Rss Feed Tweeter button Facebook button Youtube button

28-11-2014 Εγκριση από το Συνέδριο των Ευρωπ. Εκπ/κών Συνδικάτων του ψηφίσματος της ΟΛΜΕ

Αθήνα, 28/11/2014

ΕΓΚΡΙΘΗΚΕ ΑΠΌ ΤΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΤΩΝ ΕΥΡΩΠΑΪΚΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΥΝΔΙΚΑΤΩΝ ΨΗΦΙΣΜΑ ΤΗΣ ΟΛΜΕ

Εγκρίθηκε ομόφωνα από το Συνέδριο των Ευρωπαϊκών Συνδικάτων Εκπαιδευτικών, που πραγματοποιήθηκε στη Βιέννη από 26-27/11/14, ψήφισμα που κατέθεσε η ΟΛΜΕ για την καταδίκη των νεοφιλελεύθερων πολιτικών στην Ευρώπη και τις δραματικές επιπτώσεις που αυτές έχουν στην εκπαίδευση.

 Για το ψήφισμα μίλησε εκ μέρους της Ελληνικής αντιπροσωπείας ο πρόεδρος της ΟΛΜΕ Θέμης Κοτσιφάκης, ο οποίος αναφέρθηκε ιδιαίτερα στην κατάσταση στην Ελλάδα και στην πολιτική κυβέρνησης και τρόικας αλλά και στους αγώνες όλων των εργαζομένων, που εκφράστηκαν και με την πανεργατική απεργία στις 27/11 καθώς και στις πρόσφατες κινητοποιήσεις των εκπαιδευτικών σε διαθεσιμότητα.

 Το ψήφισμα υποστήριξαν με θέρμη με παρεμβάσεις τους εκπρόσωποι από τα συνδικάτα της Πορτογαλίας (FENPROF), της Ισπανίας (FECCOO), της Γαλλίας (SNES και FO), της Μάλτας(MUT) και της Μ. Βρετανίας (NUT).

 Στην Ελληνική αντιπροσωπεία συμμετείχαν επίσης από την ΟΛΜΕ οι Πεππές Δημήτρης και Αλεβυζάκης Γιώργος και από τη ΔΟΕ Φασφαλής Νίκος και Καλόγηρος Νίκος.

 Το συνέδριο οργανώθηκε από το Ευρωπαϊκό τμήμα της Εκπαιδευτικής Διεθνούς Ομοσπονδίας (ETUCE – EDUCATION INTERNATIONAL).

Για να δείτε το ψήφισμα στα Ελληνικά πατήστε ...εδώ

Για να δείτε το ψήφισμα στα Αγγλικά πατήστε … εδώ

Για να δείτε το Δελτίο Τύπου σε pdf … εδώ

25-11-2014 Δημοσιεύματα στον τύπο για παρεμβάσεις της ΟΛΜΕ (24-25/11/14)

Για να δείτε τα δημοσιεύματα πατήστε εδώ

25-11-2014 Σχετικά με το άρθρο του Πρωθυπουργού για τη σύνδεση της αξιολόγησης με τις επιδόσεις των μαθητών

Αθήνα, 25/11/2014

Ξεκάθαρος και κυνικός

ή αλλιώς ? δείξε μου τους βαθμούς των μαθητών σου να σου πω πως θα αξιολογηθείς!

Μέσα σε λίγες αράδες, σε πρόσφατο άρθρο του ο πρωθυπουργός, ξεκαθαρίζει και συμπυκνώνει ολόκληρη την ουσία της κυβερνητικής πολιτικής στην εκπαίδευση. Συγκεκριμένα γράφει επί λέξει: «Αναβάθμιση της δημόσιας Παιδείας, ώστε να κρίνεται το έργο των εκπαιδευτικών από τα αποτελέσματά τους, δηλαδή από τις επιδόσεις των μαθητών στο γυμνάσιο και στο λύκειο. Κι όχι να υποκαθίσταται από τη φροντιστηριακή παραπαιδεία. Ωστε να επιστρέψει η μάθηση μέσα στο σχολείο, να ανακουφιστούν οι οικογενειακοί προϋπολογισμοί από τα «ιδιαίτερα». Και να μη συνθλίβονται οι μαθητές που σήμερα υποχρεώνονται να μάθουν τα πάντα τα δύο τελευταία χρόνια πριν από τις Πανελλαδικές

