Rss Feed Tweeter button Facebook button Youtube button

30-10-2015 Ψηφίσματα της Γεν. Συνέλευσης των Προέδρων (24/10/2015)

Για να δείτε όλα τα Ψηφίσματα της Γεν. Συνέλευσης των Προέδρων των ΕΛΜΕ που έγινε στις 24/10/2015 σε pdf πατήστε …. εδώ

30-10-2015 Αποτελέσματα ψηφοφορίας ΓΣ Προέδρων ΕΛΜΕ (Αθήνα, 24/10/2015)

Για να δείτε τα αποτελέσματα της ψηφοφορίας της Γεν. Συνέλευσης των Προέδρων των ΕΛΜΕ που έγινε το Σάββατο 24/10/2015 πατήστε … εδώ

30-10-2015 Κάλεσμα συμμετοχής στα μαθητικά συλλαλητήρια στις 2 Νοέμβρη – Διευκολυντική στάση

Aθήνα,  30/10/15

 

ΚΑΛΕΣΜΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΣΤΑ ΜΑΘΗΤΙΚΑ ΣΥΛΛΑΛΗΤΗΡΙΑ

 ΣΤΙΣ 2 ΝΟΕΜΒΡΗ

 

Η νέα σχολική χρονιά ξεκίνησε με παλιά και νέα προβλήματα, με αποτέλεσμα μαθητές και γονείς να αντιμετωπίζουν δραματικές καταστάσεις: χιλιάδες κενά, Πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα που δεν διδάσκονται,  αποκλεισμοί μαθητών από τμήματα των ΕΠΑΛ, τραγικές ελλείψεις σε υποδομές με αποτέλεσμα πολλά σχολεία να πλημμυρίσουν και μαθητές να κινδυνέψουν, ενώ οι γονείς για ακόμα μια χρονιά καλούνται να βάλουν βαθιά το χέρι στην τσέπη όχι μόνο για φροντιστήρια, αλλά και για υλικά, ακόμα και για την λειτουργία των σχολείων μας.

Σχολεία από όλες τις μεριές της Ελλάδας παίρνουν αποφάσεις για αγωνιστικές δράσεις και συλλαλητήρια σε όλη την χώρα στις 2 Νοέμβρη και καλούν σε αγωνιστικό συντονισμό.

Συνάδελφοι, τα προβλήματα των μαθητών είναι και δικά μας προβλήματα. Ο αγώνας τους είναι και δικός μας αγώνας, αγώνας για το μέλλον το δικό μας και των παιδιών μας.

            Το Δ.Σ. της ΟΛΜΕ κηρύσσει στάση εργασίας διευκολυντικού χαρακτήρα στις 2 Νοέμβρη από τις 11.00 έως τις 14.00 και καλεί σε μαζική συμμετοχή όλης της εκπαιδευτικής κοινότητας για την επιτυχία αυτής της κινητοποίησης. Παράλληλα, το Δ.Σ. της ΟΛΜΕ δηλώνει την έμπρακτη αλληλεγγύη του στον δίκαιο αγώνα των μαθητών και των γονιών και καλεί τις ΕΛΜΕ να πάρουν όλες εκείνες τις αναγκαίες πρωτοβουλίες που θα στηρίξουν τον αγώνα των μαθητών.

Για να δείτε το αρχείο σε pdf … εδώ

20-10-2015 Κάλεσμα συμμετοχής στο συλλαλητήριο της ΑΔΕΔΥ για το ΜΤΠΥ

Aθήνα, 20/10/15

 

Η ΟΛΜΕ ΚΑΛΕΙ ΣΤΟ ΣΥΛΛΑΛΗΤΗΡΙΟ ΤΗΣ ΑΔΕΔΥ

            Η ΟΛΜΕ καλεί τους εκπαιδευτικούς να συμμετέχουν στο συλλαλητήριο που οργανώνει η ΑΔΕΔΥ την Τετάρτη, 21 Οκτωβρίου 2015, ώρα 13.00, έξω από το Υπουργείο Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Κοινωνικής Αλληλεγγύης (Σταδίου 29), για να υπερασπισθούμε το Μετοχικό Ταμείο και να μην επιτρέψουμε καμία περικοπή.

Για να δοθεί στους συναδέλφους η δυνατότητα συμμετοχής στην κινητοποίηση, η ΟΛΜΕ κηρύσσει στάση εργασίας από τις 12.00 έως τις 14.00 για τον πρωϊνό κύκλο και από τις 14.00 έως τις 16.00 για τον απογευματινό.

Για να δείτε το αρχείο σε pdf … εδώ

Για να δείτε το κάλεσμα της ΑΔΕΔΥ … εδώ

15-10-2015 Εισήγηση του Δ.Σ. της ΟΛΜΕ προς τις Γεν. Συνελεύσεις των ΕΛΜΕ

Αθήνα, 15/10/15

   ΕΙΣΗΓΗΣΗ ΤΟΥ ΔΣ ΤΗΣ ΟΛΜΕ ΠΡΟΣ ΤΙΣ ΓΣ ΤΩΝ ΕΛΜΕ

Το 3ο μνημόνιο, νόμος 4336/15, που ψηφίστηκε από τη Βουλή μετά την υπογραφή της συμφωνίας από την κυβέρνηση με το «κουαρτέτο» των τοκογλύφων ? δανειστών, αλλά και οι «εφαρμοστικοί» νόμοι που θα το συνοδεύσουν, αποτελούν συνέχεια των βάρβαρων μνημονιακών πολιτικών. Οι εργαζόμενοι με τους αγώνες τους και την ψήφο τους διεκδίκησαν αυτές οι πολιτικές να μπουν στο περιθώριο.

Με το 3ο μνημόνιο συνεχίζεται η κατάλυση κάθε έννοιας λαϊκής κυριαρχίας και η μόνιμη επιτροπεία από τους δανειστές, ενώ απαγορεύονται οι μονομερείς ενέργειες από την πλευρά της Ελλάδας. Η συμφωνία αυτή περιλαμβάνει νέα σκληρά μέτρα λιτότητας για τους εργαζόμενους, διάλυσης του ασφαλιστικού συστήματος, ιδιωτικοποίησης του εθνικού πλούτου και ύφεσης για την ελληνική οικονομία. Αποτελεί την τελική φάση ακραίων εκβιασμών, τρομοκρατίας και χρηματοδοτικής ασφυξίας από την πλευρά της ΕΕ, της ΕΚΤ και του ΔΝΤ, και συμβιβασμών ? υποχωρήσεων, σε φόντο άτακτης χρεωκοπίας, από την πλευρά της κυβέρνησης. Ταυτόχρονα, οι διαδικασίες αυτές αποκάλυψαν σε όλο το λαό την αντιδραστική φύση των μηχανισμών της Ευρωπαϊκής Ένωσης και της Ευρωζώνης.

