Rss Feed Tweeter button Facebook button Youtube button

09-01-2015 Επικαιροποιημένος Κατάλογος Θεάτρων, Κινηματογράφων, Βιβλιοπωλείων, Εκδ. Οίκων που δέχονται την Κάρτα Μέλους της ΟΛΜΕ

ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ

ΕΠΙΚΑΙΡΟΠΟΙΗΜΕΝΟΣ ΚΑΤΑΛΟΓΟΣ ΘΕΑΤΡΩΝ, ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΩΝ,  ΒΙΒΛ/ΕΙΩΝ &  ΕΚΔΟΤΙΚΩΝ ΟΙΚΩΝ

ΠΟΥ ΔΕΧΟΝΤΑΙ ΤΗΝ ΚΑΡΤΑ ΜΕΛΟΥΣ ΤΗΣ ΟΛΜΕ

 

  1. Η ΚΑΡΤΑ ΜΕΛΟΥΣ της ΟΛΜΕ (2014 – 2015) χορηγείται από τα Δ.Σ. των ΕΛΜΕ μόνο σε μέλη οικονομικά τακτοποιημένα για το 2014-2015 και ισχύει  μέχρι 31/12/2015.  

 

  1. Στην Κάρτα, σφραγισμένη και υπογεγραμμένη από τα Δ.Σ. των ΕΛΜΕ, πρέπει απαραιτήτως να επικολληθεί  φωτογραφία του δικαιούχου, διαφορετικά δεν θα γίνεται δεκτή από τα Θέατρα, τους Κινηματογράφους και τους Εκδοτικούς Οίκους.

 

  1. Στα Θέατρα και τους Κινηματογράφους η Κάρτα ισχύει για 2 άτομα. 

 

  1. Η έκπτωση στα βιβλία ισχύει μόνον για τον / την κάτοχο της Κάρτας Μέλους και μόνον στα καταστήματα των Εκδόσεων ή τα Βιβλιοπωλεία τους.

 

  1. Η Κάρτα Μέλους 2013 ? 2014 ισχύει μέχρι 31/12/2014.

 

  1. Για τη χρησιμοποίηση της Κάρτας οι συνάδελφοι πρέπει να έχουν μαζί τους την Αστυνομική τους Ταυτότητα και να τηρούν αυστηρά τους περιορισμούς της στήλης των «Παρατηρήσεων».

 

  1. Παρακαλούνται τα Δ.Σ. των ΕΛΜΕ να κοινοποιήσουν στα Σχολεία τον Πρώτο Κατάλογο με τα Θέατρα, τους Κινηματογράφους και τους Εκδοτικούς Οίκους.

 

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟΝ ΚΑΤΑΛΟΓΟ ? ΕΔΩ  

23-12-2014 Βράβευση της ΟΛΜΕ από την Εκπαιδευτική Διεθνή

ΒΡΑΒΕΥΣΗ ΤΗΣ ΟΛΜΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΔΙΕΘΝΗ

 Με την ευκαιρία της συμπλήρωσης 90 χρόνων από την ίδρυση της ΟΛΜΕ, η Εκπαιδευτική Διεθνής (Education International) βράβευσε την ΟΛΜΕ απονέμοντάς της ειδικό έπαινο.

Η απονομή του επαίνου έγινε στις 20 Δεκεμβρίου στην Αθήνα, κατά τη διάρκεια της πρώτης ημέρας των εκδηλώσεων της ΟΛΜΕ για τα 90 χρόνια λειτουργίας της, από το Γενικό Γραμματέα της Education International, Fred van Leeuwen.

Να σημειώσουμε ότι η ΟΛΜΕ είναι η πρώτη οργάνωση στον κόσμο στην οποία απονεμήθηκε τέτοιος έπαινος. Η απονομή επαίνων αποτελεί μια καινούργια πρωτοβουλία  της Education International, για να αναγνωρίσει με αυτόν τον τρόπο το σημαντικό έργο που ασκούν τα εκπαιδευτικά συνδικάτα στο να προάγουν τα συμφέροντα των εκπαιδευτικών και των μαθητών.

