ο ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΤΗΣ ΟΛΜΕ

 

Συνάδελφοι,

Για την καλύτερη διεξαγωγή των εκλογικών διαδικασιών στις ΕΛΜΕ από τις οποίες θα αναδειχθούν οι αντιπρόσωποι για το 18ο Συνέδριο της Ομοσπονδίας μας, το Δ.Σ. της ΟΛΜΕ  θέτει υπόψη σας τα εξής :

 

            -           Οι εκλογές αντιπροσώπων στις ΕΛΜΕ για το 18ο Συνέδριο της ΟΛΜΕ θα γίνουν σύμφωνα με τις διατάξεις του Ν.1264/82 και τις διατάξεις του Καταστατικού της Ομοσπονδίας μας.

 

-           Τα άρθρα του Ν.1264/82, που αφορούν τις εκλογές αντιπροσώπων είναι τα 9, 10, 11, 12, 13 και 30 παρ. 4 και τα άρθρα του καταστατικού της ΟΛΜΕ  38 και 14 παρ. 5, τα οποία παραθέτουμε.

ΑΡΘΡΑ ΤΟΥ Ν.1264/82

ΑΡΘΡΟ 9, παρ. 3 :

 

Η Συνέλευση των μελών κάθε πρωτοβάθμιας οργάνωσης εκλέγει τους αντιπροσώπους της για την Ομοσπονδία και το Εργατικό Κέντρο στα οποία συμμετέχει.

Η Συνέλευση κάθε Ομοσπονδίας και κάθε Εργατικού Κέντρου εκλέγει τους αντιπροσώπους της για τη Συνομοσπονδία στην οποία συμμετέχει.

Ο  αριθμός των αντιπροσώπων σε κάθε δευτεροβάθμια ή τριτοβάθμια συνδικαλιστική οργάνωση ορίζεται με το ίδιο μέτρο για όλες τις οργανώσεις που συμμετέχουν στη δευτεροβάθμια ή τριτοβάθμια οργάνωση. Ο σχετικός υπολογισμός γίνεται με βάση τον αριθμό των μελών που ψήφισαν για την ανάδειξη των αντιπροσώπων στην πρωτοβάθμια οργάνωση.

Σε περίπτωση που προκύπτει κλάσμα μεγαλύτερο από το μισό του αριθμού που αποτελεί το μέτρο, προστίθεται ένας ακόμη αντιπρόσωπος. Δεν αντιπροσωπεύεται η οργάνωση που δεν καλύπτει τουλάχιστον το μισό του μέτρου.

 

ΑΡΘΡΟ 10 :

 

  1. α) Οι εργαζόμενοι – μέλη των πρωτοβάθμιων συνδικαλιστικών οργανώσεων, εκλέγουν τα διοικητικά συμβούλια και τις ελεγκτικές επιτροπές και αντιπροσώπους στις δευτεροβάθμιες οργανώσεις και εκλέγονται επίσης, εφόσον έχουν εκπληρώσει τις οικονομικές υποχρεώσεις που προβλέπονται από τα Καταστατικά τους.

β)         Τα μέλη των πρωτοβάθμιων συνδικαλιστικών οργανώσεων δικαιούνται να ψηφίσουν αντιπροσώπους μόνο για μια Ομοσπονδία και ένα Εργατικό Κέντρο. Αν ανήκουν σε δύο Οργανώσεις, επιλέγουν τη μια από αυτές για να ασκήσουν το δικαίωμά τους αυτό, με δήλωσή τους προς τον Πρόεδρο της Εφορευτικής Επιτροπής των εκλογών. Η δήλωση αυτή δεσμεύει τον εργαζόμενο για όλο το χρόνο της θητείας των αντιπροσώπων που ψήφισε και της θητείας των οργάνων που ψήφισαν οι αντιπρόσωποι της οργάνωσής του.

 

  1. α) Κάθε πρωτοβάθμια συνδικαλιστική οργάνωση συμμετέχει με τους αντιπροσώπους της στην εκλογή των οργάνων της διοίκησης της Ομοσπονδίας και του Εργατικού Κέντρου που ανήκει και εφόσον έχει εκπληρώσει τις οικονομικές υποχρεώσεις που προβλέπονται από τα Καταστατικά τους.

 

β)         Οι πρωτοβάθμιες συνδικαλιστικές οργανώσεις αντιπροσωπεύονται στην τριτοβάθμια δια μέσου μιας μόνο δευτεροβάθμιας οργάνωσης.

 

…………………………………………………………………………………………………………….

 

3)         Κάθε δευτεροβάθμια συνδικαλιστική οργάνωση εκλέγει αντιπροσώπους μόνο για μια τριτοβάθμια.

 

4)         Οι αντιπρόσωποι στις δευτεροβάθμιες και τριτοβάθμιες οργανώσεις έχουν δικαίωμα να εκλέγονται σε όλα τα όργανα διοίκησης, όπως επίσης και τα όργανα που υποκαθιστούν τις συνελεύσεις των οργανώσεων αυτών.

                                                                                                                                                            

ΑΡΘΡΟ 11 : ΔΙΕΞΑΓΩΓΗ ΕΚΛΟΓΩΝ

 

1)         Οι εκλογές για τα όργανα των συνδικαλιστικών οργανώσεων διεξάγονται από εφορευτική επιτροπή, που ο αριθμός των μελών της και η διαδικασία εκλογής τους ορίζεται από το καταστατικό και προεδρεύεται από το δικαστικό αντιπρόσωπο. Σε όλη τη διάρκεια της διεξαγωγής των εκλογών μέχρι και την ανακήρυξη των επιτυχόντων μπορεί να παραβρίσκεται ανά ένας αντιπρόσωπος κάθε συνδυασμού.