Στις παραπάνω γραμμές συμπυκνώθηκε όλο το περιεχόμενο της αντιεκπαιδευτικής και αντεργατικής πολιτικής που εφαρμόζεται στην εκπαίδευση εδώ και χρόνια. Ολόκληρη η «αποτυχία» του νέου εκπαιδευτικού συστήματος, που ντύθηκε τη φορεσιά της μαθητικής αποτυχίας και απόρριψης, μεταφέρεται αυτομάτως στις πλάτες του κόσμου της εκπαίδευσης. Σύμφωνα με το νόμο 4186 («νέο» Λύκειο) αλλά και με τις δηλώσεις του πρωθυπουργού, αποκλειστικός υπεύθυνος για τα πρωτοφανή ποσοστά απόρριψης της νέας γενιάς από το σχολείο είναι ο εκπαιδευτικός. Και μάλιστα αυτό ονοματίζεται με απόλυτο κυνισμό ως «αναβάθμιση της δημόσιας Παιδείας».

Τι κι αν τη φετινή χρονιά τα κενά στα σχολεία, είναι τόσα που ο υπουργός Παιδείας καταφεύγει σε κάθε είδους παλινωδίες για να τα καλύψει! Μόνο που η εκπαίδευση δεν είναι τρύπιο σακάκι να την μπαλώσεις.

Τι κι αν ο νόμος 4186 επιβάλλει εξοντωτικούς ρυθμούς και πολλαπλές ? πανελλαδικού τύπου ? εξετάσεις, έτσι που να «στραγγίζει» τους έφηβους από τα 15 τους χρόνια, υποχρεώνοντας ταυτόχρονα τους καθηγητές να μετατραπούν από Εκπαιδευτικοί σε μηχανές αναπαραγωγής των λύσεων της τράπεζας θεμάτων! Και από δίπλα οι φροντιστηριάρχες τρίβουν τα χέρια τους «πουλώντας» τις λύσεις τα απογεύματα.

Δεν είναι, τυχαίο ότι από την επίσημη αξιολόγηση ουσιαστικά «αγνοούνται» οι αμέτρητοι κοινωνικοί και εκπαιδευτικοί παράγοντες που επηρεάζουν και συνδιαμορφώνουν την εκπαιδευτική διαδικασία και το εκπαιδευτικό έργο. Κοινωνική προέλευση, οικογενειακή κατάσταση, συνθήκες διαβίωσης και κατοικίας, υλικοτεχνική υποδομή σχολείου, τύπος εξετάσεων, σχολικά βιβλία, εκπαιδευτικό κλίμα, παιδαγωγικές μέθοδοι, τα πάντα γίνονται καπνός. «Αγνοούνται» οι κοινωνικές και γεωγραφικές ανισότητες που διαμορφώνουν αντίξοες συνθήκες για την εκπαίδευση των μαθητών από τα ασθενέστερα οικονομικά και κοινωνικά στρώματα. Παραλείπονται όλοι εκείνοι οι παράγοντες που οδηγούν στον Καιάδα της εγκατάλειψης του σχολείου και του αναλφαβητισμού. Και βέβαια εξαφανίζονται τα εξεταστικά «μαχαίρια» του νέου Λυκείου που πριμοδοτούν την αποτυχία και απογειώνουν την απόρριψη.