Ο Fred van Leeuwen κατά τη διάρκεια της απονομής του επαίνου, εξήρε την δράση της ΟΛΜΕ για την προάσπιση των δημοκρατικών και κοινωνικών αξιών σε όλη την ιστορία της. «Εσείς πάντοτε μέχρι τώρα έχετε αντισταθεί στην τυραννία», είπε. «Η ομοσπονδία σας έχει υποστεί τα δεινά της κατοχής από τη Ναζιστική Γερμανία του 1940 έως το 1944, έχει επιβιώσει από τη ακροδεξιά, στρατιωτική χούντα του 1967 έως το 1974 και σήμερα αντιστέκεται στη νεοφιλελεύθερη τυραννία, όπως φαίνεται να είναι, καθώς διακυβεύει την ίδια την ύπαρξη του ελληνικού δημόσιου σχολείου».

Στον έπαινο που έλαβε η ΟΛΜΕ, αναφέρονται τα παρακάτω:

«Αναγνωρίζοντας τον αγώνα της ΟΛΜΕ για τη βελτίωση του επαγγελματικού κύρους των καθηγητών της Δημόσιας Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης της Ελλάδας και σε αναγνώριση των δημοκρατικών δικαιωμάτων  και ελευθεριών τους από το 1924.

 Επαινώντας την ΟΛΜΕ για το έργο που ασκεί εδώ και 90 χρόνια για τη βελτίωση της ποιότητας και της δικαιοσύνης στην παρεχόμενη εκπαίδευση μέσα από το ελληνικό δημόσιο εκπαιδευτικό σύστημα γενικότερα και τη δημόσια Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση ειδικότερα.

Αναγνωρίζοντας τη συνεισφορά της ΟΛΜΕ στη Διεθνή Αλληλεγγύη σε παγκόσμιο και Ευρωπαϊκό επίπεδο».

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΤΗΝ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ…. ΕΔΩ

23-12-2014 Συνάντηση αντιπροσωπειών ΟΛΜΕ και ΚΚΕ

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑΣ ΤΗΣ ΟΛΜΕ ΜΕ ΤΟ KKE

Στο πλαίσιο των συναντήσεων του ΔΣ της ΟΛΜΕ με τα κόμματα του κοινοβουλίου, πραγματοποιήθηκε σήμερα Τρίτη 23 Δεκεμβρίου 2014, συνάντηση αντιπροσωπειών της ΟΛΜΕ και του ΚΚΕ στην οποία συμμετείχαν το μέλος του ΠΓ της ΚΕ του ΚΚΕ, Νίκος Σοφιανός και ο  Κυριάκος Ιωαννίδης, υπεύθυνος του Τμήματος Παιδείας της ΚΕ του ΚΚΕ.

Η αντιπροσωπεία της ΟΛΜΕ ανέλυσε τα σοβαρά και οξυμμένα προβλήματα που αντιμετωπίζει το δημόσιο σχολείο και ο εκπαιδευτικός, ως αποτέλεσμα της πολιτικής των μνημονίων κυβέρνησης ? τρόικας (διαθεσιμότητες ? απολύσεις, τραγική μείωση δαπανών, μείωση του αριθμού των εκπαιδευτικών, κατάργηση σχολείων και εκπαιδευτικών δομών, αξιολόγηση-πειθαρχικό δίκαιο, επιπτώσεις από τον ν.4186/13 ?τράπεζα θεμάτων ? τεχνική επαγγελματική εκπαίδευση, εργασιακά δικαιώματα, μείωση μισθών και συντάξεων κ.λπ.).

ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ ΤΟ ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΣΕ ….. PDF

22-12-2014 Προκήρυξη για συνεργάτη της ΟΛΜΕ για ιστοσελίδα

ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ

             Η ΟΛΜΕ ζητά εξωτερικό συνεργάτη (φυσικό πρόσωπο ή εταιρεία) για την ιστοσελίδα και τα κοινωνικά δίκτυα της Ομοσπονδίας.

Συγκεκριμένα:

1. Καθημερινή ενημέρωση ιστοσελίδας, blog και σελίδων κοινωνικών δικτύων (facebook, twitter, youtube, κ.λπ.,) με υλικό (κείμενα, φωτογραφίες, βίντεο, κ.λπ.) που θα στέλνονται από τη Γραμματεία της ΟΛΜΕ.

2.Συντήρηση και βελτίωση, όταν απαιτείται, ιστοσελίδας, blog, κοινωνικών δικτύων, κ.λπ.

3. Μεταφορά της ιστοσελίδας σε άλλον πάροχο (άπαξ)

4. Εξαγωγή back up περιοδικά κάθε τρίμηνο.