…………………………………………………………………………………………………………….

3)         Δικαστικός αντιπρόσωπος ορίζεται Πρωτοδίκης ή Ειρηνοδίκης, εφόσον πρόκειται για δευτεροβάθμιες και τριτοβάθμιες συνδικαλιστικές οργανώσεις.

            Ο δικαστικός αντιπρόσωπος ορίζεται, με αίτηση της οργάνωσης, από τον Πρόεδρο του Πρωτοδικείου της έδρας της από πίνακα όλων των Πρωτοδικών ή Ειρηνοδικών με αλφαβητική σειρά. Υπέρβαση της σειράς επιτρέπεται μόνο για λόγους ανώτερης βίας, που βεβαιώνονται από τον Πρόεδρο Πρωτοδικών στην έγγραφη εντολή του στον επόμενο στη σειρά Πρωτοδίκη ή Ειρηνοδίκη και για όσο χρόνο διαρκεί η ανώτερη βία.

4)         Δικαστικός αντιπρόσωπος ορίζεται Πρωτοδίκης ή Ειρηνοδίκης εφόσον πρόκειται για σωματεία που έχουν την έδρα τους σε τόπους που εδρεύει Πρωτοδικείο. Τα εδάφια β? και γ? της παρ. 3 εφαρμόζονται ανάλογα.

 

5)         Δικαστικός αντιπρόσωπος στα άλλα σωματεία είναι ο Ειρηνοδίκης της περιφέρειας όπου βρίσκεται η έδρα του σωματείου, στον οποίο κατατίθεται και η σχετική αίτηση.

6)         Δεν απαιτείται η παρουσία δικαστικού αντιπροσώπου σε εκλογές σωματείων που έχουν την έδρα τους εκτός της έδρας του Ειρηνοδικείου και ο αριθμός των μελών τους δεν υπερβαίνει τους πενήντα (50).

………………………………..

Για να δείτε τη συνέχεια πατήστε … εδώ

01-04-2016 Πρόσκληση συμμετοχής στην πρώτη συνάντηση της κεντρικής Ομάδας Εργασίας του 11ου Εκπαιδευτικού Συνεδρίου της ΟΛΜΕ

Πρόσκληση συμμετοχής στην πρώτη συνάντηση της κεντρικής Ομάδας Εργασίας του 11ου Εκπαιδευτικού Συνεδρίου της ΟΛΜΕ 

 Η Οργανωτική Επιτροπή του 11ου Εκπαιδευτικού Συνεδρίου της ΟΛΜΕ, με θέμα «Οι επιπτώσεις των μνημονίων στην Εκπαίδευση», που θα πραγματοποιηθεί το τριήμερο 7, 8 και 9 Οκτωβρίου 2016, καλεί κάθε συνάδελφο που επιθυμεί να πάρει μέρος στην κεντρική επιστημονική Ομάδα Εργασίας του Συνεδρίου, να παραστεί στην πρώτη ενημερωτική συνάντηση, που θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη, 6 Απριλίου 2016 και ώρα 6:15 μ.μ. στα γραφεία της ΟΛΜΕ (Κορνάρου 2 και Ερμού, 6ος όροφος). Βασικό έργο της ομάδας αυτής θα είναι η προετοιμασία και η παρουσίαση των θεματικών εισηγήσεων του Συνεδρίου. Η συμμετοχή των μελών των ΕΛΜΕ στην ομάδα αυτή είναι ελεύθερη.

Σας γνωρίζουμε, επίσης, ότι όσοι συνάδελφοι μέλη των ΕΛΜΕ επιθυμούν, μπορούν να συνεισφέρουν στον προβληματισμό του 11ου Εκπαιδευτικού Συνεδρίου και με τους εξής τρόπους:

(α) συμμετέχοντας σε αντίστοιχες ομάδες εργασίας που προτείνεται να συσταθούν στις κατά τόπους ΕΛΜΕ με πρωτοβουλία των Δ.Σ. των ΕΛΜΕ (υπενθυμίζουμε ότι η συμμετοχή των συναδέλφων και σε αυτές τις ομάδες εργασίας είναι ελεύθερη),

(β) με συγκροτημένο κείμενο σκέψεων, απόψεων και προτάσεών τους, που μπορούν να αποστείλουν με το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο dialogos11o@gmail.com προκειμένου να αναρτηθεί στο ιστολόγιο του συνεδρίου, στην ηλεκτρονική διεύθυνση https://dialogos11o.wordpress.com/

(γ) οργανώνοντας με πρωτοβουλία των Δ.Σ. των ΕΛΜΕ προσυνεδριακές εκδηλώσεις σε τοπική ή περιφερειακή κλίμακα.

 Επικοινωνία για συμμετοχή

Τηλέφωνο: 210-3237252

Fax: 210-3311338 (Υπόψη ΚΕΜΕΤΕ)

Ε-mail: dialogos11o@gmail.com

Για να δείτε το αρχείο σε pdf … εδώ

28-03-2016 Αναγγελία 11ου Εκπαιδευτικού Συνεδρίου της ΟΛΜΕ

11ο ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ  Ο.Λ.Μ.Ε

Το Δ.Σ. της ΟΛΜΕ αποφάσισε να διοργανώσει το 11ο Εκπαιδευτικό Συνέδριο με θέμα:

“Οι επιπτώσεις των μνημονίων στην Εκπαίδευση”

Το Συνέδριο θα πραγματοποιηθεί στις 7, 8 & 9  Οκτωβρίου 2016. (Ο τόπος του Συνεδρίου θα ανακοινωθεί αργότερα).