Οι μάσκες έπεσαν και οι όποιες αυταπάτες υπήρχαν για την αξιολόγηση και το ρόλο της, ξεδιαλύθηκαν. Ο νέος νόμος για το Λύκειο και η αξιολόγηση του εκπαιδευτικού και του έργου του, είναι άρρηκτα δεμένοι μεταξύ τους. Οι σημερινές «επιδόσεις» των μαθητών θα αποτελέσουν τους αυριανούς «μετρήσιμους όρους» για την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών. Αφού λοιπόν το «νέο» Λύκειο των πολλάπλών εξετάσεων, της τράπεζας θεμάτων και της εντατικοποίησης των σπουδών και της εξοντωτικής ύλης, θα έχει εκδιώξει μεγάλη μερίδα της νέας γενιάς από την εκπαίδευση, χαρακτηρίζοντάς τη ως «απορριπτέα», η αξιολόγηση θα αποτελέσει το τέλειο εργαλείο για τη συντριβή των μορφωτικών δικαιωμάτων των παιδιών και των εργασιακών κατακτήσεων των εκπαιδευτικών! Μέσα σε αυτό το τοπίο η αξιολόγηση επιβάλλεται πλέον σαν ώριμο φρούτο, για να αποδοθούν δημόσια οι ευθύνες στους εκπαιδευτικούς, αποκρύπτοντας τον πραγματικό υπεύθυνο που δεν είναι άλλος από την πολιτική  της κυβέρνησης, της ΕΕ και του ΟΟΣΑ η οποία υπαγορεύεται ευθέως από τις ανάγκες του κεφαλαίου για φθηνούς εργαζόμενους, χωρίς δικαιώματα.

Συνάδελφοι,

Τα πράγματα είναι πλέον πέρα από προφανή. Η κυβερνηση στοχεύει ευθέως στην αντιδραστική αναδιάρθρωση του Δημόσιου Σχολείου, έτσι που να υπηρετεί καλύτερα και αποδοτικότερα τις απαιτήσεις του κεφαλαίου και όχι τις μορφωτικές ανάγκες του λαού και της νεολαίας. Θέλει να συντρίψει οριστικά τις εργασιακές σχέσεις, να ανοίξει διάπλατα το δρόμο για μελλοντικές απολύσεις, να επιβάλλει φτώχεια διάρκειας για τους εκπαιδευτικούς.

Χρειάζεται εδώ και τώρα η μεγαλύτερη δυνατή αγωνιστική συσπείρωση του κλάδου για να αποκρουστεί η νέα επίθεση στο Δημόσιο Σχολείο, τα εργασιακά μας δικαιώματα και τα μορφωτικά δικαιώματα της νέας γενιάς.

Καλούμε όλους συναδέλφους να απορρίψουν μαζικά και αποφασιστικά την αξιολόγηση. Καλούμε όλους τους συλλόγους να μην προχωρήσουν σε πράξεις αυτοαξιολόγησης σχολικής μονάδας. Να συμμετάσχουν όλοι οι εκπαιδευτικοί και σύλλογοι διδασκόντων αποφασιστικά και μαζικά στην απεργία ? αποχή που έχει κηρύξει ο κλάδος μας.

Για να δείτε το αρχείο σε pdf … εδώ

25-11-2014 Kάλεσμα συμμετοχής στη γενική απεργία στις 27/11

ΟΛΜΕ

Στις 27 Νοέμβρη απεργούμε!

Όλοι στην απεργία και τα συλλαλητήρια

Αθήνα: πλ. Κλαυθμώνος,

Προσυγκέντρωση ΟΛΜΕ Προπύλαια 10.30 π.μ.

 

Αγώνας για

?    Την υπεράσπιση του Δημόσιου και Δωρεάν Σχολείου

?    Πραγματικές αυξήσεις στους μισθούς

?    Σταθερή και μόνιμη εργασία για όλους

Συνάδελφε,

Μάταια προσπαθεί η κυβέρνηση να πείσει ότι το τέλος των Μνημονίων και της κρίσης έφτασε. Όλες οι διακηρύξεις περί «εξόδου από την κρίση» και «επιστροφής στην ανάκαμψη», ή ακόμα και περί «αποχώρησης του ΔΝΤ», αποδεικνύονται θέατρο σκιών. Η ΕΕ και το ΔΝΤ επιβεβαιώνουν ότι η πολιτική της σκληρής και παρατεταμένης λιτότητας, της βαθιάς φτώχειας και ανεργίας, της διάλυσης όλων των κοινωνικών δομών θα συνεχιστεί και μάλιστα με αμείωτη ένταση. Η κυβέρνηση επιχειρεί να παραπλανήσει την κοινωνία και τους εργαζόμενους, λέγοντας ότι το τέλος των Μνημονίων πλησιάζει, για να συνεχίσει την επόμενη μέρα να εφαρμόζει την ίδια και απαράλλαχτη αντιλαϊκή πολιτική.

