Rss Feed Tweeter button Facebook button Youtube button

31-05-2012 Συνέντευξη Τύπου και Εκδήλωση-Συζήτηση: Οικονομική κρίση. Επιπτώσεις στην Εκπαίδευση. Το παράδειγμα της Αργεντινής.

 

 

 

 

Σας καλούμε σε συνέντευξη τύπου την Τρίτη, 5 Ιουνίου 2012 στις 12 το μεσημέρι  στα γραφεία της ΟΛΜΕ με θέματα:

  • Οικονομική κρίση. Επιπτώσεις στην Εκπαίδευση. Το παράδειγμα της Αργεντινής. Θα μιλήσουν οι καλεσμένοι της ΟΛΜΕ: Hugo Yasky (Γ. Γραμματέας της Συνομοσπονδίας Εργατών της  Αργεντινής)  και Robert Baradel  (Γ. Γραμματέα της SUTEBA  ? Ομοσπονδία Εκπαιδευτικών και των εργαζομένων της επαρχίας του Μπουένος Άιρες της Αργεντινής)
  • Παρουσίαση Έρευνας των Ευρωπαϊκών Συνδικάτων για τις Επιπτώσεις της οικονομικής κρίσης στην εκπαίδευση στις χώρες της Ευρώπης. 
Δείτε το δελτίο τύπου σχετικά με τη συνέντευξη τύπου την Τρίτη, 5 Ιουνίου 2012 … εδώ

 

Την Τετάρτη 6 Ιούνη 2012 σας καλούμε στην Εκδήλωση-Συζήτηση που θα πραγματοποιηθεί στις 7.00μ.μ στο Αμφιθέατρο της ΓΣΕΕ με θέμα: Οικονομική κρίση. Επιπτώσεις στην Εκπαίδευση. Το παράδειγμα της Αργεντινής.

Δείτε την πρόσκληση της Εκδήλωσης-Συζήτησης που θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη 6 Ιούνη 2012 στις 7.00μ.μ στο Αμφιθέατρο της ΓΣΕΕ … εδώ

Δείτε την αφισέτα της Εκδήλωσης-Συζήτησης που θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη 6 Ιούνη 2012 στις 7.00μ.μ στο Αμφιθέατρο της ΓΣΕΕ … εδώ

 

30-05-2012 Σχετικά με την εξόφληση συνδρομών ΕΛΜΕ ενόψει Μετασυνεδριακής Γ.Σ.

Αγαπητές-οί συνάδελφοι,

Ενόψει της Μετασυνεδριακής Γ.Σ. 30/06/2012 στην Αθήνα παρακαλούμε άμεσα μέχρι τις 15/06/2012 :

1)      Να αποστείλετε την φωτοτυπία του πρακτικού  των τελευταίων  εκλογών του ΔΣ, (μόνο την πρώτη σελίδα στην οποία θα φαίνεται ο αριθμός των οικονομικά τακτοποιημένων  μελών)

2)      Να εξοφλήσετε τις συνδρομές (15? ανά μέλος) της φετινής συνδικαλιστικής  χρονιάς 2011-2012, για όλα τα οικονομικά  τακτοποιημένα  μέλη  της ΕΛΜΕ σας. Θέλουμε να σας τονίσουμε ότι αν και βρισκόμαστε στο τέλος της συνδικαλιστικής χρονιάς αρκετές ΕΛΜΕ δεν έχουν καταβάλει καμία συνδρομή, ενώ άλλες έχουν καταβάλει λιγότερες από τα οικονομικά τακτοποιημένα μέλη τους.

Επισημαίνουμε ότι τα παραπάνω αποτελούν προϋπόθεση για τη συμμετοχή του προέδρου ή του εκπροσώπου της κάθε ΕΛΜΕ στη Μετασυνεδριακή Γ.Σ.

Δείτε το σχετικό αρχείο … εδώ

28-05-2012 Σχετικά με το ερώτημα Γ4 της Φυσικής Κατεύθυνσης

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

Σχετικά με το μάθημα της Φυσικής

Σχετικά με το ζήτημα που προέκυψε με το Γ4 ερώτημα στη Φυσική Θετικής και Τεχνολογικής Κατεύθυνσης στις φετινές εξετάσεις έχουμε να επισημάνουμε τα εξής:

Θεωρούμε απαράδεκτη και άδικη την απόφαση της Κεντρικής Επιτροπής Εξετάσεων (ΚΕΕ) να ακυρώσει το Γ4 ερώτημα και να επιμερίσει στα άλλα 3 ερωτήματα τις 7 μονάδες που αντιστοιχούν σε αυτό (2, 2, 3) και μας θυμίζει την παροιμία «πονάει κεφάλι, κόβει κεφάλι». Το λάθος δεν διορθώνεται με λάθος.