 Η επιλογή του θέματος του 11ου Εκπαιδευτικού Συνεδρίου έγινε μετά από διεξοδική συζήτηση τόσο στο πλαίσιο του ΔΣ του ΚΕ.ΜΕ.ΤΕ., όσο και του ΔΣ της ΟΛΜΕ, που έλαβε και την τελική απόφαση.

Η παγκόσμια καπιταλιστική κρίση που κορυφώθηκε στην Ευρώπη και ιδιαίτερα στην Ελλάδα, πλήττοντας θεμελιώδη κοινωνικά πολιτικά και εργασιακά δικαιώματα, δεν άφησε αλώβητη και την εκπαίδευση.

Στη χώρα μας ειδικότερα, οι  περιοριστικές πολιτικές των μνημονίων, τείνουν να αλλάξουν ριζικά τον εκπαιδευτικό χάρτη θέτοντας στο κέντρο της συζήτησης όλα σχεδόν τα ζητήματα:  εργασιακές σχέσεις, χρηματοδότηση της εκπαίδευσης, δομές και λειτουργία, όρους και συνθήκες άσκησης εκπαιδευτικού έργου.

Σ? αυτό το πλαίσιο ζητούμενο αποτελεί η εξέταση των επιπτώσεων της κοινωνικοοικονομικής κρίσης στην εκπαίδευση, αλλά και του ρόλου που μπορεί να διαδραματίσει η εκπαίδευση στην αντιμετώπιση της κρίσης.

Με βάση τα παραπάνω  κρίθηκε σκόπιμο η θεματολογία του συνεδρίου να επικεντρωθεί στην συνεξέταση όλων σχεδόν των τομέων της εκπαίδευσης που υφίστανται στη σημερινή συγκυρία τις επιπτώσεις των μνημονιακών πολιτικών.

Το περιεχόμενο του συνεδρίου περιλαμβάνει τις εξής ενότητες:

  1. “Οι επιπτώσεις των πολιτικών λιτότητας στο εργασιακό περιβάλλον και στη χρηματοδότηση της Εκπαίδευσης”.
  • “Η Κοινωνική ασφάλιση στην περίοδο της κρίσης. Από το αναδιανεμητικό στο κεφαλαιοποιητικό σύστημα. Επιπτώσεις στους εκπαιδευτικούς και στην ποιότητα της εκπαίδευσης.” Συντονιστής Π. Αντωνόπουλος.
  • “Η υποχρηματοδότηση της Ελληνικής εκπαίδευσης. Αναπαραγωγή κοινωνικών και οικονομικών ανισοτήτων στο σχολείο της κρίσης. Αντισταθμιστική εκπαίδευση. Παιδική φτώχεια.” Συντονίστρια Μ. Πρωτονοτάριου.
  • Μισθολογική εξέλιξη των Ελλήνων εκπαιδευτικών στην περίοδο της κρίσης. Συντονιστής Π. Μπούρδαλας.
  • Αδιοριστία εκπαιδευτικών. Οι επιπτώσεις των ελαστικών εργασιακών σχέσεων στην εκπαίδευση. Οι σύγχρονες ανάγκες του σχολείου. Συντονιστής Α. Ζαφείρης. 
  1. “Δομή – οργάνωση της εκπαίδευσης και συνθήκες άσκησης του εκπαιδευτικού έργου στην περίοδο της κρίσης – Έκθεση ΟΟΣΑ”
  • “Οι πολιτικές εποπτείας και αξιολόγησης στην εκπαίδευση. Η παιδαγωγική ελευθερία. Ο ρόλος της ΟΛΜΕ. Συντονιστής Θ. Αναστασίου.
  • Ο ρόλος του Συλλόγου διδασκόντων και οι τομείς της ενιαίας και κριτικής γνώσης στο δημοκρατικό σχολείο. Συντονιστής Γ. Χαλκιαδόπουλος.
  • Το 4ο έτος πρακτικής άσκησης στην Τεχνική επαγγελματική εκπαίδευση: Προκλήσεις και απαντήσεις. Συντονιστής Ζ. Χατζηνικολής.
  • Η εκπαίδευση σε αριθμούς. Η έκθεση του ΟΟΣΑ για την ελληνική εκπαίδευση. Μύθοι και πραγματικότητα. Συντονιστής Α. Παπαδαντωνάκης.

Συντονισμός εργασιών ομάδων ? Συμπεράσματα Συνεδρίου. Συντονίστρια Ε.Λαμπροπούλου

Η συνεισφορά της ΟΛΜΕ και του ΚΕΜΕΤΕ στη μελέτη των θεμάτων του 11ου Εκπαιδευτικού Συνεδρίου

Ο.Λ.Μ.Ε.

Τα ζητήματα που αποτελούν το αντικείμενο του 11ου Εκπαιδευτικού Συνεδρίου της ΟΛΜΕ έχουν απασχολήσει και προηγούμενα εκπαιδευτικά συνέδρια. Αναφέρονται ενδεικτικά:

«Ενιαιοποίηση Τεχνικής-Επαγγελματικής και Γενικής Εκπαίδευσης» – 4ο Συνέδριο.

«Οικονομικές-κοινωνικές συνθήκες και σύγχρονο σχολείο» – 6Ο Συνέδριο.

«?Παγκοσμιοποίηση? και εκπαιδευτική πολιτική. Από τις επιλεκτικές πολιτικές στην παιδεία για όλους»  – 7ο Συνέδριο

«Συνθήκες άσκησης του εκπαιδευτικού έργου» -  9ο Συνέδριο.

«Οι επιπτώσεις των πολιτικών της λιτότητας και των μνημονίων στην εκπαίδευση (με έμφαση στη λυκειακή βαθμίδα). Η περίπτωση της Ελλάδας» –  10ο Συνέδριο

 ΚΕ.ΜΕ.ΤΕ.