Τα μέτρα αυτά, ιδιαίτερα όσον αφορά τους τομείς της ασφάλισης, της φορολογίας, της διατήρησης του ΕΝΦΙΑ, των μισθών, των εργασιακών σχέσεων και των ιδιωτικοποιήσεων, είναι μέτρα ακραία νεοφιλελεύθερα και θα επιδεινώσουν ακόμα περισσότερο τη θέση των εργαζομένων και του λαού.

Ιδιαίτερα επισημαίνουμε τις αρνητικές επιπτώσεις της συμφωνίας για τους εργαζόμενους στο δημόσιο, αλλά και τον ιδιωτικό τομέα, όπως η μείωση των συντάξεων και η αύξηση των ορίων ηλικίας, ακόμα και στις περιπτώσεις που υπήρχαν κατοχυρωμένα και ώριμα συνταξιοδοτικά δικαιώματα, η μη επαναφορά των συλλογικών συμβάσεων εργασίας.

Παράλληλα, είναι ορατή νέα μείωση των μισθών των εκπαιδευτικών, μέσα από ένα νέο μισθολόγιο που θα ψηφιστεί μέσα στο 2015 και θα ισχύσει από 1-1-2016.

Δυστυχώς, για ακόμη μία φορά δεν μένει έξω από τη μνημονιακή στόχευση ούτε ο τομέας της εκπαίδευσης και της επαγγελματικής κατάρτισης (σελ. 1026-1027  του ν.4336/15).

Η νέα δέσμευση, ότι η έκθεση του ΟΟΣΑ του 2011, με την ανάλογη αναθεώρησή της, θα είναι οδηγός για τις εκπαιδευτικές αλλαγές, μπορεί να επιφέρει σοβαρές αρνητικές εξελίξεις τόσο στο εκπαιδευτικό σύστημα (όπως π.χ. ρυθμίσεις για την επαγγελματική κατάρτιση και την υποχρεωτική μαθητεία βάσει του ν.4186/13, συνέχιση της υλοποίησης της «μεταρρύθμισης του νέου σχολείου» και αξιολόγηση των σχολείων βάσει της λεγόμενης «αποδοτικότητας», που θα οδηγήσει στην κατηγοριοποίησή τους) όσο και στις εργασιακές σχέσεις των εκπαιδευτικών (όπως αύξηση ωραρίου, επαναφορά της αξιολόγησης-χειραγώγησης εκπαιδευτικών κ.λπ.).

Είναι ιδιαίτερα σημαντικό για τους μήνες που έρχονται, οι εργαζόμενοι να δουν και να συνειδητοποιήσουν ότι με τις μαζικές αγωνιστικές τους παρεμβάσεις σε επιμέρους αντιλαϊκά μέτρα μπορούν να παγώσουν τομείς μνημονιακών πολιτικών και ταυτόχρονα να δημιουργήσουν τις προϋποθέσεις, μέσα από μεγάλες παρεμβάσεις του σκ, ανατροπής των μνημονιακών πολιτικών και της λιτότητας.

Προς αυτή την κατεύθυνση, ιδιαίτερη σημασία έχει, η όσο γίνεται καλύτερη λειτουργία των σωματείων μας (ΕΛΜΕ), η ενημέρωση των συναδέλφων στα σχολεία (περιοδείες, συσκέψεις), ο χρόνος προετοιμασίας των αγωνιστικών παρεμβάσεων ? συλλαλητήρια ? απεργία.

Α. Πρώτης προτεραιότητας ζήτημα είναι τα προβλήματα λειτουργίας των σχολείων  (κενά, τμήματα και αριθμός μαθητών, μόνιμοι διορισμοί, προσλήψεις αναπληρωτών, αναθέσεις μαθημάτων και μετακινήσεις συναδέλφων) με αιχμές:

  • Προσλήψεις μόνιμων εκπαιδευτικών (τρόπος διορισμού).
  • Κάλυψη όλων των κενών με αναπληρωτές.
  • Ανώτατο όριο μαθητών 20 στα τμήματα γενικής παιδείας, 15 στην κατεύθυνση και 10 στα εργαστήρια.
  • Ολιγομελή τμήματα στα ΕΠΑΛ στην κατεύθυνση στήριξης των ειδικοτήτων που επανασυστήθηκαν.
  • Καμία αλλαγή στις αναθέσεις  μαθημάτων την τρέχουσα σχολική χρονιά.
  • Οι μετακινήσεις συναδέλφων για την κάλυψη των λειτουργικών κενών να γίνονται μόνο σε εθελοντική βάση.
  • Καμία αύξηση του διδακτικού ωραρίου με προοπτική την επαναφορά του στα ισχύοντα το 2013.

Β. Συνταξιοδοτικό ? Κοινωνική Ασφάλιση

  • Κατοχύρωση του αναδιανεμητικού χαρακτήρα της κοινωνικής ασφάλισης.
  • ΟΧΙ στην ανατροπή των ορίων ηλικίας. Πλήρη σύνταξη στα 30 χρόνια υπηρεσίας.
  • ΟΧΙ μειώσεις σε κύριες και επικουρικές συντάξεις, ενίσχυση των ταμείων για τη βιωσιμότητα του ασφαλιστικού συστήματος.
  • Σταδιακή αποκατάσταση των απωλειών της τελευταίας 5ετίας.

Γ. Μισθολόγιο ? αξιολόγηση

  • Νέο μισθολόγιο με βελτίωση αποδοχών στους νέους συναδέλφους.
  • Ακώλυτη μισθολογική εξέλιξη με σταδιακή αποκατάσταση απωλειών.
  • Αποτροπή ψήφισης νέου μοντέλου αξιολόγησης ? χειραγώγησης.
  • Ψήφιση πολυνομοσχεδίου για την κατάργηση του αντιεκπαιδευτικού θεσμικού πλαισίου της αξιολόγησης.
  • Προβολή της θέσης για άμεσα μέτρα στήριξης του εκπαιδευτικού έργου μέσα από  συλλογικούς θεσμούς  (σύλλογο καθηγητών –  σχολικό σύμβουλο) καθώς και συνεχής διαδικασία επιμόρφωσης.