Παρακαλούμε για την αποστολή των προσφορών το αργότερο μέχρι την Τετάρτη, 7 Ιανουαρίου 2015 στο: olme@otenet.gr

ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΑΡΧΕΙΟ ΠΡΟΚΗΡΥΞΗΣ ….. ΕΔΩ

22-12-2014 Σχετικά με την τροπολογία για τις διαθεσιμότητες

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΙΣ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΤΗΤΕΣ

 

Το Δ.Σ. της ΟΛΜΕ σχετικά με τις διαθεσιμότητες ζητά από την κυβέρνηση:

  1. Να επεκταθεί η τροπολογία του Υπουργείου Διοικητικής Μεταρρύθμισης και συγκεκριμένα η παράταση της διαθεσιμότητας έως την 30/3/2015, να αφορά και τους εκπαιδευτικούς που τέθηκαν σε διαθεσιμότητα που δεν έκαναν αίτηση για οποιοδήποτε λόγο.
  2. Να διασφαλισθεί ότι δεν θα απολυθεί κανείς εκπαιδευτικός, να τοποθετηθούν όλοι σε εκπαιδευτικές θέσεις του Υπουργείου Παιδείας και να επανέλθουν όλοι οι τομείς και οι ειδικότητες που καταργήθηκαν.
  3. Να διασφαλιστεί για όλους τους εργαζόμενους στο δημόσιο που τέθηκαν σε διαθεσιμότητα: καμία απόλυση, επανατοποθέτηση όλων σε μόνιμες θέσεις και επαναπρόσληψη όσων απολύθηκαν.

 

ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΑΡΧΕΙΟ ΣΕ  PDF ….εδώ

09-12-2014 Εκδηλώσεις για τα 90 χρόνια της ΟΛΜΕ

Αθήνα, 17/12/14

 

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ – ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

Εκδηλώσεις για τα 90 χρόνια της ΟΛΜΕ

 

Το 2014 η ΟΛΜΕ συμπληρώνει 90 χρόνια από την ίδρυσή της το 1924. 90 χρόνια σημαντικών αγώνων και αγωνίας για τη δημόσια εκπαίδευση και τον εκπαιδευτικό.

Το Δ.Σ. της ΟΛΜΕ, για να τιμήσει τους αγώνες αυτούς, αλλά και τους εκπαιδευτικούς που έδωσαν σημαντικό μέρος της ζωής τους για να λειτουργεί και να δρα η Ομοσπονδία των καθηγητών της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, οργανώνει εκδηλώσεις το διήμερο 20 ? 21 Δεκεμβρίου 2014.

Συγκεκριμένα, οι εκδηλώσεις αυτές θα πραγματοποιηθούν στον Πολυχώρο του Δήμου Αθηναίων «Άννα & Μαρία Καλουτά», Τιμοκρέοντος 6Α στον Ν. Κόσμο, από τις 6 ? 10 μ.μ. και θα περιλαμβάνουν:

α) το Σάββατο, 20/12/14:

  • Συζητήσεις με θέμα την ιστορία της ΟΛΜΕ με τη συμμετοχή ιστορικών και πρώην συνδικαλιστικών στελεχών της ΟΛΜΕ
  • Την κωμωδία «Ο Αξιολογητής του Γκογκόλ» από τη θεατρική ομάδα της Πολιτιστικής Λέσχης της ΟΛΜΕ.

    β) την Κυριακή, 21/12/14:

  • Συναυλίες από Μουσικά Σχολεία της Αττικής (Αλίμου, Ιλίου, Πειραιά)
  • Μαζί μας, στις 8 μ.μ., θα είναι ο συνθέτης Θάνος Μικρούτσικος και ο Κώστας Θωμαϊδης.

Στον χώρο των εκδηλώσεων θα υπάρχει έκθεση αφίσας, φωτογραφιών και παλαιών εκδόσεων της Ομοσπονδίας μας.

Σας καλούμε όλους και όλες να συμμετέχετε στις εκδηλώσεις.

