Rss Feed Tweeter button Facebook button Youtube button

17-05-2018 Προβληματική και η νέα εγκύκλιος για τις ηλεκτρονικές εγγραφές – επανεγγραφές στα ΕΠΑΛ

Ο.Λ.Μ.Ε.                                                              

Ερμού & Κορνάρου 2

ΤΗΛ: 210 32 30 073 –  32 21 255

FAX: 210 3227382

www.olme.gr

e-mail: olme@otenet.gr                                                                    Αθήνα, 17/05/2018

 

Προβληματική και η νέα εγκύκλιος για τις ηλεκτρονικές εγγραφές – επανεγγραφές στα ΕΠΑΛ

Όπως και πέρσι, πρώτη χρονιά εφαρμογής της ηλεκτρονικής εγγραφής, η ομοσπονδία αναδεικνύει την συνεχή προσπάθεια του Υπουργείου Παιδείας για συρρίκνωση των ΕΠΑΛ.

Ο αδιευκρίνιστος και πολύπλοκος τρόπος εγγραφής, ιδιαίτερα για τους γονείς και κηδεμόνες που δεν διαθέτουν την απαραίτητη τεχνογνωσία ή πρόσβαση σε Η/Υ, αποβαίνει εις βάρος των σχολείων αυτών.

Στα προβλήματα αυτά έρχεται να προστεθεί και η «εξαφάνιση» από το ηλεκτρονικό σύστημα όλων των ολιγομελών τμημάτων που λειτούργησαν φέτος, όπως επίσης και όλων των εγκεκριμένων Τομέων και Ειδικοτήτων που δεν λειτούργησαν όμως την περασμένη χρονιά.

Το ΔΣ της ΟΛΜΕ απαιτεί:

την εφαρμογή και του προηγούμενου τρόπου εγγραφής για όλους τους μαθητές,

να δοθεί όλος ο απαραίτητος χρόνος στους μαθητές να ενημερωθούν για να επιλέξουν το σχολείο, τον τομέα και την ειδικότητα του ενδιαφέροντος τους,

να δοθεί η δυνατότητα εγγραφής σε όλα τα τμήματα που λειτούργησαν την περσινή χρονιά ως ολιγομελή,

να εγγράφονται οι μαθητές σε όλους τους εγκεκριμένους Τομείς και Ειδικότητες του κάθε σχολείου,

τα τμήματα οι τομείς και οι ειδικότητες των ΕΠΑΛ να ολοκληρώνονται τον Σεπτέμβριο,

να μην «κλειδώνει» ο αριθμός των τμημάτων και να δίνεται η δυνατότητα δημιουργίας και νέου τμήματος σε κάθε σχολείο,

την εφαρμογή της αρχής 20 μαθητών ανά τμήμα – 15 στις κατευθύνσεις – 10 στα εργαστήρια.

Το ΔΣ της ΟΛΜΕ αποφάσισε για:

  • παράσταση διαμαρτυρίας την Πέμπτη 17/5/2018 και ώρα 12:00, στο Υπουργείο Παιδείας,

άμεση συνάντηση με τον Υφυπουργό παιδείας και υπεύθυνο για την Τεχνική Επαγγελματική Εκπαίδευση.

Για να δείτε το αρχείο σε pdf….ΕΔΩ