Η εκπαίδευση, συνεχίζει να μετράει τις πληγές της από τα αδιάκοπα χτυπήματα της βάρβαρης πολιτικής. Βρισκόμαστε ήδη στο μήνα Νοέμβριο και τα σχολεία και οι μαθητές στενάζουν από τα τεράστια κενά σε εκπαιδευτικούς. Ο υπουργός Παιδείας με απόλυτα ιταμό τρόπο και παίζοντας τα δικά του προσωπικά επικοινωνιακά παιχνίδια, δηλώνει ότι θα προσλάβει «εθελοντές», δηλαδή απλήρωτους και ανασφάλιστους εκπαιδευτικούς, καταπατώντας και ευτελίζοντας κάθε έννοια εργασιακού δικαιώματος. Για πολλοστή χρονιά οι δεκάδες χιλιάδες μαθητών μας, αναγκάζονται να στοιβάζονται σε υπερμεγέθη τμήματα εξ? αιτίας των συγχωνεύσεων τμημάτων στο όνομα της «οικονομίας του προσωπικού», αδιαφορώντας πλήρως για τις παιδαγωγικές ανάγκες και τις εκπαιδευτικές συνθήκες κάτω από τις οποίες διδάσκονται τα παιδιά μας. Η εφαρμογή του νόμου για το «νέο Λύκειο» που τώρα μπαίνει στη δεύτερη χρονιά υλοποίησής του, αποδεικνύει αυτό που έγκαιρα ολόκληρος ο εκπαιδευτικός κόσμος είχε επισημάνει, ότι πρόκειται για ένα σύστημα ακόμα πιο ταξικό, πιο σκληρό για τη νέα γενιά, την οποία θα εκδιώξει βίαια από την εκπαίδευση για να την παραδώσει στην πρόωρη κατάρτηση και στα σύγχρονα σκλαβοπάζαρα της μαθητείας, της απλήρωτης και μαύρης εργασίας.

 

Συνάδελφε,

Η πολιτική της κυβέρνησης ? ΕΕ ? ΔΝΤ θέτει σε πλήρη αμφισβήτηση συλλογικά εργασιακά δικαιώματα και κατακτήσεις δεκαετιών. Η εφαρμογή της λεγόμενης αξιολόγησης τόσο στην εκπαίδευση όσο και συνολικά στο Δημόσιο τομέα, θα έχει ως συνέπεια το τσάκισμα των συλλογικών εργασιακών σχέσεων, νέες απολύσεις, την επιβολή φτώχειας διαρκείας για την πλειοψηφία των εργαζομένων στο Δημόσιο. Ακόμα θα σηματοδοτήσει τη συρρίκνωση και την αντιδραστική αναδιάρθρωση των κοινωνικών δομών του Δημοσίου (Παιδεία ? Υγεία ? Πρόνοια) ώστε να υπηρετεί ακόμα καλύτερα τις συμφέροντα του κεφαλαίου σε αντίθεση με τις λαϊκές ανάγκες. Ταυτόχρονα οι δηλώσεις των κυβερνητικών στελεχών και τα δημοσιεύματα για «νέο μισθολόγιο» στο Δημόσιο τομέα, θα σηματοδοτήσουν νέες δραματικές μειώσεις στους μισθούς όλων των εργαζομένων. Καμία αυταπάτη δεν μπορεί να υπάρξει ότι οι εκπαιδευτικοί θα δουν αυξήσεις στους μισθούς τους, παρά τις δηλώσεις της πολιτικής ηγεσίας του υπουργείου.