 Το Κέντρο Μελετών και Τεκμηρίωσης (ΚΕ.ΜΕ.ΤΕ.) της Ο.Λ.Μ.Ε., εκπόνησε τα τελευταία χρόνια μελέτες, σχετικές με τα θέματα του 11ου  εκπαιδευτικού συνεδρίου:

  • «Νέο βαθμολόγιο ? μισθολόγιο ? αξιολόγηση των εκπαιδευτικών», Ιούνιος 2012
  • Οι μισθοί των εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης στην Ελλάδα και στις χώρες της Ευρώπης για το 2011-2012, Δεκέμβριος 2012
  • Όροι και συνθήκες άσκησης του εκπαιδευτικού έργου στη δημόσια Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια εκπαίδευση (σε συνεργασία με το Κοινωνικό Πολύκεντρο), 2011
  • Ωράριο εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, 2011
  • Η οργάνωση του σχολικού χρόνου στη Δευτεροβάθμια εκπαίδευση στις 27 χώρες της ΕΕ.

Οι μελέτες είναι προσβάσιμες στη διεύθυνση: http://kemete.sch.gr/?page_id=29 .

Στην φάση της τελικής επεξεργασίας βρίσκονται και οι μελέτες του ΚΕΜΕΤΕ:

  • Για το μισθολόγιο των εκπαιδευτικών (έως το 2016)
  • Το ασφαλιστικό
  • Την αξιολόγηση.

 ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΗ ? ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ

 Την πολιτική ευθύνη του συνεδρίου  έχει το Δ.Σ. της ΟΛΜΕ

Δημιουργείται Οργανωτική-συντονιστική επιτροπή του συνεδρίου από τα 11 μέλη του Δ.Σ. της ΟΛΜΕ. Στα πλαίσια του Δ.Σ. ορίζεται 5μελής επιτροπή για το συνέδριο, η οποία αποτελείται από τους Ιωαννίδου Γιώτα (ΟΛΜΕ), Κωνσταντίνου Νικηφόρο (ΟΛΜΕ), Μπουντουλούλη Βαγγέλη (ΟΛΜΕ), Τσούχλο Θόδωρο (ΟΛΜΕ) και Παπαδαντωνάκη Ανδρέα (ΚΕΜΕΤΕ)

Συμμετοχή των συναδέλφων στο 11ο Εκπαιδευτικό Συνέδριο

Η Οργανωτική Επιτροπή του 11ου Εκπαιδευτικού Συνεδρίου της ΟΛΜΕ απευθύνεται σε κάθε συνάδελφο που επιθυμεί να πάρει μέρος στη διαδικασία του συνεδρίου και τον καλεί να συμμετάσχει με τους εξής τρόπους:

  1. Συμμετέχοντας στην κεντρική επιστημονική Ομάδα Εργασίας του Συνεδρίου στην Αθήνα, βασικό έργο της οποίας είναι η προετοιμασία και η παρουσίαση των θεματικών εισηγήσεων του Συνεδρίου.
  2. Συμμετέχοντας σε αντίστοιχες ομάδες εργασίας που προτείνεται να συσταθούν στις κατά τόπους ΕΛΜΕ με πρωτοβουλία των Δ.Σ. των ΕΛΜΕ (υπενθυμίζουμε ότι η συμμετοχή των συναδέλφων σε όλες τις ομάδες εργασίας είναι ελεύθερη).
  3. Αποστέλλοντας κείμενο σκέψεων, απόψεων και προτάσεων σχετικών με τα θέματα του συνεδρίου στο ΚΕΜΕΤΕ με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο dialogos11o@gmail.com προκειμένου να αναρτηθεί στο ιστολόγιο του διαλόγου του Συνεδρίου.
  4. Συμμετέχοντας σε προσυνεδριακές εκδηλώσεις, σε τοπική ή περιφερειακή κλίμακα, που θα προτείνουμε να οργανωθούν με πρωτοβουλία των Δ.Σ. των ΕΛΜΕ.
  5. Συμμετέχοντας σε έρευνες που ενδέχεται να πραγματοποιηθούν στο πλαίσιο του Συνεδρίου.

Σημειώνουμε, τέλος, ότι θα λειτουργήσει ιστολόγιο διαλόγου για το 11ο εκπαιδευτικό συνέδριο, στη διεύθυνση https://dialogos11o.wordpress.com, στο οποίο θα αναρτηθούν οδηγίες και πρακτικά ζητήματα σχετικά με το Συνέδριο, αλλά και ενδεικτικά προτεινόμενα από το ΚΕ.ΜΕ.ΤΕ., θέματα για μελέτη.

  Παράλληλα  στην ιστοσελίδα της ΟΛΜΕ θα αναρτηθούν αναλυτικά στοιχεία για τα οργανωτικά θέματα.

Για να δείτε το αρχείο σε pdf … εδώ

03-07-2015 Δελτίο Τύπου: Συνοπτικά και πλήρη αποτελέσματα 17ου Συνεδρίου ΟΛΜΕ

Αθήνα, 3/7/15

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Πραγματοποιήθηκε στην Αθήνα από 1/7 έως και 3/7/15 το 17ο Τακτικό Συνέδριο της ΟΛΜΕ.
Σήμερα 3/7/2015 πραγματοποιήθηκαν οι αρχαιρεσίες για την ανάδειξη του Δ.Σ. και της Εξελεγκτικής Επιτροπής της ΟΛΜΕ, καθώς και αντιπροσώπων για το επόμενο συνέδριο της ΑΔΕΔΥ.
Τα αποτελέσματα όπως δόθηκαν από την Εφορευτική Επιτροπή του Συνεδρίου έχουν ως εξής:

Α) Για το Δ.Σ. της ΟΛΜΕ και την Εξελεγκτική Επιτροπή:

Σύνολο Αντιπροσώπων 379
Ψήφισαν: 379
Έγκυρα: 375
Λευκά:2
Άκυρα: 2

Έλαβαν:

? ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΕΝΕΣ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ/ΜΕΤΑ ψήφοι 133, έδρες 4 στο ΔΣ της ΟΛΜΕ και 2 έδρες για την Εξελεγκτική Επιτροπή

Εκλέγονται:

Α) Στο ΔΣ της ΟΛΜΕ:

1. Ζωγραφάκη Ελένη
2. Μαλαγάρης Θεόδωρος
3. Ξυπολιά Θεοδώρα
4. Μπουντουλούλης Ευάγγελος

Β) Στην Εξελεγκτική Επιτροπή:

1. Ζούτσος Νίκος
2. Πύρζα Φωτεινή

? ΔΑΚΕ ΔΕ Καθηγητών ψήφοι 84, έδρες 3 στο ΔΣ της ΟΛΜΕ και 1 έδρες στην Εξελεγκτική Επιτροπή

Εκλέγονται:

Α) Στο ΔΣ της ΟΛΜΕ:

1. Κωνσταντίνου Νικηφόρος
2. Παπαχρήστος Νίκος
3. Τσούχλος Θεόδωρος

Β) Στην Εξελεγκτική Επιτροπή:

1. Δρούτσας Γεώργιος

? ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ
ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΕΙΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ψήφοι 66, έδρες 2 στο ΔΣ της ΟΛΜΕ και 1 έδρες στην Εξελεγκτική Επιτροπή

Εκλέγονται:

Α) Στο ΔΣ της ΟΛΜΕ:

1. Γιαννάτου Κυριακή
2. Ιωαννίδου Παναγιώτα

Β) Στην Εξελεγκτική Επιτροπή:

1. Ξυδάς Απόστολος

? Αγωνιστική συσπείρωση Το ψηφοδέλτιο που στηρίζει το ΠΑΜΕ ψήφοι 51, έδρες 2 στο ΔΣ της ΟΛΜΕ και 1 έδρες στην Εξελεγκτική Επιτροπή

Εκλέγονται:

Α) Στο ΔΣ της ΟΛΜΕ:

1. Ακτύπης Δημήτρης
2. Δάρδαλης Νίκος

Β) Στην Εξελεγκτική Επιτροπή:

1. Τσούλας Παυσανίας

Δεν καταλαμβάνουν έδρες στο ΔΣ της ΟΛΜΕ και στην Εξελεγκτική Επιτροπή οι παρακάτω:

1. ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΠΕΚ ψήφοι 27 έδρες 0

2. Ανεξάρτητες Ενωτικές Κινήσεις ψήφοι 13 έδρες 0

3. ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ψήφοι 1 έδρες 0

Γ) Για αντιπροσώπους στο συνέδριο της ΑΔΕΔΥ:

Σύνολο Αντιπροσώπων 379
Ψήφισαν: 379
Έγκυρα: 375
Λευκά: 2
Άκυρα: 2

Έλαβαν:

1. ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΕΝΕΣ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ/ΜΕΤΑ: 131 ψήφοι και 35 αντιπροσώπους στο επόμενο συνέδριο της ΑΔΕΔΥ

2. ΔΑΚΕ ΔΕ Καθηγητών: 84 ψήφοι και 23 αντιπροσώπους στο επόμενο συνέδριο της ΑΔΕΔΥ

3. ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΕΙΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ: 62 ψήφοι και 17 αντιπροσώπους στο επόμενο συνέδριο της ΑΔΕΔΥ

4. ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ Το ψηφοδέλτιο που στηρίζει το ΠΑΜΕ: 56 ψήφοι και 15 αντιπροσώπους στο επόμενο συνέδριο της ΑΔΕΔΥ

5. ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΠΕΚ: 25 ψήφοι και 7 αντιπροσώπους στο επόμενο συνέδριο της ΑΔΕΔΥ

6. Ανεξάρτητες Ενωτικές Κινήσεις: 12 ψήφοι και 3 αντιπροσώπους στο επόμενο συνέδριο της ΑΔΕΔΥ

7. Αγωνιστικές Κινήσεις Εκπαιδευτικών: 2 ψήφοι. Δεν εκλέγει αντιπροσώπους στο επόμενο συνέδριο της ΑΔΕΔΥ

8. ΣΑΚ Νομού Φθιώτιδας: 3 ψήφοι. Δεν εκλέγει αντιπροσώπους στο επόμενο συνέδριο της ΑΔΕΔΥ

Η ΕΦΟΡΕΥΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΤΟΥ 17ου ΣΥΝΕΔΡΙΟΥ ΤΗΣ ΟΛΜΕ

Για να δείτε το αρχείο με τα συνοπτικά αποτελέσματα σε pdf … εδώ

Για να δείτε το αρχείο με τα πλήρη αποτελέσματα σε pdfεδώ

02-07-2015 Ψήφισμα του 17ου Συνεδρίου της ΟΛΜΕ για την ανακοίνωση της ΓΣΕΕ

ΨΗΦΙΣΜΑ του 17ου ΣΥΝΕΔΡΙΟΥ ΤΗΣ ΟΛΜΕ
για την ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ της ΓΣΕΕ

