Rss Feed Tweeter button Facebook button Youtube button

30-10-2012 Τρίωρη στάση εργασίας την Παρασκευή για συμμετοχή στο συλλαλητήριο επιστημονικών φορέων

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

Το Δ.Σ. της ΟΛΜΕ κηρύσσει τρίωρη στάση εργασίας (11 π.μ. ? 2 μ.μ.) την Παρασκευή, 2/11 για τη διευκόλυνση των εκπαιδευτικών του Λεκανοπεδίου Αττικής να συμμετάσχουν στο Συλλαλητήριο διαμαρτυρίας που οργανώνουν οι Επιστημονικοί φορείς των εκπαιδευτικών Γαλλικής, Γερμανικής, Καλλιτεχνικών, Πληροφορικής και Θεατρικών Σπουδών στο Υπουργείο Παιδείας στο Μαρούσι στις 12 το μεσημέρι.

  • Άμεση κάλυψη όλων των κενών στα σχολεία
  • Εθελοντικές μετατάξεις στην Α/βάθμια Εκπ/ση

ΝΑ ΜΗΝ ΠΕΡΑΣΕΙ Η «ΓΛΩΣΣΑ» ΤΩΝ ΠΕΡΙΚΟΠΩΝ!

Κατεβάστε το αρχείο της ανακοίνωσης σε μορφή pdf … εδώ

30-10-2012 Πανελλήνια Ένωση Σχολικών Συμβούλων (Π.Ε.Σ.Σ.)- Να αποφασίσουν με ποιον θα πάνε!

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

Π.Ε.Σ.Σ.: Να αποφασίσουν με ποιον θα πάνε!

             Το Δ.Σ. της ΟΛΜΕ διαπιστώνει ότι η Πανελλήνια Ένωση Σχολικών Συμβούλων (Π.Ε.Σ.Σ.) με την ανακοίνωσή της 157/30-9-12 για την αξιολόγηση, ουσιαστικά συμμαχεί με το Υπ. Παιδείας στα σχέδιά του για την εξόντωση των εκπαιδευτικών.

Κάνει ότι δεν γνωρίζει το Δ.Σ. της Π.Ε.Σ.Σ. ότι η κυβέρνηση έχει ήδη ψηφίσει με νόμο (ν. 4024/11) το πλαίσιο της αξιολόγησης και έχει ήδη συνδέσει την αξιολόγηση με τη μισθολογική εξέλιξη και με το ποσοστό βαθμολογικής εξέλιξης.

Κάνει ότι δεν γνωρίζει το Δ.Σ. της Π.Ε.Σ.Σ. τις προθέσεις Κυβέρνησης- Τρόικας να χρησιμοποιηθεί η αξιολόγηση ως εργαλείο για τις απολύσεις, τη διαθεσιμότητα ή την εργασιακή εφεδρεία στο δημόσιο.

Κάνει πως δεν γνωρίζει το Δ.Σ. της Π.Ε.Σ.Σ. τις προθέσεις του Υπουργείου να συνδεθεί η αξιολόγηση με την επίδοση των μαθητών.

Κάνει πως δεν γνωρίζει το Δ.Σ. της Π.Ε.Σ.Σ. τη θέση του οργανωμένου κλάδου για την απόρριψη της αξιολόγησης ? χειραγώγησης που προωθείται και συμμετέχει στους «διαλόγους» και στις Επιτροπές (δια του Προέδρου της) του Υπουργείου.

Είναι πλέον σαφές πως δεν συζητά αυτή τη στιγμή η κυβέρνηση και το Υπουργείο Παιδείας διαδικασίες για το πώς θα βελτιωθεί το δημόσιο σχολείο. Του δημόσιου σχολείου που με την πολιτική τους, κυβέρνηση και τρόικα επιχειρούν να το διαλύσουν: δραματική και συνεχής μείωση δαπανών, συγχωνεύσεις ? καταργήσεις σχολείων και υποστηρικτικών εκπαιδευτικών δομών μαθητές χωρίς βιβλία,  κατάργηση βιβλιοθηκών, κατάργηση ενισχυτικής διδασκαλίας και ΠΔΣ κ.λπ.