Τρόποι πρόσβασης:

 Πλησιέστερες στάσεις ΜΕΤΡΟ: «ΣΥΓΓΡΟΥ ΦΙΞ» & «ΝΕΟΣ ΚΟΣΜΟΣ»

Λεωφορειακές γραμμές: Α2, Β2, 550, 040, 106, 126, 136 & 137, στάση «ΑΓΙΟΣ ΣΩΣΤΗΣ»

Τρόλεϊ: 10, στάση «ΑΓΙΟΣ ΣΩΣΤΗΣ»  Τραμ: Πλησιέστερη στάση «ΜΠΑΚΝΑΝΑ»

Για να δείτε το Πρόγραμμα της Εκδήλωσης σε pdf … εδώ

Για να δείτε τη συνοπτική ιστορική αναδρομή της ΟΛΜΕ σε pdf … εδώ

Για να δείτε την πρόσκληση της εκδήλωσης σε jpg … εδώ

Για να δείτε την αφίσα της εκδήλωσης σε jpg … εδώ

Για να δείτε την αφίσα της παράστασης της Θεατρικής Ομάδας της Πολιτιστικής Λέσχης της ΟΛΜΕ … εδώ

Για να δείτε το δελτίο τύπου και τον χάρτη πρόσβασης σε pdf … εδώ

Για να δείτε το τηλεοπτικό σποτ …..εδώ

Screen Shot 2014-12-09 at 2.58.44 PM

19-12-2014 Έκθεση από το πανευρωπαϊκό συνέδριο του ευρωπ. τμήματος της Education International

ΠΑΝΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ

του ΕΥΡΩΠΑΪΚΌΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΔΙΕΘΝΟΥΣ

(ΒΙΕΝΝΗ, Νοέμβριος 2014)

 

Πραγματοποιήθηκε στη Βιέννη από 26-27/11/14 το Συνέδριο των Ευρωπαϊκών Συνδικάτων Εκπαιδευτικών. Το συνέδριο οργανώθηκε από το Ευρωπαϊκό τμήμα της Εκπαιδευτικής Διεθνούς Ομοσπονδίας (ETUCE – EDUCATION INTERNATIONAL). Το συνέδριο αυτό γίνεται κάθε δύο χρόνια. Η ETUCE αποτελείται από τις ομοσπονδίες εκπαιδευτικών όλων των βαθμίδων από όλες τις χώρες της Ευρώπης και συγχρόνως αποτελεί το τμήμα της Education International.

Το θέμα του συνεδρίου ήταν «το Μέλλον του Επαγγέλματος του Εκπαιδευτικού». Παράλληλα υπήρχαν προσυνεδριακές συνεδρίες για διάφορα θέματα όπως: για την προσχολική αγωγή, την τριτοβάθμια εκπαίδευση, για τις επιπτώσεις της οικονομικής κρίσης στην εκπαίδευση.

Καλωσορίζοντας τους συμμετέχοντες στην πρώτη Ειδική Συνδιάσκεψη της ΕΤUCE, στις 26-27 Νοεμβρίου 2014 στη Βιέννη με θέμα «Το Μέλλον του Επαγγέλματος του Εκπαιδευτικού», η πρόεδρος της ETUCE Christine Blower εξέφρασε τον προβληματισμό της για το πώς θα είναι η εκπαίδευση και το έργο του εκπαιδευτικού στο μέλλον κάνοντας αναφορά στον κόσμο σήμερα που είναι συνεχώς σε ηλεκτρονική σύνδεση (on-line). Ο Γενικός Γραμματέας της Εκπαιδευτικής Διεθνούς, Fred van Leeuwen, περιέγραψε τις συνέπειες που τυχόν προκύπτουν όταν τα παιδιά χάνονται στην κοινωνία λόγω ανεπάρκειας του εκπαιδευτικού συστήματος και σκιαγράφησε τις προκλήσεις  με τις οποίες έρχεται αντιμέτωπη η ποιοτική εκπαίδευση, όπως τα μέτρα λιτότητας, η ιδιωτικοποίηση και η υποβάθμιση του επαγγελματικού χαρακτήρα του έργου του εκπαιδευτικού. Οριοθετώντας το θέμα της συνδιάσκεψης, ο υπεύθυνος του Ευρωπαϊκού Τμήματος της Εκπαιδευτικής Διεθνούς, Martin Romer, επεσήμανε τις προκλήσεις από τις ραγδαίες εξελίξεις στο χώρο της Τεχνολογίας Πληροφοριών και Επικοινωνιών και από τις μειωμένες επενδύσεις στην εκπαίδευση.