2/7/2015

Η ΓΣΕΕ του εργοδοτικού ? κρατικού υποταγμένου συνδικαλισμού ξεκαθάρισε περισσότερο τη θέση της. Ενώ είναι παντελώς απούσα όλο το προηγούμενο διάστημα από τη διεκδίκηση στοιχειωδών δικαιωμάτων των εργαζομένων απέναντι στη μνημονιακή λαίλαπα της επίθεσης κεφαλαίου ? ΕΕ ? ΔΝΤ, βγήκε στο προσκήνιο ξανά για να υπερασπιστεί αυτό το ληστρικό, εχθρικό μέτωπο του μαύρου μπλοκ ΠΑΣΟΚ ? ΝΔ-ΠΟΤΑΜΙΟΥ και του ιμπεριαλιστικού σφαγείου της Ε.Ε. Για να ορκιστεί πίστη στο ευρώ και τους κανόνες του, στη λιτότητα, στη σφαγή των εργατικών και κοινωνικών δικαιωμάτων της παιδείας και της υγείας. Τη στιγμή που η τρομοκρατία, οι απειλές απολύσεων και κοψίματος μισθών, ιδιαίτερα αυτές τις μέρες, έχουν χτυπήσει κόκκινο στους χώρους δουλειάς και μέσα από τα κανάλια ? ΜΜΕ του φόβου.
Με τη θέση της αυτή η ΓΣΣΕ καλεί ουσιαστικά την εργατική τάξη να αποδεχτεί ως μονόδρομο τη στρατηγική της ΕΕ ? ΕΚΤ ? ΔΝΤ. Ενισχύει τη γραμμή της υποταγής της εργατικής τάξης στο φόβο και τον εκβιασμό.
Αυτός είναι ο κρατικός συνδικαλισμός του «κοινωνικού εταιρισμού» και έχει πάρει οριστικό διαζύγιο από τις ανάγκες των εργαζομένων.

ΟΧΙ στον υποταγμένο συνδικαλισμό.

ΟΧΙ στα βάρβαρα ? κανιβαλικά μέτρα των μνημονίων, με την μπότα της ΕΕ και του ΔΝΤ.

ΟΛΕΣ και ΟΛΟΙ στους δρόμους του αγώνα για να πάρουμε πίσω όσα μας έκλεψαν και να διεκδικήσουμε όσα μας ανήκουν.

ΤΟ ΠΡΟΕΔΡΕΙΟ ΤΟΥ 17ΟΥ ΣΥΝΕΔΡΙΟΥ

Για να δείτε το αρχείο σε pdf … εδώ

02-07-2015 Ομιλία του Προέδρου της ΟΛΜΕ Θ. Κοτσιφάκη στο 17ο Συνέδριο

Αγαπητοί και αγαπητές
Συνάδελφοι και συναδέλφισσες.

Το 17ο συνέδριο της ΟΛΜΕ πραγματοποιείται σε μια πολύ κρίσιμη για τους εργαζόμενους και τη χώρα μας συγκυρία. Πέντε χρόνια βάρβαρης μνημονιακής πολιτικής σκληρής λιτότητας και περικοπών στα βασικά κοινωνικά αγαθά (παιδεία, υγεία, ασφάλιση κ.λπ.). Κάθε χρόνο την τελευταία πενταετία αυξάνονταν οι επιπτώσεις αυτής της βάρβαρης για τη νέα γενιά, αλλά και για ολόκληρη την κοινωνία, πολιτικής.
Στην χώρα μας, η εφαρμογή των μνημονίων αποτέλεσε εργαστήριο παραγωγής μιας ακραίας νεοφιλελεύθερης πολιτικής. Οι κοινωνικές προεκτάσεις αυτής της πολιτικής είναι δραματικές για τους εργαζομένους? είναι όμως ακόμη πιο δραματικές για την πιο ευαίσθητη ομάδα πολιτών, τους νέους. H ανεργία ανάμεσα στους νέους έφτασε το 60%, ενώ μεγάλωσε δραματικά και το ποσοστό των νέων χωρίς πρόσβαση στην εργασία ή στην εκπαίδευση και κατάρτιση αλλά και o δείκτης φτώχειας και κοινωνικού αποκλεισμού στους νέους ηλικίας κάτω των 18.
Βιώνοντας το τελευταίο διάστημα τους εκβιασμούς που ασκούνται για τη συνέχιση αυτής της πολιτικής από την Ευρ. Ενωση και το ΔΝΤ, αντιλαμβανόμαστε πλέον με βιωματικό τρόπο την αλήθεια πως αυτή η πολιτική πρέπει οριστικά να σταματήσει, να ανατραπεί.
Θέλουμε και από το βήμα του 17ου συνέδριου της ΟΛΜΕ να δηλώσουμε σήμερα ότι εμείς παραμένουμε σταθεροί στους στόχους και τα αιτήματά μας.
Λέμε όχι στις πολιτικές των μνημονίων
Στεκόμαστε απέναντι σε κάθε αντιλαϊκή πολιτική.
Υπερασπιζόμαστε τα δικαιώματα του κόσμου της εργασίας.
Υπερασπιζόμαστε το δημόσιο σχολείο