Από την άλλη  μεριά, η λεγόμενη αξιολόγηση ή αυτοαξιολόγηση των σχολείων θα οδηγήσουν στην κατηγοριοποίηση και τελικά στο κλείσιμο αρκετών από αυτά. Τόσο η κατεύθυνση της εφαρμοζόμενης τροϊκανής πολιτικής, όσο και η διεθνής εμπειρία όπου εφαρμόστηκε εκεί οδηγούν.

Ως συνδικαλιστικό κίνημα των εκπαιδευτικών έχουμε επανειλημμένα δηλώσει ότι θα αντισταθούμε για να μην περάσει η αξιολόγηση ? χειραγώγηση των εκπαιδευτικών, που φέρνει την υποταγή, τη διάσπαση του κλάδου, τη μισθολογική καθήλωση, την άρση της μονιμότητας και τις απολύσεις. Είμαστε αποφασισμένοι να υλοποιήσουμε τις αποφάσεις του κλάδου μας.

Διαβάστε περισσότερα … εδώ

30-10-2012 Συνέδριο της ETUCE «Δράσεις των εκπαιδευτικών συνδικάτων για την αμφισβήτηση των στερεοτύπων των φύλων και το διαχωρισμό των φύλων στην αγορά εργασίας»

Συνέδριο της ETUCE (Ευρωπαϊκή Συνδικαλιστική Επιτροπή για την Εκπαίδευση) «Δράσεις των εκπαιδευτικών συνδικάτων για την αμφισβήτηση των στερεοτύπων των φύλων και το διαχωρισμό των φύλων στην αγορά εργασίας»

Βαρσοβία 11-12 Σεπτεμβρίου 2012

Ιστορικό

Τον Νοέμβριο του 2011, η ETUCE ξεκίνησε πρόγραμμα για δράσεις των εκπαιδευτικών συνδικάτων για την αμφισβήτηση των στερεοτύπων των φύλων και το διαχωρισμό των φύλων στην αγορά εργασίας. Το έργο θα ολοκληρωθεί τον Οκτώβριο του 2012.

Τα στερεότυπα των φύλων είναι μία από τις κύριες αιτίες της ανισότητας μεταξύ των φύλων στην αγορά εργασίας. Αν και οι γυναίκες έχουν σημειώσει τεράστιες προόδους όσον αφορά την εκπαίδευση και την απόκτηση προσόντων, οι σταδιοδρομίες τους διακόπτονται συχνά ή μπλοκάρονται από τις οικογενειακές ευθύνες, που είναι άνισα κατανεμημένες μεταξύ γυναικών και ανδρών.
Τα εκπαιδευτικά συστήματα διαδραματίζουν καίριο ρόλο στη διαμόρφωση των στερεοτύπων των φύλων και τα στερεότυπα των φύλων στην εκπαίδευση είναι ένας από τους λόγους για την ανισότητα των φύλων στην αγορά εργασίας. Τα συνδικάτα των εκπαιδευτικών μπορούν και πρέπει να διαδραματίζουν καίριο ρόλο στην εκπαίδευση για την ισότητα των φύλων. Με τις δράσεις αυτού του προγράμματος η ETUCE επιδιώκει να εργαστεί προς την κατεύθυνση των εκπαιδευτικών συστημάτων, με σκοπό τη μείωση των στερεοτύπων των φύλων και να εφοδιάσει τους εκπαιδευτικούς και τα συνδικάτα τους, με την απαραίτητη τεχνογνωσία για την προώθηση της ισότητας των φύλων στην εκπαίδευση.

Διαβάστε περισσότερα … εδώ

30-10-2012 Σχετικά με τα Προγράμματα Επιμόρφωσης Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.

ΘΕΜΑ: Προγράμματα Επιμόρφωσης Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.