Η δημόσια εκπαίδευση έχει ανοιχτά πολλά προβλήματα. Απαιτείται  μεγάλη τομή για μια δημοκρατική και αποτελεσματική εκπαίδευση. Η ΟΛΜΕ  είναι έτοιμη να συμβάλλει σε ένα ουσιαστικό διάλογο για την αναβάθμιση του σχολείου και του εκπαιδευτικού και απαραίτητη προϋπόθεση είναι να αντιμετωπιστούν θετικά τα παραπάνω ζητήματα.

Ταυτόχρονα η ΟΛΜΕ, μαζί με όλες τις οργανωμένες συνδικαλιστικές δυνάμεις και το λαό πρέπει να  συμβάλλει με αγωνιστικό τρόπο, στα μεγάλα ζητήματα που καθορίζουν το μέλλον της χώρας:

  • Ανατροπή των πολιτικών λιτότητα και ύφεσης, ανατροπή των πολιτικών ΕΕ ? ΕΚΤ – ΔΝΤ.
  • Κοινωνικά δίκαιο φορολογικό σύστημα.
  • Όχι στο ξεπούλημα της δημόσιας περιουσίας.
  • Αύξηση των δαπανών για την Παιδεία στο 5% του ΑΕΠ.
  • Διασφάλιση του δημόσιου και κοινωνικού χαρακτήρα της παιδείας, της υγείας, της κοινωνικής ασφάλισης. Διασφάλιση της πρώτης κατοικίας.
  • Κατοχύρωση των συνδικαλιστικών ελευθεριών, υπεράσπιση των εργασιακών δικαιωμάτων των εργαζομένων και των συμφερόντων των λαϊκών στρωμάτων.

Σε αυτή την ιδιαίτερα κρίσιμη συγκυρία για τη χώρα και τους εργαζομένους, έχουμε την υποχρέωση να εμβαθύνουμε, μέσα από δημοκρατικό διάλογο πάνω σε κορυφαία ζητήματα προσανατολισμού της χώρας, ανιχνεύοντας εναλλακτικές λύσεις νέας παραγωγικής ανάπτυξης σε δυναμική αντίθεση και αντιπαράθεση με μηχανισμούς εξάρτησης σε μια πορεία για πραγματική κατοχύρωση της εθνικής ανεξαρτησίας και κυριαρχίας της χώρας.

Πρόγραμμα Δράσης

Με βάση τους παραπάνω άξονες, η δράση μας θα αναπτυχθεί με:

  1. Περιοδείες στα σχολεία.
  2. Συγκεντρώσεις, παραστάσεις σε Διευθύνσεις, περιφέρειες για κάλυψη των κενών και τον αριθμό των μαθητών στα τμήματα μαζί με γονείς.
  3. Προετοιμασία με άλλες ομοσπονδίες και την ΑΔΕΔΥ για πανεργατική απεργιακή κινητοποίηση το συντομότερο δυνατό.
  4. Συντονισμός κλαδικών κινητοποιήσεων με τη ΔΟΕ για κενά ? αξιολόγηση ? συνταξιοδοτικό.
  5. Εξουσιοδότηση για άμεση απεργιακή κινητοποίηση (μαζί με ΔΟΕ) σε περίπτωση αύξησης του ωραρίου.

Ο προσανατολισμός των κινητοποιήσεων μας θα πρέπει να στραφεί με ουσιαστικό τρόπο στην πολύ καλή προετοιμασία τους. Αυτό σημαίνει πως χρειάζεται να εξασφαλίζεται ο αναγκαίος χρόνος από την εξαγγελία μέχρι την υλοποίησή τους, αλλά και η πολύπλευρη δράση ενημέρωσης και προπαγάνδισης στα σχολεία (περιοδείες, υλικό , αφίσα, προκήρυξη, συγκεντρώσεις, συσκέψεις).

Το ΔΣ της ΟΛΜΕ, εκτιμώντας τις εξελίξεις και αποτιμώντας το βαθμό ετοιμότητας του συνδικαλιστικού κινήματος, θα καλέσει τον κλάδο σε νέες Γενικές Συνελεύσεις στο τέλος Νοέμβρη για συνέχιση και κλιμάκωση των κινητοποιήσεων.

Οι εκπαιδευτικοί μαζί με όλους τους εργαζομένους, όπως έκαναν και τα προηγούμενα χρόνια, με τους αγώνες τους θα αντισταθούν και τελικά θα ακυρώσουν στην πράξη την εφαρμογή των νέων μνημονιακών μέτρων και πολιτικών.

Υ.Γ. Η Γεν. Συνέλευση των Προέδρων των ΕΛΜΕ θα γίνει το Σάββατο, 24/10/2015 στις 10 π.μ. στο Ξενοδοχείο «STANLEY», Οδυσσέως 1, Πλατ. Καραϊσκάκη, στάση ΜΕΤΡΟ «Μεταξουργείο», τηλ.: 211 9900900.

Για να δείτε το αρχείο σε pdf … εδώ

12-10-2015 Υπόμνημα προς τον Υπ. Παιδείας για τα άμεσα και επείγοντα προβλήματα

Aθήνα,  12/10/15

                                                                                                ΠΡΟΣ:

                                                                                                τον Υπ. Παιδείας

                                                                                                κ. Φίλη Νικόλαο

Κύριε Υπουργέ

            Με το παρόν υπόμνημα το Δ.Σ της ΟΛΜΕ επιθυμεί να επισημάνει τα άμεσα και επείγοντα προβλήματα που αντιμετωπίζουν το δημόσιο σχολείο στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση και οι υπηρετούντες εκπαιδευτικοί. Τα προβλήματα έχουν δημιουργηθεί από την πολιτική των ελληνικών κυβερνήσεων, της Ευρωπαϊκής ΄Ενωσης και του Δ.Ν.Τ. και οξύνονται καθημερινά. Η εφαρμογή της πολιτικής των μνημονίων δημιουργεί ένα εφιαλτικό τοπίο στην εκπαίδευση (περικοπές δαπανών, συγχωνεύσεις και καταργήσεις σχολικών μονάδων, περικοπές σε μισθούς και συντάξεις, κατάργηση 13ου και 14ου μισθού, προώθηση αξιολόγησης, επιδείνωση εργασιακών σχέσεων, διάλυση των υποστηρικτικών δομών στην εκπαίδευση κλπ).