Α . ΤΟ ΨΗΦΙΣΜΑ ΤΗΣ ΟΛΜΕ

Σημαντικότερη στιγμή από τη δική μας σκοπιά η έγκριση του ψηφίσματος που κατατέθηκε από τη ΟΛΜΕ,  υποστηρίχθηκε και από την Ομοσπονδία Εκπαιδευτικών της Σερβίας, και αναφέρονταν στις επιπτώσεις των νεοφιλελεύθερων πολιτικών στην Ευρώπη στην εκπαίδευση. Είναι σημαντικό, γιατί είχαμε ως ΟΛΜΕ την πρωτοβουλία, όχι απλά για ένα ψήφισμα συμπαράστασης στους αγώνες μας στην Ελλάδα, αλλά για ένα συνολικό ψήφισμα για τις πολιτικές που ασκούνται στην Ευρώπη από πολλές κυβερνήσεις με την καθοδήγηση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Και είναι σημαντικό, γιατί αμφισβητείται αυτή η πολιτική σε Ευρωπαϊκό επίπεδο πλέον.

Για το ψήφισμα μίλησε εκ μέρους της Ελληνικής αντιπροσωπείας ο πρόεδρος της ΟΛΜΕ Θέμης Κοτσιφάκης, ο οποίος αναφέρθηκε ιδιαίτερα στην κατάσταση στην Ελλάδα και στην πολιτική κυβέρνησης και τρόικας αλλά και στους αγώνες όλων των εργαζομένων, που εκφράστηκαν και με την πανεργατική απεργία στις 27/11 καθώς και στις  κινητοποιήσεις των εκπαιδευτικών σε διαθεσιμότητα. Σημαντικό ήταν επίσης το γεγονός πως το ψήφισμα υποστήριξαν με θέρμη με παρεμβάσεις τους εκπρόσωποι από τα συνδικάτα της Πορτογαλίας (FENPROF), της Ισπανίας (FECCOO), της Γαλλίας (SNES και FO), της Μάλτας (MUT) και της Μ. Βρετανίας (NUT). Συνδικάτα που εκπροσωπούν εκατοντάδες χιλιάδες εκπαιδευτικούς στην Ευρώπη και η συνεργασία τους με την ΟΛΜΕ είναι σημαντικός τομέας της διεθνούς δράσης της ομοσπονδίας μας. Να σημειώσουμε πως είχε προηγηθεί η συνάντηση για τις επιπτώσεις της οικονομικής κρίσης και των νεοφιλελεύθερων πολιτικών στην εκπαίδευση την προηγούμενη ημέρα (25/11/14), στην οποία εκπρόσωποι συνδικάτων από πολλές χώρες (Πορτογαλία, Ισπανία, Βουλγαρία, Ιρλανδία, Ελλάδα και Λιθουανία) παρουσίασαν στοιχεία από τις χώρες τους. Κοινά χαρακτηριστικά οι περικοπές μισθών και συντάξεων, οι αλλαγές στα εργασιακές σχέσεις και στα εκπαιδευτικά συστήματα.

Πιο συγκεκριμένα στο ψήφισμα αυτό καταγγέλλονται οι νεοφιλελεύθερες πολιτικές λιτότητας και περικοπών και στην εκπαίδευση που υλοποιούνται με πρόσχημα την οικονομική κρίση. Καταγγέλλεται επίσης το δημοσιονομικό σύμφωνο της Ε.Ε. και οι περικοπές στους προϋπολογισμούς των κρατών μελών της, κυρίως στις κοινωνικές δαπάνες, στους μισθούς και στις συντάξεις των εργαζομένων. Πολύ σημαντική είναι η διαπίστωση πως «τα χρέη δεν δημιουργήθηκαν από τους λαούς της Ευρώπης, αλλά κατά κύριο λόγο από το τραπεζικό σύστημα» και πως με τα «μέτρα λιτότητας ανακατανέμεται ο πλούτος υπέρ των πλουσίων και των ισχυρών σε βάρος των εργαζομένων και της πλειοψηφίας των λαών».

Καταδικάζονται οι επιπτώσεις που έχουν επιφέρει οι πολιτικές των περικοπών στην εκπαίδευση: μείωση εκπαιδευτικών, όπως το κλείσιμο σχολείων, η αύξηση του αριθμού των μαθητών στην τάξη, η συρρίκνωση των ευκαιριών μάθησης. Γίνεται ιδιαίτερη αναφορά  στις επιπτώσεις από τις διαθεσιμότητες εκπαιδευτικών της ΤΕΕ στην Ελλάδα σε εκπαιδευτικούς και μαθητές.