 

Κύριε Υπουργέ,

Κύριε Υφυπουργέ,  

 

Σύμφωνα με τις ισχύουσες διατάξεις το πτυχίο της Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε. αποτελεί τυπικό προσόν για το διορισμό εκπαιδευτικών σε ορισμένους κλάδους (κυρίως των ΕΠΑΛ και των ΕΠΑΣ). Ωστόσο, ελλείψει υποψηφίων με πτυχίο παιδαγωγικής επάρκειας Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε. ή ισοδύναμου, προσλαμβάνονταν επί χρόνια εκπαιδευτικοί  με προϋπηρεσία ή επιτυχόντες στον ΑΣΕΠ.

Το αίτημα της ομοσπονδίας μας, ήταν και είναι, η Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.  να απορροφήσει κατά προτεραιότητα εκπαιδευτικούς από τους πίνακες αναπληρωτών με τη σειρά που αυτοί βρίσκονται στους πίνακες. Παράλληλα επιβάλλεται το Υπουργείο Παιδείας, να δώσει τη δυνατότητα παρακολούθησης  αυτών των προγραμμάτων επιμόρφωσης της Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε. και για τους προαναφερόμενους  εκπαιδευτικούς Π.Ε. και Τ.Ε.

Ζητούμε από την ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας

  1. Να προβεί στις απαραίτητες ενέργειες ώστε η έναρξη των προγραμμάτων Επιμόρφωσης της ΑΣΠΑΙΤΕ για το Σχολικό Έτος 2012 ? 2013 να ξεκινήσει  άμεσα.
  2. Την διεύρυνση του αριθμού των καταρτιζομένων εκπαιδευτικών στην ΑΣΠΑΙΤΕ από τους πίνακες προϋπηρεσίας. Σε κάθε περίπτωση ζητάμε να εισάγονται στην ΑΣΠΑΙΤΕ κατά προτεραιότητα εκπαιδευτικοί από τους πίνακες των αναπληρωτών και με τη σειρά που βρίσκονται σε αυτούς πριν το διορισμό τους.
  3. Στα προγράμματα αυτά να υπάρξει η δυνατότητα συμμετοχής και για τους μονίμους εκπαιδευτικούς των κλάδων αυτών, σε εθελοντική βάση. Η σειρά προτεραιότητας να είναι με βάση την αίτησή τους καλύπτοντας  κενές θέσεις εκπαιδευομένων και μέχρι του ανώτατου προβλεπόμενου αριθμού παρακολουθούντων στα σχεδιαζόμενα για λειτουργία  τμήματα της Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε σε όλα τα παραρτήματά της.
Κατεβάστε το σχετικό αρχείο σε μορφή pdf … εδώ

29-10-2012 Δημοσιεύματα σχετικά με τις κινητοποιήσεις των εκπαιδευτικών

Μπορείτε να δείτε τα δημοσιεύματα για το διάστημα 23-27/10/2012 σχετικά με τις κινητοποιήσεις των εκπαιδευτικών κ.λπ. … εδώ

26-10-2012 Συλλαλητήριο διαμαρτυρίας στις 31 Οκτώβρη στις 6 μ.μ. στα Προπύλαια

ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ ΕΝΩΜΕΝΟΙ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ  

  • ΟΧΙ ΣΤΙΣ ΜΝΗΜΟΝΙΑΚΕΣ ΠΕΡΙΚΟΠΕΣ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΞΑΘΛΙΩΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ
  • ΟΧΙ ΣΤΗ ΔΙΑΛΥΣΗ ΤΩΝ ΕΡΓΑΣΙΑΚΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ,

ΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ-ΧΕΙΡΑΓΩΓΗΣΗ, ΤΙΣ ΑΠΟΛΥΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΥΞΗΣΗ ΤΟΥ ΩΡΑΡΙΟΥ

ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ

ΟΛΟΙ ΣΤΟ ΣΥΛΛΑΛΗΤΗΡΙΟ διαμαρτυρίας

ΤΕΤΑΡΤΗ 31-10-12 στις 6 μ.μ. στα Προπύλαια

Διαρκής αγώνας για να μην περάσουν τα νέα βάρβαρα μέτρα,

για να ανατρέψουμε την πολιτική κυβέρνησης και τρόικας (ΕΕ-ΕΚΤ-ΔΝΤ)

Μπορούμε να νικήσουμε

ΟΛΜΕ ? ΔΟΕ

Κατεβάστε την αφισέτα του καλέσματος … εδώ  

Κατεβάστε την αφίσα ΟΛΜΕ-ΔΟΕ … εδώ

25-10-2012 Ενημερωτικό σημείωμα σχετικά με τις περιοχές μετάθεσης

ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑ

             Το Δ.Σ. της ΟΛΜΕ, μετά από επικοινωνία με αρκετές ΕΛΜΕ της χώρας σχετικά με την εγκύκλιο 117436/2-10-2012 για τον επανακαθορισμό των περιοχών μετάθεσης, αφού συζήτησε το θέμα κατέληξε ότι είναι πολύ σοβαρό για την υπηρεσιακή κατάσταση των συναδέλφων και ζητάει από το Υπουργείο Παιδείας το «πάγωμα» της συγκεκριμένης εγκυκλίου.

Είναι γνωστό ότι ο Νόμος 3850/2010 έχει δημιουργήσει προβλήματα ως προς τη μοριοδότηση της συνυπηρέτησης και της εντοπιότητας για τις μεταθέσεις των συναδέλφων, τη στιγμή που ένας Καλλικρατικός Δήμος μπορεί να περιλαμβάνει δύο ή και τρεις περιοχές μετάθεσης. Πιστεύουμε ότι μια πρόχειρη ανακατανομή και κυρίως διεύρυνση των περιοχών μετάθεσης, με τις εφαρμοζόμενες πολιτικές που θεωρούν τους εκπαιδευτικούς «λάστιχο» μπορεί να σημαίνει καθημερινές μετακινήσεις για συμπλήρωση ωραρίου σε σχολεία που απέχουν 50 χλμ.

Καλούμε τις ΕΛΜΕ να απαντήσουν για τον επανασχεδιασμό των περιοχών μετάθεσης αφού λάβουν υπόψη τους ότι:

  • Με βάση το άρθρο 5 του ΠΔ 100/97 υπαγωγή σχολείων σε άλλη περιοχή μετάθεσης σημαίνει αυτοδίκαια και υπαγωγή των εκπαιδευτικών που έχουν οργανική θέση στα σχολεία αυτά στη νέα περιοχή μετάθεσης.
  • Οι Καλλικρατικοί Δήμοι του ν. 3850/2010 είναι ευρύτερες γεωγραφικές ενότητες που προέκυψαν από τεχνητές συνενώσεις-συγκολλήσεις Καποδιστριακών Δήμων χωρίς διοικητική συνοχή, συγκοινωνιακή επικοινωνία και κέντρα αναφοράς, έχουν ήδη δημιουργήσει προβλήματα στις τοπικές κοινωνίες.
  • Οι περιοχές μετάθεσης καθορίζουν τις τοποθετήσεις σε οργανικές θέσεις και οι μετακινήσεις εντός αυτών ενδέχεται να προκαλούν αδικίες για τους υπηρετούντες συναδέλφους σε σχέση με τα μόρια των σχολείων.
  • Οι τοποθετήσεις συναδέλφων από τα ΠΥΣΔΕ σε σχολεία για συμπλήρωση ωραρίου μπορεί να σημαίνει πολύ μεγαλύτερες αποστάσεις και μάλιστα σε ορεινές περιοχές με δύσκολες συνθήκες πρόσβασης.
  • Ο επανακαθορισμός των περιοχών μετάθεσης θα πρέπει σε επόμενο στάδιο να επανακαθορίσει και τις ομάδες σχολείων για τις εσωτερικές μετακινήσεις.