            Οι περικοπές στις δημόσιες δαπάνες για την παιδεία έχουν οδηγήσει τη δημόσια εκπαίδευση σε οριακό σημείο. Για το 2015 οι δαπάνες αυτές ανήλθαν μόλις στο 2,47 του ΑΕΠ(35,6% μείωση σε σχέση με το 2009). Η ίδια αυτή απαράδεκτη κατάσταση προβλέπεται να συνεχιστεί και τα επόμενα χρόνια. Η ψήφιση του 3ου μνημονίου φέρνει νέα δυσβάσταχτα μέτρα. Η περαιτέρω μείωση των δαπανών για την παιδεία, οι τεράστιες ελλείψεις εκπαιδευτικών, η επιβολή ενός παρωχημένου εκπαιδευτικού μοντέλου με καθαρά εξετασιοκεντρικό χαρακτήρα, οι φανερές αδυναμίες στα αναλυτικά προγράμματα, η διανομή σχολικών εγχειριδίων αμφιβόλου ποιότητας στρέφουν δυστυχώς τους μαθητές στα Κέντρα Ξένων Γλωσσών και στα Φροντιστήρια επιβαρύνοντας σημαντικά τις λαϊκές οικογένειες που έχουν πληγεί ανεπανόρθωτα από την κρίση. Η απουσία αντίστοιχων δημοσίων δομών και η κατάργηση της Π.Δ.Σ δίνει τη χαριστική βολή στα κατώτερα κοινωνικά στρώματα και περιθωριοποιεί τελεσίδικα μεγάλο μέρος του μαθητικού δυναμικού.

            Η διαφαινόμενη επιβολή νέου  μισθολογίου με δυσμενέστερους όρους για τους εκπαιδευτικούς, η περαιτέρω μείωση των συντάξεων και η αύξηση του ορίου και των προϋποθέσεων συνταξιοδότησης ολοκληρώνουν ένα εφιαλτικό τοπίο μέσα στο οποίο καλούνται να δράσουν οι εκπαιδευτικοί.

Στα βασικά αιτήματα των εκπαιδευτικών, ανάμεσα στα άλλα, είναι:

  • Να δοθεί το 5% του ΑΕΠ για τη δημόσια παιδεία
  • Να ζουν οι εκπαιδευτικοί με αξιοπρέπεια από το μισθό τους

 ΚΕΝΑ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

            Το σχολικό έτος 2015-16 ξεκίνησε με τους χειρότερους οιωνούς. Οι ελλείψεις στην εκπαίδευση είναι πρωτοφανείς. Η προηγούμενη πολιτική ηγεσία προσπάθησε να τοποθετήσει το πρόβλημα «κάτω από το χαλί». Παρά τις επανειλημμένες προειδοποιήσεις του Δ.Σ της ΟΛΜΕ για την κατάσταση που θα επικρατούσε με την έναρξη του σχολικού έτους αδράνησε. Οι 3.000 διορισμοί στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, οι οποίοι θα κάλυπταν στοιχειωδώς τις τεράστιες ελλείψεις σε διδακτικό προσωπικό έγιναν ξαφνικά μηδενικοί χωρίς να δοθεί καμία περαιτέρω εξήγηση. Η κατάσταση περιπλέχτηκε από την πρωτοβουλία ομάδας αδιόριστων εκπαιδευτικών οι οποίοι προσέβαλαν στο Συμβούλιο της Επικρατείας το σύστημα πρόσληψης Εκπαιδευτικών ως αντισυνταγματικό. Παρά το γεγονός ότι η συγκεκριμένη δίκη είχε τελεσιδικήσει, η πολιτική ηγεσία δεν έπραξε τίποτα. Η ΟΛΜΕ κατέθεσε ολοκληρωμένη πρόταση για πρόσληψη μονίμων εκπαιδευτικών αλλά και αναπληρωτών και κάλεσε την πολιτική ηγεσία σε διάλογο, αλλά δεν έλαβε καμία απάντηση. Συνέπεια της αναβλητικότητας της πολιτικής ηγεσίας ήταν η συνέχιση της διένεξης  με αυτή την ομάδα εκπαιδευτικών, το μπλοκάρισμα των αιτήσεων για αναπληρωτές και η συνακόλουθη αργοπορία στους διορισμούς των συμβασιούχων. Ένα μήνα μετά την έναρξη των μαθημάτων και εκτός των βασικών ειδικοτήτων (μαθηματικοί, φυσικοί, φιλόλογοι) και καθηγητών μουσικής για τα μουσικά σχολεία κανείς εκπαιδευτικός άλλης ειδικότητας δεν έχει προσληφθεί.

            Σχεδόν 13.000 στην Πρωτοβάθμια και 7.000 στη Δευτεροβάθμια ήταν τα κενά με την έναρξη της νέας χρονιάς, από τα οποία τα 2.000 αφορούν την Ειδική Αγωγή. Η εξασφάλιση 12.000 πιστώσεων από ΕΣΠΑ, 3000 από τον τακτικό προϋπολογισμό και 4000 από το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων δε λύνει το πρόβλημα, πρωτίστως γιατί οι πιστώσεις του ΕΣΠΑ μπορούν να χρησιμοποιηθούν μόνο για δράσεις που θεωρούνται καινοτόμες και εξαιρούνται περιφέρειες που δεν κατατάσσονται στις φτωχότερες της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Είναι λοιπόν προφανές ότι μεγαλύτερο μέρος τους κατευθύνεται στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση (ολοήμερο, Ειδική Αγωγή κ.ά.) και εξαιρούνται περιφέρειες όπως  Αττική, Κεντρική Μακεδονία, Νότιο Αιγαίο. Η ίδια η υπηρεσιακή Υπουργός παραδέχτηκε ότι 585 θέσεις στην Ειδική Αγωγή στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση δε θα  καλυφθούν από το ΕΣΠΑ και θα πρέπει να χρησιμοποιηθούν εθνικοί πόροι. Επίσης δέχτηκε ότι για 6000 εκπαιδευτικούς που θα χρειαστούν έως το τέλος της χρονιάς δεν έχουν εξασφαλιστεί πιστώσεις.