Σύμφωνα με αυτό αδικούνται κατάφωρα οι μαθητές που ασχολήθηκαν με το θέμα και έδωσαν κάποια απάντηση.

Πώς θα αξιολογηθούν αυτοί οι οποίοι ασχολήθηκαν με αυτό το ερώτημα και αφιέρωσαν χρόνο για αυτό σε βάρος άλλων ερωτημάτων έναντι των συνυποψηφίων τους που δεν ασχολήθηκαν καθόλου με αυτό και αφιέρωσαν το χρόνο τους στα άλλα θέματα;

Το Υπουργείο Παιδείας πρέπει να παρέμβει άμεσα και να ακυρώσει την απόφαση της ΚΕΕ δίνοντας παράλληλα οδηγία προς τους βαθμολογητές να αξιολογήσουν κάθε προσπάθεια των μαθητών μας στο βαθμό που αυτή κινείται είτε στη λύση που πρότεινε αρχική η ΚΕΕ, είτε σε απαντήσεις επιστημονικά αποδεκτές.

Η Επιτροπή Πανελλαδικών Εξετάσεων, και βεβαίως το Υπουργείο Παιδείας, οφείλει να σέβεται, να εκτιμά και να φροντίζει να αποτυπώνεται ακριβοδίκαιο ο κόπος, οι γνώσεις και οι προσπάθειες όλων των υποψηφίων στις Πανελλαδικές Εξετάσεις με τις ανάλογες οδηγίες προς τα Βαθμολογικά Κέντρα.

Το Δ.Σ. της ΟΛΜΕ καλεί την ΚΕΕ και το Υπ. Παιδείας:

  • Να μην προχωρήσουν στην ακύρωση του επίμαχου ερωτήματος, όπως αρχικά διατύπωσαν και να δεχθούν το αυτονόητο: Κάθε επιστημονικά τεκμηριωμένη απάντηση να θεωρηθεί σωστή.
  • Να αναβάλουν την έναρξη της βαθμολόγησης μέχρι η ΚΕΕ να λάβει υπόψη της τις θέσεις των επιστημονικών ενώσεων και των εισηγήσεων των βαθμολογητών των Βαθμολογικών Κέντρων, οι οποίοι για το λόγο αυτό θα πρέπει να συνεδριάσουν εκτάκτως.
Κατεβάστε το σχετικό αρχείο … εδώ

25-05-2012 Δημοσίευμα σχετικά με την πληρωμή ιατρικών εξετάσεων υποψηφίων στρατιωτικών σχολών

Μπορείτε να δείτε το σημερινό δημοσίευμα σχετικά με την πληρωμή ιατρικών εξετάσεων υποψηφίων στρατιωτικών σχολών … εδώ

25-05-2012 Σχετικά με το δημοσίευμα του Αδέσμευτου Τύπου για το επίδομα εξωδιδακτικής απασχόλησης

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

 

Κύριε Διευθυντά,

Σχετικά με το χθεσινό πρωτοσέλιδο δημοσίευμα της εφημερίδας σας (24/5/2012) για τα επιδόματα που παραμένουν στο Δημόσιο, σας πληροφορούμε ότι:

1)            Το επίδομα εξωδιδακτικής απασχόλησης και όλα τα επιδόματα των εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης καταργήθηκαν με το νέο μισθολόγιο.

2)            Οι μισθοί των εκπαιδευτικών μειώθηκαν από 20% – 40% ! Συγκεκριμένα, ο νεοδιόριστος καθηγητής λαμβάνει 629 ? (μισθό με τον οποίο κυριολεκτικά δεν μπορεί να επιβιώσει), ενώ στα 35 χρόνια ο μισθός φτάνει μόλις τα 1.400 ?.

Θεωρούμε ότι τέτοια δημοσιεύματα αποτελούν πρόκληση και μόνο στόχο έχουν να δημιουργούν αντιπαραθέσεις ανάμεσα στους εργαζομένους της χώρας μας.

