ΕΙΣΗΓΗΣΗ ΤΟΥ Δ.Σ. ΤΗΣ ΟΛΜΕ ΠΡΟΣ ΤΙΣ Γ.Σ. ΓΙΑ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ
ΑΠΕΡΓΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ
ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ
Το Δ.Σ. της ΟΛΜΕ προτείνει στις Γ.Σ. των ΕΛΜΕ της χώρας, τα εξής:
Πρόγραμμα Δράσης:
1. Δευτέρα, 13/5 ενημερώσεις στους συλλόγους διδασκόντων όλων των σχολείων
2. Τρίτη, 14/5 σύγκληση Γ.Σ. των ΕΛΜΕ της χώρας
3. Τετάρτη, 15/5 σύγκληση Γ.Σ. των Προέδρων των ΕΛΜΕ στην Αθήνα
4. 24ωρη απεργία την Παρασκευή 17/5 και 5νθήμερη απεργία από 20/5 έως 24/5/2013
5. Νέες Γ.Σ. των ΕΛΜΕ στις 23/5 και ΓΣ προέδρων στις 24/5 για επανεκτίμηση και κλιμάκωση των κινητοποιήσεων
Το παραπάνω πρόγραμμα δράσης έχει ως γενικό πλαίσιο αιτημάτων τα αιτήματα που υπερψηφίστηκαν από την τελευταία Γ.Σ. των Προέδρων (23 Φλεβάρη 2013: http://olme-attik.att.sch.gr/new/?page_id=1174).
ΑΙΤΉΜΑΤΑ ?ΑΙΧΜΕΣ ΤΗΣ ΑΠΕΡΓΙΑΚΗΣ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΗΣ
1. Καμία απόλυση εκπαιδευτικού ? Διασφάλιση των εργασιακών δικαιωμάτων μονίμων και αναπληρωτών
2. Άμεση απόσυρση του Π.Δ. για τις υποχρεωτικές μεταθέσεις
3. Άμεση κατάργηση των νόμων για το νέο Πειθαρχικό Δίκαιο (ν.4093/12 και 4057/12) που έχει θέσει υπό διωγμό τους εκπαιδευτικούς
4. Απόσυρση του ΠΔ για την Αξιολόγηση. Κατάργηση του ν.4142/13 για την Αρχή Διασφάλισης Ποιότητας
5. Διασφάλιση των οργανικών θέσεων που απειλούνται από την αύξηση του διδακτικού ωραρίου (ν.4152/13, παρ. Θ). Κατάργηση του ν.4152/13.
6. Ουσιαστική οικονομική αναβάθμιση των εκπαιδευτικών, ιδιαίτερα των νεότερων. Κατάργηση του ν.4024/2011
7. Καμία κατάργηση ? συγχώνευση σχολείου. 25 μαθητές κατ? ανώτατο όριο στην τάξη
8. Να μην περάσουν τα σχέδια νόμων για το Γενικό και Τεχνολογικό Λύκειο που είχαν δοθεί στη δημοσιότητα το προηγούμενο διάστημα
9. Όχι στις μνημονιακές πολιτικές που διαλύουν τη δημόσια εκπαίδευση.
Οι παρατάξεις που εισηγούνται την παραπάνω πρόταση δεσμεύονται ηθικά και συνδικαλιστικά ότι δεν θα προχωρήσουν στην ψήφισή της χωρίς μαζικές Γ.Σ. (κατεύθυνση συμμετοχής τουλάχιστον 30% των εγγεγραμμένων μελών των Σωματείων ή στη βάση των Καταστατικών τους) και όχι με αποφάσεις Δ.Σ.
Δείτε την Εισήγηση σε μορφή pdf … εδώ