Οι σημαντικότερες επιπτώσεις αυτής της πολιτικής στην παιδεία είναι οι περικοπές των δαπανών και η τεράστια υποχρηματοδότηση, οι παρεμβάσεις και οι αλλαγές στο περιεχόμενο της εκπαίδευσης με αντιεκπαιδευτικό πρόσημο και οι αλλαγές στις εργασιακές σχέσεις των εκπαιδευτικών.
Οι περικοπές στις δημόσιες δαπάνες για την παιδεία οδήγησαν στο τραγικά χαμηλό ποσοστό του 2,47% επί του ΑΕΠ για το 2015 (όταν ο μέσος όρος στην Ευρώπη είναι 5,5%). Μια σειρά μέτρων δυσκόλεψαν ακόμα περισσότερο τη μάθηση των παιδιών. Αναφέρω χαρακτηριστικά τις καταργήσεις και συγχωνεύσεις σχολείων, που αναγκάζουν παιδιά να μετακινούνται καθημερινά σε μεγάλες αποστάσεις και οδηγούν σε σχολεία – μαμούθ. Τη δημιουργία βαρυφορτωμένων τμημάτων με 30 παιδιά στην τάξη. Την υποβάθμιση ή κατάργηση βασικών εκπαιδευτικών δομών και υποστηρικτικών υπηρεσιών.
Η καθιέρωση του «Νέου Λυκείου», με την τράπεζα θεμάτων και την αλλαγή του τρόπου προαγωγής από τάξη σε τάξη, αύξησε ακόμη περισσότερο τη μαθητική διαρροή. Ο τελικός στόχος ήταν η μείωση του αριθμού των μαθητών στο Λύκειο και η εξώθησή τους στη πρόωρη μεταγυμνασιακή στενή κατάρτιση και τη μαθητεία, ένα θεσμό που δημιουργήθηκε με το νόμο 4186, έξω από το τυπικό εκπαιδευτικό σύστημα.
Ίσως πιο σημαντικό από όλα ήταν η παρέμβαση που έγινε στο ίδιο το περιεχόμενο και το χαρακτήρα του σχολείου. Ο στόχος ήταν να βαθύνει με όλα αυτά τα μέτρα η δημιουργία ενός σχολείου που εξοβελίζει την παιδαγωγική, περιορίζει τη γενική μόρφωση και την πολυδιάστατη γνώση, και προάγει τον άκρατο ανταγωνισμό και την φροντιστηριοποίηση μέσα κι έξω από το σχολείο.
Οι κατευθύνσεις του ΟΟΣΑ και της Ευρωπαϊκής Ένωσης χαράχτηκαν βαθιά στο σώμα του δημόσιου σχολείου. Είναι χαρακτηριστικό πως για την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, όπως καταγράφεται στο κείμενό της για τον «ανασχεδιασμό της εκπαίδευσης», ως σημαντικότερες εκπαιδευτικές αξίες αναδεικνύονται η επιχειρηματικότητα και ο ανταγωνισμός και η εκμάθηση αποσπασματικών δεξιοτήτων. Οι ανθρωπιστικές αξίες και η συνολική γνώση πάνε περίπατο. Η εφαρμογή αυτών των κατευθύνσεων επιταχύνθηκε με τα μνημόνια.
Οι εργασιακές σχέσεις των εκπαιδευτικών, η δημοκρατία και η συλλογικότητα στο χώρο του σχολείου βρέθηκαν στο στόχαστρο αυτών των πολιτικών. Η αύξηση των ελαστικών σχέσεων εργασίας των εκπαιδευτικών, η οικονομική και εργασιακή εξαθλίωσή τους, η αύξηση των πειθαρχικών διώξεων ακόμα και για συνδικαλιστική δράση, επιδείνωσαν δραματικά το κλίμα στα σχολεία, καθώς είναι κοινή πεποίθηση, αλλά και επιστημονική παραδοχή, πως η επιβάρυνση των εργασιακών σχέσεων των εκπαιδευτικών έχει αρνητική επίπτωση στην ποιότητα του εκπαιδευτικού έργου, γιατί οι εργασιακές σχέσεις των καθηγητών είναι και συνθήκες μάθησης των μαθητών.
Ταυτόχρονα η αύξηση του ωραρίου των εκπαιδευτικών και η άρνηση πρόσληψης νέων εκπαιδευτικών (παρά την τεράστια μείωση προσωπικού κατά 27 % από το 2010 έως το 2014) είχαν δραματικές επιπτώσεις στην καθημερινή λειτουργία του δημόσιου σχολείου.
Από την άλλη η προώθηση της βάρβαρης αξιολόγησης ? χειραγώγησης έγινε με πραγματικό στόχο την κατηγοριοποίηση και το κλείσιμο σχολείων αλλά και την ενίσχυση του ανταγωνισμού ανάμεσα στους εκπαιδευτικούς και τη διάλυση κάθε έννοιας συλλογικότητας. Η αξιολόγηση μαζί με την αυστηροποίηση του πειθαρχικού δικαίου και την αυτοδίκαιη αργία δημιούργησαν συνθήκες τρομοκράτησης και φόβου στα σχολεία.
Την τελευταία διετία οι αγώνες μας κορυφώθηκαν ενάντια στις νεοφιλελεύθερες πολιτικές λιτότητας. Το τελευταίο διάστημα το σ.κ. των εκπαιδευτικών κατέγραψε σημαντικές κατακτήσεις.
Χαιρετίζουμε την επιστροφή στην εκπαίδευση των συναδέλφων μας, εκπαιδευτικών της ΤΕΕ που είχαν τεθεί σε διαθεσιμότητα, που πραγματοποιήθηκε ήδη. Η λήξη της διαθεσιμότητας και η κατάργηση του ίδιου του βάρβαρου αυτού θεσμού με το νόμο 4325 και η επαναφορά των εκπαιδευτικών και των πενήντα ειδικοτήτων της δευτεροβάθμιας τεχνικής – επαγγελματικής εκπαίδευσης, που είχαν καταργηθεί σε μια νύχτα, καθώς και η επαναλειτουργία των τομέων και των ειδικοτήτων υγείας πρόνοιας, αισθητικής-κομμωτικής και εφαρμοσμένων τεχνών οι οποίες με το νόμο 4327 επαναλειτουργούν στα ΕΠΑΛ, αποτελούν μια από τις μεγαλύτερες νίκες του εκπαιδευτικού κόσμου.
Όλους αυτούς τους 22 μήνες σκληρών και ανυποχώρητων αγώνων το δίκαιο των αιτημάτων μας, έδινε σε όλους δύναμη κι ελπίδα. Υποδειγματικός αγώνας, που συσπείρωσε τους ίδιους τους εκπαιδευτικούς, που αυτοοργανώθηκαν με τις συντονιστικές τους επιτροπές σε σταθερή συνεργασία και αλληλοτροφοδότηση με τις ΕΛΜΕ και την ΟΛΜΕ.
Είμαστε περήφανοι για τον αγώνα αυτό, που συνδέθηκε όχι μόνο με τα γενικότερα προβλήματα της εκπαίδευσης και των εκπαιδευτικών αλλά με τον συνολικό αγώνα του κινήματος ενάντια στις πολιτικές βάρβαρης λιτότητας και περικοπών στα κοινωνικά αγαθά, ΕΕ και ΔΝΤ. Έναν αγώνα που ξεκίνησε με τη μεγάλη απεργία το Σεπτέμβρη του 2013 και συνεχίστηκε με κινητοποιήσεις κάθε μορφής (καταλήψεις, διαμαρτυρίες, συλλαλητήρια, παρεμβάσεις σε δημόσιες εκδηλώσεις κ.λπ.) Είμαστε περήφανοι γιατί η ομοσπονδία μας στήριξε δυναμικά τους εκπαιδευτικούς σε αυτό, τον πράγματι δύσκολο, αγώνα. Ο αγώνας αυτός είχε χαρακτηριστικά κινηματικής διαπραγμάτευσης και ανάπτυξης πρωτοβουλιών από τους ίδιους τους εκπαιδευτικούς της βάσης. Είχε επίσης χαρακτηριστικά αλληλεγγύης με άλλους κλάδους εργαζομένων, όπως οι σχολικοί φύλακες, οι διοικητικοί των ΑΕΙ, οι καθαρίστριες, οι απολυμένοι της ΕΡΤ, αλλά και με εργαζόμενους του ιδιωτικού τομέα.