Η πραγματικότητα όμως είναι μία. Η λιτότητα και οι περικοπές των Μνημονίων έχουν πλήξει όλους τους εργαζόμενους. Αυτή η πολιτική πρέπει να ανατραπεί.

Κατεβάστε το σχετικό Δελτίο Τύπου … εδώ

24-05-2012 Σχετικά με παραίτηση Δημοσίων Υπαλλήλων που είναι υποψήφιοι Βουλευτές

ΘΕΜΑ: Παραίτηση Δημοσίων Υπαλλήλων (Δ.Υ.) που είναι υποψήφιοι Βουλευτές

Κυρία Υπουργέ,

Κύριε Υπουργέ,

Σχετικά με το θέμα που έχει προκύψει για τους Διευθυντές σχολείων που παραιτήθηκαν για να είναι υποψήφιοι στις Βουλευτικές Εκλογές διατυπώνουμε τα εξής:

  1. Αποτελεί πάγια θέση του συνδικαλιστικού κινήματος να αποδοθούν πλήρη πολιτικά δικαιώματα στους Δ.Υ.
  2. Θεωρούμε ότι συνιστά άνιση μεταχείριση η απαίτηση για παραίτηση των Δ.Υ. από τη θέση τους προκειμένου να θέσουν υποψηφιότητα για Βουλευτές.
Κατεβάστε το σχετικό αρχείο … εδώ

24-05-2012 Δημοσιεύματα σχετικά με το κύμα φυγής νέων επιστημόνων και τη στήριξη σε διευθύντρια της Σκιάθου

Μπορείτε να δείτε τα δημοσιεύματα σχετικά με το κύμα φυγής νέων επιστημόνων και τη στήριξη σε διευθύντρια της Σκιάθου … εδώ

23-05-2012 Σχετικά με την αξιολόγηση των μαθητών στις ξένες γλώσσες στα Πιλοτικά Γυμνάσια

ΘΕΜΑ: Σχετικά με την αξιολόγηση των μαθητών στις ξένες γλώσσες στα Πιλοτικά Γυμνάσια

Κυρία Υπουργέ,

 

Σε σχέση με το προεδρικό διάταγμα που κοινοποιήθηκε στα πιλοτικά σχολεία στις 3/5/12 αρ. πρωτ. 49602/Γ2, ΦΕΚ Α 97/2012 με θέμα «Αξιολόγηση των μαθητών Α, Β, Γ τάξεων των Γυμνασίων για την πιλοτική εφαρμογή του Νέου Προγράμματος Σπουδών», και το οποίο παρελήφθη στις 8/5/12, δεκατέσσερις μ ό ν ο ημέρες πριν την έναρξη των εξετάσεων, διαπιστώνονται τα παρακάτω:

Α) Η καθυστερημένη ενημέρωση για τόσο σημαντικές αλλαγές-προσθήκες στον τρόπο εξέτασης των μαθητών δυσχεραίνει ποικιλοτρόπως το έργο των εκπαιδευτικών που εργάζονται στα πιλοτικά σχολεία. Για να μπορούν να είναι δίκαιοι απέναντι στους μαθητές τους αλλά και συνεπείς με τις επιστημονικές και παιδαγωγικές τους αρχές θεωρείται απαραίτητη προϋπόθεση να γνωρίζουν για τις όποιες αλλαγές από την έναρξη της σχολικής χρονιάς για να μπορούν να προγραμματίσουν τη διδασκαλία τους ανάλογα με τις ανάγκες του μαθήματος και των μαθητών.

Β) Ενώ το ηχητικό υλικό που συνοδεύει τα βιβλία δεν έχει παραχθεί και συνεπώς σταλεί, απαιτείται αιφνιδίως η εξέταση των μαθητών στη δεξιότητα της κατανόησης του προφορικού λόγου. Είναι βασική και απαράβατη αρχή της μεθοδολογίας των ξένων γλωσσών οι μαθητές να εξετάζονται σε ό,τι έχουν διδαχθεί.

Γ) Η σύνταξη της εξέτασης, όπως αυτή προδιαγράφεται στο Π.Δ., απαιτεί εξ ορισμού συνεργασία ομάδας εξειδικευμένου προσωπικού, όπως ακριβώς γίνεται στις εξετάσεις των πτυχίων που διοργανώνει το Υπουργείο Παιδείας και Δια Βίου Μάθησης (Κ.Π.Γ.) καθώς και ξένα πανεπιστήμια.