Στόχος τους είναι να σπείρουν τη διχόνοια ανάμεσα στους κλάδους των εργαζομένων στο Δημόσιο ώστε να βρουν καλύτερο έδαφος για να εφαρμόσουν την πολιτική της φτώχειας και της εξαθλίωσης.

 

Συνάδελφε,

Απέναντι στην βάρβαρη αυτή πολιτική υπάρχει απάντηση. Είναι ο μαζικός και ανυποχώρητος αγώνας των εργαζομένων και όλου του λαού. Στις 27 Νοέμβρη απεργούμε! Μαζί με όλους τους εργαζόμενους σε ιδιωτικό και δημόσιο τομέα, αγωνιζόμαστε για να υπερασπιστούμε τα δικαιώματά μας στην εργασία και στη μόρφωση των παιδιών μας. Μαζί με τους εργαζόμενους, τη νέα γενιά και όλο το λαό, να πιάσουμε το νήμα των μεγάλων αγώνων της προηγούμενης περιόδου για την ανατροπή της πολιτικής κυβέρνησης ? ΕΕ ? ΔΝΤ, διεκδικώντας άμεσα:

 

?    Σταθερή και μόνιμη εργασία για όλους. Όχι στις διαθεσιμότητες! Καμία απόλυση συναδέλφου

?    Πραγματικές αυξήσεις στους μισθούς. Να ζούμε με αξιοπρέπεια εμείς και οι οικογένειές μας

?    Μαζικοί διορισμοί μονίμων εκπαιδευτικών εδώ και τώρα!

?    Να καταργηθεί ο νόμος για την Αξιολόγηση

?    Να καταργηθεί ο αντιεκπαιδευτικός νόμος για το Λύκειο!

?    Δημόσιο και Δωρεάν Σχολείο που να χωρά όλα τα παιδιά!

 

 Όλοι στην πανεργατική απεργία στις 27 Νοέμβρη!

Όλοι στις απεργιακές συγκεντρώσεις και τα συλλαλητήρια όλης της χώρας!

Για να δείτε το αρχείο σε pdf … εδώ

24-11-2014 Ανακοίνωση-καταγγελία για τη μη διευκόλυνση συνδικ. ενημέρωσης

Αθήνα, 24/11/2014

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ? ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ

            Το Δ.Σ. της ΟΛΜΕ καταδικάζει τη στάση του Διευθυντή του 3ου ΓΕΛ Κοζάνης Δούμα Μιχάλη, που αρνήθηκε τη διευκόλυνση συνδικαλιστικής ενημέρωσης υποψηφίων για τις υπηρεσιακές εκλογές στις 23/10/2014.

            Επιπλέον θεωρεί απαράδεκτο το γεγονός της χρήσης δημοσίου εγγράφου του σχολείου για καταγγελία με προσωπικούς και υβριστικούς χαρακτηρισμούς για το μέλος του Δ.Σ. της ΟΛΜΕ Γ. Αλεβυζάκη.

 

Για να δείτε το αρχείο σε pdf … εδώ

24-11-2014 Επιστολή προς τον Υπ. Παιδείας για το σχολείο του 18 ΑΝΩ

ΠΡΟΣ:

                                                                                                τον Υπ. Παιδείας

                                                                                                κ. Ανδρ. Λοβέρδο

ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΟΥ «18ΑΝΩ»

Κύριε Υπουργέ,

Σε σχέση με την διδασκαλία των μαθημάτων στους θεραπευόμενους του «18 Άνω», οι οποίοι επιθυμούν να παρακολουθήσουν το σχολείο της μονάδας απεξάρτησης, διαπιστώνουμε πως είναι σημαντικό να σταθεροποιηθεί και να ενισχυθεί το θεσμικό πλαίσιο της λειτουργίας του, το οποίο δημιουργήθηκε, με σεβασμό στις εκπαιδευτικές ανάγκες των μαθητών, οι οποίοι παράλληλα ολοκληρώνουν και την θεραπεία απεξάρτησής τους από τις τοξικές ουσίες .