            Ήδη με τις πρώτες προσλήψεις εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης και των βασικών ειδικοτήτων στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση έχουν σχεδόν εξαντληθεί οι πιστώσεις από το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων.

            Τραγική είναι η κατάσταση που επικρατεί στην Ειδική Αγωγή. Παρά τις προσλήψεις αναπληρωτών που πραγματοποιήθηκαν πολύ καθυστερημένα, παραμένουν 1000 κενά σε αυτόν τον τομέα της εκπαίδευσης που απαιτεί αυξημένη ευαισθησία.

Απαιτούμε:

  • Κάλυψη όλων των κενών ώστε τα σχολεία να λειτουργήσουν πλήρως
  • Εξασφάλιση των απαραίτητων πιστώσεων ώστε να καλυφθούν όλα τα κενά που θα προκύψουν στη διάρκεια του σχολικού έτους

ΔΙΟΡΙΣΜΟΙ

            Την τελευταία πενταετία οι διορισμοί έχουν μηδενιστεί. Ταυτόχρονα χιλιάδες συνάδελφοι της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης έσπευσαν να συνταξιοδοτηθούν φοβούμενοι δυσμενέστερη μεταχείριση τους στο συνταξιοδοτικό στο μέλλον. Ειδικότερα στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση υπηρετούν σήμερα περίπου 28.000 εκπαιδευτικοί λιγότεροι σε σχέση με το 2010. Τα κενά που υπάρχουν είναι αδύνατον να καλυφθούν.

Τα σπασμωδικά μέτρα που ελήφθησαν στο παρελθόν με την αύξηση του διδακτικού ωραρίου κατά δύο ώρες, αύξησαν τον εργασιακό φόρτο των καθηγητών, επιδείνωσαν την ποιότητα της παρεχόμενης εκπαίδευσης χωρίς να δώσουν τη λύση που επιζητούσε η τότε πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας. Απαιτούμε:

  • Μόνιμοι διορισμοί εκπαιδευτικών για να καλυφθούν τα τεράστια κενά στη Δημόσια Εκπαίδευση.
  • Οι αναπληρωτές καθηγητές να χρησιμοποιούνται μόνο για την κάλυψη έκτακτων αναγκών στην εκπαίδευση.

 Το Δ.Σ της ΟΛΜΕ έχει καταθέσει ολοκληρωμένη πρόταση για το σύστημα πρόσληψης μονίμων εκπαιδευτικών στην προηγούμενη πολιτική ηγεσία. Η πρόταση μας βασίζεται στην καθιέρωση συστήματος μοριοδότησης μέσω του ΑΣΕΠ που να συμπεριλαμβάνει:

  • 1 μόριο για κάθε μήνα προϋπηρεσίας.
  • 1 μόριο για κάθε βαθμό πάνω από τη βάση σε οποιοδήποτε προηγούμενο διαγωνισμό του ΑΣΕΠ (επιλέγεται ο διαγωνισμός εκείνος που ο εκπ/κός έχει πετύχει την καλύτερη βαθμολογία)
  • 1 μόριο για κάθε χρόνο από τη λήψη πτυχίου.
  • Κλιμακωτή μοριοδότηση του αριθμού παιδιών (πχ. 1 παιδί 3 μόρια, 2 παιδιά 6 μόρια κ.λπ.).

 Το Δ.Σ της ΟΛΜΕ καλεί την πολιτική ηγεσία να αντιληφθεί το μέγεθος του προβλήματος, να υιοθετήσει από τούδε και εξής τη μόνη ρεαλιστική διέξοδο που είναι η πρόσληψη μόνιμων εκπαιδευτικών και να προχωρήσει σε διάλογο με τις Ομοσπονδίες των εκπαιδευτικών (ΟΛΜΕ, ΔΟΕ) για την υιοθέτηση ενός νέου πλαισίου  για την πρόσληψη εκπαιδευτικών.

 ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΩΡΑΡΙΟ

            Η κυβέρνηση, από τη θέση της αξιωματικής αντιπολίτευσης τότε, καταδίκασε την επιλογή του Υπουργού Παιδείας κ. Αρβανιτόπουλου να προχωρήσει σε νομοθετική ρύθμιση, με την οποία αυξανόταν το εκπαιδευτικό ωράριο των καθηγητών της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. Σωστά είχε επισημανθεί τότε ότι η περαιτέρω αύξηση του εργασιακού φόρτου θα οδηγήσει σε μείωση της ποιότητας της παρεχόμενης εκπαίδευσης.

            Πιστεύουμε ότι ήρθε η ώρα να καταργηθεί αυτή η αντιεκπαιδευτική διάταξη και να επανέλθει το διδακτικό ωράριο στην πρότερη κατάσταση. Είναι λοιπόν προφανές ότι για κανένα λόγο δε θα ανεχτούμε νέα αύξηση ωραρίου και δεν πρόκειται  να αποδεχτούμε λύσεις που υπαγορεύονται από μνημονιακές λογικές.

 ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ

            Είναι γεγονός ότι ο κλάδος των εκπαιδευτικών της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης επλήγη από τις αλλεπάλληλες περικοπές που επέβαλαν τα μνημόνια και υλοποίησαν όλες οι προηγούμενες κυβερνήσεις. Συγκεκριμένα, η απώλεια εισοδήματος των εκπαιδευτικών σε αρκετές περιπτώσεις αγγίζει ακόμα και το 45%. Αν λάβουμε υπόψη μας ότι οι εκπαιδευτικοί ήταν οι χειρότερα αμειβόμενοι υπάλληλοι επί δεκαετίες, οι συγκεκριμένες περικοπές οδήγησαν τον κλάδο σε τραγική κατάσταση. Ιδιαίτερα τραγική είναι η οικονομική κατάσταση των νέων συναδέλφων μας, που καλούνται μάλιστα να παραμένουν μακριά από τον τόπο κατοικία τους.