Επειδή η ΟΛΜΕ δεν είναι σε θέση να γνωρίζει τις ιδιαιτερότητες της κάθε περιοχής μετάθεσης που καλύπτουν οι ΕΛΜΕ, σας καλεί να εξετάσετε το ζήτημα με την ανάλογη σοβαρότητα και οι όποιες αλλαγές προτείνετε να μην είναι σε βάρος συναδέλφων και της υφιστάμενης υπηρεσιακής κατάστασής τους.

Κατεβάστε το σχετικό ενημερωτικό σημείωμα σε μορφή pdf … εδώ

25-10-2012 Σχετικά με τον επανακαθορισμό περιοχών μετάθεσης

ΘΕΜΑ: Επανακαθορισμός περιοχών μετάθεσης.

Κύριε Υφυπουργέ,

Το Δ.Σ. της ΟΛΜΕ, μετά από επικοινωνία με τις ΕΛΜΕ της χώρας, σας ζητάει να μην προχωρήσετε για ένα χρονικό διάστημα την εγκύκλιο 117436/Δ1/02-10-2012 σχετικά με τον επανακαθορισμό των περιοχών μετάθεσης και τις προτάσεις που έχουν κατατεθεί από τους Διευθυντές Εκπαίδευσης.
Θεωρούμε ότι ο επανακαθορισμός των περιοχών μετάθεσης με βάση το νόμο 3850/2010 (ΦΕΚ 87/τ. Α΄/02-06-2012) που ορίζει τους Καλλικρατικούς Δήμους δεν είναι εύκολη διαδικασία και πρέπει για κάθε περιοχή να μελετηθεί αναλυτικά τόσο ως προς τη διαμορφωμένη υπηρεσιακή κατάσταση των υπηρετούντων συναδέλφων και τις δυνατότητες μετακίνησης εντός των Νομών, όσο και ως προς την υπηρεσιακή κατάσταση των νέων συναδέλφων, ώστε να μη δημιουργηθούν αδικίες και προβλήματα.
Σχετικά με το θέμα, έχουμε αποστείλει ενημερωτικό σημείωμα προς τις ΕΛΜΕ της χώρας.

Κατεβάστε το σχετικό αρχείο σε μορφή pdf … εδώ

24-10-2012 Τώρα μαζικός ανυποχώρητος διαρκής αγώνας

ΤΩΡΑ ΜΑΖΙΚΟΣ ΑΝΥΠΟΧΩΡΗΤΟΣ ΔΙΑΡΚΗΣ ΑΓΩΝΑΣ

ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΕΡΑΣΟΥΝ ΤΑ ΝΕΑ ΒΑΡΒΑΡΑ ΜΕΤΡΑ  ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ? ΤΡΟΙΚΑΣ

Η τρικομματική κυβέρνηση και η τρόικα συνεχίζουν το αντιλαϊκό έργο των προηγούμενων κυβερνήσεων Παπανδρέου-Παπαδήμου, θέτοντας στο στόχαστρο κάθε λαϊκό δικαίωμα και κατάκτηση, ξεπουλώντας τη δημόσια περιουσία.

Εδώ και τέσσερις μήνες μας προετοιμάζουν, μαζί με την πλειοψηφία των ΜΜΕ, σε ρόλο ελεεινού προπαγανδιστή, για να αποδεχτούμε τα μέτρα και την πολιτική τους, με επιχειρήματα όπως: «είναι τα τελευταία», «θα πεινάσουμε αν δεν έρθει η δόση», «να σώσουμε τη χώρα» κ.ά. Οι εργαζόμενοι όμως δεν «τσιμπάμε» στην προπαγάνδα τους και αντιστεκόμαστε σε αυτή την πολιτική. Αυτό δείχνουν και οι μεγαλειώδεις κινητοποιήσεις και τα συλλαλητήρια στις 26/9,  8/10 και 18/10.