Ιδιαίτερη μνεία στο ψήφισμα γίνεται στο γεγονός ότι οι αλλαγές στις εργασιακές σχέσεις των εκπαιδευτικών, η αύξηση των ελαστικών σχέσεων εργασίας, οι περικοπές μισθών, η εργασιακή επιβάρυνση, δημιουργούν σοβαρές αρνητικές επιπτώσεις που υποβαθμίζουν το εκπαιδευτικό επάγγελμα αλλά και το δημόσιο σχολείο.

Τέλος σημαντικό είναι το γεγονός πως για πρώτη φορά διαπιστώνονται πως  οι αντιεκπαιδευτικές αλλαγές που προωθεί η Ε.Ε. βασίζονται και προάγουν τις αξίες της αγοράς, της επιχειρηματικότητας και του ανταγωνισμού στο χώρο της εκπαίδευσης σε βάρος οικουμενικών, ανθρωπιστικών αξιών. Ασκείται κριτική σε κείμενα ? οδηγίες της Ευρωπαϊκής Επιτροπής όπως «η Αναθεώρηση της Στρατηγικής για την Εκπαίδευση» και στο γεγονός πως προωθείται μια εκπαίδευση που θα βασίζεται στην  «παροχή αποσπασματικών γνώσεων και δεξιοτήτων σε βάρος μιας ευρύτερης παιδείας και παιδαγωγικής, οι οποίες  πρέπει να διαμορφώνουν τους δημοκρατικούς πολίτες του μέλλοντος».

Για να δείτε τη συνέχεια της Έκθεσης σε pdf … εδώ

18-12-2014 Επιστολή του ΔΣ της ΟΛΜΕ προς την ΕΕ της ΑΔΕΔΥ για την οργάνωση κινητοποίησης για το ασφαλιστικό

Αθήνα, 18/12/14

                                                                                                A.Π.: 315

                                                                                                ΠΡΟΣ:

                                                                                    Την Ε.Ε. της ΑΔΕΔΥ

Το Δ.Σ. της ΟΛΜΕ προτείνει προς την Ε.Ε. της ΑΔΕΔΥ την οργάνωση κινητοποίησης τις επόμενες ημέρες για το ασφαλιστικό με βάση το συνολικό πλαίσιο των αποφάσεων της ΟΛΜΕ (16ο Συνέδριο):

  • Κατάργηση όλων των αντιασφαλιστικών νόμων, της μείωσης συντάξεων και της αύξησης των ορίων ηλικίας συνταξιοδότησης. Να επιστραφούν τα κλεμμένα χρήματα στα ταμεία (κούρεμα). Αποκατάσταση όλων των απωλειών. Να μη μετατραπούν τα επικουρικά μας ταμεία σε επαγγελματικά και χάσουν το δημόσιο και κοινωνικό τους χαρακτήρα και, με αιχμή να μην ληφθούν νέα αντιασφαλιστικά μέτρα.

 Για να δείτε το αρχείο σε pdf … εδώ

18-12-2014 Πρακτικά μέτρα στήριξης για τις συνεδριάσεις των συλλόγων για την αξιολόγηση-αυτοαξιολόγηση

Αθήνα, 18/12/14

 ΠΡΑΚΤΙΚΑ ΜΕΤΡΑ ΣΤΗΡΙΞΗΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΕΙΣ ΤΩΝ ΣΥΛΛΟΓΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ? ΑΥΤΟΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ

Συναδέλφισες, συνάδελφοι

Mετά από καταγγελίες συναδέλφων από σχολεία ότι ασκούνται πιέσεις από Διευθυντές σχετικά με το θέμα συμμετοχής στην απεργία-αποχή από κάθε αξιολογική διαδικασία, αλλά και για τη διαδικασία στις συνεδριάσεις των συλλόγων διδασκόντων,

ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΖΟΥΜΕ ΤΑ ΕΞΗΣ:

1) ΑΠΕΡΓΙΑ-ΑΠΟΧΗ σημαίνει ότι απέχουμε από συγκεκριμένο έργο και όχι από κάθε έργο. Εκτελούμε όλα τα υπόλοιπα καθήκοντά μας (διδακτικά και άλλα διοικητικά και εκπαιδευτικά) εκτός από αυτά που απορρέουν από τις διαδικασίες της αξιολόγησης και της αυτοαξιολόγησης. Όσοι συνάδελφοι συμμετέχουμε στην απεργία-αποχή της ΟΛΜΕ δε διατρέχουμε κανένα πειθαρχικό κίνδυνο, αφού είναι μια καθ? όλα νόμιμα προκηρυγμένη κινητοποίηση που έχει απόλυτη και πλήρη κάλυψη της ΟΛΜΕ. Επίσης δεν τίθεται θέμα παρακράτησης χρημάτων, αφού εκτελούμε πλήρως το εκπαιδευτικό μας έργο και όλα τα καθήκοντα μας ως εκπαιδευτικοί.