Για αυτό θα πρέπει να επιλεγούν οι καθηγητές από την επιτροπή που ορίζει το θεσμικό πλαίσιο και βεβαίως να γίνει άμεσα η προκήρυξη που θα δώσει την δυνατότητα  στους καθηγητές που ενδιαφέρονται  να προσφέρουν τις υπηρεσίες τους υπερωριακά στο βαθμό που, όπως δηλώνει το Υπουργείο Παιδείας, υπάρχουν τα απαραίτητα κονδύλια (6000 ευρώ τον χρόνο κατά μέσο όρο) και προβλέπονται από το θεσμικό πλαίσιο.

Κάθε άλλη προσπάθεια από πλευράς υπουργείου, όπως για παράδειγμα με εντολές για συμπλήρωση ωραρίου στην μέση της σχολικής χρονιάς  ή με αποσπάσεις καθηγητών που δεν έχουν σχετική εμπειρία παραβιάζει το θεσμικό πλαίσιο, δεν καλύπτει τις εκπαιδευτικές ανάγκες των μαθητών και βεβαίως δεν υποστηρίζει τον θεραπευτικό στόχο της κοινωνικής επανένταξης.

Εξάλλου δεν χρειάζεται υπογραφή του Υπουργού Οικονομικών όπως επικαλείται το υπουργείο παιδείας, για την υπερωριακή απασχόληση ήδη υπηρετούντων εκπαιδευτικών του Υπουργείου Παιδείας, σύμφωνα με την παράγραφο 1 του άρθρου 16 στο νόμο 3205/2003  και τις παραγράφους 16 και 18 του άρθρου 14 στο νόμο 1566/1985.

Κύριε Υπουργέ,

Ζητάμε από εσάς να ενεργήσετε με τις αποφάσεις σας για την εύρυθμη και την άμεση λειτουργία του σημαντικού αυτού σχολείου, σύμφωνα με τις προτάσεις των ειδικών επιστημόνων που υπηρετούν στη μονάδα αυτή.

Για να δείτε το αρχείο σε pdf … εδώ

24-11-2014 Δημοσιεύματα στον τύπο

Για να δείτε τι έγραψε ο τύπος για  θέσεις και δράσεις της ΟΛΜΕ (από16/11-23/11/14) σε pdf … εδώ

21-11-2014 Επιστολή προς τους αρμόδιους για την επιβολή προστίμων από το ΙΚΑ σε Διευθυντές σχολείων

Αθήνα, 21/11/2014

                                                                                                Α.Π.: 304

                                                                                                                                ΠΡΟΣ:

                                                                                                τον Διοικητή του ΙΚΑ

                                                                                                κ. Ροβ. Σπυρόπουλο

τον Γεν. Γραμματέα

                                                                                                Κοιν. Ασφαλίσεων

                                                                                                κ. Παν. Κοκκόρη

                                                                                                ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ:

                                                                                                Υπ. Παιδείας

                                                                                                κ. Ανδρ. Λοβέρδο

  Θέμα: «Επιβολή Προστίμων από το ΙΚΑ σε Διευθυντές Σχολείων»

 

 Κύριε Διοικητή,

Κύριε Γεν. Γραμματέα,

Το τελευταίο διάστημα προέκυψε ξανά το σοβαρό θέμα με την επιβολή προστίμων από το ΙΚΑ στους Διευθυντές κάποιων Σχολικών Μονάδων, με την αιτιολογία της καθυστερημένης καταβολής των ενσήμων αναπληρωτών-ωρομίσθιων εκπαιδευτικών αναδρομικά από το 2003 έως το 2010.