Στο νέο πακέτο μέτρων που ετοιμάζεται από την κυβέρνηση και την τρόικα (ΕΕ-ΕΚΤ-ΔΝΤ) περιλαμβάνονται νέα άδικα και αντιλαϊκά μέτρα που θα δώσουν τη χαριστική βολή στους εκπαιδευτικούς και όλους τους εργαζόμενους, σε όλη την κοινωνία. Η νέα περικοπή των μισθών, μέσα από την κατάργηση των υπολειμμάτων του 13ου και 14ου μισθού, η νέα μείωση των κύριων και επικουρικών συντάξεων, η νέα κατακρεούργηση του εφάπαξ, η νέα περικοπή των δαπανών για την υγεία, η κατάργηση και συγχώνευση υπηρεσιών και οι μαζικές απολύσεις από το Δημόσιο, αποτελούν και πάλι το βάρβαρο πλαίσιο πολιτικής της τρικομματικής Κυβέρνησης. Οι απολύσεις και η εφεδρεία, ανεξάρτητα από τη μορφή που θα έχουν, σε συνδυασμό με την αξιολόγηση και τη σύνδεση μισθού και «απόδοσης», θα οδηγήσουν στην περαιτέρω φτωχοποίηση τους εκπαιδευτικούς και θα έχουν δραματικά αρνητικές επιπτώσεις στην ποιότητα της εκπαίδευσης. Οι νέοι εκπαιδευτικοί ειδικότερα, με τα 600 ευρώ μισθό και την υποχρεωτική παραμονή για χρόνια μακριά από την κατοικία τους, οδηγούνται σε εργασιακή και κοινωνική εξαθλίωση.

Διαβάστε περισσότερα … εδώ

24-10-2012 Ανακοίνωση-Καταγγελία για τις καταργήσεις τμημάτων

ΑΝAΚΟΙΝΩΣΗ ? ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΚΑΤΑΡΓΗΣΕΙΣ ΤΜΗΜΑΤΩΝ

Ενώ η κατάσταση στα δημόσια σχολεία, ενάμισι μήνα μετά την έναρξη των μαθημάτων,  είναι εκρηκτική, με χιλιάδες κενά εκπαιδευτικών σε όλη τη χώρα και εκατοντάδες χιλιάδες διδακτικές ώρες  χαμένες, αποτέλεσμα των εξοντωτικών περικοπών που οδηγούν τη δημόσια εκπαίδευση σε κατάρρευση, Διευθυντές Εκπαίδευσης προχωρούν σε καταργήσεις και συγχωνεύσεις τμημάτων.

Με εντελώς αντιπαιδαγωγικό τρόπο, αγνοώντας τις ισορροπίες των σχολείων και τις ευαισθησίες των μαθητών, καταπατώντας τις εργασιακές σχέσεις των εκπαιδευτικών, «αποφασίζουν και διατάσσουν» καταργήσεις τμημάτων,  δημιουργώντας πολυπληθή τμήματα πολύ υπερβαίνοντα τους 25 μαθητές, προκειμένου να εξοικονομήσουν  προσωπικό, αδιαφορώντας για τη σωστή εκπαιδευτική-μαθησιακή διαδικασία.

Χαρακτηριστικά παραδείγματα αποτελούν οι καταργήσεις τμημάτων στην Κάλυμνο και τη Γ? Αθήνας.

Το Δ.Σ. της ΟΛΜΕ καταγγέλλει  αυτές  τις  πρακτικές και απαιτεί από το Υπ. Παιδείας να καλύψει αμέσως τα κενά  εκπαιδευτικών σε όλη την Ελλάδα και να σταματήσει την καταστροφική πολιτική  υποβάθμισης της δημόσιας εκπαίδευσης.

Το Δ.Σ. της ΟΛΜΕ  συμπαραστέκεται  στον αγώνα των  ΕΛΜΕ και των τοπικών κοινωνιών ενάντια σ? αυτήν την πολιτική.

Κατεβάστε το αρχείο της Καταγγελίας σε μορφή pdf … εδώ