            Επισημαίνουμε δε ότι με το απαράδεκτο «ενιαίο» μισθολόγιο επιφυλάχτηκε στους εκπαιδευτικούς ακόμα δυσμενέστερη μεταχείριση , αφού καταργήθηκε και το Επίδομα Εξωδιδακτικής Απασχόλησης, με τη λογική της κατάργησης δήθεν όλων των επιδομάτων, ενώ στην πραγματικότητα όλοι γνώριζαν ότι επρόκειτο για την αμοιβή της απογευματινής υπερωριακής απασχόλησης των εκπαιδευτικών, τη διόρθωση των γραπτών και τη διδακτική προετοιμασία για την επόμενη μέρα:

Απαιτούμε:

  • Ουσιαστικές αυξήσεις στους μισθούς των εκπαιδευτικών τώρα και ειδικά των νεότερων συναδέλφων. Κατάργηση του ν. 4024/11.
  • Ως πρώτο βήμα, με την κατάργηση της σύνδεσης της βαθμολογικής-μισθολογικής εξέλιξης με την αξιολόγηση, να ξεπαγώσει η ωρίμανση στους υφιστάμενους βαθμούς και να γίνει η επανακατάταξη ανάλογα με τα χρόνια υπηρεσίας.
  • Αναπλήρωση των απωλειών που είχαν οι εκπαιδευτικοί από τις μνημονιακές πολιτικές (μισθοί, συντάξεις, εφάπαξ) με τελικό στόχο τα επίπεδα του 2009.
  • Άμεση επαναφορά του 13ου και του 14ου μισθού στα πριν του 2009 επίπεδα.
  • Καμία μείωση συντάξεων (κύριων, επικουρικών, εφάπαξ).
  • Όχι στην αύξηση των ορίων συνταξιοδότησης στα 67 έτη.
  • Καθιέρωση συλλογικών συμβάσεων εργασίας.
  • Να εξοφληθούν άμεσα όλες οι οικονομικές υποχρεώσεις του Υπουργείου προς τους εκπαιδευτικούς από τα προηγούμενα χρόνια. Ιδιαίτερη περίπτωση αποτελούν οι Σχεδιαστές της Πρόσθετης Διδακτικής Στήριξης, οι οποίοι παραμένουν απλήρωτοι επί σειρά ετών και εμπαίζονται από τις προηγούμενες πολιτικές ηγεσίες του Υπ. Παιδείας.

                   ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ

            Η αξιολόγηση που έχει ψηφιστεί έχει στόχο να βαθύνει την κατηγοριοποίηση και την ταξική διαφοροποίηση σχολείων και εκπαιδευτικών. Αποτελεί βασικό μοχλό για την εκδίωξη των μαθητών που προέρχονται από τα φτωχά λαϊκά στρώματα, από τις δομές της εκπαίδευσης και την εξώθηση τους στην κατάρτιση και την απλήρωτη μαθητεία.

            Είναι εργαλείο για τη μισθολογική και βαθμολογική καθήλωση των εκπαιδευτικών και τελικά τις απολύσεις. Είναι οφθαλμοφανέστατο ότι υπάρχει άμεση σύνδεση της αξιολόγησης με το βαθμό και το μισθό. Οι εργασιακές σχέσεις διαλύονται. Επανέρχεται η λογική του επιθεωρητισμού που οδηγεί στη χειραγώγηση του εκπαιδευτικού. Ο ανταγωνισμός και η μετατροπή των διαπροσωπικών σχέσεων μέσα στο σχολείο σε «ζούγκλα» θα είναι το επακόλουθο αυτής της πολιτικής, η οποία δε μπορεί παρά να εκφραστεί και στην εκπαιδευτική διαδικασία. Η ουσιαστική στόχευση της αξιολόγησης είναι ο έλεγχος, η τιμωρία των εκπαιδευτικών και τελικά η προώθηση των απολύσεων.

Η λεγόμενη αυτοαξιολόγηση των σχολείων συνδέεται με την εξωτερική αξιολόγηση τους , τις επιδόσεις των μαθητών αλλά και την ατομική αξιολόγηση του εκπαιδευτικού. Η έκθεση του ΟΟΣΑ για το ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα, η οποία έγινε κατά παραγγελία του Υπουργείου Παιδείας το 2011 αναφέρει ότι «η αυτοαξιολόγηση πρέπει να οργανωθεί με τρόπο, ώστε να είναι συγκρίσιμη μεταξύ σχολικών μονάδων και να μπορεί να επικυρώνεται  και να συμπληρώνεται από εξωτερική αξιολόγηση( σελ.67). Ήδη με το νομοθετικό πλαίσιο που έχει δημιουργηθεί (ν.4024/11 για το μισθολόγιο -βαθμολόγιο, ν.4142/13 για την «Αρχή Διασφάλισης Ποιότητας στην Εκπαίδευση», ΠΔ 152/13 για την «Αξιολόγηση των εκπαιδευτικών», ν.3848/10, ν.3679/10) όλες οι πλευρές της αξιολόγησης (όπως η ατομική αξιολόγηση των εκπαιδευτικών, η αυτοαξιολόγηση και η εξωτερική αξιολόγηση σχολείων) έχουν ΑΠΟΛΥΤΩΣ συνδεθεί μεταξύ τους.

            Η μέχρι σήμερα ασκούμενη εκπαιδευτική πολιτική όχι μόνο δεν οδηγεί στη βελτίωση του δημόσιου σχολείου αλλά αντίθετα οδηγεί στη διάλυση του. Δραματική και συνεχής μείωση δαπανών, κατάργηση ενισχυτικής διδασκαλίας και Π.Δ.Σ, μεγάλη μείωση των υπηρετούντων εκπαιδευτικών, ελάχιστες προσλήψεις αναπληρωτών, χιλιάδες κενά στα σχολεία, έλλειψη βιβλίων για τα σχολεία της Τεχνικής Εκπαίδευσης. Όχι μόνο δε στηρίζεται ο εκπαιδευτικός αλλά οδηγείται στην εργασιακή ανασφάλεια και στη χειραγώγηση.

 Απαιτούμε:

  • Κατάργηση του νομοθετικού πλαισίου για την αξιολόγηση εκπαιδευτικών και σχολείων (που αναφέρθηκε παραπάνω),
  • Καμία σύνδεση μισθού και βαθμού με την αξιολογική διαδικασία
  • Ακώλυτη μισθολογική και βαθμολογική εξέλιξη.

 EKΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ

            Τα επείγοντα αιτήματα μας είναι τα παρακάτω:

  • Καμία συγχώνευση-κατάργηση σχολείων
  • Ανώτερο όριο 20 μαθητές ανά τμήμα, 15 μαθητές στις κατευθύνσεις και 10 μαθητές ανά καθηγητή στα εργαστήρια
  • Έκτακτη οικονομική επιχορήγηση των σχολείων για την ουσιαστική αντιμετώπιση την εξόδων τους, τη βελτίωση της λειτουργίας τους, για τη σίτιση, ασφάλιση-υγεία των μαθητών μας.
  • Παιδαγωγική ελευθερία και δημοκρατία στο σχολείο. Ο σύλλογος διδασκόντων αποτελεί βασικό όργανο διοίκησης. Κατάργηση καθηκοντολογίου.
  • Καθιέρωση ετήσιας επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών με ταυτόχρονη απαλλαγή από τα διδακτικά καθήκοντα.