2) Για τις συνεδριάσεις των συλλόγων διδασκόντων:

Α) Όταν καλούμαστε σε συνεδρίαση συλλόγου διδασκόντων όπου έχει θέμα σχετικό με την αυτοαξιολόγηση-αξιολόγηση (π.χ. σχέδια δράσης, προγραμματισμός ΑΕΕ κλπ.), δηλώνουμε συμμετοχή στην απεργία-αποχή που έχει κηρύξει η OΛΜΕ.

Β) Η συμμετοχή μας στην απεργία-αποχή αφορά το συγκεκριμένο και μόνο θέμα, της ημερήσιας διάταξης.

Γ) Αν ο σύλλογος διδασκόντων έχει κι άλλα θέματα, συμμετέχουμε σε όλα τα υπόλοιπα και στο θέμα που αφορά την αυτοαξιολόγηση δηλώνουμε ότι συμμετέχουμε στην απεργία-αποχή που έχει κηρύξει η ΟΛΜΕ. Επιδιώκουμε σε κάθε σύλλογο διδασκόντων η συμμετοχή στην απεργία-αποχή να είναι πλειοψηφική. Όπου χρειασθεί μπορεί να κληθεί και το σωματείο για ενημέρωση πριν τις συνεδριάσεις.

Δ) Όταν η πλειοψηφία των εκπαιδευτικών της σχολικής μονάδας συμμετέχουν στην απεργία-αποχή, τότε στο συγκεκριμένο ζήτημα δεν έχει απαρτία ο σύλλογος διδασκόντων και άρα δεν μπορεί να προχωρήσει καμία διαδικασία σχετικά με την αυτοαξιολόγηση.

Ε) Στη βάση των παραπάνω, καλούμε τους συναδέλφους θαρρετά να διατυπώσουν την άποψή τους και στο πρακτικό. Δεν έχουν να φοβηθούν τίποτα.

Σε κάθε περίπτωση, ενημερώνουμε τους Διευθυντές των σχολείων ότι δεν είναι υποχρεωτική η αναγραφή των ονομάτων αυτών που έκαναν χρήση της απεργίας – αποχής, όταν δεν είναι η πλειοψηφία του συλλόγου (εκτός αν το επιθυμούν οι ίδιοι). Στο πρακτικό μπορούν να  γράφονται μόνο η απόφαση του συλλόγου, το αποτέλεσμα της ψηφοφορίας και τα ονόματα των παρόντων.

Στην περίπτωση αυτή, ο διευθυντής/ντρια του σχολείου γράφει στο βιβλίο πράξεων του διευθυντή ότι λόγω της συμμετοχής των εκπαιδευτικών στην απεργία-αποχή που έχει κηρύξει η ΟΛΜΕ με  απόφασή της και με το εξώδικο που απέστειλε προς το Υπουργείο Παιδείας και Οικονομικών, ο σύλλογος διδασκόντων που κλήθηκε με θέμα την εγκύκλιο «Υλοποίηση της Αξιολόγησης του Εκπαιδευτικού Έργου της σχολικής μονάδας – Διαδικασίες αυτοαξιολόγησης κατά το σχολικό έτος 2014-2015» ? ή με οποιοδήποτε αντίστοιχο θέμα, δεν είχε απαρτία και επομένως δεν προχωρά καμιά διαδικασία.

3) Για τους ΔΙΕΥΘΥΝΤΕΣ:
Καλούμε τους διευθυντές να μην δεχτούν ούτε να αξιολογηθούν, ούτε να μετατραπούν σε αξιολογητές των συναδέλφων ή των σχολείων τους μέσω της αυτοαξιολόγησης. Αυτό σημαίνει ότι επικαλούνται την απεργία-αποχή που κήρυξαν τα αρμόδια όργανα της ΟΛΜΕ, ώστε να μην παραδώσουν προγραμματισμό δράσης ή σχέδια δράσης των σχολικών μονάδων τους, να μην συμμετέχουν στην εξ αποστάσεως ή σε δια ζώσης επιμόρφωση για την αξιολόγηση, να μην συμμετέχουν στις διαδικασίες της προσωπικής αξιολόγησής τους και να μην καταθέσουν στη σχετική ηλεκτρονική πλατφόρμα τον φάκελο τους (portfolio), να μην αξιολογήσουν εκπαιδευτικούς, να μην πιέζουν τους συναδέλφους προς αυτήν την κατεύθυνση.