Δ) Η χρησιμοποίηση αδίδακτων κειμένων τόσο στην ενότητα κατανόησης του γραπτού όσο και του προφορικού λόγου αυξάνει την υποκειμενικότητα στην αξιολόγηση των μαθητών.

Με βάση τα παραπάνω, επισημαίνουμε πως διαφαίνεται μια προχειρότητα στο σχεδιασμό της πιλοτικής εφαρμογής του νέου προγράμματος σπουδών, το οποίο πρόγραμμα επιβλήθηκε αιφνιδιαστικά χωρίς να έχουν καν ενημερωθεί οι σύλλογοι διδασκόντων στην αρχή της τρέχουσας, εξαιρετικά δύσκολης, σχολικής χρονιάς (σοβαρές ελλείψεις βιβλίων, υποχρηματοδότηση της εκπαίδευσης κ.λπ.) και συνεχίζοντας να αναστατώνει τόσο τους συμμετέχοντες εκπαιδευτικούς όσο και τους μαθητές κινδυνεύει να ακυρώσει στην πράξη τα όποια θετικά του στοιχεία.

Ζητάμε από το Υπουργείο Παιδείας να ανακαλέσει την εφαρμογή του σχετικού Π.Δ. για τη φετινή χρονιά και οι εξετάσεις στα Πιλοτικά Γυμνάσια να πραγματοποιηθούν με τις διατάξεις που ίσχυαν μέχρι σήμερα. 

Δείτε το σχετικό αρχείο … εδώ

 

23-05-2012 Η ΟΛΜΕ καταδικάζει την πληρωμή παραβόλων για ιατρικές εξετάσεις από υποψήφιους Στρατιωτικών Σχολών

ΘΕΜΑ: Πληρωμή παραβόλων για ιατρικές εξετάσεις από μαθητές υποψήφιους Στρατιωτικών Σχολών

 

Κυρία Υπουργέ,

Κύριε Υπουργέ,

 

Το Δ.Σ. της ΟΛΜΕ καταδικάζει το απαράδεκτο γεγονός να εξαναγκάζονται οι μαθητές που είναι υποψήφιοι για τις στρατιωτικές σχολές να πληρώνουν από την τσέπη τους τις ιατρικές εξετάσεις, στις οποίες υποβάλλονται στα Νοσοκομεία της χώρας. Εξετάσεις που είναι υποχρεωτικές, σύμφωνα με την προκήρυξη των στρατιωτικών σχολών.

Θεωρούμε απαράδεκτο να ζητούνται περίπου 60? από τους μαθητές, οι οποίοι σημειωτέον είναι ασφαλισμένοι, προφανώς ως προστατευόμενα μέλη των οικογενειών τους.

Το Δ.Σ. της ΟΛΜΕ απαιτεί να δοθεί άμεση λύση από τους αρμόδιους. Οι υποψήφιοι μαθητές πρέπει να εξετάζονται δωρεάν στο Δημόσιο Νοσοκομείο και να επιστραφούν αμέσως τα χρήματα σε όσους έχουν ήδη πληρώσει.

Δείτε το σχετικό αρχείο … εδώ

23-05-2012 Σχετικά με τις αλλαγές στα αναλυτικά προγράμματα

ΘΕΜΑ: Αλλαγές στα αναλυτικά προγράμματα

Κυρία Υπουργέ,

 

Το τελευταίο διάστημα το Υπ. Παιδείας προχώρησε σε αποσπασματικές αλλαγές στα ωρολόγια και αναλυτικά προγράμματα των Λυκείων (ΓΕΛ ? ΕΠΑΛ), υλοποιώντας στην πράξη τους νόμους για τα Λύκεια, οι οποίοι όμως δεν ψηφίστηκαν ποτέ από τη Βουλή!

Με αυτό τον τρόπο δημιουργούνται αποσπασματικές και αιφνιδιαστικές αλλαγές, με τις οποίες καταργούνται μαθήματα και υλοποιούνται αντιεκπαιδευτικές αλλαγές από το «παράθυρο».

Ζητούμε την ακύρωση όλων αυτών των αλλαγών και τη συνολική μελέτη (μετά τις εκλογές) όλων των προγραμμάτων μέσα από ένα νέο πλαίσιο για το ρόλο του Λυκείου όπως προτείνει το εκπαιδευτικό κίνημα εδώ και πολλά χρόνια.

Δείτε το σχετικό αρχείο … εδώ