 ΕΡΓΑΣΙΑΚΑ ΘΕΜΑΤΑ

  • Διασφάλιση των οργανικών θέσεων που απειλούνται από την αύξηση του διδακτικού μας ωραρίου.
  • Διασφάλιση των εργασιακών δικαιωμάτων μονίμων και αναπληρωτών. Αναγνώριση ολόκληρης της προϋπηρεσίας αναπληρωτών (2010-12).
  • Σταμάτημα κάθε συνδικαλιστικής δίωξης.
  • Να γίνονται μόνο εθελοντικές αποσπάσεις, μετατάξεις και μεταθέσεις.
  • Να αναγνωριστεί στους εκπαιδευτικούς της ΤΕΕ που είχαν τεθεί σε διαθεσιμότητα ο χρόνος αυτός ως δημόσια εκπαιδευτική υπηρεσία.

 ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΤΕΕ

 ΕΝΙΣΧΥΣΗ της ΤΕΕ με αύξηση δαπανών για Εξοπλισμό.

  • Νέα διάρθρωση και αλλαγή νόμου για την ΤΕΕ, με άξονες: Τομέα στη Β΄ ΕΠΑΛ, Ειδικότητα στην Γ΄ ΕΠΑΛ και Ειδίκευση με Πρακτική Άσκηση στο Μεταλυκειακό έτος (Δ΄ τάξη ).
  • Όλες οι Σχολές και Σχολεία της ΤΕΕ στο ΥΠ.Π.Ε.Θ.
  • Εκσυγχρονισμός Βιβλίων και Αναλυτικών Προγραμμάτων Ειδικοτήτων ΕΠΑΛ, με επιστημονική επεξεργασία από το ΙΕΠ.

 Ειδικότερα για την φετινή χρονιά:

  • Λόγω της επαναλειτουργίας ειδικοτήτων που είχαν καταργηθεί, να δοθεί η δυνατότητα να λειτουργήσουν στη Β΄ τάξη τμήματα με λιγότερους μαθητές απόόσους προβλέπεται  στις διατάξεις για την λειτουργία των ΕΠΑΛ. 
  • Επισημαίνουμε την ανάγκη να διατεθούν στις σχολικές μονάδες της Τ.Ε.Ε. αμέσωςόλα τα βιβλία ειδικότητας.
  • Θεωρούμε αναγκαίο να εξασφαλιστεί στους αποφοίτους  των  ΕΠΑΛ η δυνατότητα πρόσβασης και στα ΑΕΙ, που υπήρχε πριν το ν.4186/13. ? ΟΜΑΔΑ Β .
  • Να υπάρξει οδηγία του ΥΠΠΕΘ για τα Εργαστηριακά Κέντρα, με την οποία να δίνεται η δυνατότητα στα στελέχη των ΕΚ και ΕΠΑΛ, σε περιπτώσεις που αυτές οι σχολικές μονάδες συστεγάζονται, να διδάσκουν και το θεωρητικό και το εργαστηριακό μέρος των μικτών μαθημάτων.  
  • Να μην υποχρεώνονται οι μαθητές να αγοράζουν τα βιβλία ξένων γλωσσών. Ζητάμε άμεσα από το Υπουργείο να φροντίσει για την δωρεάν διανομή τους.
  • Να επαναλειτουργήσουν όλοι οι τομείς και ειδικότητες που καταργήθηκαν με τους ίδιους όρους στα ίδια σχολεία φέτος.
  • Τα εργαστηριακά κέντρα των ΕΠΑΛ ? Εσπερινών και Πρωινών ? που λειτουργούσαν κανονικά να συνεχίσουν να λειτουργούν και οι μαθητές τους να μη μετακινούνται σε γειτονικά ΕΚ.
  • Οι απόφοιτοι Εσπερινών ΕΠΑΛ να εξετάζονται όπως παλαιότερα σε 2 μαθήματα για την εισαγωγή τους σε ΑΤΕΙ κλπ και όχι σε 4 όπως προβλέπεται στο νέο νόμο.
  • Οι απορριφθέντες μαθητές ΕΠΑΣ ΚΑΙ ΤΕΣ παλαιότερων ετών να μπορούν να δώσουν εξετάσεις για να πάρουν το πτυχίο τους.

Για να δείτε το αρχείο σε pdf … εδώ

15-10-2015 Να καλυφθούν τώρα όλα τα κενά

Αθήνα, 15/10/15

 ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ ΤΩΡΑ Ο ΕΜΠΑΙΓΜΟΣ

ΓΟΝΙΩΝ, ΜΑΘΗΤΩΝ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ!

ΝΑ ΚΑΛΥΦΘΟΥΝ ΤΩΡΑ ΟΛΑ ΤΑ ΚΕΝΑ

ΜΕ ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ!

 

Πέρασε πάνω από ένας μήνας από την έναρξη της σχολικής χρονιάς και η κατάσταση στη δημόσια εκπαίδευση παραμένει εκρηκτική.

                 Είναι η πέμπτη συνεχής χρονιά που δε γίνονται διορισμοί μονίμων εκπαιδευτικών με αποτέλεσμα, τα περισσότερα σχολεία να υπολειτουργούν λόγω των χιλιάδων κενών. Οι προσλήψεις αναπληρωτών γίνονται με το σταγονόμετρο, χιλιάδες εκπαιδευτικοί είναι άνεργοι και περιμένουν με τη βαλίτσα στο χέρι πότε και πού θα διοριστούν, ενώ ταυτόχρονα χάνονται καθημερινά χιλιάδες διδακτικές ώρες! Μέχρι στιγμής στη δευτεροβάθμια έγινε μία φάση πρόσληψης 907 αναπληρωτών συναδέλφων (μόνο 3 ειδικοτήτων, ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04), ενώ τα κενά αγγίζουν τις 6.000! Παρά τις επανειλημμένες δηλώσεις από την πλευρά του υπουργείου ότι το πρόβλημα λύνεται άμεσα, η λειτουργία των σχολείων είναι στον αέρα! Οι μέχρι τώρα εξασφαλισμένες πιστώσεις για προσλήψεις αναπληρωτών δεν επαρκούν για την πλήρη κάλυψη των αναγκών σε εκπαιδευτικό προσωπικό, γεγονός που αν δεν αντιμετωπιστεί άμεσα, κάποια μαθήματα δε θα διδαχθούν καθόλου φέτος!