Για όλους τους ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ:

Καλούμε όλους τους εκπαιδευτικούς να μην δεχτούν ούτε να αξιολογηθούν, ούτε να αξιολογήσουν το σχολείο τους μέσω της αυτοαξιολόγησης:

Να μην παραδώσουν προγραμματισμό ή σχέδιο εργασίας για την αυτοαξιολόγηση της σχολικής τους μονάδας. Να μην κάνουν αίτηση για εθελοντική αξιολόγηση. Να μην παραδώσουν έκθεση ατομικής αξιολόγησης. Να μην δεχτούν καμιά διαδικασία αξιολόγησής τους από το σχολικό σύμβουλο και το διευθυντή του σχολείου.

Για να δείτε το αρχείο σε pdf … εδώ

18-12-2014 Όχι στην είσοδο ιδιωτικών κολλεγίων στα δημόσια σχολεία

           Αθήνα, 18/12/14

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ? ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ

Όχι στην είσοδο ιδιωτικών κολλεγίων στα δημόσια σχολεία

Με έγγραφο του Υπουργού Παιδείας, εγκρίνεται η πραγματοποίηση οργανωμένων επισκέψεων του Deere στα δημόσια Λύκεια της χώρας, οι οποίες στοχεύουν στη διαφήμιση των εκπαιδευτικών προγραμμάτων του ιδιωτικού κολεγίου.

Συγκεκριμένα, με το υπ. αριθμ. 199648/Δ7/9/12/2014 έγγραφο του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων εγκρίνεται το αίτημα επισκέψεων σε Λύκεια από το Αμερικάνικο Κολλέγιο Ελλάδας. Όπως αναφέρεται στην εν λόγω έγκριση, «οι επισκέψεις στα σχολεία θα πραγματοποιούνται σε συνεργασία με τους Διευθυντές Λυκείων και τους υπευθύνους ΣΕΠ των Κέντρων Συμβουλευτικής και Προσανατολισμού (ΚΕΣΥΠ) με στόχο: α) τη διοργάνωση παρουσιάσεων/workshops με ομιλίες από επαγγελματίες του χώρου για διάφορα αντικείμενα σπουδών (π.χ. Διοίκηση Επιχειρήσεων, Χρηματοοικονομικά, Τουρισμός, Τέχνες, Ψυχολογία, κ.ά.), β) την παρουσίαση των ειδικών υποτροφιών που δίνονται από το «Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος» σε αριστούχους φοιτητές των ελληνικών ΑΕΙ-ΤΕΙ και γ) την παρουσίαση του συνολικού προγράμματος ακαδημαϊκών υποτροφιών που προσφέρει το Deree βάσει του βαθμού απολυτηρίου.»

Φαίνεται ότι δεν έφτανε στα ποικίλα κολέγια που λειτουργούν στην πατρίδα μας η προσφορά ισοτίμησης των πανάκριβών τίτλων τους με εκείνους των δημόσιων ΑΕΙ. Τώρα προσφέρονται και οι μαθητές και μαθήτριες των Λυκείων μας βορρά στις επεκτατικές ορέξεις των ιδιωτικών εκπαιδευτικών επιχειρήσεων.

Καθίσταται σαφές από όλα τα παραπάνω, ότι η ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, έχει ως προτεραιότητα της,  την προώθηση των συμφερόντων της ιδιωτικής εκπαίδευσης και την διαφήμιση των κολεγίων.

Είναι μια επικίνδυνη εξέλιξη που επιβεβαιώνει τη στρατηγική της Ε.Ε. για συνύπαρξη του δημόσιου και του ιδιωτικού τομέα με τελικό όφελος στα επιχειρηματικά συμφέροντα.

Το Δ.Σ. της ΟΛΜΕ καταγγέλλει την απόφαση αυτή του Υπουργείου Παιδείας και ζητά από τους συλλόγους διδασκόντων των δημόσιων λυκείων να μην αποδεχτούν τις επισκέψεις εκπροσώπων του ιδιωτικού κολλεγίου στο σχολείο τους.

Για να δείτε το αρχείο σε pdf … εδώ