Οι Διευθυντές των σχολείων καλούνται να πληρώσουν σεβαστά ποσά ως πρόστιμο χωρίς να φέρουν πρακτικά καμία ευθύνη για την καθυστέρηση. Σύμφωνα με την προβλεπόμενη διαδικασία ο Διευθυντής του Σχολείου υποβάλει στη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης ημερολογιακή κατάσταση για τους αναπληρωτές-ωρομίσθιους κάθε μήνα. Η Διεύθυνση ελέγχει την κατάσταση και διαβιβάζει τα σχετικά έγγραφα στην υπηρεσία εντελλομένων των περιφερειακών ενοτήτων και στη συνέχεια η τελευταία υπηρεσία δίνει την έγκριση για ένταλμα πληρωμής στην αρμόδια ΔΟΥ. Ο Διευθυντής παραλαμβάνει από τη ΔΟΥ την αμοιβή του εκπαιδευτικού στην οποία συμπεριλαμβάνονται και οι εισφορές στο ΙΚΑ, τις οποίες και καταβάλει άμεσα σε αυτό.

Εξαιτίας γραφειοκρατικής καθυστέρησης άλλων υπηρεσιών ή της καθυστέρησης υπογραφής σχετικών αποφάσεων από τα Υπουργεία, οι αμοιβές εισπράττονταν από τη ΔΟΥ μετά από αρκετό καιρό (πιθανόν και μήνες) με αποτέλεσμα να καθυστερεί και η καταβολή των εισφορών από τους Διευθυντές.

Δυστυχώς, το ΙΚΑ δεν διαχωρίζει τα δημόσια σχολεία από τους υπόλοιπους εργοδότες με βάση την παραπάνω γραφειοκρατική ιδιαιτερότητα στην καταβολή των εισφορών. Επομένως, ταλαιπωρούνται οι Διευθυντές των σχολείων με ενστάσεις κατά των επιτροπών του ΙΚΑ προκειμένου να υπερασπιστούν τον εαυτό τους.

Κύριε Διοικητή,

Κύριε Γεν. Γραμματέα,

 Θεωρώντας ότι δεν μπορεί να αντιμετωπίζονται   τα σχολεία ως εν δυνάμει «εισφοροδιαφεύγουσες  εταιρείες ? φαντάσματα»  ζητάμε:

α) να εκδοθεί νέα κατάλληλη ερμηνευτική εγκύκλιος από το ΙΚΑ η οποία θα εξαιρεί τα σχολεία από τα πρόστιμα αυτά  και

β) να ακυρωθούν τα όποια πρόστιμα έχουν επιβληθεί για αυτό το λόγο.

Ζητάμε από τα Υπουργεία Παιδείας και Εργασίας προς τα οποία κοινοποιείται  το έγγραφό μας  αυτό  παρακαλείται να παρέμβει άμεσα,  ώστε να λυθεί το παραπάνω πρόβλημα.

Για να δείτε το αρχείο σε pdf … εδώ

21-11-2014 Τηλεφωνικός κατάλογος γραφείων ΟΛΜΕ

Για να δείτε τον πλήρη τηλεφωνικό κατάλογο της ΟΛΜΕ σε excel … εδώ

20-11-2014 Οι θέσεις της ΟΛΜΕ σχετικά με τις τροπολογίες σε ν/σχ του ΥΠΑΙΘ

Για να δείτε τη Θέση της ΟΛΜΕ για την τροπολογία του ΥΠΑΙΘ για το σύστημα Πανελλαδικών Εξετάσεων και το Λύκειο σε pdf … εδώ

Για να δείτε τη Θέση της ΟΛΜΕ για την τροπολογία του ΥΠΑΙΘ για τα Πρότυπα-Πειραματικά σε pdf … εδώ

Για να δείτε τη Θέση της ΟΛΜΕ για την τροπολογία του ΥΠΑΙΘ για τα ΕΠΑΛ σε pdf … εδώ

Για να δείτε τη Θέση της ΟΛΜΕ για την τροπολογία του ΥΠΑΙΘ για τους Περιφ. Δ/ντές σε pdf … εδώ

Για να δείτε τη Θέση της ΟΛΜΕ για την τροπολογία του ΥΠΑΙΘ για τη Μαθητεία (ανακοιν/ση στο ορθό) σε pdf … εδώ