Η συγκυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ, πιστή στις κατευθύνσεις της Ε.Ε., με το 3ο μνημόνιο εφαρμόζει πιστά και προωθεί αντιδραστικές αλλαγές στην εκπαίδευση (έκθεση ΟΟΣΑ 2011, βέλτιστες πρακτικές Ε.Ε.) τσακίζοντας τα μορφωτικά δικαιώματα των μαθητών και τα εργασιακά δικαιώματα των εκπαιδευτικών!

Ταυτόχρονα εναντιωνόμαστε στη χρήση των ευρωπαϊκών προγραμμάτων ΕΣΠΑ για προσλήψεις προσωπικού στην εκπαίδευση, που προωθούν αποκλειστικά τις ελαστικές εργασιακές σχέσεις!

Απαιτούμε ΤΩΡΑ:

  • Πλήρη λειτουργία ΟΛΩΝ των σχολείων, με μαζικές προσλήψεις εκπαιδευτικών ΣΕ ΜΙΑ ΦΑΣΗ
  • Σε κάθε περίπτωση, απαιτούμε να ΕΞΑΣΦΑΛΙΣΤΕΙ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ σε όσους αποκλείστηκαν λόγω εξαίρεσης από τα ΕΣΠΑ της περιοχής προτίμησής τους.
  • Διορισμούς ΜΟΝΙΜΟΥ προσωπικού, ώστε να σταματήσει η κατάσταση ομηρίας χιλιάδων συναδέλφων και ταυτόχρονα να λυθεί το πάγιο πρόβλημα των χιλιάδων χαμένων ωρών κάθε χρόνο λόγω των ελαστικών σχέσεων εργασίας.

Φτάνει πια! Έχουμε δικαίωμα και μπορούμε να ζήσουμε καλύτερα εμείς και τα παιδιά μας!

ΑΝΟΙΧΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΜΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΣΤΙΣ ΤΑΞΕΙΣ!

Για να δείτε το αρχείο σε pdf … εδώ

13-10-2015 Κάλεσμα συμμετοχής στο συλλαλητήριο της ΑΔΕΔΥ ενάντια στο πολυνομοσχέδιο στις 16/10/2015

Αθήνα, 13/10/2015

ΚΑΛΕΣΜΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΣΤΟ ΣΥΛΛΑΛΗΤΗΡΙΟ ΤΗΣ ΑΔΕΔΥ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟ ΠΟΛΥΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ

Το Δ.Σ. της ΟΛΜΕ καλεί τους εκπαιδευτικούς να συμμετέχουν στο συλλαλητήριο που διοργανώνει η ΑΔΕΔΥ ενάντια στο πολυνομοσχέδιο για τα προαπαιτούμενα των δανειστών την Παρασκευή, 16 Οκτώβρη 2015 (ημέρα ψήφισης του πολυνομοσχεδίου), στις 19.00 στο Σύνταγμα.

 

Για να δείτε το Κάλεσμα της ΑΔΕΔΥ στο συλλαλητήριο πατήστε … εδώ

13-10-2015 Κάλεσμα συμμετοχής στην αντιπολεμική συγκέντρωση στις 15/10

Αθήνα, 13/10/2015

ΚΑΛΕΣΜΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΠΟΛΕΜΙΚΗ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ

Το Δ.Σ. της ΟΛΜΕ καλεί τους εκπαιδευτικούς να συμμετέχουν στο αντιπολεμικό ? αντιιμπεριαλιστικό συλλαλητήριο την Πέμπτη, 15 Οκτώβρη 2015 στις 18.00 στα Προπύλαια.

 

Για να δείτε το Κάλεσμα της ΑΔΕΔΥ στο συλλαλητήριο πατήστε … εδώ

13-10-2015 Δελτίο τύπου για τη συνάντηση του ΔΣ της ΟΛΜΕ με τον Υπ. Παιδείας

Αθήνα, 13/10/2015

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ του ΔΣ της ΟΛΜΕ
για τη συνάντηση με τον Υπουργό Παιδείας.

Κατά τη διάρκεια προγραμματισμένης συνάντησης του Υπουργού Παιδείας με το ΔΣ της ΟΛΜΕ στα γραφεία της Ομοσπονδίας, με στόχο να δοθούν λύσεις στα οξυμένα προβλήματα των εκπαιδευτικών και του δημόσιου σχολείου, ομάδα εκπαιδευτικών με παρέμβασή τους διέκοψαν τη συζήτηση με αποτέλεσμα να μην υπάρξουν απαντήσεις σε προβλήματα όπως η κάλυψη των κενών και το ασφαλιστικό συνταξιοδοτικό καθεστώς των εκπαιδευτικών.
Στην κατάσταση που δημιουργήθηκε, το κλίμα οξύνθηκε από συνεχείς παρεμβάσεις συνδικαλιστικών στελεχών συγκεκριμένων παρατάξεων με συνέπεια την τελική ακύρωση της συνάντησης.
Πιστεύουμε ότι ενέργειες σαν αυτές, που εκμεταλλεύονται τα εκρηκτικά προβλήματα της εκπαίδευσης, των μονίμων και αναπληρωτών εκπαιδευτικών, στόχο έχουν τη στείρα επικοινωνιακή αντιπολιτευση που όχι μόνο δεν βοηθάνε τον αναγκαίο διάλογο, αλλά απαξιώνουν και ακυρώνουν τα θεσμικά συνδικαλιστικά όργανα, πλήττοντας την αξιοπιστία τους στην συνείδηση των συναδέλφων και τον ίδιο το συνδικαλισμό.
Επί της ουσίας, δεν δόθηκε η δυνατότητα στο ΔΣ της ΟΛΜΕ να θέσει στον Υπουργό το σύνολο των εκπαιδευτικών προβλημάτων που απασχολούν το δημόσιο σχολείο και να υπάρξουν από την πλευρά του συγκεκριμένες απαντήσεις και δεσμεύσεις.

Για να δείτε το αρχείο σε pdf … εδώ