Για να δείτε τη συνέχεια της ομιλίας πατήστε … εδώ

08-08-2011 Χαιρετισμός του Γ.Γ. της Education International στο 15ο Συνέδριο της ΟΛΜΕ

ΟΛΜΕ 9ο Συνέδριο

Αθήνα 27 Ιουνίου 2011

Ομιλία του Fred Van Leeuwen, Γενικού Γραμματέα της Εκπαιδευτικής Διεθνούς

Αγαπητοί συνάδελφοι, Αγαπητοί φίλοι,

Αποτελεί  τιμή  για μένα η παρουσία μου και η ομιλία μου στο Συνέδριό σας προκειμένου να σας παρουσιάσω τις ευχές αλληλεγγύης εκατομμυρίων εκπαιδευτικών ανά την υφήλιο. Η ΟΛΜΕ με περηφάνια είναι μέλος της Εκπαιδευτικής Διεθνούς EI,και της Ευρωπαϊκής Περιφερειακής Οργάνωσης ETUCE.

Διαβάστε περισσότερα … εδώ

 

08-08-2011 Χαιρετισμοί ξένων αντιπροσωπειών στο 15ο Συνέδριο της ΟΛΜΕ

ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΜARIONOGUEIRA Γ.Γ. ΤΗΣ FENPROF (Πορτογαλική Ομοσπονδία Εκπαιδευτικών):

Φίλοι, σύντροφοι και συνάδελφοι της ΟΛΜΕ, αν το να βρίσκομαι με φίλους όποτε είναι δυνατόν είναι καθημερινή μου επιθυμία, το να βρίσκομαι με φίλους σε στιγμές που είναι για όλους μας στιγμές ύψιστης δυσκολίας, γίνεται ακόμα πιο σημαντικό καθότι έτσι γίνονται δυνατότεροι οι δεσμοί αλληλεγγύης και ιδιαίτερα σ’ αυτή την περίπτωση που υπάρχουν κοινές δυσκολίες και προβλήματα, όπως ξέρουν καλά και ο λαός σας και ο δικός μας, καθώς έχουμε γίνει στόχος των ίδιων πιέσεων, της ίδιας πολιτικής και των ίδιων τιμωριών.

Διαβάστε περισσότερα … εδώ


		

15-07-2011 Απόφαση 15ου Συνεδρίου ΟΛΜΕ

ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΟΥ 15ου ΣΥΝΕΔΡΙΟΥ (ΙΟΥΝΗΣ 2011)

1. Το 15° Συνέδριο επικυρώνει τις αποφάσεις του κλάδου όπως καταγράφηκαν στην τελευταία Γ.Σ των προέδρων των ΕΛΜΕ στις 19/3/2011. Το κείμενο της απόφασης της ΓΣ 19/3/2011 είναι το παρακάτω:
?Την Κυριακή 13-3-2011 ανακοινώθηκε η απόφαση της πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου Παιδείας να προχωρήσει στην συγχώνευση ή κατάργηση 1933 σχολικών μονάδων σε πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Με την απόφαση αυτή τυπικά και ουσιαστικά η κυβέρνηση κήρυξε σε διωγμό τη δημόσια εκπαίδευση. Στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση συγχωνεύονται ή καταργούνται 410 σχολικές μονάδες σε σύνολο 3185 (1895 Γυμνάσια και 1290 Γενικά Λύκεια) δηλαδή το 13% των σχολείων. Από αυτή την απόφαση θα προκύψουν πολύ σοβαρά εκπαιδευτικά και εργασιακά προβλήματα όπως ήδη έχουμε εκτιμήσει από την προηγούμενη ΓΣ προέδρων ΕΛΜΕ.

Διαβάστε περισσότερα … εδώ

13-07-2011 Σταυροδοσία 15ου Συνεδρίου για Δ.Σ. ΟΛΜΕ και ΑΔΕΔΥ

Δείτε την Σταυροδοσία 15ου Συνεδρίου για το Δ.Σ. ΟΛΜΕ και την ΑΔΕΔΥ … εδώ